Statement:
Al het gelul en verbiedingen op het gebied van drugs, te veel eten en te weinig bewegen staan in schrille tegenstelling met de toegang die je krijgt als je met de gezondheidszorg te maken krijgt.
De meest verfijnde chemische verbindingen staan je dan ten dienste.
Alleen op recept en met vergoeding. Ik zie het aan mijn zus en ook andere mensen. Als je al ondergaat blijken er allerlei mogelijkheden te zijn.
Maar dat mag niet zolang je nog geen stempeltje hebt.
Een raar vervreemd concept, met monopolisten, adviseurs en andere beroepsgroepen:
Hoe zouden mensen anders kunnen overleven?
Zelfs - en vooral - in de oorlogen kunnen mensen niet anderen doden en zelf overleven zonder dat soort middelen.
Ben ik blij dat ik zo iets algemeens heb ontdekt (valt wel mee hoor).
Hollywood en kruidentuintjes behoren bij het leven.
Bij het leven hoort de soepele onderdrukking van de werkelijkheid.
De onschuld van dieren in de wrede realiteit zijn het bewijs.
Gezondheidszorg.
Gezondheidszorg.
"Eruditie is alleen weggelegd voor loosers".
(Umberto Eco: Het Nul-Nummer)
(Umberto Eco: Het Nul-Nummer)
een pleidooi voor drugs?
ik ben over het algemeen een voorstander van diversiteit. Diversiteit is van belang voor de evolutie, anders is er geen toekomost.
Daar komt dan wel bij dat de diversiteit aan drugs de mensen zo zou polariseren, dat de diversiteit zijn mogelijkheden van kruisbestuiving verliest.
Het maakt afgelegen eilanden.
Nu is er niets mis mee om op een afgelegen eiland te zitten, maar een toekomst is er niet.
ik ben over het algemeen een voorstander van diversiteit. Diversiteit is van belang voor de evolutie, anders is er geen toekomost.
Daar komt dan wel bij dat de diversiteit aan drugs de mensen zo zou polariseren, dat de diversiteit zijn mogelijkheden van kruisbestuiving verliest.
Nu is er niets mis mee om op een afgelegen eiland te zitten, maar een toekomst is er niet.
Jôh!yopi schreef:Statement (...) Bij het leven hoort de soepele onderdrukking van de werkelijkheid. De onschuld van dieren in de wrede realiteit zijn het bewijs.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Begrijpen en verstaan is hetzelfde als meten zonder gissen.
Begrijpen en verstaan is hetzelfde als meten zonder gissen.
Léon
...
Verdomd. Dat lijkt me helemaal waar. Doet me denken aan 'Brave New World' en de rol van drugs daar (zowel door overheid als particulieren).Daar komt dan wel bij dat de diversiteit aan drugs de mensen zo zou polariseren, dat de diversiteit zijn mogelijkheden van kruisbestuiving verliest.
...