Lelijke vrouwen zijn gemeen.

Ooit gedaan? Gewoon beginnen met schrijven wat je nu denkt en je mee laten voeren op de golven van je gedachten en maar zien waar dat toeleidt. Neem de test en begin gewoon te schrijven...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
memeticae
Posts in topic: 13
Berichten: 6523
Lid geworden op: 07 jun 2014, 02:30
Contacteer:

Lelijke vrouwen zijn gemeen.

Bericht door memeticae » 25 feb 2019, 20:58

Lelijke vrouw: -"This guy/girl is not/gay"
Mooie vrouw: "No (s)he isn't! I've proof!"
Google-eyed": schreef:What made you think that? It showed me seven heavens only yesterday.


- "Yeah, I know it would. But it wouldn't fuck with me!"
That's not because he's gay ... It's because your're behaving like a slut.
He'd never like that.

"I 'spose you right, after all!"
- "Men are pigs."

"Well, for one thing, they're not lesbian pigs!"

Ascetische lelijke vrouwen, zijn het lelijkst van allemaal, tenzij ze niet masturberen.
Maar een niet-masturberende vrouwe, is een ongelukkige.
En ongelukkige vrouwen bestaan niet.

Hoe lelijk ze ook maar zijn in hun ascetisme.

::

Puzzelvraag:

Welke filosofen heb ik hierboven verhaspeld?
Kun jij ze aanduiden?

Ja?!

10 punten! Uitmuntend! Eine 1! Sehr Gut!

Zeer goed
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Begrijpen en verstaan is hetzelfde als meten zonder gissen.

Verwijderde gebruiker

Bericht door Verwijderde gebruiker » 26 feb 2019, 20:32

Waar gaaat dit over???

Ik benijd de mensen die een aantrekkelijk uiterlijk hebben, omdat het leven zoveel makkelijker kan zijn dan, en ik kijk graag naar de prachtige exemplaren, zoals ik ook graag naar magnifieke luchten kijk. Maar de aantrekkelijkheid kan ook een last of zelf handicap zijn om aan een meer edel karakter te komen. Die edelheid kan compensatie zijn voor minder aantrekkelijke mensen, maar ook aantrekkelijke mensen echt aantrekkelijk maken.

Ik vervloek mezelf wel eens als sucker voor schoonheid, dan heb je van die vrouwen die slank en sierlijk zijn, terwijl een volle vrouw, die misschien wat plomp is, heerlijk zacht kan zijn.

In een Belgische film wordt weinig subtiel gezegd:” ach een lul heeft geen ogen” als iemand vraagt hoe de ander het uithoudt bij een ‘lelijk wijf’. Wel erg banaal.

Eerlijk gezegd zal voor veel mannen een plaatje van een vrouw naast zich een statusymbool zijn. Ik had dat ook sterk met een jonge vrouw van het werk vroeger als we gingen luchwandelen.

Mijn vrouw is erg liefdevol, dat hou je het langste vol.

Gebruikersavatar
memeticae
Posts in topic: 13
Berichten: 6523
Lid geworden op: 07 jun 2014, 02:30
Contacteer:

Bericht door memeticae » 26 feb 2019, 22:15

Leon schreef:
26 feb 2019, 20:32
Waar gaaat dit over???
Ik trachtte aan te tonen dat "lelijk" en "gemeen", hoewel ze kunnen correleren, niet causaal hoeven te zijn.
Of dat tenminste een causaliteit niet wederkerig hoeft te zijn.
[Deze vaas is op de vloer in stukken gevallen <> Deze vaas is stuk want ze is op de vloer gevallen.]
(Er kunnen andere redenen zijn ... iemand met een hamer bijvoorbeeld, nog voor het vallen.)

En toch is elke gemene vrouw lelijk (net als elke gemene man)
Het plaatje bederft het uitzicht, maar soms ook niet.

Dat geeft nog hoop.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Begrijpen en verstaan is hetzelfde als meten zonder gissen.

Verwijderde gebruiker

Bericht door Verwijderde gebruiker » 27 feb 2019, 09:48

memeticae schreef:
26 feb 2019, 22:15
Leon schreef:
26 feb 2019, 20:32
Waar gaaat dit over???
Ik trachtte aan te tonen dat "lelijk" en "gemeen", hoewel ze kunnen correleren, niet causaal hoeven te zijn.
Of dat tenminste een causaliteit niet wederkerig hoeft te zijn.
[Deze vaas is op de vloer in stukken gevallen <> Deze vaas is stuk want ze is op de vloer gevallen.]
(Er kunnen andere redenen zijn ... iemand met een hamer bijvoorbeeld, nog voor het vallen.)

En toch is elke gemene vrouw lelijk (net als elke gemene man)
Het plaatje bederft het uitzicht, maar soms ook niet.

Dat geeft nog hoop.
Het is wat Kant schrijft in zijn "Opmerkingen over het schone en verhevene". Dat niet-gemeenheid mensen mooier maakt. (Verder is dat boekje echt een soort veredelde hokjesgeest.) Ik denk dat iemand best eens gemeen mag zijn als duidelijk signaal. Grenzen zijn dan bereikt of overschreden. Je kunt het mensen niet kwalijk nemen dat de een zijn grens hier heeft en de ander daar.

Verwijderde gebruiker

Bericht door Verwijderde gebruiker » 27 feb 2019, 10:57

Hermelien schreef:
27 feb 2019, 09:58
Leon schreef:
27 feb 2019, 09:48

Ik denk dat iemand best eens gemeen mag zijn als duidelijk signaal. Grenzen zijn dan bereikt of overschreden. Je kunt het mensen niet kwalijk nemen dat de een zijn grens hier heeft en de ander daar.
Ik vind van niet. Je kunt je grenzen aangeven zonder gemeen te zijn. Maar dan kost het alleen jezelf iets, wat echter dan wel bijgeschreven wordt bij je saldo in de hemel. Maar iemand die gemeen is, daarbij kost het de ander, maar die krijgt het dan bijgeschreven bij het saldo in de hemel, wat de gemenerik niet weet en niet begrijpt.

Wel moeten we natuurlijk begrip en vergeving hebben voor hen die zo dom zijn om gemeen te zijn en gemene dingen te doen. Maar vergeving wordt in mijn optiek maar al te vaak verkeerd begrepen. Vergeving is het loslaten van de wens dat het verleden anders was geweest. Als we dat kunnen, en als we dat doen (want ook dat vergt een wilsbesluit), dan heelt de tijd de wonden daarna langzamerhand.
Prima toch als de ander het bijgeschreven krijgt in de hemel? Hoe anders?

Het hele leven is een balans, waarin je voorspoed en tegenspoed in gelijke hoeveelheden te verduren hebt. Ik kies persoonlijk ook tegenspoed, dat is wat raar misschien, maar voor de rechtvaardigheid...

Dan mag een ander mij heel gemeen neerhalen. Want dat is wat men doet om zichzelf te verheffen. En het werkt totdat ze zelf worden neergehaald.
( Is wel moeilijk om dan niet te reageren, kan mezelf niet altijd helpen om toch te reageren).

Uiteindelijk heeft ieder zo een weg, en als iedereen alleen maar naar hoog niveau wil kan dat niet...

Verwijderde gebruiker

Bericht door Verwijderde gebruiker » 27 feb 2019, 17:56

Gemene vrouwen zijn lelijk -> lelijker in ieder geval
Lelijke vrouwen zijn gemeen -> misschien gemener

Gebruikersavatar
memeticae
Posts in topic: 13
Berichten: 6523
Lid geworden op: 07 jun 2014, 02:30
Contacteer:

Bericht door memeticae » 27 feb 2019, 19:29

Leon schreef:
27 feb 2019, 17:56
Gemene vrouwen zijn lelijk -> lelijker in ieder geval
Lelijke vrouwen zijn gemeen -> misschien gemener
Exact precies

Daarom zijn gemene vrouwen lelijk en lelijke gemeen.
Mooie vrouwen daarentegen kunnen niet gemeen zijn, zolang je maar niet onder de make-up gaat kijken.
Dan kijk je opeens naar Schrödingers Kat: Die is ook mooi lelijk en eerlijk gemeen tegelijkertijd.

De gok van Pascal: "Val nou maar op mooie vrouwen, ooit kom je er 1 tegen die niet gemeen is."
Klinkt behoorlijk frustrerend, en dat is het ook, want die vrouw zegt opeens: "Ja maar ik ben lesbisch".
(die had het kunstje dus al eerder door ...)

::

Het is misschien wel beter om niet zo door te hoeven denken.
Dat kost alleen maar bergen tijd, en leidt uiteindelijk tot niets. Kwaad noch Goed ...

Maar aan de andere kant geldt natuurlijk: "Ik heb het wel even uitgedacht, zodat jij het niet hoeft te doen."

Deed ik Gratis
voor Niets.

Niettemin een Werk de: Maatschappij tot Nut van 't Algemeen, waardig.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Begrijpen en verstaan is hetzelfde als meten zonder gissen.

Gebruikersavatar
memeticae
Posts in topic: 13
Berichten: 6523
Lid geworden op: 07 jun 2014, 02:30
Contacteer:

Bericht door memeticae » 27 feb 2019, 19:33

PS
Het leuke van die Kat is overigens dat ze elke circulaire redenatie weet te doorbreken.
Ze heeft ongeveer dezelfde uitwerking als de Wet van Godwin dat kan.

"Vrouwen zijn lelijk, omdat ze lelijk zijn": is natuurlijk geen opinie, maar een schoolvoorbeeld van een circulaire redenatie.
Iemand die dergelijke redeneringen er op na houdt, mag je best corrigeren.
("De Plaat blijft hangen ... even de pick-up schoppen")

NB
De pick-up krijgt de schuld van de kras in de plaat. Daarom bestaan er tegenwoordig zogeheten: "Kunstmatig Intelligente" pick-up's.
(Die laten zich niet meer schoppen/hebben geen schoppen meer nodig.)

Ik vraag me af of die het liedje wel kennen
en zo ja ...
hoe eindigt het dan?
(Om ze even te controleren)

HM
De Amateur schreef:Lelijk Gemeen
Mooi Eerlijk
Klopt!
Dat was het!
Wij schreef:Eerlijk gemeen zijn en daarom mooi, zelfs zonder make-up te dragen
Maakt nog geen vrienden.
Maar vijanden ook niet.

Peace
Man

Weetjewel
Weetjeniet

::

Kijk nou, ik ben tot mijn eigen Idool verworden, dat van: "De verwarde professor"

Rest mij nog om Supernarcist zien te worden, en Iedereen er zien van te overtuigen dat ze mij in stand moeten houden, omdat ik zo goed voor mijzelf bezig ben, dat ik niets kan zijn zonder hen.

Helaas zijn mijn middelen nog beperkt.
Trumptwitter schreef:Are you ready China?
"He" and "me" made an "atomic" deal!
Dat is niet lelijk gemeen!
Dat is lelijk lelijk!

Dat is Gestoord en Gek
Die vent moet opgesloten worden!

Hij frusteert mij in mijn Supernarcist zijn!
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Begrijpen en verstaan is hetzelfde als meten zonder gissen.

Gebruikersavatar
memeticae
Posts in topic: 13
Berichten: 6523
Lid geworden op: 07 jun 2014, 02:30
Contacteer:

Bericht door memeticae » 27 feb 2019, 22:42

Lelijke make-up
Deze make-up maakt je lelijk.

Make-up ...


Er gaan triljoenen geldeenheden in om, en het geeft heel veel mensen een baan en zo een bestaan ...

Een heleboel mensen kunnen bestaan bij de verkoop van make-up.

Denk je dat ze het buiten de shows zelf ook dragen?
(In hun "privé"-leven?)

Ze zullen wel moeten, stel een papparazzo snapt je zonder reclame te maken voor je eigen product?
Wat dan?


Make-up is slecht?
Make-up is nodig?

Hoe lang nog kan dit goed gaan?

(Tot de Kat komt, want dan is dit Kip en Ei probleem ook gelijk opgelost.)

::


Wat zichzelf in stand houdt kan onmogelijk zichzelf vernietigen
Daar is altijd kracht van buitenaf voor nodig.

Maar door kracht uit te oefenen vernietigt het de oorsprong.

Spijt, en niet meer geloven in jezelf: zijn enkel vormen van zelfvernietiging.

Sorry zeggen, en toch trachten beter te doen: zouden bij zelfverbetering kunnen horen.
Of je er nu tot uitgenodigd werd, of niet.

Het geeft te denken.

"Wie ben Ik dan, in dat verhaal?"
- "Die Ik, dat ben Jij!"

Met zonder make-up
en een stabiele neus

(Je weet voor jezelf de leugen zo in stand te houden, dat ze waarheid (b)lijkt.)

Knap hoor!

Kudos!

Mijnheer Pinokkio!

Laat mij U de hand schudden, ook al is het misschien niet aangenaam.

Hé God!
Kijkt U mee?

Zo doe je dat, dus.

Pinokkio met Pinokkio vergelijken, is zoals een "Mens" een "Mens" vergelijken kan.

RogerOverOut

*static*
God is vrouwelijk, daarom verkiest zij mannen.
God is mannelijk, daarom verkiest hij mannen.
God is homofiel, net als alle niet-lesbische vrouwen.
De niet-lesbische God, verkiest ongelijke gelijken
*static*

IK BEN BESTUURD OM DIT TE TIEPEN!!!!

(Oh wacht ... ik was het zelf. HM. Is dat nou een paradox of een oxymoron, zo'n circulaire redenering?)
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Begrijpen en verstaan is hetzelfde als meten zonder gissen.

Verwijderde gebruiker

Bericht door Verwijderde gebruiker » 28 feb 2019, 10:24

Het is weer aardig roezerige tekst...

Ik matig me geen verder oordeel aan...

Gebruikersavatar
tengeltje11
Posts in topic: 8
Berichten: 491
Lid geworden op: 20 nov 2013, 19:07
Contacteer:

Bericht door tengeltje11 » 01 mar 2019, 13:45

maar wat is lelijk natuurlijk?

de een kan een vrouw superknap vinden en de ander vindt er geen bal aan toch?

is mooi te omschrijven? er bestaan definities van a la kaakbeen en jukbeen en dit en dat,maar deze definitie zal nooit voor iedereen als 'knap' omschreven worden.

dus hoe zou je dan de lijn kunnen trekken dat lelijk vaak gemeen is,als lelijk niet eens te omschrijven valt?


en veel seks maakt lelijker las ik hier ook ergens?
wat een onzin.
seks zorgt ervoor dat mensen zich beter voelen,en als je je goed voelt algemeen,toon je juist jonger.

make-up en andere kleren gaan dragen staan daar toch los van?
er is een groot verschil tussen mensen die seks hebben met 101 verschillende mensen en zich daarom telkens weer moeten bewijzen of mensen die gewoon een stabiele en gelukkige relatie hebben en daarin ook een gelukkig seksleven toch?
ik zie niet in hoe je in de laatste situatie lelijker zou worden?
There is something about the outside of a horse that is good for the inside of a man

Verwijderde gebruiker

Bericht door Verwijderde gebruiker » 01 mar 2019, 17:05

tengeltje11 schreef:
01 mar 2019, 13:45
maar wat is lelijk natuurlijk?

de een kan een vrouw superknap vinden en de ander vindt er geen bal aan toch?

is mooi te omschrijven? er bestaan definities van a la kaakbeen en jukbeen en dit en dat,maar deze definitie zal nooit voor iedereen als 'knap' omschreven worden.

dus hoe zou je dan de lijn kunnen trekken dat lelijk vaak gemeen is,als lelijk niet eens te omschrijven valt?


en veel seks maakt lelijker las ik hier ook ergens?
wat een onzin.
seks zorgt ervoor dat mensen zich beter voelen,en als je je goed voelt algemeen,toon je juist jonger.

make-up en andere kleren gaan dragen staan daar toch los van?
er is een groot verschil tussen mensen die seks hebben met 101 verschillende mensen en zich daarom telkens weer moeten bewijzen of mensen die gewoon een stabiele en gelukkige relatie hebben en daarin ook een gelukkig seksleven toch?
ik zie niet in hoe je in de laatste situatie lelijker zou worden?
Ik denk wel dat de term ‘afgetrokken gezicht’ soms kan gelden, maar er is geen echt verband tussen lelijk en gemeen, hoogstens zou je kunnen zeggen dat als je met een oordeel mooi-lelijk werkt je ook wel met vriendelijk-gemeen zal werken

Ik schaam me verder wel voor mijn gemene perioden, en denk wel dat ik toen ook lelijk/wanstaltig was.

Gebruikersavatar
tengeltje11
Posts in topic: 8
Berichten: 491
Lid geworden op: 20 nov 2013, 19:07
Contacteer:

Bericht door tengeltje11 » 01 mar 2019, 18:35

@Leon,maar je hebt nog steeds hetzelfde gezicht als toen toch?Dus hoe kan eenzelfde gezicht dan toen lelijk zijn en nu mooi?
There is something about the outside of a horse that is good for the inside of a man

Verwijderde gebruiker

Bericht door Verwijderde gebruiker » 01 mar 2019, 23:47

tengeltje11 schreef:
01 mar 2019, 18:35
@Leon ,maar je hebt nog steeds hetzelfde gezicht als toen toch?Dus hoe kan eenzelfde gezicht dan toen lelijk zijn en nu mooi?
ik denk dat verzachting en verharding van blikken kan gelden

Gebruikersavatar
memeticae
Posts in topic: 13
Berichten: 6523
Lid geworden op: 07 jun 2014, 02:30
Contacteer:

Bericht door memeticae » 02 mar 2019, 04:02

Lelijk is pas lelijk als het gemeen is?
Mooi: zonder make-up en zonder kleren.
En dan nog samen willen zijn.

Het zou geen gok moeten hoeven te zijn.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Begrijpen en verstaan is hetzelfde als meten zonder gissen.

Gebruikersavatar
memeticae
Posts in topic: 13
Berichten: 6523
Lid geworden op: 07 jun 2014, 02:30
Contacteer:

Bericht door memeticae » 02 mar 2019, 05:57

"gemeen zijn" is dus een oxymoron?
Alle mensen zijn gemeen, behalve die om mij heen.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Begrijpen en verstaan is hetzelfde als meten zonder gissen.

Verwijderde gebruiker

Bericht door Verwijderde gebruiker » 02 mar 2019, 09:03

memeticae schreef:
02 mar 2019, 05:57
"gemeen zijn" is dus een oxymoron?
Alle mensen zijn gemeen, behalve die om mij heen.
Het gemene volk...

Gebruikersavatar
tengeltje11
Posts in topic: 8
Berichten: 491
Lid geworden op: 20 nov 2013, 19:07
Contacteer:

Bericht door tengeltje11 » 02 mar 2019, 12:48

Het is ook maar hoe je zelf kijkt tov de mensen....
Als je echt naar de wereld kijkt à la 'het gemene volk' en 'iedereen is gemeen,behalve de mensen rondom mij',hoe kijk je dan naar jezelf?
There is something about the outside of a horse that is good for the inside of a man

Verwijderde gebruiker

Bericht door Verwijderde gebruiker » 02 mar 2019, 13:04

tengeltje11 schreef:
02 mar 2019, 12:48
Het is ook maar hoe je zelf kijkt tov de mensen....
Als je echt naar de wereld kijkt à la 'het gemene volk' en 'iedereen is gemeen,behalve de mensen rondom mij',hoe kijk je dan naar jezelf?
Het betekent dan zoiets als ‘algemeen’.

Of ‘gemeente’ , ‘gemene best’.

Taalspel, wat wrang als je vroeger pestkoppen had.

Gebruikersavatar
tengeltje11
Posts in topic: 8
Berichten: 491
Lid geworden op: 20 nov 2013, 19:07
Contacteer:

Bericht door tengeltje11 » 02 mar 2019, 14:24

maar lelijk en gemeen kunnen toch nooit algemeen zijn?want wat blijft er dan nog over die mooi en lief is?
There is something about the outside of a horse that is good for the inside of a man

Verwijderde gebruiker

Bericht door Verwijderde gebruiker » 02 mar 2019, 18:25

tengeltje11 schreef:
02 mar 2019, 14:24
maar lelijk en gemeen kunnen toch nooit algemeen zijn?want wat blijft er dan nog over die mooi en lief is?
Ik weet het niet. Volgens mij is het gemiddelde aardig slecht.

Gebruikersavatar
tengeltje11
Posts in topic: 8
Berichten: 491
Lid geworden op: 20 nov 2013, 19:07
Contacteer:

Bericht door tengeltje11 » 02 mar 2019, 18:30

denk je dat met je verstand?of voelt het zo?
There is something about the outside of a horse that is good for the inside of a man

Verwijderde gebruiker

Bericht door Verwijderde gebruiker » 02 mar 2019, 18:44

een observatie van een automobilist, de horken zijn dan echt in de meerderheid

Gebruikersavatar
tengeltje11
Posts in topic: 8
Berichten: 491
Lid geworden op: 20 nov 2013, 19:07
Contacteer:

Bericht door tengeltje11 » 02 mar 2019, 18:47

woon je in de stad?
hier enorm landelijk,en eerlijk,hier valt het enorm mee,mensen kennen elkaar vaak,ook veel trekkers enzo,dus vaak rij je gewoon een heel stuk achter een trekker zonder dat je voorbij kan steken.

maar ik volg je wel,ik rij niet graag in de stad...als je daar 2 sec te lang aan een groen licht blijft staan,gaan al 5 mensen toeteren....

dus algemeen is het zeker niet.

daarnaast geloof ik ook niet dat al de gefrustreerde automobilisten 'bedorven' zijn ofzo....stress doet veel met mensen.
There is something about the outside of a horse that is good for the inside of a man

Verwijderde gebruiker

Bericht door Verwijderde gebruiker » 02 mar 2019, 18:50

stress mag de oorzaak zijn van kwaadaardigheid, maar het blijft kwaadaardigheid.

ik reis tussen en in steden, gelukkig niet dagelijks

Gebruikersavatar
tengeltje11
Posts in topic: 8
Berichten: 491
Lid geworden op: 20 nov 2013, 19:07
Contacteer:

Bericht door tengeltje11 » 02 mar 2019, 19:49

Leon schreef:
02 mar 2019, 18:50
stress mag de oorzaak zijn van kwaadaardigheid, maar het blijft kwaadaardigheid.
maar kwaadaardigheid door stress maakt toch niet perse gemene en slechte mensen?
tuurlijk doet het niet veel goeds,maar er is toch meer nodig dan stress om iemand goed of kwaad te laten zijn?
There is something about the outside of a horse that is good for the inside of a man

Verwijderde gebruiker

Bericht door Verwijderde gebruiker » 02 mar 2019, 20:00

tengeltje11 schreef:
02 mar 2019, 19:49
Leon schreef:
02 mar 2019, 18:50
stress mag de oorzaak zijn van kwaadaardigheid, maar het blijft kwaadaardigheid.
maar kwaadaardigheid door stress maakt toch niet perse gemene en slechte mensen?
tuurlijk doet het niet veel goeds,maar er is toch meer nodig dan stress om iemand goed of kwaad te laten zijn?
Ik denk dat de banaliteit van het kwaad is dat een hork heel lief kan zijn voor zijn of haar moedertje, en dat men redenen heeft voor alle kwaadaardigheid en passant

Gebruikersavatar
tengeltje11
Posts in topic: 8
Berichten: 491
Lid geworden op: 20 nov 2013, 19:07
Contacteer:

Bericht door tengeltje11 » 03 mar 2019, 13:31

Ik denk juist dat net een moeder weet als geen een hoe haar kind in elkaar zit?
Als mensen in het openbaar al licht ontvlambaar zijn,hoe gaat het er dan achter een gesloten deur aan toe?
There is something about the outside of a horse that is good for the inside of a man

Verwijderde gebruiker

Bericht door Verwijderde gebruiker » 03 mar 2019, 16:41

tengeltje11 schreef:
03 mar 2019, 13:31
Ik denk juist dat net een moeder weet als geen een hoe haar kind in elkaar zit?
Als mensen in het openbaar al licht ontvlambaar zijn,hoe gaat het er dan achter een gesloten deur aan toe?
achter gesloten deuren zit ook veel liefde, maar ik weet het verder niet.

toen ik jaren geleden Total recall in de bios zag, gaf het publiek geen kick als de koppen rolden, maar toen een visglas kapotviel en een visje lucht aan het happen was ging er een ahh door de zaal van medelijden. Rare jongens die mensen...

Gebruikersavatar
memeticae
Posts in topic: 13
Berichten: 6523
Lid geworden op: 07 jun 2014, 02:30
Contacteer:

Bericht door memeticae » 03 mar 2019, 20:07

Leon schreef:
02 mar 2019, 09:03
memeticae schreef:
02 mar 2019, 05:57
"gemeen zijn" is dus een oxymoron?
Alle mensen zijn gemeen, behalve die om mij heen.
Het gemene volk...
Leon schreef:
03 mar 2019, 16:41
toen ik jaren geleden Total recall in de bios zag, gaf het publiek geen kick als de koppen rolden, maar toen een visglas kapotviel en een visje lucht aan het happen was ging er een ahh door de zaal van medelijden. Rare jongens die mensen...
Die vis moest dood voor de film, die mensen waar de kop vanaf rolde zijn geen echte acteurs.
Daarom staat tegenwoordig onder elke film: "No animals were harmed during the production of this film."

Maar dat is net zo'n borstklopperij als: "Uw privacy is gewaarborgd."
(Ja ja, alle medewerkers aan de film waren 'vegetarisch'?)

(En bij sommigen zijn wel mensen omgekomen, maar ja, dat waren vaak de Formule-1 films.)


Wat jij zag was gewoon een snuffmovie: videodrome .
De Zaal schreef:Ahh!
Wat was je eigen reaktie eigenlijk?
Keek "de Zaal" daarvan op?
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Begrijpen en verstaan is hetzelfde als meten zonder gissen.

Verwijderde gebruiker

Bericht door Verwijderde gebruiker » 03 mar 2019, 20:51

memeticae schreef:
03 mar 2019, 20:07
De Zaal schreef:Ahh!
Wat was je eigen reaktie eigenlijk?
Keek "de Zaal" daarvan op?
Dat ze daarna het visje wel gered zouden hebben en heel selectief met beelden zijn (sturend), weer zo’n moment van ‘je wordt gemanipuleerd!’

Daarom kan ik echt geen tv meer zien.

Gebruikersavatar
memeticae
Posts in topic: 13
Berichten: 6523
Lid geworden op: 07 jun 2014, 02:30
Contacteer:

Bericht door memeticae » 03 mar 2019, 22:26

Hearhear

De fantasie van tegenwoordig neemt maar rare vormen aan.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Begrijpen en verstaan is hetzelfde als meten zonder gissen.

Gebruikersavatar
memeticae
Posts in topic: 13
Berichten: 6523
Lid geworden op: 07 jun 2014, 02:30
Contacteer:

Bericht door memeticae » 03 mar 2019, 22:55

Maar ja goed.

Niemand zit nog verplicht aan het apparaat vast.

Toch?

Het lijkt nog steeds of je een keuze hebt.

En ofschoon het moeilijk leven is als je tegen het Systeem bezig bent, blijkt toch: "Als je niet al te hard schopt, weet het systeem voor jou een leven te verzinnen."

Welk?

Dat mag Fantasie bepalen.

Geloof in een Werkelijke Fantasie is echter absurd, die twee zijn exclusief onverenigbaar:

De Fantasie zou Werkelijk zijn -> Weg Fanatsie, Weg Werkelijkheid
De Fantasie zou onwerkelijk zijn -> Weg onwerkelijke werkelijkheid.
De Fantasie is Waar -> Werkelijkheid is Fantastisch!
De Werkelijkheid is Waar -> Fantastisch! Dat had Ik nooit kunnen Dromen!

Phantasie daarentegen, heeft weer met Werkelijck van doen.
(De taal van oude boeken.)

Maar goed, ik ben nuchter genoeg om te kunnen beseffen:
- "Fantasie en Werkelijkheid alleen, maken nog niet Gelukkig."

Gelukkig maar!

Er is zoveel meer om geluk in te vinden ...

De draad die eindelijk door het oog wil
Het bolletje soldeer dat eindelijk wil meewerken

Die keer dat de situatie op de voorrangskruising zich naar ieders tevredenheid oploste.
(Die keer dat het lukte met enkel toepassing van de regels, zonder ongelukken en advocaten, en de boel nog "in de minne" opgelost werd.)

Ik rijd in een auto van 1000 euro, rijd jij tegen me aan issie totalloss.
Ik houd van mijn auto
Waarom krijg ik maar 1000 terug, voor iets dat jij beschadigde?
(Terwijl jij 3500 terugkrijgt, op last van jouw All-risks verzekering?)

Aflaten.

Maar als niemand meer nieuwe Alfa Romeo's koopt, kan ik niet in de oude rijden.

En die oude rijden het lekkerst, altijd.

(Vooral die stokouden)
Marlies schreef:- "Gaan hard zeg! Die Lada's!"
(Marlies was niet mijn vriendin, en dat heb ik haar eens duidelijk gemaakt.)
(Niks dramatisch, ik ging gewoon vreemd met haar.)

Wel leuk dat zij nog steeds vriendinnen zijn. (BFF!)
(Marlies en mijn toenmalige)

::

Maar goed ik verveel jullie ... iedereen heeft wel van dergelijk verhalen.

Is het raar als ik die wil lezen?

Gewoon, wat er gebeurd is, zonder Eigen Saus erover heen.

Leerzaam lijkt me.

(In de race vloog Herry Willigen de bocht uit. Ik hoor de tegenstanders al juichen: "Herrie Herrie Herrie!". )



Nomen est ergo Omen
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Begrijpen en verstaan is hetzelfde als meten zonder gissen.

Gebruikersavatar
memeticae
Posts in topic: 13
Berichten: 6523
Lid geworden op: 07 jun 2014, 02:30
Contacteer:

Bericht door memeticae » 03 mar 2019, 23:04

Rijd niet tegen mij aan.
Het kost jou alleen maar all-risk bonus.

Ik zal een bordje "WA-only", op mijn dak zetten.
Als ik met mijn tank aankomzetten, hoop ik dat jij all-risks verzekerd bent!

(Is niet nodig, mijn Tank alleen: beschermt jouw bezit.)

Wijs de vijand maar aan!

(Maar voor ik vuren ga, wens ik een filosofisch gesprek over de juistheid ervan.)

::

Ik ben vrijgezel.
Gek hè?

Doe mij ook eens normaal lijken.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Begrijpen en verstaan is hetzelfde als meten zonder gissen.

Gebruikersavatar
memeticae
Posts in topic: 13
Berichten: 6523
Lid geworden op: 07 jun 2014, 02:30
Contacteer:

Bericht door memeticae » 03 mar 2019, 23:08

(Zonder mij op te pakken als potentieel crimineel.)

HM


Vaarwel!

HELP!!!!!

They're coming

They're really coming to take me away this time.

I've done nothing wrong, have I though?



::

Thwarted!
Blunders!
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Begrijpen en verstaan is hetzelfde als meten zonder gissen.

Gebruikersavatar
memeticae
Posts in topic: 13
Berichten: 6523
Lid geworden op: 07 jun 2014, 02:30
Contacteer:

Bericht door memeticae » 03 mar 2019, 23:09

Lelijke gemene vrouwen zijn weggelopen honden.

Geen wonder dat ik gek wordt.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Begrijpen en verstaan is hetzelfde als meten zonder gissen.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten