Stan Deyo en Anti-gravity

Heb je een film gezien die je ons niet wil onthouden, vertel erover!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Intangible Radjanamadjo
Posts in topic: 4
Berichten: 3278
Lid geworden op: 14 sep 2005, 15:51
Contacteer:

Stan Deyo en Anti-gravity

Bericht door Intangible Radjanamadjo » 10 jan 2009, 16:07

Link naar de video: KLIK

Erg interessante docu over Stan Deyo, een man die zegt het geheim te kennen achter anti-gravitatie en aanverwante zaken. Zeer interessant en verhelderende video met hier en daar mooie anekdotes. Bijvoorbeeld het onderstaande verhaal, waarbij het idee van 'noise level' (ruis) wegnemen er een is die op veel meer gebieden kan worden ingezet.

Uit de video:

Stan vertelt onder andere over een Science Fiction verhaal
van de hand van Raymond F. Jones, getiteld noise level.

In het verhaal dat Raymond heeft geschreven, Noise level, vindt er een ontmoeting plaats in het Pentagon. Een aantal generaals, professoren, wetenschappers e.a. komen allemaal naar deze vergadering. Op de grote ronde tafel in het midden van de vergaderruimte ligt een hoop plastic en schroot, luchtdicht verpakt. Een naaste medewerker van de president vertelt het gezelschap: “Ik weet dat jullie nooit zullen geloven wat we jullie hier zo gaan vertellen, maar vorige week is er iets waanzinnigs gebeurd en we hebben jullie hulp nodig om het mysterie op te lossen.â€￾

Hij vertelt dat ze een deel van het mysterie op film hebben staan. “We waren een uitvinding van een jongeman aan het testen, een echte slimmerik trouwens. Maar we waren het vorige week dus aan het testen met hem en hier is de film die we toen hebben gemaakt.â€￾

Een videoscherm wordt aangezet en je ziet een jonge roodharige geniale man in beeld met sproeten met een rugzak en een zak om zijn middel aan zijn riem voor een publiek van generaals in het midden van een voetbalstadion. Hij reikt naar zijn riem, drukt op een knop en begint 1 meter in de lucht te stijgen en blijft daar vervolgens stil hangen. In de zaal zegt niemand wat, iedereen is onder de indruk. De jongenman is aan het zweven en drukt vervolgens op een andere knop. Hij roteert om zijn as, wordt 20 meter omhoog gelift en vliegt met een enorme vaart door het voetbalstadion, komt weer terug en vliegt laag over de generaals heen. Plotseling is er een rookwolk te zien en een explosie te horen en even later boort de jongeman zich met verpakking in de grond en hij sterft in een vuurbal.

De medewerker van de president wijst naar de hoop schroot: “Dat zijn de overblijfselen van hem en zijn instrument, nadat het vuur alles samen deed smelten. Heren, hij stierf voordat hij ons heeft verteld hoe hij dit heeft gedaanâ€￾. De gestorven jongeman werkte niet voor de overheid, hij werkte alleen. Hij heeft geen universiteitsdiploma’s, maar toch heeft hij dit voor elkaar gekregen. Nou is het aan jullie om uit te zoeken hoe hij dit in vredesnaam voor elkaar heeft gekregen. We hebben zijn appartement, we hebben zijn bibliotheek, we hebben alles. Jullie gaan nu alle aantekeningen doornemen en bedenken hoe hij het voor elkaar heeft gekregen.

Het publiek is enthousiast en overal klinkt ‘wow’ in de zaal. De mensen togen naar het appartement en spitten het door. In zijn bibliotheek staan boeken over scheikunde, natuurkunde, filosofie, antieke mystiek, alle boeken zo lijkt het. De onderzoekers vragen zich af: “Kan 1 man dit allemaal gelezen hebben?â€￾ Nieuwsgierig beginnen ze te bladeren in enkele boeken en overal staan aantekeningen. Maar over aantekeningen van de uitvinding valt niets te vinden.

Weken, maanden gaan voorbij terwijl de onderzoekers puzzelen over hoe hij het ooit voor elkaar heeft kunnen krijgen. Overal in Amerika zetten bedrijven van faam wetenschappers aan het werk om uit te vinden hoe hij het toch heeft geflikt. 1 van de wetenschappers was aan het vissen, gooit zijn lijn in het water. Toen de lijn het wateroppervlak raakte, ontstonden er allemaal rimpelingen en hij ziet een spiralerende vortex naast een rots in het water. En hij zag dat het opspattende water van takjes naar elkaar toestroomt en zag ze vervolgens opgezogen en samengevoegd worden in de vortex. “Ik heb hetâ€￾, zei de wetenschapper. “Ik snap zwaartekracht nuâ€￾. Hij ging er snel mee aan de slag met zijn collega’s en een maand later belden ze het Pentagon op met de mededeling dat ze het eindelijk voor elkaar hadden: “Het is 10 meter in de breedte en het weegt 15 ton en het komt maar een centimeter van de grond, maar we hebben anti-zwaartekracht!â€￾

Het Pentagon laat alle mensen weer bijeen komen in dezelfde ruimte en laten de video weer zien voor diegenen die deze nog niet gezien hadden en ook zij waren enorm onder de indruk. De man die de bijeenkomst heeft georganiseerd zegt vervolgens: “Mensen, ik wil jullie graag iemand laten ontmoeten. Een zeer bijzonder iemand.â€￾ Een gordijn gaat open en van daar achter komt de roodharige genius, de dode. En iedereen vraagt zich af wat hier de bedoeling van is. De organisator verklaart dit: “De roodharige man is een acteur. Hij heeft nooit bestaan, ondanks wat we aan jullie hebben verteld. We moesten de ruis (noise level) uit jullie mind halen om te kunnen zeggen dat het mogelijk is en om jullie er toe aan te zetten er aan te werken.
The quest is to be liberated from the negative, which is really our own will to nothingness. And once having said yes to the instant, the affirmation is contagious. It bursts into a chain of affirmations that knows no limit. To say yes to one instant is to say yes to all of existence.

Gebruikersavatar
Jeroen
Posts in topic: 2
Berichten: 1942
Lid geworden op: 15 sep 2003, 17:10
Contacteer:

Bericht door Jeroen » 10 jan 2009, 22:50

eerst geloven, dan pas zien
[gj]
Alles is waar -- Omnisofie
Eerst geloven, dan pas zien -- Jim
Now, the only thing there ever is -- Eckhart Tolle
Lijden is maar een concept, laat het los en zie wat het werkelijke is -- IK

Gebruikersavatar
Intangible Radjanamadjo
Posts in topic: 4
Berichten: 3278
Lid geworden op: 14 sep 2005, 15:51
Contacteer:

Bericht door Intangible Radjanamadjo » 11 jan 2009, 14:11

Jeroen schreef:
eerst geloven, dan pas zien
[gj]
Hehe

Dat wordt met deze materie erg lastig, want dan zou je van tevoren al bijna moeten geloven in aliens, ufo's, vage vreemde technieken en dat deze ook nog eens beschikbaar is voor de mensheid..

Maar stel dat je dit alles doet.. wat blijft er dan nog over om te zien? Tis allemaal zo vaag :)
The quest is to be liberated from the negative, which is really our own will to nothingness. And once having said yes to the instant, the affirmation is contagious. It bursts into a chain of affirmations that knows no limit. To say yes to one instant is to say yes to all of existence.

Gebruikersavatar
Jeroen
Posts in topic: 2
Berichten: 1942
Lid geworden op: 15 sep 2003, 17:10
Contacteer:

Bericht door Jeroen » 11 jan 2009, 18:36

Ik zie het al helemaal voor me. Auto's die vliegen mbv anti-gravity-drive, met een motor die (oneindig) loopt op (1 liter) water, wat betekent dat waar nu alle snelwegen liggen, huizen kunnen worden gebouwd, zodat er geen bos meer hoeft te verdwijnen.

De volgende stap in de menselijke evolutie is aanstaande.
Alles is waar -- Omnisofie
Eerst geloven, dan pas zien -- Jim
Now, the only thing there ever is -- Eckhart Tolle
Lijden is maar een concept, laat het los en zie wat het werkelijke is -- IK

Gebruikersavatar
Om
Posts in topic: 2
Berichten: 250
Lid geworden op: 28 feb 2008, 23:44
Contacteer:

Bericht door Om » 11 jan 2009, 22:49

Ongelooflijk interessant verhaal; het zit vol met bruikbare psychologische fenomenen (Noise level), radicale geheimzinnige complot-theorieën (aliens) en natuurkundige theorieën (anti-materie, etc.) waaraan je astrologische, filosofische en spirituele betekenissen aan kunt verbinden.

Het ding dat me wel een beetje stoorde was het hele aliens gedoe. Het blijft gewoon een wellus, nietus verhaal. Hij zegt dingen te weten die hij voor de publieke veiligheid niet wil prijsgeven maar vind zichzelf toch bereid om verhalen uit de derde hand aan te reiken als bewijzen. Oké, dat is een beetje te kort door de bocht van mijn kant; maar dat gevoel kreeg ik soms wel erg sterk.

Gebruikersavatar
Intangible Radjanamadjo
Posts in topic: 4
Berichten: 3278
Lid geworden op: 14 sep 2005, 15:51
Contacteer:

Bericht door Intangible Radjanamadjo » 12 jan 2009, 11:58

Om schreef:Ongelooflijk interessant verhaal; het zit vol met bruikbare psychologische fenomenen (Noise level), radicale geheimzinnige complot-theorieën (aliens) en natuurkundige theorieën (anti-materie, etc.) waaraan je astrologische, filosofische en spirituele betekenissen aan kunt verbinden.

Het ding dat me wel een beetje stoorde was het hele aliens gedoe. Het blijft gewoon een wellus, nietus verhaal. Hij zegt dingen te weten die hij voor de publieke veiligheid niet wil prijsgeven maar vind zichzelf toch bereid om verhalen uit de derde hand aan te reiken als bewijzen. Oké, dat is een beetje te kort door de bocht van mijn kant; maar dat gevoel kreeg ik soms wel erg sterk.
Dat gevoel deel ik ook hoor Om.. het is toch weer een verhaal waarvan je nooit de feiten kunt achterhalen. Je moet de spreker hier op dat punt maar geloven.. en dat is lastig, zeker met materie die mogelijkheden openbaart die tot voor kort iig voor mij nog volledig ondenkbaar waren..

Al met al ben ik geinteresseerd én skeptisch :)
The quest is to be liberated from the negative, which is really our own will to nothingness. And once having said yes to the instant, the affirmation is contagious. It bursts into a chain of affirmations that knows no limit. To say yes to one instant is to say yes to all of existence.

Gebruikersavatar
Om
Posts in topic: 2
Berichten: 250
Lid geworden op: 28 feb 2008, 23:44
Contacteer:

Bericht door Om » 15 jan 2009, 16:49

Geïnteresseerd en sceptisch.. daar kan ik me goed in vinden.

Trouwens kwam het volgende bij mij op:
Wat als die Stan Deyo nu probeert om de noise level bij ons te verwijderen door dit verhaal! Om wetenschappers aan te sporen om anti-zwaartekracht te ontdekken en om free energy te 'harvesten'. Zal wel niet; maar het is wel een grappige ironie, vond ik zelf in ieder geval.

Gebruikersavatar
Intangible Radjanamadjo
Posts in topic: 4
Berichten: 3278
Lid geworden op: 14 sep 2005, 15:51
Contacteer:

Bericht door Intangible Radjanamadjo » 15 jan 2009, 19:48

Om schreef:Geïnteresseerd en sceptisch.. daar kan ik me goed in vinden.

Trouwens kwam het volgende bij mij op:
Wat als die Stan Deyo nu probeert om de noise level bij ons te verwijderen door dit verhaal! Om wetenschappers aan te sporen om anti-zwaartekracht te ontdekken en om free energy te 'harvesten'. Zal wel niet; maar het is wel een grappige ironie, vond ik zelf in ieder geval.
Haha.. waarom maken we onszelf niet nog een beetje gekker dan we al waren, door dit soort ironische grappen te verzinnen? :-k
Zit overigens natuurlijk wel wat in je idee, bijna eng te noemen :)
The quest is to be liberated from the negative, which is really our own will to nothingness. And once having said yes to the instant, the affirmation is contagious. It bursts into a chain of affirmations that knows no limit. To say yes to one instant is to say yes to all of existence.

Gebruikersavatar
rnull
Posts in topic: 1
Berichten: 160
Lid geworden op: 23 dec 2008, 09:53
Contacteer:

Bericht door rnull » 18 jan 2009, 10:56

Heel erg mooi. Verwijder de oogkleppen om dan pas uit dat doosje te kunnen kijken. Geweldig!

:klapperdeklap:
Qua tractus sinus history refero

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten