Groen links

Zit je ergens mee, ben je nieuwsgierig hoe anderen hier over denken, hoe pakken wij dit aan? Stel hier al je vragen.
Plaats reactie
arkhétupos
Posts in topic: 15
Groen links

Bericht door arkhétupos » 24 jun 2019, 00:35

De nieuwe "plan-democratie"?

Eco?

Eco-wat?
Eco-Wie?
Eco-Waar?
Eco-hoe?
Eco-hoer!

Maar ja, in Nederland is prostitutie niet wettelijk vervolgbaar.
Hoerenloperij weer wel.

Maar er is geen toezicht op, dus iedereen kan zijn gang gaan.

In Nederland.
De ware definitie schenkt elke definitie waarheid ongelogen, per definitie liegt die waarheid niet.
Indien dit niet aan U gericht is: dan gelieve het gelezene te beschouwen als zijnde zonder oorsprong.
[advertentie]https://www.superzaken.nl[/advertentia]
Humor is leuk, maar ergens stopt de humor.
Dit is een blok tekst dat toegevoegd kan worden aan de berichten die je maakt. Er is limiet van 999 tekens: "Take that! @#twitter"

arkhétupos

Bericht door arkhétupos » 24 jun 2019, 00:36

Heel links, dat groene Nederland.

Op het fascistische af.
De ware definitie schenkt elke definitie waarheid ongelogen, per definitie liegt die waarheid niet.
Indien dit niet aan U gericht is: dan gelieve het gelezene te beschouwen als zijnde zonder oorsprong.
Dit is een blok tekst dat toegevoegd kan worden aan de berichten die je maakt. Er is limiet van 999 tekens: "Take that! @#twitter"

arkhétupos

Bericht door arkhétupos » 24 jun 2019, 00:42

Het fascisme streeft naar sociale eenheid en de opheffing van alle bestaande klassen- en belangentegenstellingen.
Wie streeft?
Is dat streven het waardig om opgeheven te worden?

arkhétupos

Bericht door arkhétupos » 24 jun 2019, 00:48

arkhétupos

Bericht door arkhétupos » 26 jun 2019, 02:54

Hm

Geen antwoord.

Babs
Posts in topic: 25

Bericht door Babs » 26 jun 2019, 12:41

arkhétupos schreef:
24 jun 2019, 00:42
Het fascisme streeft naar sociale eenheid en de opheffing van alle bestaande klassen- en belangentegenstellingen.
Wie streeft?
Is dat streven het waardig om opgeheven te worden?
Ja. De toren van Babel werd gebroken in duizend talen. Ter bescherming van het ware goede.

Hermelien
Posts in topic: 1

Bericht door Hermelien » 26 jun 2019, 12:47

https://www.nu.nl/internet/5953398/face ... hters.html

Wie zijn de haatzaaiers? Nou, wie daartoe worden aangemerkt kunnen we weten uit de geschiedenis en vooral ook die van de afgelopen twintig jaar. Het zijn natuurlijk de islamofobe witte liberalen, de zwarte piet die weg moet. Islam is goed, blank is slecht, links is goed. Want de staat zegt dat. En gij zult geen andere goden hebben dan de staat.

arkhétupos

Bericht door arkhétupos » 28 jun 2019, 22:05

Babs schreef:
26 jun 2019, 12:41
De toren van Babel werd gebroken in duizend talen. Ter bescherming van het ware goede.
Ik ben een sukkel.

Ik meende te schrijven:
"De Ziggurat, krijgt men in geen boek meer terug, zelfs niet in die van Babylon."

(Dat kun je publiceren.)

666/999=2/3=66,67
Er mist 1/3.

"Make the world great again"
("You thirds!")

HM

arkhétupos

Bericht door arkhétupos » 28 jun 2019, 23:23

Het leuke van de CIA is dat ze een zogenaamde "fact-checker" hebben, online Nota Bene.

Zoek daar eens in op:

Code: Selecteer alles

<Dat wat ik beweer onjuist is | Juist is| Je hebt mijn hele leven>
(In <bra | Ket> notatie, ik wilde niet langdradig hoeven worden.)

Onwaar kan zijn ....

Dat vergt meer dan filosofische kracht alleen, vrees ik.
En ook meer dan wiskundige kracht alleen.

Een vorm, een geluid, een ding, een wezen of een zijn van Iets: dat immers niet bestaat.
Waarin ligt toch die drang?

Geestesdrang?

::

Nee wacht.

Niet gek worden, dat is nergens voor nodig.
We moeten gewoon allemaal aan de Ombrenger wennen.
(Met dank aan professor Sickbock.)

(En aan Marten Toonder, voor het vergiftigen van zoveel jonge geestjes.

Ja!
Toon je maar hoor!

Jij bent ook door Toonder onderdrukt!

Wat een leger hebben we hier!

HM

De list is: als je tegen spiegels slaat, altijd met de hand waarmee je niet schrijven kunt.

Dat is geen oplossing voor beidehandigen, dat weet ik ook wel, daarom maken wij ook maar 1/3 van de bevolking uit.

Lekker systeem hoor! Die democratie.
Ga zo voort!

No!

The irony is, that You think it has anything to do with Irony.

<Ironie| sarcasme> is gelijk aan <sarcasme| ironie>

In Diracnotatie, dat geef ik toe, staan die dus loodrecht op elkaar.

Orthonormaal, zo je wil(t).

Babs

Bericht door Babs » 13 jul 2019, 06:54

arkhétupos schreef:
28 jun 2019, 23:23

No!

The irony is, that You think it has anything to do with Irony.

:smt022 :smt022

It's meeting the man of my dreams
And then meeting his beautiful wife
And isn't it ironic, don't you think
A little too ironic, and yeah I really do think

It's like rain on your wedding day
It's a free ride when you've already paid
It's the good advice that you just didn't take
Who would've thought, it figures

Babs

Bericht door Babs » 13 jul 2019, 07:01

Volgens mij heb ik mij toen helemaal niet vergist en heb ik helemaal geen wet gebroken.

Maar schizofrenen hebben geen ziekte-inzicht naar het schijnt.

Babs

Bericht door Babs » 13 jul 2019, 07:03

Maarja. Kijk. Hij heeft mij heel netjes apart genomen en me ronduit gezegd dat hij net terug was bij zijn vrouw. Ik kon het gewoon echt niet geloven en de aantrekkingskracht was groter. Dat had écht betrekking op mijn Hart. Hij is God en dat wist ik meteen. Hij droeg ook geen ring. En heeft die ook nooit gedragen. Maarja, er zijn schijnbaar mannen die geen ring dragen en toch getrouwd zijn. En dat kan ik dan weer niet rijmen met hoe ik hem ken. Zo trouw als een hond man. Zelfs backstabbers met berouw, ding dongend, mochten altijd terugkomen.

Ik herinner mij de exacte volgorde van al die ervaringen inmiddels niet meer. Wat nou precies op welke dag was en wat eerst kwam en wat later, ik weet het niet meer. Het was zo traumatisch en tegelijkertijd zo zoet. Een soort sprookje, maar dan nachtmerrie achtig. Vol verwachtingsvolle hoop en teleurstelling.

Me crazy.
Laatst gewijzigd door Babs op 13 jul 2019, 12:35, 1 keer totaal gewijzigd.

Babs

Bericht door Babs » 13 jul 2019, 07:29

De letter doodt maar de geest maakt levend. Maarja.

Babs

Bericht door Babs » 13 jul 2019, 07:48

.
Laatst gewijzigd door Babs op 15 jul 2019, 02:11, 5 keer totaal gewijzigd.

Babs

Bericht door Babs » 13 jul 2019, 07:52

Ik ben inmiddels niet meer de enige die dit ongeluk overkwam. https://kassa.bnnvara.nl/gemist/nieuws/ ... supplement

Van mij mogen ze het verbieden.

Babs

Bericht door Babs » 13 jul 2019, 21:51

Babs schreef:
13 jul 2019, 07:03
Maarja. Kijk. Hij heeft mij heel netjes apart genomen en me ronduit gezegd dat hij net terug was bij zijn vrouw. Ik kon het gewoon echt niet geloven en de aantrekkingskracht was groter. Dat had écht betrekking op mijn Hart. Hij is God en dat wist ik meteen. Hij droeg ook geen ring. En heeft die ook nooit gedragen. Maarja, er zijn schijnbaar mannen die geen ring dragen en toch getrouwd zijn. En dat kan ik dan weer niet rijmen met hoe ik hem ken. Zo trouw als een hond man. Zelfs backstabbers met berouw, ding dongend, mochten altijd terugkomen.

