De politiek van tegenwoordig (alle partijen bijhalve D66 naar mijn inzien) heeft oogkleppen op en kijken alleen maar naar hun eigen wil. Nu die discussie over paddo's Er is een meisje van de brug afgesprongen en is dood en dus zijn paddo's gevaarlijk. Maar de laatste keer dat zoiets is gebeurt was 5 jaar geleden en daar tussen in is nog niet iemand overleden aan de paddo's. Moeten we nu tabak, alcohol, wiet, hasj, auto's, motor, treinen, vliegtuigen, fietsen, vuur alles gaan verbieden omdat er ooit iemand aan is overleden?
De politiek wilt het nu gaan verbieden want er word niet goed informatie over gegeven en natuurlijk omdat ze zo een deel van het domme nederland voor zich krijgen, wat naar mijn inzien meer dan de helft van de Nederlanders is. Hun mening over drugs is nou eenmaal zo en alcohol en tabak zijn ook iets totaal anders en het si fout dat is altijd zo geweest en het maakt me niks uit wat jullie er over zeggen, bhu!
Kortzichtig is dat volgens mij, iemand anders jou mening laten bepalen. Van mij mag je er wel tegen zijn, maar wees er tegen voor de goede redenen en niet omdat dat nou eenmaal zo is. Net als het feit dat ze XTC testen op grote parties hebben verboden omdat er zo alleen maar meer mensen XTC gaan gebruiken, we gaan ze verbieden zodat crimminelen vrijspel hebben zodat ze alle rotzooi in de XTC kunnen gooien wat ze maar willen. Kortzichtig met oogkleppen op. De Nederlandse politiek heeft een goede neuk partij nodig hoop ik soms