1e Forum meeting

Deel je diepste gedachten en laat ons meedenken...

Zou je naar de 1e forum meeting gaan?

Ja
6
60%
Nee
4
40%
 
Totaal aantal stemmen: 10

Lex

1e Forum meeting

Bericht door Lex » 03 dec 2005, 01:09

Er is al veel gesproken over een forum meeting. En om een beetje een indruk te krijgen wie er nu eigenlijk geïnteresseerd zijn, heb ik deze poll er maar even bij gehaald..
Als er een leuk clubje is ontstaan, kunnen we verder kijken voor een geschikte locatie..

Gebruikersavatar
Intangible Radjanamadjo
Posts in topic: 13
Berichten: 3278
Lid geworden op: 14 sep 2005, 15:51
Contacteer:

Bericht door Intangible Radjanamadjo » 03 dec 2005, 17:57

Ik zou kunnen zeggen:

nee dat hoeft niet, het forum en de mensen welke ik nu op deze manier ken, zijn voor mij genoeg.. Maar.. dat is gewoon de makkelijkste weg, de weg van de angst

Dus ik kies volmondig voor ja! Waarom? Omdat het me leuk, spannend, interessant en leerzaam lijkt!

Ik ken jullie niet, jullie zijn bijna allemaal 10 jaar of meer ouder en dus kan ik nog veel van jullie leren. Zeker mensen als Paul, Lex, The Patient, Gerard en Jeroen.. ze zeggen dingen welke ik al wel eens gedacht heb. Het is fijn je eigen gedachten in de verwoordingen van anderen tegen te komen. En daarom wil ik jullie wel in real life ontmoeten. Op FOK! zou ik dit nooit doen. Waarom niet? Omdat er zo negatief gedaan wordt tov elkaar. En dat is zonde. Hier is het vredig, mooi en positief! En daar leef ik nou net voor :)

Dus Lex, kom maar met datum, tijd en plaats als het aan mij zou liggen :klapperdeklap: 8-)
The quest is to be liberated from the negative, which is really our own will to nothingness. And once having said yes to the instant, the affirmation is contagious. It bursts into a chain of affirmations that knows no limit. To say yes to one instant is to say yes to all of existence.

Gebruikersavatar
Paul
Posts in topic: 30
Berichten: 1617
Lid geworden op: 12 sep 2003, 20:40
Contacteer:

Bericht door Paul » 03 dec 2005, 18:08

Het maakt me ook echt niet uit of we werkelijk tot diepgaande gesprekken komen. Ik zie het meer als een soort experiment. Er valt niks te verliezen, hooguit wat te winnen...
Consider it done, and it happens. 8-)

Neem ook eens een kijkje in mijn webwinkel www.soundsforsure.nl voor tweedehands vinyl LP's.

Gebruikersavatar
Intangible Radjanamadjo
Posts in topic: 13
Berichten: 3278
Lid geworden op: 14 sep 2005, 15:51
Contacteer:

Bericht door Intangible Radjanamadjo » 03 dec 2005, 18:13

Paul schreef:Het maakt me ook echt niet uit of we werkelijk tot diepgaande gesprekken komen. Ik zie het meer als een soort experiment. Er valt niks te verliezen, hooguit wat te winnen...
Precies! Maar reken er maar op dat ik ga filosoferen! Kan namelijk eigenlijk geen moment zonder (hoewel ik natuurlijk wel beter weet ;))

Maar een leuke dag is ook prima! 8-)
The quest is to be liberated from the negative, which is really our own will to nothingness. And once having said yes to the instant, the affirmation is contagious. It bursts into a chain of affirmations that knows no limit. To say yes to one instant is to say yes to all of existence.

Lex

Bericht door Lex » 03 dec 2005, 19:21

Ik denk dat dit forum een best wel intieme sfeer uitzendt. En dat trekt blijkbaar een bepaalde groep aan.

Nog een voordeel is, dat we niet een grote sporthal hoeven te gaan afhuren ;)

Gebruikersavatar
The Patient
Posts in topic: 37
Berichten: 793
Lid geworden op: 07 nov 2005, 02:43
Contacteer:

Bericht door The Patient » 03 dec 2005, 20:38

Jammer dat het nu winter is.

Het lijkt me wel leuk om een rondleiding door een of ander bos te krijgen van Pieter. En ergens op een open plaats een zjwa nuttigen. Beetje filosoferen over de natuur die we net ervaren hebben.
:allforone:

:( Beetje koud nu.
Milking a yak is no picnic, but once you pick out all the hairs it's very nutritious.

Lex

Bericht door Lex » 03 dec 2005, 20:45

Is dus wat ik ook in gedachten had, ergens lekker buiten in de natuur..
Maar ja, om een meeting nou uit te stellen zo lang..

Misschien komt er wel iemand met een heel goed alternatief...

Gebruikersavatar
The Patient
Posts in topic: 37
Berichten: 793
Lid geworden op: 07 nov 2005, 02:43
Contacteer:

Bericht door The Patient » 11 dec 2005, 23:54

Eddy schreef:Ik heb er wel zin an.... let's pick a date....
Ja, en een locatie. :-D
Milking a yak is no picnic, but once you pick out all the hairs it's very nutritious.

Gebruikersavatar
Intangible Radjanamadjo
Posts in topic: 13
Berichten: 3278
Lid geworden op: 14 sep 2005, 15:51
Contacteer:

Bericht door Intangible Radjanamadjo » 12 dec 2005, 00:00

Ik heb wel een eventueel programma (wat ik nu ter plekke ga verzinnen):

- Ontvangst met koffie
- Wandeling op de Posbank (Zuid-Oost-Veluwe, ingang te bereiken via Rheden)
- Gezellig cafétje pakken met iets lekker warms ;)
- Op locatie (centraal Nederland?) buffet eten
- Eind van de middag / 's Avonds ergens bv bij iemand thuis relaxt biertjes/wijntjes/andere drank nuttigen en lekker lullen

Is 1 van de mogelijkheden, maar mijn creativiteit is omtrent dit soort zaken bijna oneindig

Kortom: ben zeker voor een wandeling of zo, ontspannend en rustgevend en iedereen waardeert hier de natuur :klapperdeklap:

Andere opties zijn natuurlijk welkom, dit kan namelijk veel beter en concreter :P
The quest is to be liberated from the negative, which is really our own will to nothingness. And once having said yes to the instant, the affirmation is contagious. It bursts into a chain of affirmations that knows no limit. To say yes to one instant is to say yes to all of existence.

Gebruikersavatar
Eddy
Posts in topic: 10
Berichten: 942
Lid geworden op: 18 nov 2005, 17:36
Contacteer:

Bericht door Eddy » 12 dec 2005, 00:03

The Patient schreef:Ja, en een locatie.
Ik zou zeggen Wageningen staat tot uwer beschikking (rustig stadje aan de Neder-Rijn met mogelijkheid tot een wandeling in de uiterwaarden), maar is misschien iets te bekend gebied voor Pieter en mijzelf.... Misschien moeten we dan toch maar neutraal terrein keizen... :p
"Is man one of God's blunders? Or is God one of man's blunders?"

Gebruikersavatar
Paul
Posts in topic: 30
Berichten: 1617
Lid geworden op: 12 sep 2003, 20:40
Contacteer:

Bericht door Paul » 12 dec 2005, 00:08

Ongekende talenten op alle gebieden hè die Pieter! :-D
Consider it done, and it happens. 8-)

Neem ook eens een kijkje in mijn webwinkel www.soundsforsure.nl voor tweedehands vinyl LP's.

Gebruikersavatar
The Patient
Posts in topic: 37
Berichten: 793
Lid geworden op: 07 nov 2005, 02:43
Contacteer:

Bericht door The Patient » 12 dec 2005, 00:08

Eddy schreef:
The Patient schreef:Ja, en een locatie.
Ik zou zeggen Wageningen staat tot uwer beschikking (rustig stadje aan de Neder-Rijn met mogelijkheid tot een wandeling in de uiterwaarden), maar is misschien iets te bekend gebied voor Pieter en mijzelf.... Misschien moeten we dan toch maar neutraal terrein keizen... :p
Ligt er aan, zijn jullie beroemd of berucht in Wageningen?

Enneh, wandeling en ergens chillen klinkt goed! :-D
Milking a yak is no picnic, but once you pick out all the hairs it's very nutritious.

Lex

Bericht door Lex » 12 dec 2005, 00:11

Ja laten we eens wat vast gaan zetten ja, duurt me allemaal te lang dit getwijfel ;)

Ik vond dat megahex een goed idee had, maar ik weet niet of ik daar mee mag komen...

Verder een datum !
Ik heb het gevoel dat het januari gaat worden, maar ik kan het mis hebben natuurlijk.. Ik denk dat de locatie een belangrijke rol speelt voor een datum..

Gebruikersavatar
Eddy
Posts in topic: 10
Berichten: 942
Lid geworden op: 18 nov 2005, 17:36
Contacteer:

Bericht door Eddy » 12 dec 2005, 00:19

Idd, mijn enthousiamse begint ook te groeien met de minuut nu het tot een concrete afspraak gaat komen....

En dat met dank aan de Proefkonijnen Lex & The Patient.... :klapperdeklap:

Enuh, de tussenstand = 5 - 0 :-D
"Is man one of God's blunders? Or is God one of man's blunders?"

Gebruikersavatar
Paul
Posts in topic: 30
Berichten: 1617
Lid geworden op: 12 sep 2003, 20:40
Contacteer:

Bericht door Paul » 12 dec 2005, 00:22

Mag je wel mee komen hoor Lex, met dat idee... De datum wordt nog ff plannen denk ik; dat is meestal het lastigst... Wat we gaan doen hoeft van mij niet gepland te worden. Ik ben voor spontane acties...
Consider it done, and it happens. 8-)

Neem ook eens een kijkje in mijn webwinkel www.soundsforsure.nl voor tweedehands vinyl LP's.

Gebruikersavatar
Intangible Radjanamadjo
Posts in topic: 13
Berichten: 3278
Lid geworden op: 14 sep 2005, 15:51
Contacteer:

Bericht door Intangible Radjanamadjo » 12 dec 2005, 00:27

Tja.. heb je ook wel weer gelijk in!

Het programma moet dan ook zo open mogelijk zijn, aangezien we wel degelijk iets moeten vastleggen. Anders heeft Paul een meeting in Groningen, terwijl ik met Lex in Alkmaar op de kaasmarkt sta.. :p

Maar openheid, ruimte in het programma en 1 verplichte activiteit (namelijk het gezamelijk koffiedrinken) zou toch wel uitkomst moeten bieden lijkt me zo! :whistle:
The quest is to be liberated from the negative, which is really our own will to nothingness. And once having said yes to the instant, the affirmation is contagious. It bursts into a chain of affirmations that knows no limit. To say yes to one instant is to say yes to all of existence.

Gebruikersavatar
Paul
Posts in topic: 30
Berichten: 1617
Lid geworden op: 12 sep 2003, 20:40
Contacteer:

Bericht door Paul » 12 dec 2005, 00:31

hahahahahahaha AUTIST! :p :-D
Consider it done, and it happens. 8-)

Neem ook eens een kijkje in mijn webwinkel www.soundsforsure.nl voor tweedehands vinyl LP's.

Lex

Bericht door Lex » 12 dec 2005, 00:31

Nou dan kom ik er maar mee...

Bij megahex thuis...

Ik ben er zelf niet geweest, maar zoals ze het zelf omschreef, woont ze met een prachtig uitzicht (de polder) en heeft ze een mooie tuin. We kunnen daar of naar buiten of naar binnen (joh!) en het is er lekker rustig..
Plaats is Ottoland.
Het is niet echt centraal gelegen denk ik, maar ik denk dat we onderling wel afspraken kunnen maken om elkaar op te halen van stations enzo..

En als we het echt goed zouden doen, dan is logeren wel cool misschien. Dan kan er ook nog wat gedronken worden ;) ik leer het ook nooit.. :-$

Gebruikersavatar
Intangible Radjanamadjo
Posts in topic: 13
Berichten: 3278
Lid geworden op: 14 sep 2005, 15:51
Contacteer:

Bericht door Intangible Radjanamadjo » 12 dec 2005, 00:38

Sounds like a very interesting place to have some interesting meetings my friends :)

Afstand maakt me niet zo veel uit, dus fine with me! Ik wil ook wel meehelpen met de organisatie; lijkt me leuk om ook nog eens email-verkeer met iedereen te hebben hierover :)

Dus: I'd like to volunteer! =P~
The quest is to be liberated from the negative, which is really our own will to nothingness. And once having said yes to the instant, the affirmation is contagious. It bursts into a chain of affirmations that knows no limit. To say yes to one instant is to say yes to all of existence.

Gebruikersavatar
Paul
Posts in topic: 30
Berichten: 1617
Lid geworden op: 12 sep 2003, 20:40
Contacteer:

Bericht door Paul » 12 dec 2005, 00:39

Ter aanvulling... voor het uitzicht op de polder moet je wel naar buiten... Slapen weet ik niet, moeten we eerst de buren vragen of ze nog plek hebben... :-D Aangezien megahex 3 kinderen heeft is er geen megaveel ruimte over, dus zou dat alleen kunnen in ons heilige weekend, nl als de kinderen bij hun vader zijn en wij onze heilige tijd samen doorbrengen. dat is slechts 1 weekend in de 2 weken... dus...
Consider it done, and it happens. 8-)

Neem ook eens een kijkje in mijn webwinkel www.soundsforsure.nl voor tweedehands vinyl LP's.

Gebruikersavatar
Paul
Posts in topic: 30
Berichten: 1617
Lid geworden op: 12 sep 2003, 20:40
Contacteer:

Bericht door Paul » 12 dec 2005, 00:43

Thomas More schreef:Sounds like a very interesting place to have some interesting meetings my friends :)

Afstand maakt me niet zo veel uit, dus fine with me! Ik wil ook wel meehelpen met de organisatie; lijkt me leuk om ook nog eens email-verkeer met iedereen te hebben hierover :)

Dus: I'd like to volunteer! =P~
Dan wil ik dat email-verkeer wel voor je regelen, onder de voorwaarde dat ik zo'n fel oranje vest aan mag met achterop "verkeersregelaar". Megastoer! :-D
Consider it done, and it happens. 8-)

Neem ook eens een kijkje in mijn webwinkel www.soundsforsure.nl voor tweedehands vinyl LP's.

Gebruikersavatar
Intangible Radjanamadjo
Posts in topic: 13
Berichten: 3278
Lid geworden op: 14 sep 2005, 15:51
Contacteer:

Bericht door Intangible Radjanamadjo » 12 dec 2005, 00:49

haha mijn zegen heb je mijn zoon :)

Ik heb anders nog wel een oranje jas van de Rabobank in Wageningen met achterop een text over studeren in Wageningen..

Maar of je een jas van de Illuminati wil dragen =P~ :p =P~
The quest is to be liberated from the negative, which is really our own will to nothingness. And once having said yes to the instant, the affirmation is contagious. It bursts into a chain of affirmations that knows no limit. To say yes to one instant is to say yes to all of existence.

Gebruikersavatar
Paul
Posts in topic: 30
Berichten: 1617
Lid geworden op: 12 sep 2003, 20:40
Contacteer:

Bericht door Paul » 12 dec 2005, 01:02

Nou ik heb zojuist in een andere topic ontdekt dat ik zelf een illuminati ben dus zo'n jas is geknipt voor mij, maarja, ik hecht gewoon veel waarde aan "verkeersregelaar" achterop dus... een paar aanpassingen maken maar dan... :-D
Consider it done, and it happens. 8-)

Neem ook eens een kijkje in mijn webwinkel www.soundsforsure.nl voor tweedehands vinyl LP's.

Lex

Bericht door Lex » 12 dec 2005, 01:05

Is wel handig ja, om de definitieve afspraken dmv emailverkeer voort te zetten.

we zijn nu met zijn 6-en ?
Eddy en Thomas
Paul en megahex
Lex en The Patient :p

Gebruikersavatar
Intangible Radjanamadjo
Posts in topic: 13
Berichten: 3278
Lid geworden op: 14 sep 2005, 15:51
Contacteer:

Bericht door Intangible Radjanamadjo » 12 dec 2005, 01:07

Ik weet niet hoe Tulli en Wouter er over denken..
Wouter woont bij ons in het huis, maar hij is alleen niet echt actief (nog!) hier.. Tulli reageert zo af en toe, omdat hij geen internet heeft op zijn studentenkamer, dat verandert als het goed is ook binnenkort..

Maar als we de 1e met zijn 6'en doen, ook prima. Misschien dat Jeroen en Gerard interesse hebben..
The quest is to be liberated from the negative, which is really our own will to nothingness. And once having said yes to the instant, the affirmation is contagious. It bursts into a chain of affirmations that knows no limit. To say yes to one instant is to say yes to all of existence.

Gebruikersavatar
The Patient
Posts in topic: 37
Berichten: 793
Lid geworden op: 07 nov 2005, 02:43
Contacteer:

Bericht door The Patient » 12 dec 2005, 12:41

lex schreef:Dan kan er ook nog wat gedronken worden ik leer het ook nooit..
Paracetamolletjes mee! :p

Ik weet natuurlijk niet hoe groot het huis van MegaHex is, maar 6 personen (tot nu toe) zal nog wel passen. Hoop ik..
En laten we dat nou niet in 'jullie heilige weekend doen, da's jammer. :-D

Ik zelf kan iig het weekend van 14 en 15 janurai niet, verder heb ik nog geen wilde plannen gemaakt in januari. Dat is mijn unholy weekend. ;)
Milking a yak is no picnic, but once you pick out all the hairs it's very nutritious.

Gebruikersavatar
Paul
Posts in topic: 30
Berichten: 1617
Lid geworden op: 12 sep 2003, 20:40
Contacteer:

Bericht door Paul » 12 dec 2005, 12:46

En in het andere weekend werk ik normaal altijd... ik zal binnenkort eens met mijn hexje erover hebben...
Consider it done, and it happens. 8-)

Neem ook eens een kijkje in mijn webwinkel www.soundsforsure.nl voor tweedehands vinyl LP's.

Gebruikersavatar
The Patient
Posts in topic: 37
Berichten: 793
Lid geworden op: 07 nov 2005, 02:43
Contacteer:

Bericht door The Patient » 12 dec 2005, 13:05

Okidoki, we horen het wel... :)
Milking a yak is no picnic, but once you pick out all the hairs it's very nutritious.

Lex

Bericht door Lex » 09 jan 2006, 18:17

Even een update :

Waarschijnlijk gaat de meeting zoals we die van plan waren, niet op korte termijn door.
Wegens omstandigheden zullen megahex en Paul geen zin hebben in een meeting. Dit is van tijdelijke aard, gaat men van uit.

Voor een eventuele tussen-meeting op korte termijn, ben ik wel voor te porren. Maar de groep is wel erg klein dan..

Gebruikersavatar
Intangible Radjanamadjo
Posts in topic: 13
Berichten: 3278
Lid geworden op: 14 sep 2005, 15:51
Contacteer:

Bericht door Intangible Radjanamadjo » 09 jan 2006, 21:55

Vind het opzich nie erg.. maar dan ben ik voor de tussen-meeting om dan ergens bij iemand te gaan zitten, beetje chillen, biertje, jointje, filmpje en wij 4'en dan lijkt het he ;)

Vind het wel een nobel streven om daar een avond in het weekend van op te geven :p
The quest is to be liberated from the negative, which is really our own will to nothingness. And once having said yes to the instant, the affirmation is contagious. It bursts into a chain of affirmations that knows no limit. To say yes to one instant is to say yes to all of existence.

Gebruikersavatar
The Patient
Posts in topic: 37
Berichten: 793
Lid geworden op: 07 nov 2005, 02:43
Contacteer:

Bericht door The Patient » 09 jan 2006, 22:40

Maar waar? 8-[

Jammer, mijn huisje is echt te klein. :-(
Milking a yak is no picnic, but once you pick out all the hairs it's very nutritious.

Gebruikersavatar
The Patient
Posts in topic: 37
Berichten: 793
Lid geworden op: 07 nov 2005, 02:43
Contacteer:

Bericht door The Patient » 09 jan 2006, 22:50

Leeeex? *slijmerig stemmetje doet*

:-D
Milking a yak is no picnic, but once you pick out all the hairs it's very nutritious.

Lex

Bericht door Lex » 09 jan 2006, 22:54

ok ok !
Het mag bij mij thuis..
Als men het aandurft.. ;)

Gebruikersavatar
The Patient
Posts in topic: 37
Berichten: 793
Lid geworden op: 07 nov 2005, 02:43
Contacteer:

Bericht door The Patient » 09 jan 2006, 22:56

Jippie Lex!! \:D/

Nu die andere boys nog.

Enne, wie kan er in het weekend van 20 21 22 januari?
Laatst gewijzigd door The Patient op 10 jan 2006, 09:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Milking a yak is no picnic, but once you pick out all the hairs it's very nutritious.

Gebruikersavatar
Intangible Radjanamadjo
Posts in topic: 13
Berichten: 3278
Lid geworden op: 14 sep 2005, 15:51
Contacteer:

Bericht door Intangible Radjanamadjo » 10 jan 2006, 00:01

Prima bij Lex, over de datum kan ik nog niet veel zeggen, aangezien ik een niet-planner ben! ;)
The quest is to be liberated from the negative, which is really our own will to nothingness. And once having said yes to the instant, the affirmation is contagious. It bursts into a chain of affirmations that knows no limit. To say yes to one instant is to say yes to all of existence.

Gebruikersavatar
Paul
Posts in topic: 30
Berichten: 1617
Lid geworden op: 12 sep 2003, 20:40
Contacteer:

Bericht door Paul » 10 jan 2006, 01:16

Misschien kom ik wel hoor... Ik wil het alleen niet bij mij of megahex thuis plannen op het moment... Beetje te vage omstandigheden daarvoor nu... Dus plan maar wat en ik zie wel of ik kom... Bij Lex thuis is altijd makkelijk voor mij dus...
Consider it done, and it happens. 8-)

Neem ook eens een kijkje in mijn webwinkel www.soundsforsure.nl voor tweedehands vinyl LP's.

Gebruikersavatar
Paul
Posts in topic: 30
Berichten: 1617
Lid geworden op: 12 sep 2003, 20:40
Contacteer:

Bericht door Paul » 10 jan 2006, 01:20

Lex schreef:Even een update :Wegens omstandigheden zullen megahex en Paul geen zin hebben in een meeting. Dit is van tijdelijke aard, gaat men van uit.
In principe is alles van tijdelijke aard... maar ook weer niet... ;) Ik kan alleen voor mezelf spreken en ik weet het dus nog niet...
Consider it done, and it happens. 8-)

Neem ook eens een kijkje in mijn webwinkel www.soundsforsure.nl voor tweedehands vinyl LP's.

Gebruikersavatar
The Patient
Posts in topic: 37
Berichten: 793
Lid geworden op: 07 nov 2005, 02:43
Contacteer:

Bericht door The Patient » 10 jan 2006, 09:34

Thomas More schreef:aangezien ik een niet-planner ben! ;)
Lekker vaag hoor, Pieter. ;)
Paul schreef:Misschien kom ik wel hoor...
Zo niet dan moet je een foto op het forum plaatsen. :smt045 Eerlijk is eerlijk. :p
Milking a yak is no picnic, but once you pick out all the hairs it's very nutritious.

Lex

Bericht door Lex » 10 jan 2006, 13:06

Ja straks zit ik nog alleen met Kim.... #-o Dat gaat geheid fout. We hebben echt meer mensen nodig om ons uit elkaar te houden ;)

Gebruikersavatar
The Patient
Posts in topic: 37
Berichten: 793
Lid geworden op: 07 nov 2005, 02:43
Contacteer:

Bericht door The Patient » 10 jan 2006, 13:21

Lex schreef:Ja straks zit ik nog alleen met Kim.... #-o Dat gaat geheid fout. We hebben echt meer mensen nodig om ons uit elkaar te houden ;)
Hehe...

Dus, wie werp zich op als Chaperonne?
Milking a yak is no picnic, but once you pick out all the hairs it's very nutritious.

Gebruikersavatar
Zed
Posts in topic: 1
Berichten: 40
Lid geworden op: 22 sep 2003, 18:41
Contacteer:

Bericht door Zed » 10 jan 2006, 13:36

Thomas More schreef:Ik zou kunnen zeggen:

nee dat hoeft niet, het forum en de mensen welke ik nu op deze manier ken, zijn voor mij genoeg..
Ik sluit me geheel bij het eerste wat Thomas More zei aan...de rest ben ik het gewoon niet mee eens. Ik heb zelf gewoon helemaal geen behoefte om mensen in 'real life te ontmoeten'.
Sorry mensen. :whistle:
*TIP* Ook een heel goed forum... www.muziek4um.nl

Lex

Bericht door Lex » 10 jan 2006, 14:06

is toch prima 8-)

Gebruikersavatar
Intangible Radjanamadjo
Posts in topic: 13
Berichten: 3278
Lid geworden op: 14 sep 2005, 15:51
Contacteer:

Bericht door Intangible Radjanamadjo » 10 jan 2006, 14:23

Als jij niet wilt.. dan kom je gewoon niet :p

Maakt mij echt niet uit.. maar ben gewoon wel een keer benieuwd.. op FOK! of zo zou ik dit nie doen, maar hier valt het wel mee, zeker wanneer we maar met zijn 4'en zijn. Dan is het nog te overzien..

Maar je mening is natuurlijk bij deze gerespecteerd ;)
The quest is to be liberated from the negative, which is really our own will to nothingness. And once having said yes to the instant, the affirmation is contagious. It bursts into a chain of affirmations that knows no limit. To say yes to one instant is to say yes to all of existence.

Gebruikersavatar
Eddy
Posts in topic: 10
Berichten: 942
Lid geworden op: 18 nov 2005, 17:36
Contacteer:

Bericht door Eddy » 10 jan 2006, 15:21

Ik ben er wel bij hoor.... Ik ben namelijk wel benieuwd hoe zoiets gaat lopen..... ;)
"Is man one of God's blunders? Or is God one of man's blunders?"

Gebruikersavatar
The Patient
Posts in topic: 37
Berichten: 793
Lid geworden op: 07 nov 2005, 02:43
Contacteer:

Bericht door The Patient » 10 jan 2006, 20:56

Ed schreef:Ik heb zelf gewoon helemaal geen behoefte om mensen in 'real life te ontmoeten'.
Snap ik wel. Eigenlijk vind ik het wel fijn om anoniem te zijn op het internet/forums.
Het is puur gedachten wisselen.

Maar hier is het toch een beetje anders, heb ik het gevoel. 8-[ Dus het lijkt me wel grappig om een keer de gezichten erbij te zien. :silly:
Milking a yak is no picnic, but once you pick out all the hairs it's very nutritious.

Gebruikersavatar
Paul
Posts in topic: 30
Berichten: 1617
Lid geworden op: 12 sep 2003, 20:40
Contacteer:

Bericht door Paul » 11 jan 2006, 02:01

Ja het forum heeft een beetje een huiselijk gevoel hè! :) Het is ook zo'n gemoedelijk sfeertje hier haha...
Enne patientje, ik heb geen enkele moeite hier even een foto te plaatsen hoor... ;)
Enne Lex, sinds wanneer zou jij het erg vinden om alleen met Kim te zitten? :p Maar goed, mocht het zo lopen stuur Kim dan maar naar mij dan zit ik misschien wel alleen met Kim, maar dat vind ik niet erg hoor... :p ;)
Ed, kan me goed voorstellen dat je geen zin hebt om mensen te ontmoeten hoor, het scheelt voor mij ook een berg dat ik er al minimaal 1 ken...
Consider it done, and it happens. 8-)

Neem ook eens een kijkje in mijn webwinkel www.soundsforsure.nl voor tweedehands vinyl LP's.

Gebruikersavatar
The Patient
Posts in topic: 37
Berichten: 793
Lid geworden op: 07 nov 2005, 02:43
Contacteer:

Bericht door The Patient » 11 jan 2006, 10:49

Duuus, ik heb zwz een adresje om te chillen. :-D :lol:
Milking a yak is no picnic, but once you pick out all the hairs it's very nutritious.

Gebruikersavatar
Paul
Posts in topic: 30
Berichten: 1617
Lid geworden op: 12 sep 2003, 20:40
Contacteer:

Bericht door Paul » 11 jan 2006, 11:28

Xactly 8-) :-D
Consider it done, and it happens. 8-)

Neem ook eens een kijkje in mijn webwinkel www.soundsforsure.nl voor tweedehands vinyl LP's.

Lex

Bericht door Lex » 11 jan 2006, 13:10

Paul schreef: Enne Lex, sinds wanneer zou jij het erg vinden om alleen met Kim te zitten? :p Maar goed, mocht het zo lopen stuur Kim dan maar naar mij dan zit ik misschien wel alleen met Kim, maar dat vind ik niet erg hoor... :p ;)
Dan kom je er wel achter ;)

Gebruikersavatar
Paul
Posts in topic: 30
Berichten: 1617
Lid geworden op: 12 sep 2003, 20:40
Contacteer:

Bericht door Paul » 11 jan 2006, 13:48

Hm... Ik kan natuurlijk ook sowieso gewoon een keer met Kim afspreken... :-D Als Kim dat wil uiteraard... ;) :p
Of pest ik je dan weer net ff teveel Lex? :p:p
Consider it done, and it happens. 8-)

Neem ook eens een kijkje in mijn webwinkel www.soundsforsure.nl voor tweedehands vinyl LP's.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten