Grote Rode Knop
Ik heb niet gekozen, gelukkig mag ik wel reageren.
Ik miste de categorie: "Anders"
Tegenwoordig zou ik eerst vragen: "Wat doet die knop?"
Mijn keuze stond er namelijk niet tussen: "Ja, maar daarna nooit meer."
Epistemologisch gezien moest ik erop drukken, met als motto:"Ein neuer Boot tut immer Gut".
Alleen, toen de knop mij op het internet gepresenteerd werd in 1996 ofzo: "This is the Big Red Button, don't push it, You've been warned!"
Heb ik er toch op gedrukt ... en er gebeurde niets ... nou ja bijna niets, dezelfde pagina kwam weer tevoorschijn met dezelfde knop.
Ik heb daarvan geleerd.
Ik miste de categorie: "Anders"
Tegenwoordig zou ik eerst vragen: "Wat doet die knop?"
Mijn keuze stond er namelijk niet tussen: "Ja, maar daarna nooit meer."
Epistemologisch gezien moest ik erop drukken, met als motto:"Ein neuer Boot tut immer Gut".
Alleen, toen de knop mij op het internet gepresenteerd werd in 1996 ofzo: "This is the Big Red Button, don't push it, You've been warned!"
Heb ik er toch op gedrukt ... en er gebeurde niets ... nou ja bijna niets, dezelfde pagina kwam weer tevoorschijn met dezelfde knop.
Ik heb daarvan geleerd.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Begrijpen en verstaan is hetzelfde als meten zonder gissen.
50% kans.
Steeds kleinere knopjes.
Terugredeneren naar de eerste knop is net zo moeilijk, zo niet moeilijker, als naar de laatste knop proberen te gaan.
Ergo: welke knop bepaalt het?
Druk jij hem in?
Steeds kleinere knopjes.
Terugredeneren naar de eerste knop is net zo moeilijk, zo niet moeilijker, als naar de laatste knop proberen te gaan.
Ergo: welke knop bepaalt het?
Druk jij hem in?
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.