Goed nieuws!

Deel je diepste gedachten en laat ons meedenken...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
memeticae
Posts in topic: 9
Berichten: 6523
Lid geworden op: 07 jun 2014, 02:30
Contacteer:

Goed nieuws!

Bericht door memeticae » 01 dec 2018, 02:29

Vanaf nu gaat alles beter!
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Begrijpen en verstaan is hetzelfde als meten zonder gissen.

Gebruikersavatar
memeticae
Posts in topic: 9
Berichten: 6523
Lid geworden op: 07 jun 2014, 02:30
Contacteer:

Bericht door memeticae » 01 dec 2018, 03:18

Let maar op!

::

Te koop: 1 kristallen bol. Z.G.A.N.

Slechts enkele malen gebruikt.

Verkeerd, maar in goede staat.
Laatst gewijzigd door memeticae op 01 dec 2018, 04:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Begrijpen en verstaan is hetzelfde als meten zonder gissen.

Gebruikersavatar
memeticae
Posts in topic: 9
Berichten: 6523
Lid geworden op: 07 jun 2014, 02:30
Contacteer:

Bericht door memeticae » 01 dec 2018, 04:48

Verkocht!
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Begrijpen en verstaan is hetzelfde als meten zonder gissen.

Gebruikersavatar
memeticae
Posts in topic: 9
Berichten: 6523
Lid geworden op: 07 jun 2014, 02:30
Contacteer:

Bericht door memeticae » 01 dec 2018, 04:50

Zie je?
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Begrijpen en verstaan is hetzelfde als meten zonder gissen.

Gebruikersavatar
memeticae
Posts in topic: 9
Berichten: 6523
Lid geworden op: 07 jun 2014, 02:30
Contacteer:

Bericht door memeticae » 01 dec 2018, 04:50

Zo makkelijk kan het gaan ...
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Begrijpen en verstaan is hetzelfde als meten zonder gissen.

Verwijderde gebruiker

Bericht door Verwijderde gebruiker » 01 dec 2018, 17:14

Stoffel-dezelfde schreef:
01 dec 2018, 17:02
Ik heb een vraag voor de kristallen bol filosoof. Niet om een antwoord slaafs op te volgen, maar gewoon omdat ik wel wat visies kan gebruiken.

Nu heb ik dus een forum neergezet. En gezegd dat het minimaal een jaar blijft staan. Maar het is weer een religieforun. En ik wil daar nu niks meer mee te maken hebben eigenlijk. En ook geen mensen daar naartoe halen.

Maar als ik het nu toch weer offline haal, zeggen figuren vast weer dat het borderline is, wispelturig, enzovoort.

Wat zal ik doen?

Het forum een andere inhoud geven is niet mogelijk, vanwege de titel. En ik heb eigenlijk niet veel energie om er veel aan te doen. Ik vind dit filosofieforum veel leuker, gewoon als deelnemer. Heb net twee leuke filosofie boekjes gekocht. Klein, goedkoop en gemakkelijk te lezen. En het was schateren toen ik het inkeek. Dus ik ruil het religiegedoe in voor wazigheid. Veel leuker.

Maar wat te doen. Eigenlijk weet ik het al, ik wil het wegdoen. Maarja, dat is voer voor mislukte psychiaters...
Wat is de naam van de site?

Verwijderde gebruiker

Bericht door Verwijderde gebruiker » 01 dec 2018, 17:19

neus schreef:
01 dec 2018, 17:14
Stoffel-dezelfde schreef:
01 dec 2018, 17:02
Ik heb een vraag voor de kristallen bol filosoof. Niet om een antwoord slaafs op te volgen, maar gewoon omdat ik wel wat visies kan gebruiken.

Nu heb ik dus een forum neergezet. En gezegd dat het minimaal een jaar blijft staan. Maar het is weer een religieforun. En ik wil daar nu niks meer mee te maken hebben eigenlijk. En ook geen mensen daar naartoe halen.

Maar als ik het nu toch weer offline haal, zeggen figuren vast weer dat het borderline is, wispelturig, enzovoort.

Wat zal ik doen?

Het forum een andere inhoud geven is niet mogelijk, vanwege de titel. En ik heb eigenlijk niet veel energie om er veel aan te doen. Ik vind dit filosofieforum veel leuker, gewoon als deelnemer. Heb net twee leuke filosofie boekjes gekocht. Klein, goedkoop en gemakkelijk te lezen. En het was schateren toen ik het inkeek. Dus ik ruil het religiegedoe in voor wazigheid. Veel leuker.

Maar wat te doen. Eigenlijk weet ik het al, ik wil het wegdoen. Maarja, dat is voer voor mislukte psychiaters...
Wat is de naam van de site?
Ik dacht dat het religieforum.nl was, maar zie die niet. Het domein zou ik wel willen kopen.

Verwijderde gebruiker

Bericht door Verwijderde gebruiker » 01 dec 2018, 17:39

Stoffel-dezelfde schreef:
01 dec 2018, 17:25
neus schreef:
01 dec 2018, 17:19
neus schreef:
01 dec 2018, 17:14


Wat is de naam van de site?
Ik dacht dat het religieforum.nl was, maar zie die niet. Het domein zou ik wel willen kopen.

Lieve schat, je hoeft het domein van de url niet te kopen. Dat mag je , als ik het weg zou doen (ik moet wel nog even ruimte nemen om te beraden voordat ik het overdraag) zo hebben, dat heeft weinig gekost. Het domein is www.geloofsforum.nl En het forum staat op: https://deigratia.forum2go.nl

De bedoeling was om het PX plaatje te laten linken naar het forum. Op mysterieuze wijze lukt me dat dit keer niet. Voorheen lukte het wel.

Ik kan het zelf niet aan om het te doen. En ik heb geen technische kennis. Maar ik wilde een plek maken waar ik nooit meer gebannen kan worden. Want uiten is mijn levensdoel (30/3). En alleen maar zwijgen heb ik te lang gedaan. Dan stik ik uiteindelijk.
Zo werkt dat niet, ik kan trouwens niet op het forum komen met het plaatje want dat is geen link

Verwijderde gebruiker

Bericht door Verwijderde gebruiker » 01 dec 2018, 17:47

Stoffel-dezelfde schreef:
01 dec 2018, 17:41
neus schreef:
01 dec 2018, 17:39
Stoffel-dezelfde schreef:
01 dec 2018, 17:25



Lieve schat, je hoeft het domein van de url niet te kopen. Dat mag je , als ik het weg zou doen (ik moet wel nog even ruimte nemen om te beraden voordat ik het overdraag) zo hebben, dat heeft weinig gekost. Het domein is www.geloofsforum.nl En het forum staat op: https://deigratia.forum2go.nl

De bedoeling was om het PX plaatje te laten linken naar het forum. Op mysterieuze wijze lukt me dat dit keer niet. Voorheen lukte het wel.

Ik kan het zelf niet aan om het te doen. En ik heb geen technische kennis. Maar ik wilde een plek maken waar ik nooit meer gebannen kan worden. Want uiten is mijn levensdoel (30/3). En alleen maar zwijgen heb ik te lang gedaan. Dan stik ik uiteindelijk.
Zo werkt dat niet, ik kan trouwens niet op het forum komen met het plaatje want dat is geen link
Dat had ik al gezegd, dat de link niet werkt.

Maar ik kan het domein ook opzeggen. Dan komt het in quarantaine en kun je het als je dat zou willen zelf reserveren. Dat is dan beter denk ik.
Deigratia kan je gewoon aanhouden. Ik denk dat je geloofsforum.nl gewoon kan doorsturen, en dan kan het nog goedkoper, alleen die pagina is dan weg en zal je op het forum moeten zetten (dat had je al volgens mij)

Gebruikersavatar
memeticae
Posts in topic: 9
Berichten: 6523
Lid geworden op: 07 jun 2014, 02:30
Contacteer:

Bericht door memeticae » 02 dec 2018, 05:57

filosoferen@kristallenbol.nl wordt een dure.
(Relatief gezien)
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Begrijpen en verstaan is hetzelfde als meten zonder gissen.

Gebruikersavatar
memeticae
Posts in topic: 9
Berichten: 6523
Lid geworden op: 07 jun 2014, 02:30
Contacteer:

Bericht door memeticae » 02 dec 2018, 06:08

"relayen"
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Begrijpen en verstaan is hetzelfde als meten zonder gissen.

Gebruikersavatar
memeticae
Posts in topic: 9
Berichten: 6523
Lid geworden op: 07 jun 2014, 02:30
Contacteer:

Bericht door memeticae » 02 dec 2018, 06:10

redirecten kan altijd, het enige dat je daarvoor nodig hebt is (toegang tot) een BIND-server.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Begrijpen en verstaan is hetzelfde als meten zonder gissen.

Verwijderde gebruiker

Bericht door Verwijderde gebruiker » 03 dec 2018, 08:49

Hermelientje schreef:
03 dec 2018, 02:02
memeticae schreef:
02 dec 2018, 06:10
redirecten kan altijd, het enige dat je daarvoor nodig hebt is (toegang tot) een BIND-server.
Bedankt voor de info. De DNS service was uitgeschakeld en alleen via klantensupport benaderbaar. Ik heb doorgegeven dat www.geloofsforum.nl moet redirecten naar https://filosofieforum.nl en dat de naam van filosofieforum in de titelbalk moet staan. Of hoe heet dat ding daar boven. De url balk.

Ik heb zelf ook nog een keer opnieuw bij redirect alles ingevuld, want de redirect kan ik wel benaderen, maar de DNS niet, ik weet helegaar niet wat het allemaal is, maar ze staan er allebei, redirect wel benaderbaar, maar als ik dat invul doet ie het niet, en DNS server alleen via support. :oops:

Nou, heb het via het portaal doorgegeven. Nou afwachten dan maar.
www.religieforum.nl en www.theologieforum.nl verwijzen naar de sprekenovergod site

Verwijderde gebruiker

Bericht door Verwijderde gebruiker » 03 dec 2018, 10:21

Hermelientje schreef:
03 dec 2018, 09:01
neus schreef:
03 dec 2018, 08:49
Hermelientje schreef:
03 dec 2018, 02:02


Bedankt voor de info. De DNS service was uitgeschakeld en alleen via klantensupport benaderbaar. Ik heb doorgegeven dat www.geloofsforum.nl moet redirecten naar https://filosofieforum.nl en dat de naam van filosofieforum in de titelbalk moet staan. Of hoe heet dat ding daar boven. De url balk.

Ik heb zelf ook nog een keer opnieuw bij redirect alles ingevuld, want de redirect kan ik wel benaderen, maar de DNS niet, ik weet helegaar niet wat het allemaal is, maar ze staan er allebei, redirect wel benaderbaar, maar als ik dat invul doet ie het niet, en DNS server alleen via support. :oops:

Nou, heb het via het portaal doorgegeven. Nou afwachten dan maar.
www.religieforum.nl en www.theologieforum.nl verwijzen naar de sprekenovergod site
Ja dat is wel zo logisch. LOL Ff herstellen. Heb nu gevraagd doorverwijzen naar http://www.sprekenovergod.nl
Lief van je maar beter is https://sprekenovergod.filosofieforum.nl/

Verwijderde gebruiker

Bericht door Verwijderde gebruiker » 03 dec 2018, 10:41

Hermelientje schreef:
03 dec 2018, 10:31
neus schreef:
03 dec 2018, 10:21
Hermelientje schreef:
03 dec 2018, 09:01


Ja dat is wel zo logisch. LOL Ff herstellen. Heb nu gevraagd doorverwijzen naar http://www.sprekenovergod.nl
Lief van je maar beter is https://sprekenovergod.filosofieforum.nl/
Okay. Ga ik doen. Kreeg net mail dat ik het toch zelf moet instellen. Dan moet het wel werken en dat deed het eerder niet. Proberen maar weer.
Ik zie het nog niet werken. Staat ergens vermeld dat je een 301 redirect kan doen? Want die is het makkelijkst om in te stellen.

Verwijderde gebruiker

Bericht door Verwijderde gebruiker » 03 dec 2018, 10:43

neus schreef:
03 dec 2018, 10:41
Hermelientje schreef:
03 dec 2018, 10:31
neus schreef:
03 dec 2018, 10:21


Lief van je maar beter is https://sprekenovergod.filosofieforum.nl/
Okay. Ga ik doen. Kreeg net mail dat ik het toch zelf moet instellen. Dan moet het wel werken en dat deed het eerder niet. Proberen maar weer.
Ik zie het nog niet werken. Staat ergens vermeld dat je een 301 redirect kan doen? Want die is het makkelijkst om in te stellen.
Anders moet je maar een paar schermprints delen, dan kan ik meekijken wat er nog mis gaat. kan in een pm.

Verwijderde gebruiker

Bericht door Verwijderde gebruiker » 03 dec 2018, 11:31

Hermelientje schreef:
03 dec 2018, 11:14
neus schreef:
03 dec 2018, 10:43
neus schreef:
03 dec 2018, 10:41


Ik zie het nog niet werken. Staat ergens vermeld dat je een 301 redirect kan doen? Want die is het makkelijkst om in te stellen.
Anders moet je maar een paar schermprints delen, dan kan ik meekijken wat er nog mis gaat. kan in een pm.
Ik probeer nog 1 keer. Lukt het nog niet, ga ik kijken of ik schermafbeelding kan maken.
de site geeft steeds aan dat het domein "not active" is, dus dat is wel iets voor de klantenservice denk ik...

Verwijderde gebruiker

Bericht door Verwijderde gebruiker » 03 dec 2018, 13:30

Hermelientje schreef:
03 dec 2018, 11:36
neus schreef:
03 dec 2018, 11:31
Hermelientje schreef:
03 dec 2018, 11:14


Ik probeer nog 1 keer. Lukt het nog niet, ga ik kijken of ik schermafbeelding kan maken.
de site geeft steeds aan dat het domein "not active" is, dus dat is wel iets voor de klantenservice denk ik...
Ja. Ik snap er niks van. Ik ben het zat en ga even kijken of ze per telefoon bereikbaar zijn.

Aanvulling: neen. Geen telefoon. Heb dus opnieuw gemaild. Gaat vast snel goedkomen nu.
Heb je dit al geprobeerd:

Log into your control panel to start using your domain.

is er een linkje voor "control panel" dat je kunt volgen, en waar je nog iets moet doen?

Verwijderde gebruiker

Bericht door Verwijderde gebruiker » 03 dec 2018, 13:57

Hermelientje schreef:
03 dec 2018, 13:52
neus schreef:
03 dec 2018, 13:30
Hermelientje schreef:
03 dec 2018, 11:36


Ja. Ik snap er niks van. Ik ben het zat en ga even kijken of ze per telefoon bereikbaar zijn.

Aanvulling: neen. Geen telefoon. Heb dus opnieuw gemaild. Gaat vast snel goedkomen nu.
Heb je dit al geprobeerd:

Log into your control panel to start using your domain.

is er een linkje voor "control panel" dat je kunt volgen, en waar je nog iets moet doen?
Ja. Ik had immers de site eerder al gepubliceerd. Kijk nog maar eens, ik heb de leeggemaakte site nu weer gepubliceerd. Maar ik heb ook de redirect service gebruikt. Toen had ik de site wel offline staan (niet gepubliceerd). Maar dat moet toch ook als ik doorlink?

Schermafbeeldingen zijn mij te omslachtig. Ik wil je graag de inloggegegens geven via pm, maar dan moet ik weten dat je absoluut betrouwbaar bent. Want mijn prive gegens staan daar dus ook. Heb het idee dat ik je ken, maar ik ben en blijf een schizo he.
ach schat, blijf maar incognito als je dat wilt, anders komen er weer angsten, weet er alles van. Ik vond het een leuk aanbod, maar hou toch gewoon jouw site en forum. Misschien wordt het nog wat met bezoekers...

Verwijderde gebruiker

Bericht door Verwijderde gebruiker » 03 dec 2018, 14:11

Afbeelding

domeinnaambeheer moet gemakkelijk zijn, niet die andere kiezen dus...

Verwijderde gebruiker

Bericht door Verwijderde gebruiker » 03 dec 2018, 14:14

Hermelientje schreef:
03 dec 2018, 14:12
neus schreef:
03 dec 2018, 14:11
Afbeelding

domeinnaambeheer moet gemakkelijk zijn, niet die andere kiezen dus...
Dat heb ik dus gedaan. Echt waar.
geloofsforum.nl -> sprekenovergod.filosofieforum.nl

dat zou voldoende moeten zijn

Verwijderde gebruiker

Bericht door Verwijderde gebruiker » 03 dec 2018, 14:15

neus schreef:
03 dec 2018, 14:14
Hermelientje schreef:
03 dec 2018, 14:12
neus schreef:
03 dec 2018, 14:11
Afbeelding

domeinnaambeheer moet gemakkelijk zijn, niet die andere kiezen dus...
Dat heb ik dus gedaan. Echt waar.
geloofsforum.nl -> sprekenovergod.filosofieforum.nl

dat zou voldoende moeten zijn
als je een pakket hebt (wat dan eigenlijk niet nodig is) moet je wel redirectbeheer doen. plaatje volgt.

Verwijderde gebruiker

Bericht door Verwijderde gebruiker » 03 dec 2018, 14:25

Hermelientje schreef:
03 dec 2018, 14:23
neus schreef:
03 dec 2018, 14:22
Afbeelding

je hoeft in principe alleen een CNAME te hebben volgens mij

CNAME geloofsforum.nl ->sprekenovergod.filosofieforum.nl
Ik heb dat allemaal niet. Er staat:

Hostingmanager

Account
Support en contact
Wachtwoorden beheer
DNS-beheer
Redirect beheer

Verwijzing configuratie

Volledige domeinnaam verwijzen

Subdomein verwijzen
Verwijzing configuratie voor geloofsforum.nl


Adres Verwijst naar
Default https://sprekenovergod.filosofieforum.nl Aanpassen Verwijderen
Volledige domeinnaam verwijzen Subdomein verwijzen
mail dan maar...

Verwijderde gebruiker

Bericht door Verwijderde gebruiker » 03 dec 2018, 15:01

Hermelientje schreef:
03 dec 2018, 14:46
Zie PM.

Kheb ze al meemaals gemaild maar ze antwoorden zeeeeeer traag. Als je de site niet publiceert, dan komt er dus domein inactief. Daarom heb ik een lege site gepubliceerd om te kijken of het domein zelf het wel doet. Het doet ut.

Je mag het domein ook hebben, ik kan het geloof ik doorgeven. Kijk maar eens, als je wil, rond op de klantpagina.
ja dan kan ik ook verhuizen van de site naar mijn provider, ik kijk wel

Verwijderde gebruiker

Bericht door Verwijderde gebruiker » 03 dec 2018, 18:35

Hermelientje schreef:
03 dec 2018, 15:03
neus schreef:
03 dec 2018, 15:01
Hermelientje schreef:
03 dec 2018, 14:46
Zie PM.

Kheb ze al meemaals gemaild maar ze antwoorden zeeeeeer traag. Als je de site niet publiceert, dan komt er dus domein inactief. Daarom heb ik een lege site gepubliceerd om te kijken of het domein zelf het wel doet. Het doet ut.

Je mag het domein ook hebben, ik kan het geloof ik doorgeven. Kijk maar eens, als je wil, rond op de klantpagina.
ja dan kan ik ook verhuizen van de site naar mijn provider, ik kijk wel
Kijk maar. Alles is goed. Ik draag het graag over. Verhuizen lijkt me dan het beste, dan is het officieel van jou. Je bent hoe dan ook te allen tijde volkomen vrij om ermee te doen wat jij wilt. Je bent een lieve schat en integer forumbeheerder.
Zie pm, je krijgt een verhuiscode in de mail denk ik, dan wil ik die graag ontvangen.

Groetjes

Verwijderde gebruiker

Bericht door Verwijderde gebruiker » 03 dec 2018, 20:11

Hermelientje schreef:
03 dec 2018, 20:10
Neus, ik heb twee mails maar volgens mij nog geen code.
Even afwachten dan

Verwijderde gebruiker

Bericht door Verwijderde gebruiker » 03 dec 2018, 20:20

Hermelientje schreef:
03 dec 2018, 20:16
neus schreef:
03 dec 2018, 20:11
Hermelientje schreef:
03 dec 2018, 20:10
Neus, ik heb twee mails maar volgens mij nog geen code.
Even afwachten dan
Ja, maar er staat dat je binnen een uur die code ontvangt. Dat uur is allang voorbij. Echt raar hoor die klantenservice.
Moest je niet nog een bevestigingslink klikken? Ik zie het straks wel..

Verwijderde gebruiker

Bericht door Verwijderde gebruiker » 03 dec 2018, 20:25

Ik denk dat het handmatig wordt aangemaakt en dat we op kantooruren moeten wachten. Het gaat vast lukken morgen.

Verwijderde gebruiker

Bericht door Verwijderde gebruiker » 03 dec 2018, 20:31

Hermelientje schreef:
03 dec 2018, 20:26
neus schreef:
03 dec 2018, 20:20
Hermelientje schreef:
03 dec 2018, 20:16


Ja, maar er staat dat je binnen een uur die code ontvangt. Dat uur is allang voorbij. Echt raar hoor die klantenservice.
Moest je niet nog een bevestigingslink klikken? Ik zie het straks wel..

Nee. Heb de mails al doorgestuurd naar je.
Ik zag het, nog geen verhuiscode, geduld dan maar

Verwijderde gebruiker

Bericht door Verwijderde gebruiker » 03 dec 2018, 21:33

Hermelientje schreef:
03 dec 2018, 21:26
Nog steeds niks. Ook niet in spammap.
Wordt een sinterklaascadeau denk ik

Verwijderde gebruiker

Bericht door Verwijderde gebruiker » 04 dec 2018, 16:17

ik heb de verhuiscode maar het fysieke verhuizen kan nog even duren...bedankt in ieder geval

Gebruikersavatar
memeticae
Posts in topic: 9
Berichten: 6523
Lid geworden op: 07 jun 2014, 02:30
Contacteer:

Bericht door memeticae » 05 dec 2018, 01:24

Slijmerd.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Begrijpen en verstaan is hetzelfde als meten zonder gissen.

Verwijderde gebruiker

Bericht door Verwijderde gebruiker » 05 dec 2018, 08:16

Markei.nl doet voor mij het technische werk, ik betaal gewoon en doe een beetje tweaken.

Verwijderde gebruiker

Bericht door Verwijderde gebruiker » 05 dec 2018, 13:24

Hermelientje schreef:
05 dec 2018, 12:52
Hendrik zat vannacht ook in mij. Nee, niet sexueel. Ik zag een plaatje van Hendrik en later keek Hendrik door mijn ogen.
Wanneer de geest van iemand op bezoek is kan dat angst geven, of stress, of in blijdschap ervaren. Ik geloof dat sommigen echt dik in de stress gaan, hoe gehechter ze zijn...

Gebruikersavatar
Eddie Coppens
Posts in topic: 5
Berichten: 464
Lid geworden op: 05 sep 2018, 18:08
Contacteer:

Bericht door Eddie Coppens » 05 dec 2018, 18:43

Mag ik er eventjes tussenwippen? Werkt dat spul? Ik heb een tachtigjarige schoonzus die geen botje, spier, vezel of zenuw in haar lichaam heeft welke geen pijn doet. Laatste verdict van de artsen: 'onbehandelbaar', en nu is zij soms 'onhandelbaar' en denkt ze aan suïcide. Pijnkliniek helpt niet...

Verwijderde gebruiker

Bericht door Verwijderde gebruiker » 05 dec 2018, 19:06

lijkt me dan toch iets om te proberen...

Gebruikersavatar
Eddie Coppens
Posts in topic: 5
Berichten: 464
Lid geworden op: 05 sep 2018, 18:08
Contacteer:

Bericht door Eddie Coppens » 05 dec 2018, 19:14

Ik ga de twee linken: Naturalpeople en Cbd, doorgeven. Bedankt!

Verwijderde gebruiker

Bericht door Verwijderde gebruiker » 05 dec 2018, 20:29

Hermelientje schreef:
05 dec 2018, 20:19
Eddie Coppens schreef:
05 dec 2018, 19:14
Ik ga de twee linken: Naturalpeople en Cbd, doorgeven. Bedankt!
Sorry dat ik doorpraatte.
Ach het is beter dan zwelgen in zelfmedelijden dat ik altijd doe.

Gebruikersavatar
Eddie Coppens
Posts in topic: 5
Berichten: 464
Lid geworden op: 05 sep 2018, 18:08
Contacteer:

Bericht door Eddie Coppens » 05 dec 2018, 20:43

Hermelientje schreef:
05 dec 2018, 20:19
Sorry dat ik doorpraatte.
Dat begrijp ik niet... waar doorpraatte? Ik voel inderdaad mee met je misère maar dat helpt natuurlijk niet veel...

Gebruikersavatar
Eddie Coppens
Posts in topic: 5
Berichten: 464
Lid geworden op: 05 sep 2018, 18:08
Contacteer:

Bericht door Eddie Coppens » 06 dec 2018, 09:50

Levi Weemoedt, een dichter naar mijn hart.
Lees anders eens het werk van Lévi Weemoedt. Dan zie je dat het altijd erger kan.”’

Gebruikersavatar
Eddie Coppens
Posts in topic: 5
Berichten: 464
Lid geworden op: 05 sep 2018, 18:08
Contacteer:

Bericht door Eddie Coppens » 06 dec 2018, 17:23

Hermelientje schreef:
06 dec 2018, 17:12
zei
Onnozele vraag, maar wil je dit corrigeren, ik vind het zo zonde...
Is het echt van Weemoedt? Deze week werd dit als mop gebruikt in 'De slimste mens' - Vlaamse versie.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten