Ik las laatst een opmerking ergens (waar ben ik vergeten):
Ik weet nog dat ik na lezing dacht: "Hoe waar."anonymous schreef:Autonomous cars? They's already in existance, them's called: "Horses".
Mooi is dat.
Ik weet nog dat ik na lezing dacht: "Hoe waar."anonymous schreef:Autonomous cars? They's already in existance, them's called: "Horses".
Neen, klinkt eerder als een perpetuum mobile, die: auto-automobiel.
Code: Selecteer alles
Oei! Ik bots!
Het spijt mij.
Spijt?!
Wat koop ik -programmatechnisch gezien- voor spijt!
Jij durft het tenminste te zeggen.memeticae schreef:Ga jij je eens wassen, aub, je lucht doet pijn aan mijn neusgaten.
En zijn alle discussies gesloten.bom schreef:In het begin was er licht
"Have a Happy ending, whatever Life may be"ignoramus schreef:Hey, Bomb?
Ik kan het anders niet zeggen:memetice schreef:Maak van je einde een feestje! En laat geen droefenis achter.
Heb jij Apple-apparaten in jouw huis?tengeltje11 schreef: ↑07 okt 2020, 10:10De vraag is nog maar wie het wil... je leven op een hoopje electronica zetten en hopen dat het geen fouten maakt.... neen, dank je.
Ik hou liever de controle van mijn leven in eigen handen.(en tuurlijk kan een ander op je rijden, maar dan ben je jezelf tenminste niets verschuldigd)
Zomaar een tweet-o-gram schreef:I can decide for myself, can't I?
Wat moet ik met mijn hachje doen?Instant-twitter schreef:Yes of course you can
Naah! Daar wordt mijn hachje nooit zuiverder van!fakebook-grindr schreef:Stick it up my arse?
Die vrouw rijdt Rolls.
Autonome automobiel EXNOF automobiele autonoom
Nu enkel nog wat algebra toepassen: "De auto's strepen we weg, want die staan links en rechts gelijk en voegen derhalve niets toe."
Jij bent 1 met je omgeving.tengeltje11 schreef: ↑21 okt 2020, 21:35Ik rij een hele oude, grote jeep... bj 1976, roest, regen binnen en vorige week ging er bij regen en wind zomaar een ruitenwisser vliegen. Maar dat is rijden. Dus neen, geen rolls.
Gewoon een schroevendraaier mee voor onderweg. Zolang de wielen maar vastzitten.tengeltje11 schreef: ↑21 okt 2020, 21:35Ik rij een hele oude, grote jeep... bj 1976, roest, regen binnen en vorige week ging er bij regen en wind zomaar een ruitenwisser vliegen. Maar dat is rijden. Dus neen, geen rolls.
En de rest is maya.arkhétupos schreef: ↑22 okt 2020, 23:47De gnomonische mobiel is zelfverzorgend: tanken is verleden tijd geworden, alle brandstof komt tot mij.
arkhétupos schreef: ↑22 okt 2020, 23:47De gnomonische mobiel is zelfverzorgend: tanken is verleden tijd geworden, alle brandstof komt tot mij.
Die film die gedraaid werd in de vredeskerk, waar ik als klein meisje zo gelukkig van werd. Of: hoe een kind een boodschap verstaat zonder het te begrijpen.
There ain’t gonna be no more delay. Gnomos told me so meself.arkhétupos schreef: ↑29 okt 2020, 04:32"Autognomos" = de zonnewijzerstaf die altijd weet hoe laat het waar is.
Dat is verkeerd gedacht:
Dat is allebei waar.arkhétupos schreef: ↑31 okt 2020, 00:24Dat is verkeerd gedacht:
Tijd is een concept, uitgevonden door non-wetenschappers, dat wetenschappers trachten te benoemen.
- Ikke, hier, nu.
Psies. Omdat het allebei waar is.arkhétupos schreef:Een rare consequentie van die constatering is, dat het blijkbaar vooral wetenschappers zijn die proberen tijd aan niet-wetenschappers uit te leggen.
HM
::
Omdat het allebei waar is.arkhétupos schreef:PS
Jij maakt tegenwoordig gebruik van mijn onderschrift? Waarom?
(Niet dat ik het erg vind, ik zou alleen graag de besluitvorming willen leren kennen.)
Dat is van te voren bekend zoals je weet.
Ook die is van te voren bekend zoals je weet.arkhetupos schreef:Ik zou alleen graag de besluitvorming willen leren kennen.)
De Narcissus die zoiets doet klieft
in tweeen. Zo werkt dat met spiegels. Van kernfusie dient men met de handen af te blijven. Is spelen met vuur. Was de ene voor je, krijg je er twee tegen je.zichzelf
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten