Waarom? ach iedereen ergert zich weleens aan iets. Ik ook, ach het zijn kleinigheden, onbeduidende zaken waar je je druk om maakt, soms ook wel grote, maar goed... daar gaat het niet om.
Ik kwam op dit idee, omdat zoals ik al zei ik zelf me ook wel eens erger en dan het liefst mijn beklag bij iets of iemand willen deponeren, ook al wordt er vervolgens niks mee gedaan, gewoon een beetje lekker lopen zeiken over dingen. (excuse my French)
Gezien het feit dat ik de starter van dit topic ben, heb ik het privilege om als eerste te beginnen. Dus...:
Ik las vanochtend een krantje ik weet niet meer precies welke van de gratis kranten het was aangezien ik ze alle drie gelezen heb. Hoe dan ook, ik las aldus mijn krantje in de trein en zag weer eens een zin met daarin: "...had plaats op donderdag..."
Ik weet niet precies waarom ik mij hier zo aan stoor, maar mijn mening is dat dit niet klopt. Het is naar mijn mening iets vindt plaats ipv iets heeft plaats, als men een tijdsaanduiding of locatie bedoelt. Plaats vinden of plaats hebben, een koelkast die heeft plaats, en een gebeurtenis vindt plaats. Maar ja ik zal er maar aan moeten wennen, dat dit zo is want ik komt het vaker tegen dan mij lief is.
Nou dat was het dan voor deze keer, de volgende keer misschien weer andere ergernissen mijnerzijds.
Laat eerste jullie ergernissen maar eens de vrije loop
![[01] [01]](./images/smilies/01.gif)