Waar ik ook maar zoek, ik vind geen toepassing, laat staan een uitleg van het nut van het ding.
Heeft een AI het product weten te maken? (Zoals in "Daemon", jeweetwel: dat boek van Suarez)
https://www.karwei.nl/assortiment/asove ... /p/B348395
Of is dit misschien een soort van Self-sealing stembolt?
Een in-joke?
Is de productie van nutteloze zaken, dankzij Babylonische vertalingen, dan toch echt waar geworden?
"AI" heeft (mij) nog veel uit te leggen ...
::
PS
Ik dacht dat ik wist wat een asovergang was: "een begrip dat binnen de tribologie gebruikt wordt en beschrijft hoe de wrijving tussen asovergangen berekend en gemeten kan worden".
Ik wist niet dat een abstract begrip concreet kon worden.
(De Daemon waarschijnlijk ook niet, en probeert door het aanbieden te leren, wat duizenden jaren van vraag- en aanbod reeds wisten:
- "Wordt het niet gekocht ? Dan was het niet nodig : einde productietraject"
NB
Als iemand weet welk doel dit ding heeft, leg het mij dan -Als het U belieft- eens ondubbelzinnig uit.
Het ding zal best een functie hebben, 1 die ik nog niet ken wellicht, daar ben ik mij van bewust. Maar een asovergang zoals ik het begrijp is het niet.
Google en Bing komen ook niet verder dan [resultaten van] "gamma" en "karwei" (Hoewel dat weer 1 pot nat is*).
Oh wacht!
Ik begrijp het nu, AI is beter dan God.
(AI laat je niet verlangen naar je product: het is er al!)
Toch raar dat gewoon (laagspanning) elektrosnoer niet verkrijgbaar is, als je de precieze naam niet weet en kabelschoentjes te kust en te keur worden aangeboden tegen soms hilarische prijzen.
NB
*) Is zie, in theorie, een samenzwering!
- "Het ging al jarenlang slecht met de bouwmarkten, daarom hebben ze een virus, en wetgeving, ontwikkeld dat ervoor zorgt dat er geen nieuwe huizen meer gebouwd kunnen worden, maar dat aan de bestaande steeds meer en meer geklust dient te worden teneinde zew overeind te houden.
Hoe conservatief van groen-links.
"Verkwistend" meent rechts-liberaal: "Geld dient toegepast te worden in nieuwe zakken, niet in oude."
Help Karwei en Gamma? Koop er nutteloze dingen, dan ben je groen bezig met te links zijn.
Bojcott Gamma en Karwei, koop er zeker geen nutteloze zaken, dan ben je liberaal bezig.
Het evenwicht lijkt zoek.
En dat is zo ongeveer de status quo.
Maar geen nood aan de man/vrouw/smurf: "Mensheid zal overwinnen".
Ik spreek U over 1200 jaar nog wel eens, dan gaan wij [onze begrippen van] mensheidzijn weer vergelijken:

(https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/08/19 ... ter-werel/)
Hij heeft gelijk: als de dam breekt staat hij tot over zijn kop in het water, en de mensenlevens die dat gaat nemen wil hij niet voor zijn rekening nemen.Boeddha van Leshan schreef:Mijn tenen zijn nu koel, maar mijn lippen nog steeds droog.
Open de dam van de drie-eenheid, voor er nog veel erger gaat gebeuren"
Maar ja, Boeddha heeft altijd gelijk, of je er nu in gelooft of niet, het is rationeel.
Psi,Pi of Tau ? God : Siddharta zonder Hesse.
"This is where us am"