Eén Bewezen Natuurwet => Eén Wet van Menselijke Natuur => Vrede

Deel je diepste gedachten en laat ons meedenken...
Plaats reactie
Gerhard Ris
Posts in topic: 2
Berichten: 97
Lid geworden op: 12 okt 2023, 09:58
Contacteer:

Eén Bewezen Natuurwet => Eén Wet van Menselijke Natuur => Vrede

Bericht door Gerhard Ris » 26 dec 2023, 12:44

Eén Bewezen Natuurwet => Eén Wet van Menselijke Natuur => Vrede

De kerstgedachte vrede op aarde. Zoals door mij al jaren geleden voorspeld volgt de mens nu de thermodynamica van oorlog. Dit gaat snel nog verder uit de hand lopen.

Zoals al eerder aangegeven alle 1000 eenduidige elementaire (meest fundamenteel in de kosmos) termen, definities en omschrijvingen naast de bewijzen zijn in het Engels DOI gepubliceerd op Zenodo

https://zenodo.org/me/uploads?q=&l=list ... ort=newest

Zodra en zolang homo sapiens zich houdt aan de ene verassend eenvoudige wet van menselijke natuur bereikt de mens de absolute werkelijkheid als een uitermate praktische werkbaarheid. Om een filosoof dat uit te leggen je ontsnapt uit de grot van Plato.

Ik ben een kwetsbaar en feilbaar mens als kleinst mogelijke baas van god. De cowboy met de witte hoed en kleinst mogelijke zwarte stip. Uitgaande dat ik een vrije wil heb en het leven zin heeft. Terwijl de op maar vijf exclusieve axioma's bewezen absolute werkelijkheid is dat ik geen vrije wil heb en het leven zinloos is. Zo bezien ben ik één kwantum homo sapiens van van oneindige homo sapiens in oneindige parallelle tijdlijnen op een oneindige tijdlijn vanuit het verleden naar de toekomst. Een cowboy met de witte hoed zonder zwarte stip. dit levert vijf verschillende mindsets op die ik kan kiezen en die in de psychologie aangeleerd worden als het misgegaan is met de geestelijke gezondheid.

Ik ben een zwakzinnig niet leerbare incompetente onbenul als hersenchirurg. Voor degenen die van aanschouwelijk onderricht houden wil ik met alle vormen van satanisch genoegen en plezier dit bewijzen met een scalpel en een vrees. Het lijkt mij geweldig om, als je mijn bewijsvoering niet gelooft of begrijpt jouw hersenpan te lichten om te bezien waar het in jouw leven fout is gegaan en hoeveel beter het geweest zou zijn als jij anders opgevoed en opgeleid zou zijn geweest. helaas voel ik mij geremd door mijn beroepsdeformatie als jurist dat dit verboden is. En, nog verder geremd door mijn opvoeding dat dit terecht verboden is. Zoals mijn wijlen oom Jan Ris geneesheer directeur zenuwarts te Wolfhese mij uitgelegd heeft dit soort fantasieën zijn gezond en het uitvoering eraan geven crimineel en/ of gestoord.

Omdat de evidence-based medicine zoals het oorspronkelijk bedoeld was via mijn opa als arts mij met de paplepel is ingegoten kan ik de diagnostiek ook op een andere wijze doen via een anaal touche. Daartoe benodigde je voor zover ik weet je sterkste vinger te weten je uitgestoken middelvinger. Vervolgens met de hele arm je kop door je reet naar buiten te trekken als een soort drill instructeur als sensitivity training. Door je hele persoonlijkheid en intelligentie in de daartoe bestemde onderdelen uit elkaar te trekken om te bezien waar he allemaal nu toch zo fout gegaan is met je dat je dit wat ik stel niet begrijpt en je denkt het beter te weten. Ik exonereer uitdrukkelijk in mijn Harry Potter juridische geheimtaal voor de gevolgen dat je niet meer goed in elkaar gezet kunt worden. Ik ben letterlijk diepzwakzinnig in therapie. Dat is de andere afdeling.

Wat stel ik namelijk?

Wij zijn allemaal eenvoudig te herkennen beperkt aantal diep zwakzinnige idioten. Die allemaal in potentie hoogbegaafd zijn. Als snelle quick and dirty triage 40% gender neutrale mannenlogica idioten die absoluut geen gevoel hebben voor schijnbare tegenstellingen zoals menselijke ironie. 60% van de mensheid kan dit eenvoudig leren meten. De meeste wis- en natuurkundigen lijden hieraan. Letterlijk diepzwakzinnig als het gaat om complexe inherent schijnbare tegenstellingen in de meetkunde. Reologie, klimaatverandering en astronomie snappen ze echt niets van. Wel zijn zij het beste in zorgvuldige getalswiskunde en dus zijn zij het beste in computers zoals bij AI. Maar ja, AI gebruiken tijdens je examen meetkunde is fraude. Een ieder moet dus weten dat wis- en natuurkundigen zonder ironische humor absoluut geen autoriteit toe mag komen op de genoemde onderwerpen met name ook niet als AI in de strijd geworpen wordt. Deze mentaal gezonde autisten zijn de oligarchische autoriteit in de exacte wetenschappen waardoor deze in occultisme is vastgelopen. De kosmos is bewezen bij default gewoon klassiek mechanisch en dus volledig gebaseerd op een paar eenvoudige wetmatigheden die onpeilbaar complex uitwerken.

De andere 40% van de mensheid lijdt aan gender neutrale vrouwenlogica. Zelfs de meest intelligente hiervan maken een puinhoop van zelfs de meest eenvoudige abstracte logica. Zij denken op een wijze zoals de inherent ongeïnteresseerde ongeïnformeerde peer groep kudde waartoe wij bij tijd en wijle allemaal behoren. Bijvoorbeeld als wij vermoeid onderuitgezakt op de bank naar de buis zitten te kijken. De meeste rechters behoren terecht tot deze groep en wel de authentiek autoritaire deel daarvan. de verkoop leiding van de mensheid waartoe ook de meeste hooggeleerde psychologen ook behoren.

20% van de mensheid is een artistieke minderheid. Die worden in het huidig crimineel gestoorde paradigma als geniale gekken of gewoon gek weggezet. Dit zijn de voor het Grote Doel van homo sapiens het kale overleven van homo sapiens als soort de componist scenario schrijvers om de tijdige input te verzorgen voor de juiste te testen scenario's/ composities in de Bayesiaanse computer van het instrument brein. Deze ADHD idioten vliegen elk in the box (deelverzamelingenleer is meetkunde) op een out-of-the-box en dus per logische definitie ogenschijnlijk onzorgvuldige wijze aan. Wij suizen op ruimteschip aarde onder meetbare toenemende entropie (chaos) dor de kosmos. Prestaties over het verleden werken niet per se in de toekomst. Bijvoorbeeld heb ik als artistieke idioot tijdig advies nodig hoe met AI om te gaan.

Dat advies moet komen van het nog te organiseren collectieve brein in mijn Orakel Senaat Test. Te zijner tijd een internationaal netwerk van het collectieve instrument brein.

Waarschijnlijk zijn wij al te laat, mogelijk dus niet. Wij moeten echt nu onze kop uit onze reet gaan trekken.

Iets dat op zeer korte termijn afgeschaft kan en dus moet worden is arme armoede. Dat is gewoon een mindset probleem. Zelfs een oligarch zoals miljardair Donald Trump kan het eigen belang hiervan leren inzien. Helaas zijn dit soort autistische idioten diep religieus neurologisch geïnternaliseerde hypnose als DNA overlevingstalent vastgeroest in de gedachte van een winner takes all overlevingsnoodzaak. In plaats van de eenvoudige win-win optie. De miljardairs kunnen eenzelfde leefstijl erop na blijven houden op een veel meer zekerheid voor hen opleverende wijze.

Elke Nederlands ingezetene heeft een onvervreemdbaar recht op een gegarandeerd fatsoenlijk inkomen tot aan zijn of haar dood. Dat is meer dan enkel het basisinkomen dat enkel een rekeneenheid betreft. Via de wis- en natuurkundige ene wet van menselijke natuur volgt dat elke peer groep recht heeft op dividend van de BVNL. Te weten op het deel via een fatsoenlijk Hindoe kastenstelsel:10-40-40-10 gelijke monniken gelijke kappen ongelijke monniken ongelijke kappen ex artikel 10 gelijkheid-ongelijkheid WMN van 50% van het BNI. Daarop ex artikel 2 normale belcurve verdeling 20% concurrentie.

De andere 50% van het BNI is een vrije markt economie waar iedereen aan mag deelnemen, mits er niet gepest wordt. Poging pesten is pesten, waarschijnlijk pesten is poging pesten is pesten en pesten is wat een ervaren litigator en DG4* persoonlijkheid in de juiste procedure als pesten duidt. Wij zijn exact wetenschappelijk bewezen robots dus is dat subjectieve oordeel objectief controleerbaar, reproduceerbaar en dus falsificeerbaar exact wetenschappelijk op vide zelfs te registreren.

Hierop zijn vijf economische normen. Balkenende, Keizer Bokassa, Lamborghini, Monopolieverbod en de ene die ik hier bespreek de Anders Breivik Paalheilege norm.

Maximale individuele vrijheid. Als iemand de hele dag in de lotushouding op een paal wil zitten mag dat. tenzij het als petsen aangemerkt moet worden. bijvoorbeeld als er aanstoot aangenomen wordt door buren wier waarde van hun huis daalt omdat een "gek" in de tuin naast jouw huis zit.

De uitkering van het dividend is enkel aan de orde als je mee doet met de maatschappij en je ook jouw best doet. dus ook moordenaar Anders Breivik heeft recht op zijn deel elke maand op zijn bankrekening. Echter, zolang hij in de ganzenpas al Hitler groetend door de inrichting marcheert krijgt hij niet meer dan zakgeld gelijk alle gevangenen. In principe bouwt hij dus vermogen op dat door een bewindvoerder beheerd wordt. Voorts wordt daaruit schadevergoeding voor de slachtoffers en verblijf in het gevang betaald.

Wel heeft de gemeenschap babbel recht en babbel plicht om te bezien of de paalheilige op grond van het in overwegende mate juiste oude BOPZ criterium een gevaar voor zichzelf of anderen vormt.

Arbeid wordt weer goedkoop en iedereen zal zich gedragen als vrijwillig tevredenheidsambtenaar. Dat is in elk geval de norm op het waardevolle doel.

Zelfs in Gaza wat nu nauwelijks meer voorstelbaar is, zal snel een begin van de weg naar vrede ingeslagen kunnen worden. Als Israël gedwongen zou worden door de VS om te doen wat zij allang hadden moeten doen. Stel even als feit dat er 2 miljoen Palestijnen in Gaza zijn me een gemiddeld maandinkomen van $ 375 USD. Geef elke individuele Palestijn per maand $ 100 USD voor zeg 2,4 miljard per jaar aan kosten gedurende zeg vijf jaar. bedenk dat het defensie budget van Israël zo'n 24 miljard USD is. Ik garandeer je dat de Palestijnen zelf Hamas neutraliseren omdat wiens brood men eet wiens woord men spreekt zolang met niet gepest wordt. Israël heeft uiteraard het recht op zelfverdediging en gezien wat er gebeurd is, is een mate van noodweer exces als schulduitsluitingsgrond ook aan de orde. Echter, de grenzen zijn verre overschreden. Israël had Netanyahu van premier gewoon minister in een oorlogskabinet moeten maken.

Nu wordt een geheime agenda afgewerkt. De IDF produceert nu meer terroristen dan dat er gedood worden. "Hamas" is slechts een sticker. De echte schuldigen zullen niet allemaal gepakt worden. Het bewijs dat de muur nooit hoog genoeg gebouwd kan worden is al bewezen. De Arabische wereld wordt nog volatieler dan het al was door Iran in de kaart te spelen. Voorts je moet het niet hebben over "terroristen" anders dan achter gesloten deuren. Want dan heb je de eerste slag in de psychologische oorlogsvoering al verloren.

Dwing dus bij wijze van proef zowel bij Israël als de Palestijnen de Orakel Senaats Test af. enkel dan kan begonnen worden met duurzaam win-win te spelen. Maar ja, onze oligarchen menen nog winst te boeken vanuit hun industrieel militair complex.

Ons inherent religieuze mensbeeld klopt niet. dat lijdt tot het uitbuiten van elkaars idiotie als dirty little secret verdienmodel van begeerte. Dat leidt tot Ponzi-achtige piramidespelen waarbij de eersten die in de peer groep meedoen de oplichter winnaars zijn in een methode waarbij je het ene gat vult met het andere. De "schaapjes op het droge" waanzin" kan absoluut niet werken.

De Derde Wereldoorlog is voor de VS op 911 begonnen, en voor Europa ongeveer twee jaar geleden in Oekraïne. Voor andere landen was het al eerder begonnen. Deze thermodynamica van oorlog valt enkel te doorbreken door radicaal iets anders te doen. Dit door indirect liefde af te dwingen door effectief al het pesten te voorkomen. dit lulverhaal is volledig consistent met alle wereldreligies inclusief het huidige wetenschappelijke paradigma. het is maar een hele kleine maar uiterst belangrijke draai die ik eraan gegeven heb, met name met mijn ene A4tje van het blokjesmodel dat de vierde wet van alles bleek te zijn. De ordeningsfunctie of Ziel van de kosmos die gelijk is aan die van het collectieve brein en de vier eerste postulaten van Euclides als deze in 3D ruimtetijd gemodelleerd worden ter verklaring van het Einstein Bose condensaat. Wij suizen al golvend met meer dan 800.000 km/u door het gekromde Higgs-gravitonen veld. Te snel of te langzaam en deeltjes verdwijnen schijnbaar in het niets. Gewoon klassiek mechanisch dus.

Mijn bewezen best practice track record is eenvoudig toetsbaar. Ga maar * laten * fact checken.

Bijvoorbeeld van de 23 te voorspellen kansen omtrent wat robotje Poetin zou doen in Oekraïne heb ik als enige mij bekende militair maffia deskundige een 100% score. helaas is iedereen geconditioneerd door onze oligarchische slavendrijvers door niet naar de echte juiste statistieken te willen kijken. Als je niet zegt wat onze oligarchen willen horen krijg je geen medewerking. als je iets zegt dat zij niet willen horen krijg je net als bij Poetin tegenwerking.

Paradigma wijzigingen behoren volgens het geldend paradigma in een veilige omgeving achter gesloten deuren besproken te worden. In Rechte dienen juristen zich terecht aan het geldende paradigma te houden. Onze oligarchen van het NWO, he OM, de Raad van de rechtspraak, de Hoge Raad en ons Parlement is dit aangeboden. Een deel van hen hebben daartoe gedwongen per mail afwijzend hierop gereageerd. Zij hebben dus gekozen voor een showproces. Welnu, als je iets doet moet je het goed doen.

Als iedereen schuldig is aan de genocide oorlogen in Oekraïne en Gaza ik ook dus is niemand schuldig. Sommigen zijn echter meer schuldig dan anderen. In Nederland is zijn het meest schuldig de Nowo's van het NWO. de Nitwit Organisatie voor Wetenschappelijke Oplichters. Een Diederik Stapel collectief. Ze hebben bijvoorbeeld geen eenduidige definitie van wetenschap dus ook niet van pseudo wetenschap. Anders dan een "wij van WC Eend adviseren WC eend." Een stel slagers die hun eigen vlees keurt. Die staan onverantwoord miljarden gemeenschapsgelden over de balk te smijten en zijn enkel geïnteresseerd in het de macht et behouden in een mijn model als feit nemend gespleten persoonlijkheidsstoornis van mannen en vrouwenlogica onzin. De exacte wetenschappers misdragen zich als een stel hoge priester druïden. Zoals de meeste oligarchische machthebbers is de naakte waarheid dat zij zich niet aan hun eigen regels houden. Zij zijn evident vergeten de gebruiksaanwijzing van hun instrument brein te onderzoeken en te beschrijven. naast formeel juridisch het nauwkeurig in peer review te vermelden welk instrument ze gebruiken.

De lezer dezes is dus ook schuldig aan een niet doen dat juridisch terecht net zo erg is als handelen.

Een ieder kan bij onze oligarchen de Orakel Senaats Test helpen afdwingen. Gewoon Socratische vragen stellen. En, de NOWO's van het NWO namen en shamen als hoofddaders van de genocide in Oekraïne en Gaza en elders naast de arme armoede in Nederland.

Gebruikersavatar
arkhétupos
Posts in topic: 2
Berichten: 6673
Lid geworden op: 31 mar 2019, 21:35
Contacteer:

Bericht door arkhétupos » 27 dec 2023, 18:37

Gerhard Ris schreef:
26 dec 2023, 12:44
Dit gaat snel nog verder uit de hand lopen.
Zeker.

En inderdaad nog veel sneller dan vermoeden weten kan.

Als (criminele) hersensartsen niet aan justitie onderhevig zijn, maar enkel aan "gildegebod"
dan is er geen enkel hek meer op de dam; de virtualiteit is weggezogen.

Als de argumentatie blijft:
- Niemand is schuldig, en niemand kan er iets aan doen
- Niemand heeft de wapens opgeheven, en niemand kan ze weerleggen
- Op een Elitisch Clubje na, dat wereldheerschappij nastreeft
- En het wordt ze gewoon in de schoot geworpen door zowel onnadenkende volgelingen als domme mensen

Dan kan het niets anders dan uit de hand lopen.

Maar, eerlijk gezegd, was er überhaupt wel sprake van een stabiele situatie?

De "koude oorlog" is niet voorbij .. ze is warm geworden, op alle fronten.

En "Het Weer" draagt daaraan bij.

Ik voorspel: "Nog 1 jaar uitzingen, dan komen er weer 7 van overvloed."

Van 2025 tot 2032 heerst er weer vrede, overal.

Geloof mij maar, in deze voorspelling,

Als het eenmaal zo is, zal ik deze these kunnen staven, vooralsnog blijft het bij een theorie.
certo emotionibus cognoscere semper cedit aliquid scio nihil scire ideo me
The King and the Priest are unity: "One keeps them poor, one keeps them dumb"
Begrijpen en verstaan is hetzelfde als meten zonder gissen.

Gerhard Ris
Posts in topic: 2
Berichten: 97
Lid geworden op: 12 okt 2023, 09:58
Contacteer:

Bericht door Gerhard Ris » 27 dec 2023, 19:00

Statistiek, waarschijnlijkheidsleer werkt anders dan jij doet voorkomen.

Je dient de staten reeksen of rissen van in het verleden gedane voorspellingen zorgvuldig na te gaan. Aan mij slechts de taak de voorhanden data dienaangaande in evidentie te geven door daarbij bij specifieke vragen behulpzaam te zijn.

Kortom, bijv tav Poetin het is ofwel een feit danwel onwaar wat ik claim met de 23 (eigenlijk bestaan ze uit meer) voorspellingen of het is niet of gedeeltelijk niet waar.

Voorts geldt hetzelfde omtrent de vraag of dit gelijk de claim
* absoluut * consistent (geen incompleetheid of contradictie) met alle data omdat alle data in evidentie genomen dient te worden.

Het model geeft dit dus ook aan waarmee een oorzakelijk of te wel causaal verband voor de corrolatie in de data is gegeven.

Kortom, het verleden loopt inderdaad exact volgens de voorspelling.

Wat jij doet is rookgordijnen opwerpen.

Gebruikersavatar
arkhétupos
Posts in topic: 2
Berichten: 6673
Lid geworden op: 31 mar 2019, 21:35
Contacteer:

Bericht door arkhétupos » 27 dec 2023, 20:36

Gerhard Ris schreef:
27 dec 2023, 19:00
Wat jij doet is rookgordijnen opwerpen.
Laat mij direct de rook verzwinden!

Over 1 jaar is onze Zon over haar hoogtepunt van haar 11-jarige (magnetische) cyclus.
Na dat hoogtepunt zal het op aarde ook milder worden.

Minder regen, minder stormen, en een genoegzaam klimaat.

Onze zon doet dat elke 11 jaar.

Maar op de een of andere manier zien wereldbeschouwers daar een 7-jarige cyclus in.

En zitten zij er, net als de zieners van vroeger, er elk jaar 3,14152 maanden naast.

Als ik U was, zou ik mijn cijfers eens controleren, alvorens er een conclusie uit te halen.
Het model geeft dit dus ook aan waarmee een oorzakelijk of te wel causaal verband voor de corrolatie in de data is gegeven.

Kortom, het verleden loopt inderdaad exact volgens de voorspelling.
QED

Maar wie ben ik, om de mensheid hierop te wijzen?

De mensheid zelf is slim genoeg om er geen doem in te vinden.

(Zij die dat wel doen moorden elkaar uit via genocide)

Evolutie, vanaf een hoger niveau bekeken, is zo slecht nog niet.

Laat de Ajax en Feyenoord hooligans elkaar omleggen svp.

Hoe minder hebben wij dan last van dergelijke genetische excessen?
certo emotionibus cognoscere semper cedit aliquid scio nihil scire ideo me
The King and the Priest are unity: "One keeps them poor, one keeps them dumb"
Begrijpen en verstaan is hetzelfde als meten zonder gissen.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 44 gasten