DE PLICHT VAN ELK MENS IN 2024

Deel je diepste gedachten en laat ons meedenken...
Plaats reactie
Gerhard Ris
Posts in topic: 1
Berichten: 97
Lid geworden op: 12 okt 2023, 09:58
Contacteer:

DE PLICHT VAN ELK MENS IN 2024

Bericht door Gerhard Ris » 04 jan 2024, 11:05

De plicht van elk mens in 2024 in je doen en laten is niet pesten. Poging pesten is ook pesten. Waarschijnlijk pesten is poging pesten is pesten. Uiteindelijk wordt pesten bewezen na het exact wetenschappelijk eerlijke rechtswetenschappelijk proces doorlopen te hebben. Dat is enkel mogelijk met een correct geformeerd en getraind team. Een team dat is samengesteld uit alle verschillende persoonlijkheidstypen en snelheden van denken. Een team dat zowel in het algemeen als in een concreet geval optimaal kan bepalen wat pesten is.

Het Nederlandse rechtsproces zoals het oorspronkelijk bedoeld was alsook de samenstelling van de magistratuur voldoet via de aanname procedure me onder andere Big Five assessment en de werking van de Grote Commissie aan de eisen. Deze eisen volgen uit de niet betwiste voor een ieder direct dan wel indirect toetsbare Eén Wet van Natuur volgende Wet van Menselijke Natuur.

Het als homo sapiens niet actief openlijk eisen van het NWO met name ook door niet wetenschappers van een grondige valide falsificatie van de claim dat de these van uit deze Wet van Natuur volgende Wet van Menselijke Natuur is pesten van de mensheid inclusief jezelf door een laten.

Omdat ‘wiens brood men eet wiens woord men spreekt’ een wetmatigheid is uit genoemde wetten, nu het NWO elke Nederlandse wetenschapper via (non)-financiering kan maken en breken durven wetenschappers dat kennelijk niet te doen. Paradigma wijzigingen zijn inherent een religieus taboe.

Als je in ontkenning bent aangaande je eigen schuld aan de genocide in Oekraïne, Rusland en in Gaza en Israël en voordien elders in de wereld dan is een verweer “we hebben het niet geweten” rechtens verwerpelijk. Je wist het donders goed en op z’n minst behoorde je dit te weten.

Het is niet ieders plicht om zelf het hele verhaal te gaan fact checken. Het is wel de plicht af te dwingen dat het NWO via naming en shaming gedongen wordt voor valide falsificatie van de gestelde feiten zorg te dragen. De inmiddels al bewezen stelling is dat dit niet zal lukken omdat het klopt.

Simpelweg het NWO iets zoals het volgende mailen. Tegelijkertijd cc naar jouw politicus, jouw krant althans journalist.

‘Ik kan of wil het volgende niet inhoudelijk beoordelen.

THE UNAMBIGUOUS 1000 ELEMENTARY TERMS, DEFINITIONS, AND DESCRIPTIONS IN ELEMENTARY SCIENCE, COURTROOMS, AND SCHOOLS

https://zenodo.org/records/10254851

Toch eis ik dat u als NWO de stelling van Gerhard Ris goed gemotiveerd weerlegt. Die stelling is dat het enkele besluit om een Orakel Senaat Test te doen hopelijk nog net tijdig als panacee tegen de toenemende mondiale amok zal werken.’

Dan heb jij op z’n minst voldaan aan jouw fatsoenlijke en morele plicht als mens om niet te pesten.

Zo werk jij effectief en binnen jouw macht aan een gelukkig 2024!

Gebruikersavatar
arkhétupos
Posts in topic: 1
Berichten: 6673
Lid geworden op: 31 mar 2019, 21:35
Contacteer:

Bericht door arkhétupos » 05 jan 2024, 21:27

Gerard Ris verzaakte zijn plicht, door mij ermee te pesten.

Maar goed: pestte de kip het ei, of was het ei de pestkop?
certo emotionibus cognoscere semper cedit aliquid scio nihil scire ideo me
The King and the Priest are unity: "One keeps them poor, one keeps them dumb"
Begrijpen en verstaan is hetzelfde als meten zonder gissen.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 36 gasten