Hoeveel tellers je ook maar hebt ...yopi schreef:Misschien hangt het allemaal wel omdat de mensen niet op één noemer onder te brengen zijn.
Jatochniettan?
Hoeveel tellers je ook maar hebt ...yopi schreef:Misschien hangt het allemaal wel omdat de mensen niet op één noemer onder te brengen zijn.
Je begint met een citaat van mij. Dus voel ik me aangesproken.Hou eens even op mij te grijpen ja?
In jouw realiteit besta ik niet eens!
Precies! Dank je!Bedoel jij soms de BBC documentairereeks: Horizon, en dan de aflevering met Andrew Wiles als de wiskundige? (Hier is een linkje.)
Daar kan ik het wel weer mee eens zijn.yopi schreef:Bier halen en het vergeten is in dit geval mijn motto ..
Je bedoelt dat een wiskundige, minimaal, dubbel pret uit die boeken kan halen?yopi schreef:Om even door te gaan.
Die vriend waar ik het over had, was ook lid van het 'Alice in Wonderland'-genootschap. De schrijver van dit boek en nog eentje, was ook wiskundige.
Dat geeft al een tweede gelukzalige wereld, naast de wiskunde.
(Iemand uit Oxford zou waarschijnlijk zeggen: "Ah! Cartoons. How droll." En toch doet het me op de een-of-andere manier terugdenken aan "Yes, minister")The writing staff held three Ph.D.s, seven master's degrees, and cumulatively had more than 50 years at Harvard University. Series writer Patric M. Verrone stated, "we were easily the most overeducated cartoon writers in history"
Ik meende, optimistisch misschien, dat we het daar al over eens waren?De derde om het optimisme tot grote hoogte te brengen is de wereld (in gedachte dan) van de anarchie.
Jazeker.Ik hoop dat ik zo weer voldoende aanbod gedaan om me te verzoenen met jou, na mijn misdragingen tov van jou.
Ga ik niet genuanceerd over doen:
Laat ik dat nou net opgegeven hebben ...Of denk je dat je mij aan het sturen bent?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten