Een DAF 44
Ik kan het niet rationaliseren, het moest van mijn gevoel.
Is het geen schatje?
Omdat je verliefd werd op dat wagentje.arkhétupos schreef: ↑05 jul 2020, 22:53Kun jij misschien verklaren waarom ik dit gedaan heb?
Alle gezond verstand (dat mij rest) brult: Nee!
Waarom niet?Bärbel schreef:Vergeet je schroevendraaier niet
Dat ben ik helemaal met je eens. Die grote hoge rechte ramen vind ik ook heel fijn.arkhétupos schreef: ↑05 jul 2020, 23:40De eenvoud ook!
Alle aandacht valt te richten op het verkeer om je heen.
Ouderwetse seks.
Je hebt toch poen nodig om het aan te schaffen en te onderhouden? En dan weer dit onderdeel stuk en dan weer dat onderdeel. Garage hier, importeur daar. Dat kost nogal wat.arkhétupos schreef: ↑05 jul 2020, 23:56Je hebt geen poen nodig.
De aanschaf is het ergste en dan het onderhoud, maar als je minder dan 8000km per jaar aflegt, wint het op alle fronten.
Want? Hij kan ze niet bijhouden, of rijdt hij vooraan?
Tuurlijk niet. En het past ook niet in de kofferbak van de DAF.arkhétupos schreef: ↑05 jul 2020, 23:00Niemand zou het toch in zijn kop kunnen krijgen om dit standbeeld omver te gooien?
![]()
Oh nee, ik weet het. Ik heb dit talloze malen meegemaakt. Dan rijd je cq ben je opgenomen in de transcendente werkelijkheid. Is keigaaf. En dat kun je ook meemaken in een gebouw, dan zit er ineens een verdieping op die er ogenschijnlijk niet op zit. Of als je onderweg bent en dan wordt je weg verlegd. Altijd ten bate van jezelf. Dan kom je ergens later aan bijvoorbeeld, waardoor bepaald onheil je niet treft.
Je vergist je.
arkhétupos schreef: ↑15 jul 2020, 22:41Een EEND!
Dan hebben wij praktisch gezien dezelfde motor!
Allebei een (geforceerd)luchtgekoelde-tweecilinderboxer!
Ik wist wel dat we iets gemeen hadden!
![]()
arkhétupos schreef: ↑15 jul 2020, 23:34Even voorstellen:
en
Nu weet je mij gelijk te vinden, als je lid van de club bent en inzage tot de documenten krijgt.
Ik zit links, pa zit naast me.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten