Bericht
door Blin » 26 apr 2015, 00:21
Schitterend kiekje
godinnetje bij de Wheem, weg over steken, hé het kerkje is ook in beweging rechts, ze zijn het aan het verbouwen, Links die prachtige schots en scheve graven, rechtdoor het kerkenpad, hierlangs kwam men van heinde en verre als men zondags naar de kerk wilde, paar is eigenlijk een veel te groot woord, langs het nieuwe kerkhof, de Reest over, even turen over het bruggetje, dat is er nu eenmaal ingesleten geraakt. pad volgen , bij de T naar links. langs de boerderij naar rechts, hier zal ongeveer de grens zijn, grens voorzichtig over stappen, dan doorlopen, rechts ruimte van een veldje, voor de weg , links afslaan, kronkelen tussen de schapen de vale krommen bomen de streep, ja het is eigen lijk een bloeiende steppe. Kronkeldekronkel, weg oversteken, altijd weven de berg op om van het uitzicht te genieten, dan weer door tot de wetering en de schotse hooglanders, rechts langs het water altijd nat, dan weer hoek naar rechts en andere kant van het water terug. In mijn oor heeft echt van alles gezeten maar ook heel vaak niets. Aan het eind links dan weer rechts, weg weer over , even door en daar aan de rechterkant daar ligt ze, thuis.
Ik zie haar duidelijk liggen op de kaart, een plas, ik zou er graag een beeld in willen zien maar verder dan een blauw hemd kom ik niet, van de andere kant een handschoen of een kop, maar het is wel heel erg ver gezocht en ik ben niet meer zoekende oeps
dichtbij veraf, van alle standpunten bezien anders en toch hetzelfde.
Het beeld gaat zijn eigen weg. Rechts onder schuine streep als ezelsoor, de Wildenberg, daaronder een haak van aanwijzingen. O wacht, links onderin earth, dat hebben we gehad, het is nu aan de rechterrand te doen. Schuine streep/weggetje De Wildenberg. Ja, dat was waarschijnlijk eerst jouw scherm want ik zie je staan, rechtsboven “ stichting het Drentse Landschap. . Het schuine weggetje was ooit jouw scherm en van de andere kant be zien de mijne , dichterbij ook.
Ik ben een hoek rechtsonder. Hoe zat dat ook alweer , !!!!! jij warme chocola , ik hot !!!!!
De wildenberg is opgeheven. Nee het is een net , net als een tangens. /tennisnet. We gaan duidelijk tangensen.
Jij bent drents landschap camping
ik een hoek met iconen
van boven naar beneden een merkpunt open plus/min open
onderste balk, in hoek 2fupsjes drie plaatjes streepje mensje en dan in het groen rader en vraagteken. Dat riekt verdacht veel naar spelregels
Boven jou inloggen en daarnaast 9 vierkantjes.
onder mij nog iets van kaartgegevens, voorwaarde, een probleem melden 5m
Ik word jouw Mariakatten
helemaal goed
tenzij ik alleen de psychologische gevallen krijg, mijn god, dat vind ik niets, niet alleen het aanrecht, ik wil wel modern, ook over mijn god roddelen dat begint nou juist wel leuk te worden.