gesloten onderwerpen

Voor registratie bij het forum heb je een speciale VIP code nodig (is extra beveiliging tegen spambots). De VIP code vind je hier tezamen met de spelregels van het forum.
Plaats reactie
Verwijderde gebruiker

gesloten onderwerpen

Bericht door Verwijderde gebruiker » 22 okt 2018, 18:12

enige tijd geleden heb ik een aantal extensies voor de sites in werking gesteld om het leven van de forumleden te verbeteren. Daar zat ook een extensie bij om oude onderwerpen, waarvan de laatste reactie een bepaalde ouderdom had, op gesloten te zetten. Deze extensie is actief geweest op dit forum, met als gevolg veel oude onderwerpen waarop reageren niet meer mogelijk is. Stoffel had hier al commentaar over, maar helaas is er geen methode om snel de acties ongedaan te maken. Mocht er nu een onderwerp zijn waarvan je vindt dat het geheropend moet worden, als je nog een reactie wilt geven, laat het dan weten met een link, dat open ik dat bericht.

Verwijderde gebruiker

Bericht door Verwijderde gebruiker » 22 okt 2018, 18:41

Pink Panther schreef:
22 okt 2018, 18:15
neus schreef:
22 okt 2018, 18:12
enige tijd geleden heb ik een aantal extensies voor de sites in werking gesteld om het leven van de forumleden te verbeteren. Daar zat ook een extensie bij om oude onderwerpen, waarvan de laatste reactie een bepaalde ouderdom had, op gesloten te zetten. Deze extensie is actief geweest op dit forum, met als gevolg veel oude onderwerpen waarop reageren niet meer mogelijk is. Stoffel had hier al commentaar over, maar helaas is er geen methode om snel de acties ongedaan te maken. Mocht er nu een onderwerp zijn waarvan je vindt dat het geheropend moet worden, als je nog een reactie wilt geven, laat het dan weten met een link, dat open ik dat bericht.
Als het maar niet weer over die Zwarte Piet is, want daar geef ik geen commentaar meer op.
:cool: staat genoteerd

Verwijderde gebruiker

Bericht door Verwijderde gebruiker » 22 okt 2018, 19:46

witte Jan dan?

Gebruikersavatar
memeticae
Posts in topic: 1
Berichten: 6523
Lid geworden op: 07 jun 2014, 02:30
Contacteer:

Bericht door memeticae » 28 okt 2018, 22:49

De schoorstenen in Afrika roken wit?
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Begrijpen en verstaan is hetzelfde als meten zonder gissen.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten