een andere spychiaterie is mogelijk

Deel je diepste gedachten en laat ons meedenken...
Plaats reactie

heb je ervaring met ggz

nee
0
Geen stemmen
ja
3
75%
ja maar geen mening
0
Geen stemmen
nee maar wel een mening
1
25%
 
Totaal aantal stemmen: 4

Gebruikersavatar
denken
Posts in topic: 2
Berichten: 5
Lid geworden op: 14 apr 2008, 15:28
Contacteer:

een andere spychiaterie is mogelijk

Bericht door denken » 16 apr 2008, 15:08

ik ben 46 keer opgenomen geweest en onbeschoft behandeld ook in isoleer . en heb uit eindelijk de verkerde diagnose . ik heb adhd en je kan er niks aan doen als je anders bent .
en heb veel gezien. :naughty:
en een geeste ziekte kan je niet bewijzen door bv bloed afname of foto . dus ze kunnen bij ieder een stempel plakken en er zelf beter van worden . en ik heb trauma en mag niet over praten ze zegen in het hier en nu blijven lekker makkelijk geld verdienen . wij zijn ookmensen net als in een algemeen zieken huis . ieder met respect behandelen . en geen vooroordelen of in hokjes plaatsen .
en je werk binnen ggz met liefde doen denken hoe zou je het zelf willen . en nog heb ik veel last van een stigma en krijg geen werk enz .
je leven lang veroordeeld door de maatschappij . :naughty:
liefde is een belangrijk woord . en geld is geen liefde maar heb zucht en gaat boven liefde bij veel mensen maar niet iedereen . kent u dit probleem geef je mening ik kom op voor de mens binnen ggz . er zijn veel mogelijkheden voor andere zorg. lieve gr denken Afbeelding
ik begin bij cometaar altijd eerst met positief nieuws en dan het mindere.

Gebruikersavatar
ziznl
Posts in topic: 1
Berichten: 2382
Lid geworden op: 11 okt 2007, 12:15
Contacteer:

Bericht door ziznl » 16 apr 2008, 15:14

Ik luister en ik hoor nogal wat woede.
Of luister ik niet goed?

Enne...hoe kan het beter in de ggz?

Betere pillen?

Hoe kun je adhd beter of sneller diagnosticeren?

welke mogelijkheden zie je, Ramona???
NeoCartesiaan:
"Ik denk (mezelf), dus ik ben (een bedachte gedachte)."
"Ik spreek (tegen mijn begeerde geliefde), dus jij bent (een besproken sprookje)."
"Ik vecht (tegen mijn gevreesde vijand), dus jij bent (een omstreden strijd)."

Gebruikersavatar
Jeroen
Posts in topic: 3
Berichten: 1942
Lid geworden op: 15 sep 2003, 17:10
Contacteer:

Bericht door Jeroen » 16 apr 2008, 15:30

(even offtopic, over de plaatsjes die je plaatst)

(je hoeft daar geen [img] tags omheen te zetten)

(gewoon plakken hier in het tekstscherm) ;)
Alles is waar -- Omnisofie
Eerst geloven, dan pas zien -- Jim
Now, the only thing there ever is -- Eckhart Tolle
Lijden is maar een concept, laat het los en zie wat het werkelijke is -- IK

Gebruikersavatar
Jeroen
Posts in topic: 3
Berichten: 1942
Lid geworden op: 15 sep 2003, 17:10
Contacteer:

Bericht door Jeroen » 16 apr 2008, 15:34

ik ben het helemaal met je eens ramona. wordt tijd dat ze hier eens wat aan gaan doen. lijkt gotverdomme wel middeleeuws zoals ze mensen met psychische afwijkingen behandelen. alsof je gek bent ofzo. wie is er hier nou gek. volgens mij zijn ze zelf allemaal gek. en jaloers. ze kunnen het gewoon niet hebben dat er mensen zijn die zichzelf kunnen zijn. mensen die niet meedoen aan deze poppenshow. de tering voor ze!
Alles is waar -- Omnisofie
Eerst geloven, dan pas zien -- Jim
Now, the only thing there ever is -- Eckhart Tolle
Lijden is maar een concept, laat het los en zie wat het werkelijke is -- IK

Verwijderde gebruiker

Bericht door Verwijderde gebruiker » 16 apr 2008, 16:42

Jeroen schreef:ik ben het helemaal met je eens ramona. wordt tijd dat ze hier eens wat aan gaan doen. lijkt gotverdomme wel middeleeuws zoals ze mensen met psychische afwijkingen behandelen. alsof je gek bent ofzo. wie is er hier nou gek. volgens mij zijn ze zelf allemaal gek. en jaloers. ze kunnen het gewoon niet hebben dat er mensen zijn die zichzelf kunnen zijn. mensen die niet meedoen aan deze poppenshow. de tering voor ze!
Middeleeuws? Gek?

Het lijkt wel of mensen in psychiatrische ziekenhuizen psychiatrische klachten hebben waardoor zij in onze samenleving niet meer mee kunnen draaien. Ligt dat aan de maatschappij of aan die klachten? Maakt in eerste instantie niet zo heel veel uit; dat iemand minder last heeft van zijn klachten of leert met zijn klachten toch mee te draaien.

Middeleeuws zou ik het niet willen noemen. Toen had men hele andere gedachten bij idioot en krank van zinnen.

Gebruikersavatar
denken
Posts in topic: 2
Berichten: 5
Lid geworden op: 14 apr 2008, 15:28
Contacteer:

Bericht door denken » 16 apr 2008, 21:56

nou ik heb zn 300 mensen in mn bestand en die zijn als beesten behandeld .
ik heb 3 maanden naakt in een isoleer gezeten af en toe mocht ik er uit maar moest er weer in en dat was een gevecht. hele boel vingers zijn kapot gemaakt en ik heb veel gezien ik ben niet dom en achterlijk . ik ben hoogbegaaft op taal gebied na zit in 2 en 3 ja kan ik niet helpen .
maar als ik dingen zag die niet kunnen moest ik de isoleer in ik ben verkracht en 3 overdosis gehad door verkeerd medicijn lijsten bij houden en las je zei dat je al had gehad zeide ze je liegt :^o ene dan kwamen ze met spuit . ik heb gemideld 50 mensen dood zien gaan door hun leed en ook de maatschapij . vergeet een ding niet je kan er zelf morgen ook terecht komen . dus niet raar denken over ggz clienten en ze kunnen een ruimte ook een ijzeren wc inbouwen en zachte kussens en rustige muziek enz . als je zn kaal hook in moet dan krijg je dat gedrag nog erger . en dat mensen daar plezier in hebben dat be wijst hyves hyve gekken werk voor personeel in ggz zorg er was er letelijk een zei zo van daag weer een mafketel de isoleer in geslagen hihihi zo gaat dat . en als je zelf je been breekt en gaat naar ehbo en ze breken de ander ook maar even denk daar maar lekker over na . en nu is door de ggz bij ons in de buurt een dagbestding en traject buro op de fles en ik zit weer thuis en nog 2000 mensen . en nu komt er een opkoop en nu heb ggz intresse dat is toch heel raar maar er komt aktie . nee wij zijn ook maar mensen en niet doem en er komt eind dit jaar een boek en een tv progamma hier over waneer en hoe kan ik nog niet vertelen want mensen maken van een mug een olifantAfbeelding
ik begin bij cometaar altijd eerst met positief nieuws en dan het mindere.

Gebruikersavatar
Eva Lilith
Posts in topic: 1
Berichten: 2242
Lid geworden op: 06 sep 2007, 19:33
Contacteer:

Bericht door Eva Lilith » 16 apr 2008, 22:10

@ Ramona,

Dan ga ik hier Ziznl even quoten hoor:
Enne...hoe kan het beter in de ggz?

Betere pillen?

Hoe kun je adhd beter of sneller diagnosticeren?

welke mogelijkheden zie je, Ramona???
Want inderdaad: Hoe vind JIJ dat het BETER zou kunnen?
In die richting wijst de titel van je topic tenslotte ook.
"De afdrukken van de vinger Gods zijn niet altijd identiek." (Stanislaw Jerzy Lec)

Gebruikersavatar
Jeroen
Posts in topic: 3
Berichten: 1942
Lid geworden op: 15 sep 2003, 17:10
Contacteer:

Bericht door Jeroen » 17 apr 2008, 15:38

@ Ramona: zou je aub een punt willen zetten tussen 2 zinnen. dat leest wat makkelijker. bedankt ;)
Alles is waar -- Omnisofie
Eerst geloven, dan pas zien -- Jim
Now, the only thing there ever is -- Eckhart Tolle
Lijden is maar een concept, laat het los en zie wat het werkelijke is -- IK

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten