Simpelheid

...omdat het goede nieuws zelden in het nieuws komt...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
memeticae
Posts in topic: 2
Berichten: 6523
Lid geworden op: 07 jun 2014, 02:30
Contacteer:

Simpelheid

Bericht door memeticae » 21 okt 2017, 03:17

Als iedereen zich toch eens in klare, niet voor dubbelzinnigheid vatbare woorden, elkaar eens uit kon drukken.

In de politiek zag je dat al de kop opsteken: "Mijnheer de voorzitter, dat is gelul van een dronken aardbei!"
(Dhr. F. Jacobse (rip) van "De Tegenpartij")

Binnen het parlement geldt dat je niemand persoonlijk mag aanspreken, want niemand is verantwoordelijk, voor je het weet pleeg je laster of persoonsschennis.

Maar ondertussen gaan er wel mensen dood, door kromme granaten en door verkeerd geschoten kogels.

Hennis trad af vanwege een ongelukje.

Hoe zit dat met al die andere onterecht gedoden?

Als ze bij mij in de straat met zwarte vlaggen komen wapperen, ben ik waarschijnlijk te laat om de hulp van alain in te roepen.

Ofschoon hij heeft beloofd mij te beschermen.

::

Voorlopig komen ze nog niet, dus mag ik concluderen dat hij zijn werk/gelofte, tot beider tevredenheid weet uit te voeren.

Kudos alain, voor U en Uw kameraden.
Dat U weet mijn simpelheid veilig te stellen.

(Of mijn intellect weet te behouden, het is maar wat het beschermen meer waard is.)

Niettemin: Simplisme troef.

Dankzij U.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Begrijpen en verstaan is hetzelfde als meten zonder gissen.

Gebruikersavatar
memeticae
Posts in topic: 2
Berichten: 6523
Lid geworden op: 07 jun 2014, 02:30
Contacteer:

Bericht door memeticae » 20 dec 2017, 02:00

Israël is de hoofdstad van Jeruzalem.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Begrijpen en verstaan is hetzelfde als meten zonder gissen.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten