Mijn achtergrond is nu blauw

Voor de gewone off-topic gesprekken...
Plaats reactie
Tino
Posts in topic: 3
Berichten: 484
Lid geworden op: 14 okt 2015, 14:58
Contacteer:

Mijn achtergrond is nu blauw

Bericht door Tino » 21 aug 2016, 13:33

Dus witte letters op blauw

teveel gezopen?
Dit is volmaakt, Dat is volmaakt.

Gebruikersavatar
yopi
Posts in topic: 1
Berichten: 7871
Lid geworden op: 22 aug 2007, 16:28
Contacteer:

Bericht door yopi » 21 aug 2016, 16:37

Bij mij ook.

.. dus het ligt niet aan mijn computer .. denk ik..

Tino
Posts in topic: 3
Berichten: 484
Lid geworden op: 14 okt 2015, 14:58
Contacteer:

Bericht door Tino » 21 aug 2016, 17:18

yopi schreef:Bij mij ook.

.. dus het ligt niet aan mijn computer .. denk ik..
Het is wennen hoor. Het blauw kan iets zachter ;-)

Wat zegt de keurenleer + emoties memeticea
Dit is volmaakt, Dat is volmaakt.

Leon

Bericht door Leon » 21 aug 2016, 19:31

zie onderwerp van Paul, of probeer eens http://filosoferen.net

Gebruikersavatar
Paul
Posts in topic: 7
Berichten: 1617
Lid geworden op: 12 sep 2003, 20:40
Contacteer:

Bericht door Paul » 21 aug 2016, 20:03

Voorstellen voor een betere (maar wel bij de rest passende) kleur blauw zijn welkom, Tino.

Edit: deze al wat beter?
Laatst gewijzigd door Paul op 21 aug 2016, 20:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Consider it done, and it happens. 8-)

Neem ook eens een kijkje in mijn webwinkel www.soundsforsure.nl voor tweedehands vinyl LP's.

Leon

Bericht door Leon » 21 aug 2016, 20:08

Paul ik wil je best helpen bij installeren van een style, en in het admin-panel kan je al bj stijlen een prosilver of subsilver2 activeren, zodat gebruikers kunnen kiezen, heb je deze al weggegooid dan kan ik helpen met installeren...

bij forumbeheer kan je ook prosilver als standaard instellen, is al veel beter dat wat ik nu zie...

Gebruikersavatar
Paul
Posts in topic: 7
Berichten: 1617
Lid geworden op: 12 sep 2003, 20:40
Contacteer:

Bericht door Paul » 21 aug 2016, 20:11

Nee, er zijn geen andere meer, dat is het punt ook. En er zijn ook geem thema's meer beschikbaar voor het template. Vanuit de admin panel kan ik alleen nog maar rommelen met kleuren dus.
Consider it done, and it happens. 8-)

Neem ook eens een kijkje in mijn webwinkel www.soundsforsure.nl voor tweedehands vinyl LP's.

Gebruikersavatar
Sauwelios
Posts in topic: 1
Berichten: 151
Lid geworden op: 26 jul 2014, 02:47
Contacteer:

Bericht door Sauwelios » 21 aug 2016, 21:12

If it ain't broke, don't fix it... Graag terugveranderen en voortaan _inhoudelijk_ modden: deze persoonlijke zwijnestal van memeticae _smeekt_ om Herculeaans moderatorwerk.
  • "In de mens is schepsel en schepper verenigd: in de mens is stof, brokstuk, overvloed, leem, vuil, onzin, chaos; maar in de mens is ook schepper, beeldhouwer, hamerhardheid, toeschouwersgoddelijkheid en zevende dag:—begrijpen jullie deze tegenstelling? En dat jullie medelijden het 'schepsel in de mens' betreft, dat wat gevormd, gebroken, gesmeed, gescheurd, gebrand, gegloeid, gezuiverd moet worden,--dat wat noodzakelijk lijden moet en lijden zal? En ons medelijden--begrijpen jullie 't niet, wie ons omgekeerde medelijden betreft wanneer het zich tegen jullie medelijden weert als tegen de ergste van alle vertroetelingen en zwakheden?" (Nietzsche, Voorbij goed en kwaad, aforisme 225.)

Gebruikersavatar
Paul
Posts in topic: 7
Berichten: 1617
Lid geworden op: 12 sep 2003, 20:40
Contacteer:

Bericht door Paul » 21 aug 2016, 21:20

Er zijn een aantal mensen die dat grijs echt niks vonden. Beetje verandering kan geen kwaad. ;) Even if it ain't broke.
Consider it done, and it happens. 8-)

Neem ook eens een kijkje in mijn webwinkel www.soundsforsure.nl voor tweedehands vinyl LP's.

Tino
Posts in topic: 3
Berichten: 484
Lid geworden op: 14 okt 2015, 14:58
Contacteer:

Bericht door Tino » 21 aug 2016, 21:34

Paul schreef:Voorstellen voor een betere (maar wel bij de rest passende) kleur blauw zijn welkom, Tino.

Edit: deze al wat beter?
Ja, Binnen 30/45 sec. ben ik er aan gewend.
Het springt eruit nadat je van een mailbericht hier terecht komt.
Dit is volmaakt, Dat is volmaakt.

Gebruikersavatar
Paul
Posts in topic: 7
Berichten: 1617
Lid geworden op: 12 sep 2003, 20:40
Contacteer:

Bericht door Paul » 21 aug 2016, 21:36

Tino schreef:Ja, Binnen 30/45 sec. ben ik er aan gewend.
Het springt eruit nadat je van een mailbericht hier terecht komt.
ok :)
Consider it done, and it happens. 8-)

Neem ook eens een kijkje in mijn webwinkel www.soundsforsure.nl voor tweedehands vinyl LP's.

Leon

Bericht door Leon » 21 aug 2016, 21:38

Paul, je hebt dan misschien een oude versie van phpBB, maar upgraden kan altijd en ik geloof zelfs dat ze een gratis service hebben hiervoor, vroeger werkte prosilver trouwens wel voor deze site.

Je kunt het gewoon downloaden van internet zo'n style, via ftp in wwwroot/styles zetten ( de uitgepakte map met bestanden) en dan via het admin panel de style installeren en activeren, echt heel eenvoudig, en zo'n style (let wel op dat je een 2.0 versie hebt) is maar 1-2 MB.

Ik kan het ook voor je doen, of je kunt op freelance.nl een opdrachtje uitzetten. Ik wil het kosteloos doen, maar mogelijk is vertrouwen lastig, en dat begrijp ik dan ook wel ten aanzien van een gebruiker van deze site, die bovendien voor zichzelf is begonnen.


Leon

Bericht door Leon » 21 aug 2016, 21:49

ze hebben ook een forum voor vragen (duh)

Leon

Bericht door Leon » 21 aug 2016, 22:48

Paul, #555555 of #2d4f65 lijken me allebei beter (heb in Paint Shop Pro zitten proberen)

Gebruikersavatar
Paul
Posts in topic: 7
Berichten: 1617
Lid geworden op: 12 sep 2003, 20:40
Contacteer:

Bericht door Paul » 21 aug 2016, 22:50

AndGrey is nu het enige template dat er nog op zit. Vroeger waren er inderdaad 2 of zelfs 3 en kon je kiezen. Ik denk dat Lex (medeoprichter) dat er ooit af heeft gehaald, misschien om ruimte te besparen.

Maar heel belangrijk vind ik zo'n thema niet. Als ik jullie allemaal elke vrijdag uitnodig om bij mij thuis te komen filosoferen kunnen jullie ook mijn huiskamer niet aanpassen. Je weet nu wat je hebt en bent daar zo aan gewend. En vind je het echt niks, tja, dan kun je gelukkig de site dichtklikken.

Het is dus geen prioriteit voor mij, maar wie weet, als ik eens tijd en zin heb zal ik eens kijken of ik er een template bij kan installeren.

Ik kan trouwens nu updaten tot 2.0.23. Heb nu versie 2.0.18b. Een grote meerwaarde zal zo'n update niet hebben. Ik kan niet over naar versie 3 van phpBB en ben daardoor nogal beperkt in de mogelijkheden.
Consider it done, and it happens. 8-)

Neem ook eens een kijkje in mijn webwinkel www.soundsforsure.nl voor tweedehands vinyl LP's.

Gebruikersavatar
Paul
Posts in topic: 7
Berichten: 1617
Lid geworden op: 12 sep 2003, 20:40
Contacteer:

Bericht door Paul » 21 aug 2016, 22:58

Leon schreef:Paul, #555555 of #2d4f65 lijken me allebei beter (heb in Paint Shop Pro zitten proberen)
#555555 is gewoon het grijs van de forumbalk, heb je weer grijs. #2d4f65 zou kunnen, maar ik vind het lichtere mooier.
Consider it done, and it happens. 8-)

Neem ook eens een kijkje in mijn webwinkel www.soundsforsure.nl voor tweedehands vinyl LP's.

Leon

Bericht door Leon » 21 aug 2016, 23:00

Het is jouw feestje...

Gebruikersavatar
Paul
Posts in topic: 7
Berichten: 1617
Lid geworden op: 12 sep 2003, 20:40
Contacteer:

Bericht door Paul » 21 aug 2016, 23:10

Leon schreef:Het is jouw feestje...
Mijn kleuren zijn in elk geval feestelijker dan jouw keuzes. :p
Consider it done, and it happens. 8-)

Neem ook eens een kijkje in mijn webwinkel www.soundsforsure.nl voor tweedehands vinyl LP's.

Gebruikersavatar
memeticae
Posts in topic: 3
Berichten: 6523
Lid geworden op: 07 jun 2014, 02:30
Contacteer:

Bericht door memeticae » 22 aug 2016, 17:58

Tino schreef:Wat zegt de keurenleer + emoties memeticea
blauw
introvert, liefdevol, rust, verdieping, afstandelijkheid, wijsheid, eenzaamheid, waarheid, toewijding, stabiliteit, intuïtie, gezag, stijl

Lichtblauw:
toewijding aan idealen, zachtheid, incasseringsvermogen, mededogen, helderheid.

indigo
mediumschap, genezende eigenschappen, goedheid, geslotenheid, serieus, voorzichtigheid
Met witte tekst erop:
Wit
hoger bewustzijn, invoelingsvermogen,energiestuwing, wijsheid, levenservaring, ontwikkelde spiritualiteit, tevredenheid.
Hangt er natuurlijk van af hoe je die begrippen interpreteert, maar volgens mij is het voornamelijk positief.

(Afgezien dat je nog steeds zwart op grijs bezig bent als je bericht aan het componeren bent)
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Begrijpen en verstaan is hetzelfde als meten zonder gissen.

Gebruikersavatar
memeticae
Posts in topic: 3
Berichten: 6523
Lid geworden op: 07 jun 2014, 02:30
Contacteer:

Bericht door memeticae » 22 aug 2016, 18:10

Sauwelios schreef:If it ain't broke, don't fix it... Graag terugveranderen en voortaan _inhoudelijk_ modden: deze persoonlijke zwijnestal van memeticae _smeekt_ om Herculeaans moderatorwerk.
If it ain't broke ... waarom dan moderen?

Maar stel je aan Paul voor als vrijwilliger, dan mag je mij Herculeaans bemoederen tot je olijfgroen en donkergeel ziet.
Of start je eigen forum en modereer elk bericht dat niet in je smaak valt.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Begrijpen en verstaan is hetzelfde als meten zonder gissen.

Gebruikersavatar
memeticae
Posts in topic: 3
Berichten: 6523
Lid geworden op: 07 jun 2014, 02:30
Contacteer:

Bericht door memeticae » 22 aug 2016, 19:14

Om het eens in de woorden van Paul te zeggen:
Als ik jullie allemaal elke vrijdag uitnodig om bij mij thuis te komen filosoferen kunnen jullie ook mijn huiskamer niet aanpassen. Je weet nu wat je hebt en bent daar zo aan gewend. En vind je het echt niks, tja, dan kun je gelukkig de site dichtklikken.
Vergelijk dat eens met de volgende uitspraak:
Graag terugveranderen en voortaan _inhoudelijk_ modden: deze persoonlijke [gemodereerd] van [gemodereerd] _smeekt_ om [gemodereerd] moderatorwerk.
En kijk eens op welke uitspraken de volgende past:
Het is niet zo netjes om ergens binnen te wandelen, te zeggen wat niet deugt en vervolgens te gaan zitten blèren: "Doe er wat aan". Of herken je jezelf niet in deze spiegel?
Het antwoord maakt eigenlijk niet zoveel uit, ik filosofeer/fantaseer slechts.

Fijne avond.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Begrijpen en verstaan is hetzelfde als meten zonder gissen.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten