Drugs

Deel je diepste gedachten en laat ons meedenken...
Gesloten
yopi
Posts in topic: 2
Contacteer:

Drugs

Bericht door yopi » 22 feb 2015, 17:45

Ik was vrij vroeg begonnen met drugs. Dat wil zeggen: Geen alcohol, geen tabac, maar wiet en zo.

Vroeg afgekickt na mijn 21ste. En pas daarna voorzichtige stappen met bovengenoemde drugs. Vooral de neiging - omdat ik sowieso vooral die andere drugs gebruikt had om ander bronnen aan te boren ..

.. Nou ben ik weer bang dat ik - ondanks goede ervaringen van ander bronnen - een terugval meemaak met die geaccepteerde drugs: Dus weer alcohol en nicotine. Koffie niet meer (hoewel ik die drug eerlijk gezegd wel één van de onschuldigste vindt).

Heeft iemand hier iets over te zeggen vraag ik mij af.(?)

neus

Bericht door neus » 22 feb 2015, 18:28

Koffie onschuldig?

Ik denk dat een groot deel van de "migraine-klachten" die aan alles geweten worden, vooral voor het conto van de caffeineverslaving komt.

Over tien jaar schudden de mensen meewarig hun hoofd dat er op kantoren koffieautomaten waren, net zo raar als roken in bus en trein ons nu overkomt.

Maar goed het kan zijn dat het ook juist de hele andere kant op gaat. Spuiten in de trein en bus.

yopi
Posts in topic: 2
Contacteer:

Bericht door yopi » 23 feb 2015, 14:12

Het is beste is toch dat drugs een beetje vervlochten zijn met de cultuur. Dat haald dat 'te' er misschien van af en kan dan ook een sociale of spirituele functie hebben.

Gesloten