Ik herinner mij de exacte volgorde van al die ervaringen inmiddels niet meer. Wat nou precies op welke dag was en wat eerst kwam en wat later, ik weet het niet meer. Het was zo traumatisch en tegelijkertijd zo zoet. Een soort sprookje, maar dan nachtmerrie achtig. Vol verwachtingsvolle hoop en teleurstelling.

Me crazy.
Dit is wat ik deed die avond / nacht en waar ik in mijn beleving door werd geleid.

Babs

Bericht door Babs » 13 jul 2019, 21:56

En als Die Liefde voor elkaar niet waar was, is, dan is er GEEN ENKELE reden om te bestaan. Want Die Liefde is de Bestaansgrond Zelf.

Babs

Bericht door Babs » 13 jul 2019, 22:02

Mijn QED was in Holten, maarrrrr dat realiseerde ik me achteraf pas. Het is dus niet zo dat ik aan het testen was, ik hoopte enkel maar. En zweefde tussen hoop, wanhoop en angst om een wet te overtreden. Een getrouwde sterfelijke man nodig je niet uit. Dat mag niet en dat hoort niet. En steeds dacht ik, door dat brandende gevoel in mijn hart, ik moet het afzeggen want ik wil hem geen zonde doen begaan. Maar het was zo fijn geweest dat hij me meteen terug had gebeld toen ik hem na aankomst had gebeld. En ik was dat helemaal niet van te voren van plan geweest. Het was gewoon het eerste wat ik wilde doen, ik voelde zoveel liefde voor van Hem en ik wilde zo graag gehoor geven aan de ingeving om te bellen. Hij nam niet op. Maar hij had vrij snel teruggebeld, en de warmte in zijn stem, het was meteen als vroeger. Die connectie. En ik vertrouwde op zijn eigen inschatting. En daarna werd ik steeds door angst overvallen, had ik hem wel mogen bellen, beging ik geen zonde daarmee dan,maar dan herinnerde ik me ineens van de liefde drijft alle angst uit, en dan lukte het me ineens om mezelf te kalmeren en dan zakte die pijn weg en voelde ik me zo anders. Zo rustig en vertrouwensrol. Tot de volgende angstaanval opkwam en zo ging dat maar door. Maar wat de doorslag gaf om het uit te zweten, die angst, en het dus niet af te zeggen, was een energie, naar mijn idee een beschermengel (want het was niet zijn stem, het had helemaal geen stem, het was een soort neutrale maar zachte liefdevolle energie, en die zei (en dit klink dus niet als een stem, maar volgens mij wel uit God, het is vager en klinkt veel zachter, ik kan het niet omschrijven, ik noem het maar inspiratie) “heb maar vertrouwen” , en ook “als ie komt is het goed”. En als ik dan even dacht “hij komt toch niet, hij heeft het toch weer te druk” dan zei die inspiratie (duidelijk van buiten mij en groter dan mij, volgens mij is het een Engel) “of misschien komt hij wel, heb maar vertrouwen, wacht maar gewoon af”. En dan herinnerde ik mij zelf weer van ja, hij klonk oprecht warm en zei meteen dat hij die uitnodiging graag aannam.

Gecorrigeerd om 18.39 uur, correctie vetgedrukt.
Laatst gewijzigd door Babs op 14 jul 2019, 18:40, 4 keer totaal gewijzigd.

Babs

Bericht door Babs » 13 jul 2019, 22:41

Voor mij is hij mijn persoonlijke God. Voor mij mag Jezus ophoepelen hoor. (niet oneerbiedig bedoeld, maar voor mij kan er maar 1 Man bestaan.) Laat Jezus maar lekker bij zijn Magdalena. Daar zit ie goed. Hoe zit dat dan, hebben alle vrouwen in het Koninkrijk van Christus dan hun eigen persoonlijke Jezus in een Man?En hoe zit dat dan met de mannen op aarde? Dat zijn toch duidelijk niet allemaal goden?

Soms denk ik, het zijn ergens allemaal goden en godinnen, die de weg kwijt zijn geraakt en hun wederhelft zoeken. Maar dat kan toch niet? Want dan zouden alle mannen hier niet wonen. Bovendien zou het dan niet zo’n puinzooi zijn.

Orden mijn wereldbeeld? Niet in vaagheid of wiskunde svp, zodat ik niet bang hoef te worden dat ik iets verkeerds heb gezegd en hem kwijtraak. ?
Laatst gewijzigd door Babs op 14 jul 2019, 04:52, 1 keer totaal gewijzigd.

Babs

Bericht door Babs » 13 jul 2019, 22:52

Kijk vroeger draaide ik dan door in mijn gedachten want die vlogen dan alle kanten op. En nu niet. Ik sta gewoon op vaste grond. En ik dool niet. Ik stel enkel maar een vraag.

Babs

Bericht door Babs » 13 jul 2019, 22:57

Dit lied kwam in gedachten.

Babs

Bericht door Babs » 14 jul 2019, 05:26

Babs schreef:
13 jul 2019, 22:41
Voor mij is hij mijn persoonlijke God. Voor mij mag Jezus ophoepelen hoor. (niet oneerbiedig bedoeld, maar voor mij kan er maar 1 Man bestaan.)
Jezus is gestorven.

Christus opgestaan.

Babs

Bericht door Babs » 14 jul 2019, 06:39

Gisteravond en ook daarstraks schoot dit lied in mijn gedachten, en het was zo fijn, zo zacht, zo liefdevol. Maar ik durfde het niet te plaatsen. Dit betekent gewoon dat ik weer even bang was voor een tegenstelling. Maar daarna werd het een kakafonie in mijn hoofd. De Overwinning is dat ik rustig ben, dat ik niet door (faal)angst mij heb laten overmannen, dat ik niet ont-redderd was en dat ik nu het lied plaats. Want er is geen tegen-stelling. Enkel een integratieproces, dat af en toe een beetje hapert.

Babs

Bericht door Babs » 14 jul 2019, 06:48

Wat ik ook even wil uiten (dat is dan nodig omdat er dan later meestal inzichten volgen) is dat ik net de gedachte cq het inzicht kreeg dat het bij mijn ouders andersom was. Ik bedoel dit:Hendrik staat op een oneindig veel hoger niveau dan ik spiritueel gezien. Hij heeft mij opgebouwd en naar Zijn niveau opgetild. Maar bij mijn ouders was dat andersom. Mijn moeder staat op een veel hoger niveau, spiritueel gezien, dan wij in ons gezin allemaal bij elkaar. Zij heeft mijn vader getemd en opgebouwd. En ook nu is zij vaak veel wijzer en rustiger dan wij (de dochters en schoonzoon) en overziet zij veel meer dingen en doorziet ook dingen meer. En zij blijft dan ook gewoon bij haar standpunt. Standvastig waar en wanneer standvastigheid nodig is.

Het gaat me niet om hoger, lager, beter of slechter. (Het zijn geen ego-vragen). Ik kwam op het inzicht dat het bij mijn ouders andersom was en is. Naar mijn idee werd me dat inzicht gewoon in een keer geschonken. Dan kan het kerkelijk dogma dat de vrouw de man moet dienen, niet in absolute zin kloppen. Of men moet dienen in een ander licht bekijken. Mijn moeder temde de draak in mijn vader. Dat is eigenlijk ook een vorm van dienen. We dienen elkaar, op verschillende momenten en verschillende manieren, die zijn meerdimensionaal en niet alleen maar tweedimensionaal. Een dominante vrouw kan daarin heel dienstbaar zijn aan haar man.

Babs

Bericht door Babs » 14 jul 2019, 07:06

Ik heb nu wel weer even goed rust nodig, ontspanning, slaap, zachtheid. Het gaat goed, maar ik heb kort geslapen, veel wakker geweest en ik heb voortdurend moeten plassen. Ook weer een plakje niersteen eruit gekomen. Dat is mooi. Het was wel een groot plakje (millimeter of drie a vier en dat rond - gebeurt me niet vaak dat er ronde plakjes in de pot liggen, meestal zijn het scherpe puntige langwerpige stukjes), dus er zit toch een wat groter steentje ergens. Het moeten drinken zorgt dan weer dat je weer plassen moet, en dus niet even lekker diep slapen kan. Dat heb ik nu wel even nodig. Maar het is 0700 uur. Dus ik vertrouw op de goede God dat ik nu alsnog diep in slaap vallen kunnen moge en dan over een paar uur in alle rust wakker worden. Mocht dat niet lukken, dan neem ik vanavond een slaappil. (niet nu want dat is niet handig , het is nu al 0700 uur en bovendien heb ik bij mijn weten wel tussendoor steeds iets geslapen, het is dus niet zo dat ik aldoor wakker was). Ik verwacht niet dat het nodig is, maar als ik vanavond overactieve processen in mijn hoofd bemerk, dan neem ik maar meteen een slaappil. Ik voel dat ik nu weer echt rust nodig heb. En ook dat er stukjes steen nog uit moeten (dat houdt altijd in heel vaak moeten plassen, ook als er weinig urine is, omdat de blaas en de urineleiders geirriteerd worden door die stukjes steen, heel vervelend maar tis ff niet anders.)

Babs

Bericht door Babs » 14 jul 2019, 07:11

Over de stukjes steen maak ik me nog geen zorgen. De pijn is namelijk nagenoeg niet aanwezig. Hooguit ongemak. De niergordel doet zijn werk. En ik ben ook niet zweterig. Kan dus de gordel om houden. Dat ga ik nu ook overdag doen, tot alle stukjes steen er voor mijn gevoel weer uit zijn (tot de volgende ronde, zucht, die doorn in het vlees blijft een lastige, maar de gordel helpt wel heel goed).

Volgens mij heeft dit ook te maken met het gezamenlijk helpen dragen van familiekarma. Van de zeven kinderen van mijn oma hadden/hebben (1 is overleden) er drie nierproblemen. Mijn moeder een cystenier en chronische blaasontsteking - die laatste hebben wij onder controle dankzij Vitals Microbiol Intiem -, mijn tante een aangeboren nierafwijking waardoor de filters in haar nier te groot zijn en zij eiwit in haar urine heeft, en mijn oom had schrompelnieren en is vroeger getransplanteerd. Mijn oma had chronische nierbekkenontsteking. En ik heb vanaf mijn 20e of 22e (exact weet ik het niet meer) steeds een niersteen, die blijkt altijd op dezelfde plek aan te groeien en op dezelfde manier er uit te komen, en die groeit op een nierbeschadiging in het epitheel, is mij in 2005 verteld door uroloog Blom. Mijn eigen zus had een inflammatoire pseudotumor in de blaas.

Nu ga ik slapen en ontspannen dag ervan maken.
Laatst gewijzigd door Babs op 14 jul 2019, 14:06, 1 keer totaal gewijzigd.

Babs

Bericht door Babs » 14 jul 2019, 07:27

Ik neem toch een slaappil. Het is zondag en het is helemaal niet erg als ik dan na twaalven pas wakker word.

Ik denk dat ik te maken heb met angst voor tegenstellingen. Die angst kan ik niet overstijgen als ik nu niet eerst goed slapen kan. Dat zit op de een of andere manier in de bedrading van mijn hoofd (zo lijkt dat voor mij).

Babs

Bericht door Babs » 14 jul 2019, 07:42

Slaappil ingenomen. Die gaat zo werken.

Maar wat ik even wil mededelen, is dat ik nu wél "stemmen" hoor in mijn hoofd, verschillende, waaronder een van een kind , dat kind is niet herkenbaar voor mij, ik weet ook niet wat het zegt, ik hoorde het alsof het op de achtergrond was, zoals je stemmen hoort als je op een schoolplein staat waar kinderen spelen, en ik hoor ook een stem die die van Hendrik nadoet, maar het absoluut niet is. Die van Hendrik is herkenbaar uit duizenden en heeft een andere kracht en een Immense Liefde. Bovendien is die altijd coherent. Die stem die die van Hendrik in mijn hoofd nadoet, brabbelt maar wat, ratelt, en hij lijkt op die van mijn vaders moeder. Ik zou zeggen dat dit een stem is uit het graf. Opzouten. Ik ben er niet van onder de indruk, maar ik weet wel zeker dat als je daar er veel van zou hebben, dat je daar wanhopig van wordt en dat dat slecht kan aflopen.

Bij mijn weten heb ik dit nog niet eerder meegemaakt. Ik maak me nergens zorgen over, dit gaat gewoon weer weg, ik denk dat ik onderscheidingsvermogen opdoe, en op de een of andere manier denk ik dat ik iets goeds doe door dit te delen hier.

Nu duik ik mijn bedje in.
Laatst gewijzigd door Babs op 14 jul 2019, 16:32, 1 keer totaal gewijzigd.

Babs

Bericht door Babs » 14 jul 2019, 07:54

Toch nog even zeggen, voordat ik in slaap val. Er is nu steeds een stem die Hendrik nadoet. Maar het is zo duidelijk dat het een demoon is. Het is haast lachwekkend. Hij herhaalt steeds 1 zinnetje, en dat spreekt de demoon uit alsof hij Hendrik belachelijk maakt. De demoon zegt "wáár gáát dit óver?!" En dat blijft ie als een papegaai herhalen, met een spottende klank in zijn stem. Hij doet Hendrik na, maar het is belachelijk. De stem wil verhinderen dat ik dit schrijf, maar ik schrijf het gewoon, want het is zo.

Ik snap nu waarom men de duivel een papegaai noemt. Die herhaalt ook de hele tijd zinnetjes. Lorre hihihihi. LOL Wat een idioot zeg. (Die stem).

Oei,nu is de slaappil ingewerkt, ik ga gauw liggen. Welterusten voor mij en goedemorgen voor julle. ;)

Babs

Bericht door Babs » 14 jul 2019, 17:20

Volgens mij zit het zo, dat Hendrik een Broer is van Jezus. Van Dezelfde Substantie. En wel De Enige Bijzonder Aantrekkelijke, als ik dat zo zeggen mag.

arkhétupos

Bericht door arkhétupos » 14 jul 2019, 22:56

Babs schreef:
dat hij net terug was bij zijn vrouw
(...)
Me crazy.
God houdt geen vrouwen.
Mannen evenmin.

Maar geen God kan voorkomen dat jij Verliefd wordt. God zelf niet, maar ook een zelfverkozen evenbeeld niet.
Zo is het gedetermineerd.

Amen
memeticae schreef:Supernarcist!

arkhétupos

Bericht door arkhétupos » 14 jul 2019, 22:59

Groen-Links mag trouwens wel eens wat meer Liefde tonen jegens de mensheid, toch ook een onderdeel van diezelfde "eco-biologie".

Babs

Bericht door Babs » 15 jul 2019, 01:54

arkhétupos schreef:
14 jul 2019, 22:56
Babs schreef:
(...)
Me crazy.
God houdt geen vrouwen.
Mannen evenmin.

Maar geen God kan voorkomen dat jij Verliefd wordt. God zelf niet, maar ook een zelfverkozen evenbeeld niet.

Amen
Mooi.

Dank voor de uitleg. :smt058

Babs

Bericht door Babs » 15 jul 2019, 08:06

arkhétupos schreef:
14 jul 2019, 22:59

Groen-Links mag trouwens wel eens wat meer Liefde tonen jegens de mensheid, toch ook een onderdeel van diezelfde "eco-biologie".
Blij dit te lezen. Een "christen" beweerde eens tegen mij dat een christen op geen enkele andere partij stemmen kan dan Groen Links. En hij meende dat nog echt ook, bleek uit alles wat erop volgde aan "discussie" en dictatoriale bejegening. Brrrrr.

Babs

Bericht door Babs » 15 jul 2019, 08:58

Babs schreef:
15 jul 2019, 01:54
arkhétupos schreef:
14 jul 2019, 22:56
Babs schreef:
(...)
Me crazy.
God houdt geen vrouwen.
Mannen evenmin.

Amen
Mooi.

Dank voor de uitleg. :smt058
God houdt alleen Engelen.

arkhétupos

Bericht door arkhétupos » 15 jul 2019, 22:14

Rood Rechts.

arkhétupos

Bericht door arkhétupos » 15 jul 2019, 22:17

Democratisch communisme
in een
Communistische Democratie
memeticae schreef:Kleurenblindheid?

arkhétupos

Bericht door arkhétupos » 15 jul 2019, 22:18

Neen.

"Socialisme"

arkhétupos

Bericht door arkhétupos » 15 jul 2019, 22:19

Jeweetwel: "Het grote gevaar!"

arkhétupos

Bericht door arkhétupos » 15 jul 2019, 22:19

#therealtrump

arkhétupos

Bericht door arkhétupos » 15 jul 2019, 22:30

De IRA binnen de RAF
De ETA van Hezbollah

Het Groene van Links en het Rode van Rechts.

Rotte Tomaten en OAS
memeticae schreef:Teveel geplant, of te weinig geoogst?
Zeg het maar ... jij schijnt het door te hebben, en daarbij ook nog eens alles te weten.
(Als een vrije boekenwurm.)

Wat kun je met die wijsheid?
memeticae schreef:Begrijpen dat ik er niets aan/tegen kan doen, daarom heb ik jou in het leven geroepen als mijn spreekbuis.
Oh.

En ik kan het wel?
memeticae schreef:Dat beweer ik niet, maar het is wel de reden dat jij er bent.
Mooi is dat.

Plaats reactie