UHF Jammer

Zit je ergens mee, ben je nieuwsgierig hoe anderen hier over denken, hoe pakken wij dit aan? Stel hier al je vragen.
Gebruikersavatar
arkhétupos
Posts in topic: 15
Berichten: 6673
Lid geworden op: 31 mar 2019, 21:35
Contacteer:

Re: UHF Jammer

Bericht door arkhétupos » 25 mei 2020, 01:37

Gesponsorde filosofie ? Propaganda : p:Machinerie

certo emotionibus cognoscere semper cedit aliquid scio nihil scire ideo me
The King and the Priest are unity: "One keeps them poor, one keeps them dumb"
Begrijpen en verstaan is hetzelfde als meten zonder gissen.

Verwijderde gebruiker

Bericht door Verwijderde gebruiker » 25 mei 2020, 08:06

“Is het een spel”, aangepast, lijkt wel een taalspel.

Gebruikersavatar
Bärbel
Posts in topic: 34
Berichten: 2712
Lid geworden op: 08 nov 2019, 20:07
Contacteer:

Bericht door Bärbel » 25 mei 2020, 17:56

Ding-Dong schreef:
24 mei 2020, 05:30
Bärbel schreef:
23 mei 2020, 23:15
Ding-Dong schreef:
23 mei 2020, 15:50
Van 1 naar 2 kan via muziek
Van 2 naar 3 kan via dans
De dingen die je noemt kunnen daar onderdeel van uitmaken maar hoeft niet. Het werkt allemaal niet zo lineair en in hokjes.
:idea:

Ik had voorheen iets tegen musicals, muziek en dans ineen.
Ik heb daar nog steeds iets tegen. Althans ik heb er een gruwelijke hekel aan. Ik kijk nooit naar musicals. Ik kan daar mijn aandacht niet bij houden. Het was dan ook een grote kwelling als ik vroeger met schoolklassen naar Londen moest. Om diverse redenen een ramp maar musicals hoorden daar ook bij. Brrrrr. Een grote kwelling waren die “reisjes”. Errug errug errug.
Hermetisch geschakeld

Gebruikersavatar
arkhétupos
Posts in topic: 15
Berichten: 6673
Lid geworden op: 31 mar 2019, 21:35
Contacteer:

Bericht door arkhétupos » 25 mei 2020, 20:30

Bärbel schreef:
25 mei 2020, 17:56
Errug errug errug.
Zie het positief: Jij hebt het tenminste meegemaakt, weet wat je niet leuk vindt en hebt tegenwoordig de kunde, i.c. het verstand, om dezelfde zaken ontwijken te kunnen.

Dat is ook wat waard.

(Zo denk ik tenminste mijn mening.)
certo emotionibus cognoscere semper cedit aliquid scio nihil scire ideo me
The King and the Priest are unity: "One keeps them poor, one keeps them dumb"
Begrijpen en verstaan is hetzelfde als meten zonder gissen.

Gebruikersavatar
Bärbel
Posts in topic: 34
Berichten: 2712
Lid geworden op: 08 nov 2019, 20:07
Contacteer:

Bericht door Bärbel » 17 jun 2020, 16:39

Ding schreef:
24 mei 2020, 14:05
Misschien vind je “dispatches from elsewhere” ook een leuke serie op Prime video
Dankjewel voor de tip. Ik vind het een leuke serie. Ben nu aan het kijken. Het kan sinds een zeer recente update via mijn televisiekastje. :yeehaw:
Laatst gewijzigd door Bärbel op 17 jun 2020, 19:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Hermetisch geschakeld

Verwijderde gebruiker

Bericht door Verwijderde gebruiker » 17 jun 2020, 18:47

Bärbel schreef:
17 jun 2020, 16:39
Ding schreef:
24 mei 2020, 14:05
Misschien vind je “dispatches from elsewhere” ook een leuke serie op Prime video
Dankjewel voor de tip. Ik vind het een leuke serie. Ben nu aan het kijken. Het kan sinds een zeer recente oudste via mijn televisiekastje. :yeehaw:
Daarna heb ik geen andere leuke series meer gevonden, al kreeg ik de tip “Transparent”.

Gebruikersavatar
arkhétupos
Posts in topic: 15
Berichten: 6673
Lid geworden op: 31 mar 2019, 21:35
Contacteer:

Bericht door arkhétupos » 23 jun 2020, 23:48

Mijn buren "jammen" mijn frequenties.
Ik kan nergens series zien.
certo emotionibus cognoscere semper cedit aliquid scio nihil scire ideo me
The King and the Priest are unity: "One keeps them poor, one keeps them dumb"
Begrijpen en verstaan is hetzelfde als meten zonder gissen.

Gebruikersavatar
arkhétupos
Posts in topic: 15
Berichten: 6673
Lid geworden op: 31 mar 2019, 21:35
Contacteer:

Bericht door arkhétupos » 23 jun 2020, 23:49

Moet ik optreden?
Of weet ik niet "waar ik het over heb"?
certo emotionibus cognoscere semper cedit aliquid scio nihil scire ideo me
The King and the Priest are unity: "One keeps them poor, one keeps them dumb"
Begrijpen en verstaan is hetzelfde als meten zonder gissen.

Gebruikersavatar
Bärbel
Posts in topic: 34
Berichten: 2712
Lid geworden op: 08 nov 2019, 20:07
Contacteer:

Bericht door Bärbel » 24 jun 2020, 10:30

arkhétupos schreef:
23 jun 2020, 23:48
Mijn buren "jammen" mijn frequenties.
Ik kan nergens series zien.
Klopt.
Hermetisch geschakeld

Gebruikersavatar
Bärbel
Posts in topic: 34
Berichten: 2712
Lid geworden op: 08 nov 2019, 20:07
Contacteer:

Bericht door Bärbel » 24 jun 2020, 10:33

[quote=arkhétupos post_id=76584 time=1592948961 user_id=1368]
Moet ik optreden?
Of weet ik niet "waar ik het over heb"?
[/quote]

De buurman weet buitengewoon goed waar hij het over heeft. Graag optreden. Goed gedaan en dankjewel Arkhe. Heb het doorgegeven aan buurman en even sorry gezegd. Goed appgesprekje gehad.
Hermetisch geschakeld

Gebruikersavatar
Bärbel
Posts in topic: 34
Berichten: 2712
Lid geworden op: 08 nov 2019, 20:07
Contacteer:

Bericht door Bärbel » 24 jun 2020, 22:24

Ik schoot gisteren in de stress Omdat ik eerst aan twee buurmannen (technische dienst zijn die, van de vve maar die wilden ons wel helpen) mijn kelder moest laten zien, die ook vol staat met (grond) water. En dat was heel druk en mijn hoofd kon er de dag daarvoor al niet meer tegen eigenlijk maar dit moest even gebeuren. En toen dat achter de rug was, zei mijn moeder - nadat de buurman iemand met echte kennis van zaken wilde laten komen voor het vocht in haar huis- “Nee, er komt niemand meer in”. Is soms moeilijk hoor, een stier temmen als je zelf een mislukte ram bent. Vooral weten wanneer ik moet proberen te temmen en wanneer niet, want soms heeft ze gelijk. Maar nu niet. Maar ik heb het rechtgezet met buurman en stier is akkoord.

De bedrading in mijn hoofd is echter te strak getrokken. Wat betekent dat Ik voluit op de rem moet staan bij mezelf. Het ging echt niet goed even, gisteren. Hoofdpijn hoofdpijn hoofdpijn, concentratie onder nul (dan ga ik zelfs met de Nespresso de mist in omdat ik de melk in het waterreservoir gooi :? ), en dan dringt niet meer tot me door wat mensen tegen me zeggen (wat tot geergerde blikken van de omgeving kan leiden, want ik luister dan wel maar ik hoor je niet en dat lijkt dan alsof ik je wel hoor maar niet luister, is interpretatiekwestie, het kan ook zijn dat ik wel hoor maar niet luister, maar in dat geval doet de automatische hersenbescherming dat omdat de bedrading het niet meer aankan en anders nog verder doorbrandt) en dan krijg ik steeds ergere hoofdpijn en kan niet meer slapen. Maar gelukkig werkte de slaappil uiteindelijk toch. Samen met de radio aan.

Maar ik had op mijn HB ingeving moeten blijven vertrouwen, van “laat alle hulp voor die vochtproblemen bij ma in huis
maar komen, we zien wel wat eruit komt”. Dan was ik niet meteen meegegaan op het briesen van de stier. Dan had ik dat even laten betijen zonder gelijk tegen de buurman te zeggen, stop, geen nieuwe opzichters erbij.

Maar heb het met buurman recht kunnen zetten. Is echt aardige buurman.
Laatst gewijzigd door Bärbel op 25 jun 2020, 00:34, 4 keer totaal gewijzigd.
Hermetisch geschakeld

Gebruikersavatar
Bärbel
Posts in topic: 34
Berichten: 2712
Lid geworden op: 08 nov 2019, 20:07
Contacteer:

Bericht door Bärbel » 24 jun 2020, 22:51

Buurman is niet boos gelukkig. En helpt ons gelukkig nog wel. Gisteren had ik hem even op halt gezet omdat de stier tegen de mislukte ram met zijn voeten begon te briesvegen. En in het gehandicapte hoofd van deze mislukte ram trok de bedrading toen zo strak dat er een slaappil aan te pas moest komen en dat was nog niet genoeg, ook de radio moest er de hele nacht bij aan. Normaal kan ik niet slapen als de radio aan is, maar ik heb ontdekt dat als een slaappil niet goed werkt, het helpt als ik de radio er heel zacht bij aan zet. En dan moet ik hem op radio Maria zetten, want dat blijkt de ideale mix van voor mij niet herkenbare muziek (want als ik bekende muziek hoor kan ik niet anders dan wakker blijven, want dan blijven mijn oren luisteren, ook al wil ik dat niet) en zachte gesprekken van monnikenpresentators (die hebben een hele kalme zachte donkere stem en een zachte toon en praten rustig over weet ik niet, want ik val dan in slaap, omdat ie heel zacht staat). En dan val ik met die pil alsnog in slaap en slaap de hele nacht door ook nog. Ga ik zo weer doen, want dit moet ik even doorbreken.
Hermetisch geschakeld

Gebruikersavatar
Bärbel
Posts in topic: 34
Berichten: 2712
Lid geworden op: 08 nov 2019, 20:07
Contacteer:

Bericht door Bärbel » 25 jun 2020, 01:03

Ik kan ook niet slapen van de herrie. Het was zo heerlijk stil in coronatijd maar nu is het weer erge herrie ‘s nachts van motoren in de lucht of het is van de industrie maar het is erger dan ooit. Wat een ramp. Dus ik neem nu een pil maar de oorzaak is nu enkel de herrie. :smt022. Mechanische zware herrie van onbekende oorsprong. Mijn moeder hoort het ook. Zit niet in mijn hoofd het is gewoon echte herrie.

Heb geen pil nodig gehad. Viel gelukkig toch in slaap.
Hermetisch geschakeld

Gebruikersavatar
Bärbel
Posts in topic: 34
Berichten: 2712
Lid geworden op: 08 nov 2019, 20:07
Contacteer:

Bericht door Bärbel » 26 jun 2020, 09:09

Ding schreef:
17 jun 2020, 18:47
Bärbel schreef:
17 jun 2020, 16:39
Ding schreef:
24 mei 2020, 14:05
Misschien vind je “dispatches from elsewhere” ook een leuke serie op Prime video
Dankjewel voor de tip. Ik vind het een leuke serie. Ben nu aan het kijken. Het kan sinds een zeer recente oudste via mijn televisiekastje. :yeehaw:
Daarna heb ik geen andere leuke series meer gevonden, al kreeg ik de tip “Transparent”.
Hey, bedankt weer. Las de beschrijving en lijkt me ook heel leuk. En er zijn lekker veel seizoenen van. Die ga ik kijken als ik Dispatches from Elsewhere uit heb. Dat is bijna, nog 2 afleveringen.
Hermetisch geschakeld

Gebruikersavatar
Bärbel
Posts in topic: 34
Berichten: 2712
Lid geworden op: 08 nov 2019, 20:07
Contacteer:

Bericht door Bärbel » 26 jun 2020, 09:12

arkhétupos schreef:
23 jun 2020, 23:48
Mijn buren "jammen" mijn frequenties.
Ik kan nergens series zien.
Ja. En nu word ik mijn huis uitgedrild door de boor van de keukenboer die bij mijn benedenbuurvrouw de keuken verbouwt. :?
Hermetisch geschakeld

Gebruikersavatar
Bärbel
Posts in topic: 34
Berichten: 2712
Lid geworden op: 08 nov 2019, 20:07
Contacteer:

Bericht door Bärbel » 26 jun 2020, 09:13

Hermetisch geschakeld

Verwijderde gebruiker

Bericht door Verwijderde gebruiker » 26 jun 2020, 16:01

Bärbel schreef:
26 jun 2020, 09:09
Ding schreef:
17 jun 2020, 18:47
Bärbel schreef:
17 jun 2020, 16:39


Dankjewel voor de tip. Ik vind het een leuke serie. Ben nu aan het kijken. Het kan sinds een zeer recente oudste via mijn televisiekastje. :yeehaw:
Daarna heb ik geen andere leuke series meer gevonden, al kreeg ik de tip “Transparent”.
Hey, bedankt weer. Las de beschrijving en lijkt me ook heel leuk. En er zijn lekker veel seizoenen van. Die ga ik kijken als ik Dispatches from Elsewhere uit heb. Dat is bijna, nog 2 afleveringen.
Graag gedaan, “Upload” vond ik zelf heel interessant, maar moet je van houden, weet ik niet voor jou.

Gebruikersavatar
Bärbel
Posts in topic: 34
Berichten: 2712
Lid geworden op: 08 nov 2019, 20:07
Contacteer:

Bericht door Bärbel » 26 jun 2020, 17:24

Ding schreef:
26 jun 2020, 16:01
Bärbel schreef:
26 jun 2020, 09:09
Ding schreef:
17 jun 2020, 18:47


Daarna heb ik geen andere leuke series meer gevonden, al kreeg ik de tip “Transparent”.
Hey, bedankt weer. Las de beschrijving en lijkt me ook heel leuk. En er zijn lekker veel seizoenen van. Die ga ik kijken als ik Dispatches from Elsewhere uit heb. Dat is bijna, nog 2 afleveringen.
Graag gedaan, “Upload” vond ik zelf heel interessant, maar moet je van houden, weet ik niet voor jou.
Oowwwww je bent een engel, heeeeeeeel veel dankjewel voor de tips. Ik heb de serie even gelezen en dat vind ik heeeeeel leuk. Dankjewel hoor. Dit helpt mij enorm, dat ik niet hoef te zoeken.

Afbeelding
Hermetisch geschakeld

Gebruikersavatar
Bärbel
Posts in topic: 34
Berichten: 2712
Lid geworden op: 08 nov 2019, 20:07
Contacteer:

Bericht door Bärbel » 27 aug 2020, 11:29

Ding schreef:
26 jun 2020, 16:01
Bärbel schreef:
26 jun 2020, 09:09
Ding schreef:
17 jun 2020, 18:47


Daarna heb ik geen andere leuke series meer gevonden, al kreeg ik de tip “Transparent”.
Hey, bedankt weer. Las de beschrijving en lijkt me ook heel leuk. En er zijn lekker veel seizoenen van. Die ga ik kijken als ik Dispatches from Elsewhere uit heb. Dat is bijna, nog 2 afleveringen.
Graag gedaan, “Upload” vond ik zelf heel interessant, maar moet je van houden, weet ik niet voor jou.
Upload vind ik ook heel leuk. Ben het nu aan het kijken.
Bij Transparent ben ik ergens in het eerste seizoen afgehaakt. Ik vond het teveel bagger worden.
Laatst gewijzigd door Bärbel op 27 aug 2020, 17:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Hermetisch geschakeld

Gebruikersavatar
Bärbel
Posts in topic: 34
Berichten: 2712
Lid geworden op: 08 nov 2019, 20:07
Contacteer:

Bericht door Bärbel » 27 aug 2020, 12:53

Upload doet me denken aan “Second life”. Zelf heb ik daar nooit aan meegedaan, dus ik weet niet wat dat precies is maar wel dat mensen daar een soort virtueel tweede leven hadden op de computer.
Hermetisch geschakeld

Verwijderde gebruiker

Bericht door Verwijderde gebruiker » 28 aug 2020, 16:29

ja, second life, weet ik nog wel, dat je kon vliegen, soort droomlandschap, op zich al beter dan een hotel

Verwijderde gebruiker

Bericht door Verwijderde gebruiker » 29 aug 2020, 18:00

Good omens vond ik de reclame vervelend van, maar de serie zelf was best leuk, voorspelbaar, maar leuk.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten