Hans Teeuwen komt met een nieuwe show.

Deel je diepste gedachten en laat ons meedenken...
Gesloten
memeticae
Posts in topic: 4
Contacteer:

Hans Teeuwen komt met een nieuwe show.

Bericht door memeticae » 22 aug 2015, 01:25

Kijk maar.

Afgaand op zijn voorgaande werk, kan ik jullie nu orakelen, of misschien beter Nostradamussen, dat er waarschijnlijk in zijn werk voor gaat komen dat:

Aan een of andere aandoening lijdende individuen, waarbij de aandoening dan als zodanig met name genoemd zal worden, met een gereedschap dat normaal gebruikt wordt voor andere doeleinden, benaderd zullen worden op een manier die die individuen mogelijk als zeer onprettig mochten gaan ervaren, gezien het een stuk anatomie betreft, dat eigenlijk slechts eenrichtingverkeer toestaat.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Begrijpen en verstaan is hetzelfde als meten zonder gissen.

nx
Posts in topic: 1
Contacteer:

Bericht door nx » 23 aug 2015, 23:16

memeticae schreef:Kijk maar.

Afgaand op zijn voorgaande werk, kan ik jullie nu orakelen, of misschien beter Nostradamussen, dat er waarschijnlijk in zijn werk voor gaat komen dat:

Aan een of andere aandoening lijdende individuen, waarbij de aandoening dan als zodanig met name genoemd zal worden, met een gereedschap dat normaal gebruikt wordt voor andere doeleinden, benaderd zullen worden op een manier die die individuen mogelijk als zeer onprettig mochten gaan ervaren, gezien het een stuk anatomie betreft, dat eigenlijk slechts eenrichtingverkeer toestaat.
Is dat erg dan?

memeticae
Contacteer:

Bericht door memeticae » 24 aug 2015, 19:07

Zeg ik dat dan?

Ik probeer slechts de toekomst te voorspellen.

Is dat erg dan?
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

memeticae
Contacteer:

Bericht door memeticae » 24 aug 2015, 19:13

Ik kan hooguit in het ongelijk gesteld worden.
Vrij naar de aloude tegelwijsheid: "Ja heb je, nee kun je krijgen."

memeticae
Contacteer:

Bericht door memeticae » 24 aug 2015, 19:34

Laat het maar aan Hans Teeuwen over, mijn Orakel uit te leggen ...

Na zijn show, kunnen we eigenlijk pas weer verder praten, over gelijk of ongelijk.

En wat we er uit kunnen afleiden, in het kader van betrouwbare toekomstvoorspellingen.

Mijn Wiskundeleraar, ene meneer Sijp, wist me te vertellen dat: "één zwaluw geen zomer maakt ... en toch de zomer komt."

(Hij zat al rond zijn pensioen, maar heeft het net niet gehaald. Soms denk ik wel eens dat ik daar schuld aan heb: ik heb met mijn lastige vragen, waar hij geen antwoord op had, zijn brein overhit. Arme man, was een goed leraar voor mij en heeft niet eens een wiki-entry. Ik ga er een voor hem maken, denk ik. Uit respect, niet voor schuld. Ben benieuwd hoeveel "respect" anderen hem gaan betuigen. Ik voorzie niets dan positiefs.)

Tjee zeg, wat makkelijk is het een Orakel te zijn!

Gesloten