Noriko's Dinner Table

Heb je een film gezien die je ons niet wil onthouden, vertel erover!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Civilis
Posts in topic: 2
Berichten: 685
Lid geworden op: 29 jan 2010, 02:58
Contacteer:

Noriko's Dinner Table

Bericht door Civilis » 12 aug 2011, 23:42

Hele boeiende thriller van de geniale Sion Sono (Cold Fish, Love Exposure, enz). Het is een vervolg op Suicide Club, maar een heel ander soort film. Het gaat er over dat mensen altijd een rol aannemen, en dit ook nodig hebben. De boodschap is dat je wel de juiste rol voor jezelf moet zoeken.
'Power to the one who doesn't want it!' Clawfinger

Gebruikersavatar
Intangible Radjanamadjo
Posts in topic: 2
Berichten: 3278
Lid geworden op: 14 sep 2005, 15:51
Contacteer:

Bericht door Intangible Radjanamadjo » 17 sep 2011, 14:10

Klinkt goed, zag de naam van de regisseur al in het andere topic. Aangezien je deze apart hebt genoemd, kan ik deze wel zien als je eerste absolute aanrader.. Als ik morgen weer thuis ben, eens een dwnld aanzetten..

Wat je hier schrijft, is iets waar ik al vaker tegen aan ben gelopen en nu lees ik een boek wat eigenlijk ook weer dit proces beschrijft. De verhalenverteller die op een gegeven moment vergeet dat hij het verhaal zelf heeft verzonnen - en dus in zijn eigen verzinsel is gaan geloven..

klinkt goed dus :)
The quest is to be liberated from the negative, which is really our own will to nothingness. And once having said yes to the instant, the affirmation is contagious. It bursts into a chain of affirmations that knows no limit. To say yes to one instant is to say yes to all of existence.

Gebruikersavatar
Civilis
Posts in topic: 2
Berichten: 685
Lid geworden op: 29 jan 2010, 02:58
Contacteer:

Bericht door Civilis » 17 sep 2011, 19:03

Ik heb deze eigenlijk apart vernoemd omdat de boodschap zo duidelijk is. De grootste aanrader had ik ook nog niet gezien toen ik dit schreef. Strange Circus zou ik zijn meesterwerk noemen. En het sluit bijzonder goed aan op wat je aan het lezen bent.
Duss.. Strange Circus wil je downloaden!
http://torrentz.eu/f83865d87e6750a2781a ... 3b02154f65

trailer:
'Power to the one who doesn't want it!' Clawfinger

Gebruikersavatar
Intangible Radjanamadjo
Posts in topic: 2
Berichten: 3278
Lid geworden op: 14 sep 2005, 15:51
Contacteer:

Bericht door Intangible Radjanamadjo » 18 sep 2011, 18:25

U da man. Ik hou wel van gemak ;) Download gaat aan :)

Thnx, ik zal zeker laten weten wat ik er van vind. Als het een beetje snel gaat, kijk ik em zo :)
The quest is to be liberated from the negative, which is really our own will to nothingness. And once having said yes to the instant, the affirmation is contagious. It bursts into a chain of affirmations that knows no limit. To say yes to one instant is to say yes to all of existence.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten