Deel je diepste gedachten en laat ons meedenken...
-
memeticae
- Posts in topic: 2
-
Contacteer:
Bericht
door memeticae » 16 nov 2014, 00:03
Pink Panter schreef:
More kind to every creature and plant
That you know."
Zou je sieren.
Zeg ik als observator, als derde persoon.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Begrijpen en verstaan is hetzelfde als meten zonder gissen.
-
neus
Bericht
door neus » 16 nov 2014, 11:25
Wat is "be kind"? Ik speelde het spel "Dreamfall-Tha chapters", een stervende man vraagt je hem te doden, omdat hij anders door tegenstanders gevonden zal worden en gemarteld zal worden. Als je toch kiest hem te laten leven omdat je jezelf beloofd hebt onschuldigen niet te doden wordt je later door jezelf gemarteld met woorden als je hoort dat hij gemarteld wordt. Wat is "mercyfull"? Toch de ander doden?
-
neus
Bericht
door neus » 16 nov 2014, 11:33
Misschien is het ook kijken naar hoe een ander het goed doet in plaats van kijken hoe een ander het fout doet...Lukt mij zelf nooit erg goed.
In ieder geval spreekt memeticae pink panther aan...
-
neus
Bericht
door neus » 16 nov 2014, 13:40
het zou me verbazen als memeticae zich herkent in het beeld dat je nu van hem schetst. Waarschijnlijk herken je jezelf ook niet in de beelden die memeticae van jou schetst. Wanneer houden we nu eens op met beelden van elkaar te schetsen en het gewoon te nemen zoals het is?
Iedereen heeft zo eigenaardigheden. Mijn eigenaardigheid is bijvoorbeeld dat ik wisselvallig ben in mensen aanspreken of niet. Soms lijkt het geen zin te hebben, dan ineens weer wel, en nooit heb ik er zo van geleerd dat ik slechts nog in één gedrag blijf volharden.
-
yopi
- Posts in topic: 4
-
Contacteer:
Bericht
door yopi » 16 nov 2014, 13:44
@Pink Panter: Ik hoop dat je net als ik denkt dat Hafiz de ander overclasst.
Je kunt natuurlijk denken dat de ander probeert te overclassen en dat de wijze - in dit geval Hafiz - hem op zijn nummer zet.
Maar hij vertelt het aan ons in de ik-vorm en daarmee denk ik dat hij ons wil overclassen met zijn wijsheid.
-
yopi
-
Contacteer:
Bericht
door yopi » 16 nov 2014, 14:14
.. heb Asscher gezien op buitenhof. Ben blij dat ik geen minister van integratie ben.
-
yopi
-
Contacteer:
Bericht
door yopi » 16 nov 2014, 15:15
Nog geneukt Pink Panter?
-
neus
Bericht
door neus » 16 nov 2014, 15:40
Pink Panter schreef:neus schreef:het zou me verbazen als memeticae zich herkent in het beeld dat je nu van hem schetst. Waarschijnlijk herken je jezelf ook niet in de beelden die memeticae van jou schetst. Wanneer houden we nu eens op met beelden van elkaar te schetsen en het gewoon te nemen zoals het is?
Iedereen heeft zo eigenaardigheden. Mijn eigenaardigheid is bijvoorbeeld dat ik wisselvallig ben in mensen aanspreken of niet. Soms lijkt het geen zin te hebben, dan ineens weer wel, en nooit heb ik er zo van geleerd dat ik slechts nog in één gedrag blijf volharden.
Ach, en nu ook nog een standje van Neus de Wijze? Weet jij soms ook hoe mijn planten erbij staan? Of hoe het is met mijn huisdieren?
Wat zijn jullie toch een stelletje lullo's bij elkaar!!!!
Sorry, hoor, maar wat doe ik hier eigenlijk nog???????
Niet als standje bedoeld, maar ik ben blij dat je me er op wijst dat mijn schrijven toch weer standjes-achtig kan overkomen, dan kan ik er misschien iets aan doen.
Als je niet aangesproken wilt worden...wat dan wel?
-
yopi
-
Contacteer:
Bericht
door yopi » 16 nov 2014, 16:47
Zwak hoor .. vooral als je van een lullo een lullo-reactie hoort.
En dan altijd zeuren over alfa-mannetjes.
Zoals die Drent zei: "Ik ben me er eentje".
(Ik pas overigens in het vooruitzicht van je reactie)
-
memeticae
- Posts in topic: 2
-
Contacteer:
Bericht
door memeticae » 19 nov 2014, 02:38
Pink Panter schreef:Men gaat naar "Gebruikerslijst", zoekt naar "Memeticae" en klik dan vervolgens op de berichten die hij/zij heeft geplaatst. Memeticae houdt van sneren, het gooien van rotte eieren etcetera. Maar goed, zijn beroep is dan ook "betweter"!
Dit keer een flinke rochel in de spiegel die hij nu Pink Panter heeft genoemd!
Ik krijg de indruk dat mijn spiegel perfect werkt.
Geen dank!
Graag gedaan.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Begrijpen en verstaan is hetzelfde als meten zonder gissen.
-
Belinda
Bericht
door Belinda » 20 nov 2014, 16:44
Alles van hem is eigenlijk wel goed.
Weet je wie ik ook heel goed vind?
Ana Yusuf Mahmoud Darwish
<iframe width="420" height="315" src="//
www.youtube.com/embed/iI9ZUBgoYas" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
ik betwijfel of dit zo zal lukken
zo misschien
http://youtu.be/iI9ZUBgoYas