Namens de ballotagecommissie.

Ja Narcisssus, vind ik ook!!! Go for it!
Oh sjit ...memeticae schreef:Eigenaar
Kan ik daaruit leren wat het is om "rijk" te zijn?Eddie Coppens schreef: ↑23 nov 2019, 16:48'Filosofen zouden rijk kunnen zijn maar zij willen dat niet'
En "Nu" dan? Of is dat ook tijdsgebonden?Indien eeuwigheid niet wordt begrepen als eindeloze tijdsduur maar
als tijdloosheid, dan leeft hij eeuwig die in het heden leeft”
Zelfuitleg kan hem redden?
(Nadruk door mij toegevoegd)Harm Klifman schreef: ↑28 nov 2019, 12:29Maar het meest intrigeert mij de vraag waarom onze tijd deze fascinatie (...)
("Bij dezen" kan hier niet, "Bij deze" was hier al minder fout geweest, er wordt immers verwezen naar de handeling en niet naar het onderliggende. De uitdrukking: "Bij dezen zeg ik toe", is natuurlijk weer wel correct.)Harm Klifman schreef: ↑28 nov 2019, 12:29Ik heb dit forum toegezegd me nog te zullen voorstellen. Bij dezen.
Hallo Harm, dank voor je duidelijke uiteenzetting van je motivatie.Hét Managementboek schreef:"Mocht er discrepantie bestaan, ga die dan liever uit de weg met meer duidelijke taal."
"Vul hier al Uw gegevens in."arkhétupos schreef: ↑29 nov 2019, 19:07NB
Potjeslatijn!
http://demos.thementic.com/opencart/OPC ... ogger_id=8
Mismanagement?Harm Klifman schreef: ↑29 nov 2019, 20:25Wat een idiote veronderstelling, en wat een vooringenomen reactie
Sorry, maar heeft U Uw eigen retoriek al eens bestudeerd?Harm Klifman schreef: ↑29 nov 2019, 20:25Filosofie begint met verwondering en met opschorten van het oordeel.
Ja, niks op aan te merken hoor. Ik plaagde maar wat hoor.arkhétupos schreef: ↑30 nov 2019, 00:20Ik vind dat ik het nog erg netjes en correct gehouden heb.
Dat heeft 5 jaar forum met mij gedaan ... de scherpe kantjes zijn eraf gesleten.
Waarom vrees je dat? Heb ik scheit aan hoor.
Hmpf.
Ja. Een te klein ego, waardoor ze zich juist willen manifesteren. Zijn nog niet geestelijk volwassen. En daarom zijn ze manager. In het quarantaine-universum is alles omgekeerd.arkhétupos schreef: ↑30 nov 2019, 01:48"Niet tegen kritiek kunnen" is vooral een slechte managereigenschap.
(repost)arkhétupos schreef: ↑02 dec 2019, 17:50Maar dat is meer "De Tao van management", een nogal zweverig boekje, zonder leidraden.
(Niks voor hen die opeens het "managerschap" opgedrongen kregen, omdat "The Company" een zondebok nodig had.)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast