Uitstervend ras

Deel je diepste gedachten en laat ons meedenken...
Gesloten
neus

Uitstervend ras

Bericht door neus » 26 aug 2013, 20:06

We zijn hier een uitstervend ras, want om te registreren heb je een VIP-code nodig, en die is niet langer zichtbaar. Ik heb al geprobeerd een mail te sturen, maar die krijg ik terug of er komt geen reactie. Pliex.nl, de site van Lex is niet bereikbaar om zo contact op te nemen. We zijn denk ik vergeten...

Ik zou bijna zelf weer een site beginnen...

Gebruikersavatar
yopi
Posts in topic: 4
Berichten: 7871
Lid geworden op: 22 aug 2007, 16:28
Contacteer:

Bericht door yopi » 27 aug 2013, 15:10

Die afbeelding van de VIP-code bevat het getal dat het jaar aangeeft dat het laatste tijdperk afsluit van de maja-kalender.
Misschien via pm?
Of via Jeroen of Paul?

neus

Bericht door neus » 27 aug 2013, 16:13

yopi schreef:Die afbeelding van de VIP-code bevat het getal dat het jaar aangeeft dat het laatste tijdperk afsluit van de maja-kalender.
Misschien via pm?
Of via Jeroen of Paul?
Je kunt het nergens meer invullen. porbeer maar eens een nieuwe account te maken.

neus

Bericht door neus » 29 aug 2013, 11:45

Volgens mij zit het beheer van het forum bij Lex, en die reageert niet. Zijn eigen website pliex.nl is uit de lucht.

Gebruikersavatar
yopi
Posts in topic: 4
Berichten: 7871
Lid geworden op: 22 aug 2007, 16:28
Contacteer:

Bericht door yopi » 07 sep 2013, 15:03

PeaklyCalia is een nieuwe gebruiker; ik ga es even kijken of er iets veranderd is bij het aanmaken van een nieuw account ..

Gebruikersavatar
yopi
Posts in topic: 4
Berichten: 7871
Lid geworden op: 22 aug 2007, 16:28
Contacteer:

Bericht door yopi » 07 sep 2013, 15:06

Ja dus .. 2012 nu gewoon in cijfers. Nu wordt het hier gevaarlijk!

Gebruikersavatar
yopi
Posts in topic: 4
Berichten: 7871
Lid geworden op: 22 aug 2007, 16:28
Contacteer:

Bericht door yopi » 07 sep 2013, 15:11

5 nieuwe gebruikers op 1 dag, waarvan vier met 'verdachte websites'.

neus

Bericht door neus » 07 sep 2013, 17:32

dat zijn vaak spammers die je naar sites lokken waarop virussen staan, zolang de berichten in het nederlands zijn zal het wel meevallen en op andere niet reageren en geen links klikken

Lex vertelde me dat de vip-code invullen via een template ging die bij de verhuizing verdwenen is, dus na Stijn heeft niemand zich kunnen aanmelden. Lex heeft de vip-code check nu weggehaald zodat alleen captcha nodig is, maar blijkbaar schrikt dat de cybercriminelen niet af.

neus

Bericht door neus » 07 sep 2013, 17:33

er is nog wel een beveiliging actief dat je niet te snel na elkaar berichten kan plaatsen. Hopelijk houdt dat de spam nog een beetje tegen.

neus

Bericht door neus » 08 sep 2013, 10:46

Lex en Paul hebben de gebruikerslijst weer opgeschoond en in orde gemaakt. Hopelijk blijft het nu ook zo.

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten