Paul schreef:Intangible Radjanamadjo schreef:Een lege cd denk ik (op dit moment

)
Wat is er nou mooier dan de stilte?

Een lege cd geeft niet echt een indruk van onze muziek vind je wel? Je begrijpt mijn vraag al net zo slecht als die moderator van musicmeter.nl Dat had ik toch niet verwacht Pietertje!

Ik begrijp je wel hoor, wees niet bang.. dat was meer een flauwe verwijzing naar de muziek die voortkomt uit de stilte, dat wil zeggen voor mij: pure liefde!
Ik denk dat je bedoelt dat je als ambassadeur van de muziek van deze planeet 1 cd mag uitkiezen om het idee van muziek van hier (en van die muziek het beste, het mooiste en het schoonste) over te brengen.
Maar ik vind de vraag eigenlijk te groot om er een eenduidig antwoord op te geven, ik wil namelijk geen van de muziek die ik veel luister te kort doen - daar veel muziek past bij de verschillende moods die ik ervaar en ik de verschillende emoties daarvan niet ten opzichte van elkaar wil gaan vergelijken.
Het is me allemaal (muziek) zo veel waard, dat ik daarin geen keuze wil maken

The quest is to be liberated from the negative, which is really our own will to nothingness. And once having said yes to the instant, the affirmation is contagious. It bursts into a chain of affirmations that knows no limit. To say yes to one instant is to say yes to all of existence.