Stemmen!
Stemmen!
Hallo allemaal, denken jullie eraan om te gaan stemmen?
Ik heb op de SP gestemd; geen voorkeur stem eigenlijk, dus gewoon die ene uit mijn woonplaats. De reden daarvoor is omdat ik van mening ben dat de armsten in de samenleving best een centje meer mogen hebben. Op wie hebben jullie gestemd/gaan jullie nog stemmen en waarom?
Ik heb op de SP gestemd; geen voorkeur stem eigenlijk, dus gewoon die ene uit mijn woonplaats. De reden daarvoor is omdat ik van mening ben dat de armsten in de samenleving best een centje meer mogen hebben. Op wie hebben jullie gestemd/gaan jullie nog stemmen en waarom?
Ik stemde al jaren niet meer op die leugenaars, maar nu is er wel een partij die gewoon een agenda heeft en zich niet aanpast aan de populaire mening om zieltjes te winnen.
Eerlijk is eerlijk, dat had tot voor kort ook een beschrijving van SGP kunnen zijn, maar die agenda steun ik niet. Partij voor de Dieren wel!
Eerlijk is eerlijk, dat had tot voor kort ook een beschrijving van SGP kunnen zijn, maar die agenda steun ik niet. Partij voor de Dieren wel!
'Power to the one who doesn't want it!' Clawfinger
- Intangible Radjanamadjo
- Posts in topic: 1
- Contacteer:
Ja, ik heb ook gestemd. M'n zoontje had een stevige poepluier en heeft het stemlokaal heerlijk 'opgefrist'.Henk schreef:Hallo allemaal, denken jullie eraan om te gaan stemmen?