Kwellingen en zegeningen

Ooit gedaan? Gewoon beginnen met schrijven wat je nu denkt en je mee laten voeren op de golven van je gedachten en maar zien waar dat toeleidt. Neem de test en begin gewoon te schrijven...
memeticae
Posts in topic: 26
Re: Kwellingen en zegeningen

Bericht door memeticae » 03 dec 2018, 21:29

Ik wilde aan de liedtekst nog een zinnetje plakken ...

Niet ter verbetering, eerder als augmentatie:
"Call me, You ..."
(En dan pas "Dadadadadada, beng boem")
Hermelientje schreef:
03 dec 2018, 21:06
suïcide plegen
#Jufcorrigeerjezelfeens
#dejufcontroleertzichzelfniet

Vandale schreef:Suïcide: De ~ v(m)
Suïcide pleeg je niet, want je levensverzekering keert niet meer uit.
Dat is geen zelfmoord, eerder desinteresse.

Daarom willen alle verzekeringen zelfrijdende autootjes.
Als je daarmee in de greppel belandt, is het weliswaar moord, maar geen zelfmoord.

Vertrouwen in een God die alles beschikt, zodat jij niets meer hoeft te doen is gemakzuchtig.

Samenwonen met een God waar je mee praten kan, die niet alleen terugkaatst wat Jij denkt, maar ook argumenteren kan, is Hemels.

Gevallen Engelen waren uitgediscussieerd.

Als God een man is, is zelfmoord vrouwelijk en vice versa.
Als je alles maar van twee kanten kanten blijft bekijken, blijven er lijnrechte verschillen bestaan.
Zelfs #genderneutraal gezien.

De oplossing?

Jezelf zijn en samenleven met de rest van de Goden om je heen.
Jezelf God wanen en last hebben van de heidenen om je heen.

Het kan ook anders ...
Je zelf wanen en anderen ervan overtuigen:
- "Hallo, mag ik hier ook leven?"

(Ja? Fijn! waarom?
Nee? Fijn! Waarom niet?)

Dan weet je wel waar je aan toe bent ... een zeer langdradige, fijne, uiteenlopende, symbolen rakende, filosofische discussie.

(Met, of communicerende vaten nu wel of niet ad- en cohesie onderhevig zijn.)
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

memeticae

Bericht door memeticae » 03 dec 2018, 21:42

Ik bedenk me nog:
- "De Rivier pleegde suïcide, door de beeltenis van Narcissus weg te vagen."

Kutrivier! Hoe kan ik het nu ooit weten?
- "Nepnarcist!"

::

"Meneer en mevrouw zijn gek"
- Yvonne Keuls

Hoofdstuk: Kasten tellen.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

Hermelientje
Posts in topic: 148

Bericht door Hermelientje » 03 dec 2018, 21:45

memeticae schreef:
03 dec 2018, 21:29
Hermelientje schreef:
suïcide plegen
#Jufcorrigeerjezelfeens
Was het ECHT niet van plan hoor. ;)
Of begrijp ik je niet? Bedoel je ik kan beter niet dat woord noemen omdat het andere goden kan triggeren?
Laatst gewijzigd door Hermelientje op 03 dec 2018, 21:53, 1 keer totaal gewijzigd.

Hermelientje

Bericht door Hermelientje » 03 dec 2018, 21:52

memeticae schreef:
03 dec 2018, 21:42
Ik bedenk me nog:
- "De Rivier pleegde suïcide, door de beeltenis van Narcissus weg te vagen."

Kutrivier! Hoe kan ik het nu ooit weten?
- "Nepnarcist!"

"Meneer en mevrouw zijn gek"
- Yvonne Keuls

Hoofdstuk: Kasten tellen.
Hey, die heb ik in de kast. Ik ga ff kijken, hopelijk snap ik dan wat je bedoelt. Want ik ken de filosofie van Narcissus niet eerlijk gezegd. Sorrrrry. Hoofdstuk kasten tellen ga ik ff pakken.

Dat boek heb ik vroeger helemaal gelezen. Was gek op Keuls, bijna alles geleden. Maar zo lang geleden, weet er niks meer van.
Laatst gewijzigd door Hermelientje op 03 dec 2018, 22:05, 1 keer totaal gewijzigd.

memeticae

Bericht door memeticae » 03 dec 2018, 21:52

Hermelientje schreef:
03 dec 2018, 21:45
Of begrijp ik je niet?
Waarschijnlijk.

Zelfmoord kun je niet plegen, plegen doe je bij iemand anders.
Cf.: "Ik placht te zeggen"

Hermelientje

Bericht door Hermelientje » 03 dec 2018, 21:54

memeticae schreef:
03 dec 2018, 21:52
Hermelientje schreef:
03 dec 2018, 21:45
Of begrijp ik je niet?
Waarschijnlijk.

Zelfmoord kun je niet plegen, plegen doe je bij iemand anders.
Cf.: "Ik placht te zeggen"

dat had ik uit je levensverzekeringenverhaal al begrepen. :smt058 :smt055

Maar ik vond het wel wat verwarrend (de juf is hartstikke beheerst en controleert goed hoor) want in mijn auto stappen was destijds niet zo'n goed idee.

#huisvredebreuk :-( :-( :-( :-( :-(

#meerpersoonslevensverzekering :smt058

Nee, niet verkeerd denken nu memet.
Laatst gewijzigd door Hermelientje op 03 dec 2018, 22:08, 1 keer totaal gewijzigd.

memeticae

Bericht door memeticae » 03 dec 2018, 22:07

Hermelientje schreef:
03 dec 2018, 21:54
dat had ik uit je levensverzekeringenverhaal al begrepen
Ik vraag het me af.

Als je alles tot in de puntjes hebt geregeld, en niemand meer bedroefd hoeft te zijn om jouw heengaan, en alle afscheiden zijn genomen: dan valt gewoon doodgaan samen met zelfmoord.

Daar heb je een tijd voor nodig, tenzij je een Echte narcist bent, die alles zo heeft heeft geregeld zoals het Hem het beste uitkwam. (Om eens te gaan zitten kijken wat de riviertv nu weer laat zien. En dan lekker schelden kan: "Ja maar zó zie ik er niet uit!")

En dan de rivier vaarwel zeggen ... nepnarcisten allemaal!

Hermelientje

Bericht door Hermelientje » 03 dec 2018, 22:17

memeticae schreef:
03 dec 2018, 22:07
Hermelientje schreef:
03 dec 2018, 21:54
dat had ik uit je levensverzekeringenverhaal al begrepen
Ik vraag het me af.

Als je alles tot in de puntjes hebt geregeld, en niemand meer bedroefd hoeft te zijn om jouw heengaan, en alle afscheiden zijn genomen: dan valt gewoon doodgaan samen met zelfmoord.

Daar heb je een tijd voor nodig, tenzij je een Echte narcist bent, die alles zo heeft heeft geregeld zoals het Hem het beste uitkwam. (Om eens te gaan zitten kijken wat de riviertv nu weer laat zien. En dan lekker schelden kan: "Ja maar zó zie ik er niet uit!")

En dan de rivier vaarwel zeggen ... nepnarcisten allemaal!
Volgens mij is het zo dat de Man Zijn Bruid komt halen, op Zijn Tijd. Niet andersom. Zo staat het in de Bijbel. En daar vertrouw ik liever op dan op zomaar een filosofie.
Laatst gewijzigd door Hermelientje op 03 dec 2018, 22:19, 1 keer totaal gewijzigd.

memeticae

Bericht door memeticae » 03 dec 2018, 22:18

Je auto is geen spiegel van jezelf, daar komen nog een hoop andere gedachten bij kijken.

"auto-mobiel": is eerder een paradox voor spin 1 deeltjes en een oxymoron voor die van spin 1/2, en tegelijkertijd een onmogelijkheid voor die van spin 0.

Een normaal denkend iemand snapt dat het het een perpetuum mobile is, en onderzoekt het niet eens.

memeticae

Bericht door memeticae » 03 dec 2018, 22:21

Code: Selecteer alles

"Zijn Bruid" == "Haar Eigendom" ? Mijn Mannetje : Mijn Vrouwtje 
{Ons Kind += Ons Kind}

memeticae

Bericht door memeticae » 03 dec 2018, 22:21

End.

Hermelientje

Bericht door Hermelientje » 03 dec 2018, 22:26

memeticae schreef:
03 dec 2018, 22:18
Je auto is geen spiegel van jezelf, daar komen nog een hoop andere gedachten bij kijken.

"auto-mobiel": is eerder een paradox voor spin 1 deeltjes en een oxymoron voor die van spin 1/2, en tegelijkertijd een onmogelijkheid voor die van spin 0.

Een normaal denkend iemand snapt dat het het een perpetuum mobile is, en onderzoekt het niet eens.
Sorry, begrijp er niks van. Ik vertrouw nu toch maar gewoon op het inzicht uit mijn ervaring van toen (je beschrijft precies de wanen die ik toen had!!!), op de bijbel (de liefde drijft alle angst uit), op mijn psychiater en overkoepelend op Christus. En bovendien op de Liefde. Die sluit alle mensen in en niet uit. Die laat niemand in de steek. En die jaagt mij ook niet de stuipen op het lijf. Niet dat jij dat doet. Ik was even kort in verwarring, pijn in het hart, maar dat is angst. Angst dat ik het verkeerde antwoord geef. Faalangst. Faalangst. Arbeit macht frei. Niet waar. Dik=arbeidsgeschikt. Dun=gaskamer(nademedischeexperimentendan)
Laatst gewijzigd door Hermelientje op 03 dec 2018, 23:18, 2 keer totaal gewijzigd.

Hermelientje

Bericht door Hermelientje » 03 dec 2018, 22:34

Aangevuld 23:19 verbeterd 23:25 uur aangevuld 23:48 aangevuld 23:51 aangevud 00:14 aangevuld 00:17

Ik snap er niks van wat je allemaal brabbelt Memet. Maar met Zijn Bruid wordt Zijn Koninkrijk bedoelt. Zoek het Koninkrijk eerst, de rest wordt u toegeworpen.

In het visioen waarin ik werd uitgenodigd voor de Bruiloft van het Lam, stond er een Bruidegom en naast Hem een lege plek, en achter Hem een heeeeleboel lichtwezens. Zeg maar mensen in het wit. En in dat ene visioen mocht ik mijn eigenwillige gehechtheid opgeven, en kiezen tussen een mens achternajagen, of wachten op Christus. En daarna stond er PX en later verscheen er een tekst in volgens mij het grieks (ik kan geen grieks) en daarna in het Engels mijn naam en I love you 4 Ever. Dat was trouwens de hunor van de kosmos, want in die tijd was ik als docent en moderne mens vaak bezig met turbotaal. God heeft geen moeite met turbotaal en ook niet met Rotterdams trouwensl En daarbij had ik sterk de indruk dat ik mijn gewenste partner ook ontving, of in ieder geval goed deed aan hem ook. En aan alle mensen. (Nee geen hoogmoedwaan, gewoon dat ik er goed mee deed voor iedereen, geen idee of dat zo is, misschien is dit ook wel een waan, je leven geven voor de wetenschap, nee Memet, dat bedoel ik symbolisch als in Christus volgen, en niet aan je oude zekerheden blijven hangen)

#dankaangoddedrieeenheid
#dankaandeleraar
#dankaanhijdiewelweetdatikhembedoeldieookdeleraarisentheoloogenfilosoofendeliefsteknapsteman
#dankaandebestepsychiaterooitdienunognmijnpsychiateris-degediplomeerdedus
#dankaanhetemc
#dankaanhetcrisiscentrum
#dankaandetemazepam
#dankaantijdelijkelagedosishaloperidolmaaropmijneigenregieinsamenspraakmetfantastischepsych

#wegmetzyprexawantdaarvanwordjediabeet + #daarvankanjenietmeerdenkenenonderscheiden = levensgevaarlijkvoormijgeweest Is niet erg, ik heb een goeie psych die goed luistert en bijstelt. Ik noem het maar even, want ik plaste bijna niet meer en toen ik daarna in het EMC kwam was het eerste dat men zei er zit bloed in je urine. Dat heb ik alfijd, maar toen was het helemaal raak. Ik had dagen slecht geplast. Met slecht bedoel ik heel slecht. En gepoept ooknniet trouwens. Gevolg: ikndacht, ik hoef kennelijk nooit meer te poepen en te piesen, ik ben heilig en onsterfelijk. Foutje, bijwerking medicijn. ==> wel handig als de staf daar aandacht aan schenkt? Naar vragen? Of vragenlijstje op papier?

#wegmetseroquelwantdatisdepestvoordenieren-wellekkerverdovendtrouwens

En nou weet ik even niet meer waar nog meer weg mee.
Laatst gewijzigd door Hermelientje op 04 dec 2018, 00:17, 11 keer totaal gewijzigd.

Hermelientje

Bericht door Hermelientje » 03 dec 2018, 22:43

Aangevuld 23.32 aangevuld 23:59 gewijzigd 00:05 nu klaar, over, uit. Nee is nee.

Oh ja #metoo.

Ja, metoo. Toen ik klein was. Maar ik ben niet verkracht.

In de tijd dat ik zeven was tot en met pakweg 9 of 10 moest ik tussen de middag overblijven bij de vrienden van mijn ouders. De man des huizes was vaak dan thuis, werkte bij de spoorwegen en was tussen de middag thuis. Die man viel op mij als kind. Greep mij vast. Ik ga het hier niet beschrijven. De man is overleden, op hoge leeftijd, en ik heb hem vergeven en ik wil niet in verdriet schieten. Maar dat is naar mijn mening niet de reden geweest dat ik alleen bleef. Ik werd gewoon niet verliefd, maar ik was gewoon echt anders dan anderen. Op mijn 29e werd ik voor het eerst wel verliefd. En daarna heb ik nog met twee anderen sex gehad. Maar niet vaak. Vond er niet zoveel aan. Maar we pasten gewoon ook niet bij elkaar. Fysiek niet (ik was te wijd, hij was te smal,te ruw, te groot). Meer dan tien keer was het zeker niet, maar volgens mij is het letterlijk zes of zeven keer geweest. Toen was ik er wel klaar mee.

In mijn kindertijd heb ik mezelf in veiligheid kunnen brengen, door dan maar niet te eten tussen de middag (buiten blijven), maar meestal werd ik door een meisje uit een andere klas meegenomen naar haar huis. Een straatarm gezin, maar altijd mij te eten gegeven. Mijn ouders wisten van niks. Ik heb niks gezegd (ik begrijp echte misbruikslachtoffers die niets zeggen als kind heel goed, maar ik vind niet dat je daar jaren later ophef over moet maken). De vrouw des huizes wist dat haar man die drift had, want zij zei vaak 'Fraaaans, niet dtoeeen he' (belgisch). Hij probeerde het ook als zij thuis was, maar meestal was zij niet thuis (ervoor gevlucht? Ik weet het niet, maar het past wel in het beeld van haar persoontje) Ik ga het niet beschrijven op internet. Maar ik verzin het niet en overdrijf het ook niet.

Heb het wel heel moeilijk met die vrouw nog gehad. Die vrouw van hem die nu nog huisvriendin is (zij was zelf wel goed voor mij hoor, maar ze is ook zelf een psychedelisch geval). Zij heeft een periode gehad dat ze voortdurend over hem begon en dat hij zo goed voor mij zou zijn geweest en dat ik zo gek op hem zou zijn geweest. Als er iemand niet spoort is zij het wel en ze liegt haar hele leven al dat het gedrukt staat. Maar ik vind haar ook zielig. Maar ik kon het niet meer verdragen het aan te horen en niets te zeggen. Ze doet me zo'n pijn als ze dat zegt. Ze wil afdwingen dat ik in haar leugens toestem. Ik kan het niet. Ik heb hem vergeven, maar ik kan er niks mee en ik wil er niks mee. Ik wil er NIETS meer over horen. Vergeven ja. Echt. Maar val mij niet lastig met jouw geweten. En blijf met je demente klauwen van mij af. Heb ze meegenomen op vakantie van de zomer. Twee keer 1 week. Out of the blue krijgt ze een zwarte blik in haar ogen, heft haar grote brede dikke handen op en slaat mij gewoon. Slaan! Ben je helemaal begodverredomd, zou mijn oma zeggen. Dementen mogen slaan? MIJ NIET! En altijd als mijn moeder er niet bij was. Niet dat ik mijn moeder nodig heb, maar ik bedoel maar: ze weet het best? Of is dat toeval, dat mijn moeder, haar vriendin dus (mijn moeder is meer een soort opvang/psycholoog/steunpilaar voor haar), telkens net even het bungalowtje binnen is als zij mij buiten gaat slaan. Flikker toch op joh. Kutwijf met je klotevent die jij afschildert als de goedheiligman. Vergeven ja. Maar ook jij houd je poten thuis. De eerste week heb ik het mij laten welgevallen, omdat ik het steeds niet zag aankomen. Maar de tweede keer (ik had het idee dat ik haar wilde uitnodigen als een soort herkansing) deed ze het weer, en toen was ik er wel op bedacht, omdat steeds eerst die hatelijke blik in haar ogen kwam en tegelijk dat handje omhoog kwam. Dan zei ik keihard NIET SLAAN! Of JIJ WILT MIJ STEEDS SLAAN, HOU OP. Dan keek ze naar haar eigen hand en soms leek het alsof ze schrok en liet hem zakken. Maar ik weet niet of ze echt schrok. Niemand weet bij haar ooit of ze liegt of de waarheid spreekt. Nooit zo"n psychedelisch defect gezien als bij haar.

Dement = ik mag lekker slaan? MIJ NIET! Ik zou nooit iets terugdoen aan een oud vrouwtje. Maar ik neem je gewoon niet meer mee dan. En ik kom ook niet alleen bij je op bezoek. Er zit een goed hart in haar, maar ook problematiek. Zij zit in mijn hart. En haar vent heb ik vergeven (in de kracht van Christus). Maar val mij niet meer lastig met het onderwerp. Doe het niet, houd je kop erover, doe mij geen pijn. Flikker op met dat onderwerp. Want JA het was WEL erg. Nergens veilig, nergens. Nergens. Niet voor je leraar, niet voor je klas en ook niet voor je boterham. Geeft niet, maar houd je kop. Stom wijf. Je vent was een gore lul. Klaar. Een driftkop en een sterke klootzak. Ga niet liegen erover. NEE ik ga de confrontatie erover NIET aan. Er zat veel meer scheef in dat gezin. En zij is niet in staat daarmee te dealen.

Sorry, nee. Ik kan die vent niet meer zien. Ik wens hem alle goeds, maar ik kan hem niet zien. Toen hij nog leefde vermeed ik alle contact met hem. Ook de laatste jaren van zijn leven.
Laatst gewijzigd door Hermelientje op 04 dec 2018, 00:06, 8 keer totaal gewijzigd.

Hermelientje

Bericht door Hermelientje » 03 dec 2018, 23:03

Als ik niet was weggebleven tussen de middag, dan was ik wel verkracht geweest. Geen enkele twijfel daarover. Hij was driftig en oersterk. En ik ontdekte op een gegeven moment dat ik door mijn handen stil te houden (hij bond mijn handen op mij rug en drukte mij op de bank tussen zijn benen, en hield mijn handen tegen zijn geslacht en dan moest ik me proberen los te krijgen, wat natuurlijk nooit lukte voor hij was klaargekomen) die gore spermalucht niet hoefde te ruiken en nattigheid hoefde te voelen. Maar hij werd daar op een gegeven moment raaaazend over dat ik me niet meer loswrong. Intuitief heb ik gesnapt dat als ik niet loswrong hij geen plezier had, dat hij dan misschien op zou houden. Maar niets was minder waar. Toen hij doorkreeg dat ik dat expres niet deed, ging hij me vastgrijpen, frontaal, in de woonkamer tegen zijn lijf. En werd hij steeds bozer en driftiger en deed me pijn.

Hermelientje

Bericht door Hermelientje » 03 dec 2018, 23:04

Vanaf toen bleef ik zoveel mogelijk weg. En ik heb uiteindelijk een sleutel gekregen van ons eigen huis, zodat ik zelf thuis een boterhammetje kon nemen.

Gelukkig is mijn zus zes jaar ouder. Op woensdagmiddagen was zij meestal al thuis uit school, dus hoefde ik niet bij die vent te zijn. En voor die tijd kwam mijn opa me op woensdag uit school halen op zijn fiets.

Toen ik het aan mijn zus vertelde van die vent (ergens rond mijn20e denk ik voor het eerst) geloofde mijn zus mij direct. Toen vertelde ze dat hij haar als een paar keer geprobeerd had op haar mond te zoenen met een vieze zoen. De pedofiel. Maar zij had de mazzel dat mijn moeder in haar jeugd nog zelf thuis was, dus niet aan hem overgeleverd was.

#werkendeouders
#nodigomrondtekomen
Laatst gewijzigd door Hermelientje op 04 dec 2018, 02:33, 2 keer totaal gewijzigd.

Hermelientje

Bericht door Hermelientje » 03 dec 2018, 23:06

Aangevuld 00:57

Ben je de hele dag op school getreiterd, moet je letterlijk rennen om uit de klauwen van je klotebelagers te blijven, val je in handen van je kutbelager.

#hyperventilatie
#jijspoortniet Nou in elk geval spoort dit nietsporen niet weer naar de gaskamers.
#lijktloesjewel
Laatst gewijzigd door Hermelientje op 04 dec 2018, 01:35, 3 keer totaal gewijzigd.

Hermelientje

Bericht door Hermelientje » 04 dec 2018, 05:37

memeticae schreef:
03 dec 2018, 21:29
Ik wilde aan de liedtekst nog een zinnetje plakken ...

Niet ter verbetering, eerder als augmentatie:
"Call me, You ..."
(En dan pas "Dadadadadada, beng boem")
Hermelientje schreef:
suïcide plegen
#Jufcorrigeerjezelfeens

Vandale schreef:Suïcide: De ~ v(m)
Suïcide pleeg je niet, want je levensverzekering keert niet meer uit.
Dat is geen zelfmoord, eerder desinteresse.

Daarom willen alle verzekeringen zelfrijdende autootjes.
Als je daarmee in de greppel belandt, is het weliswaar moord, maar geen zelfmoord.

Vertrouwen in een God die alles beschikt, zodat jij niets meer hoeft te doen is gemakzuchtig.

Samenwonen met een God waar je mee praten kan, die niet alleen terugkaatst wat Jij denkt, maar ook argumenteren kan, is Hemels.

Gevallen Engelen waren uitgediscussieerd.

Als God een man is, is zelfmoord vrouwelijk en vice versa.
Als je alles maar van twee kanten kanten blijft bekijken, blijven er lijnrechte verschillen bestaan.
Zelfs #genderneutraal gezien.

De oplossing?

Jezelf zijn en samenleven met de rest van de Goden om je heen.
Jezelf God wanen en last hebben van de heidenen om je heen.

Het kan ook anders ...
Je zelf wanen en anderen ervan overtuigen:
- "Hallo, mag ik hier ook leven?"

(Ja? Fijn! waarom?
Nee? Fijn! Waarom niet?)

Dan weet je wel waar je aan toe bent ... een zeer langdradige, fijne, uiteenlopende, symbolen rakende, filosofische discussie.

(Met, of communicerende vaten nu wel of niet ad- en cohesie onderhevig zijn.)
Sorry dat ik zo weinig rekening met je hield. Deze bloody Mary boom (v)is niet onverantwoord boos maar wel onverantwoord verdrietig. Leeft zij zich in in het verdriet van boos (m) dan schiet zij een depressie in waar zij niet meer heel uitkomt. Hermelientje zou dan al die mensen die haar wederhelft zo hebben verraden, en hem zoveel pijn hebben gedaan (inclusief zijzelf), en hem op zijn diepste dieptepunt zo teleurgesteld heeft (zij), zo gaan haten, dat zij innerlijk de boom door haar eigen haat zou vernietigen. En/of verteerd door schuldgevoel zo gedesoriënteerd raken dat zij weer op drift zou geraken in de jungle.
SORRY voor gebrek aan empathie. Alle Goede dingen op gaan sommen vanWederhelft wekt zoveel gevoel op dat Hermelientje dat niet trekt. Hermelientje heeft liefde nodig van Wederhelft. Maar Hermelientje wil dat haar Wederhelft Yves saint Laurees liefheeft. En Hermelientje komt wederhelft overal tegen op de genummerde borden. Hermelientje houd van Saint Laurees. De basgitarist moet luisteren naar papa dirigent.

Laatst gewijzigd door Hermelientje op 04 dec 2018, 07:00, 2 keer totaal gewijzigd.

Hermelientje

Bericht door Hermelientje » 04 dec 2018, 05:46

Hermelientje heeft weer gefaald op zijn dieptepunt. Maar Hermelientje zou onterecht ontslagen zijn van Uw Verzoek en dan eveneens ten prooi zijn gevallen aan de haat van vriendvijanden van memet. Dan was Hermelientje uiteindelijk misschien wel dakloos geworden. En op straat verkracht. Of ontredderd opgesloten op gesloten platgespoten. Moeders worden ook oud. Egoïsme is ook altruïsme want memet zou dan nog verdrietiger en boos zijn.
Laatst gewijzigd door Hermelientje op 04 dec 2018, 06:14, 3 keer totaal gewijzigd.

Hermelientje

Bericht door Hermelientje » 04 dec 2018, 06:05

Had Hermelientje officieel naast memet en zijn Japie gestaan, memet weet wel wat zijn Japie is, had zij graag de kogels - kógels?!!!zijn ze nou helemaal begodveredomd (wentelwieken lientje, dissociëren anders wordt het haten of verzuipen in verdriet) voor hem opgevangen.
Herme lieve lien heeft op het paarse postpapier van zingende memet geleerd wentelwieken. Oh wat zingt hij mooi.Oh wat is hij lief. Oh wat is hij een mooi en lief Koningskind.

La vita e bella. We hebben de slag verloren, maar remember dat Hij de oorlog voor ons heeft gewonnen. Memet heeft herme lientje dat geleerd. Door op handige manier, en zo summier, met zoveel liefde en plezier, les te geven, van zijn zelfgeschreven papier. Das pas Power. Punt! Hermelientje haat de terroristen - vrienden. Maar ook weer niet, want zij zag memet geveld worden door zorgen. Hermelientje snapt niet dat hij nog overeind staat. Dat er in zoveel armoede zoveel rijkdom kan leven. He Thomas.
Laatst gewijzigd door Hermelientje op 04 dec 2018, 06:20, 1 keer totaal gewijzigd.

Hermelientje

Bericht door Hermelientje » 04 dec 2018, 06:18

Hermelientje houdt niet van dubbele blackendekkers met twee bloedhanden. Bloedhonden hebben bloedhanden.memet is lief, zoooo lief. Maar geen blackendekkers op de bruiloft!!!!!! He in is Hermelientje out. Blackendekker’s from hell. De leader of the band.

I’ve known it all along. Tears inside. Memet luister nou, hij is gevaarlijk en Hermelientje liegt niet jongen. Laat Hermelientje niet alleen met hem. Blackadder komt expres te laat zodat memet staat les te geven als adder binnenkomt. Hermelientje in groot gevaar. The guy’s a rapist. A psychopath. A violant Vilain. Gelukkig heeft memet bescherming geregeld.

#hetverdrietvanannieberber
#zezittenookbijjustitie
Laatst gewijzigd door Hermelientje op 04 dec 2018, 07:09, 8 keer totaal gewijzigd.

Hermelientje

Bericht door Hermelientje » 04 dec 2018, 06:21

Zo. Nu weer lekker slapen.

Hermelientje

Bericht door Hermelientje » 04 dec 2018, 06:25

Dat Hermelientje nog net niet in blote kont op straat liep anno toen, is omdat moeders haar een pyjama aantrok. Onze Lieve Heer spreekt en doet ook door moeders, maar wel dankzij memet. Memet was mama,papa en hubby van Hermelientje in haar waan toen. Later ook haar kind. Als Hermelientje kind in hem hoort smelt zij van verdriet voor
hem om wat ze hem hebben aangedaan.
Hermelientje heeft echter geleerd van Memet dat de wereld wel echt is maar ook maya. Als we hier zijn is Daar Maya en als we Daar zijn is hier Maya.

Mars meets Venus, Venus meets Mars.

Laatst gewijzigd door Hermelientje op 04 dec 2018, 15:03, 3 keer totaal gewijzigd.

Hermelientje

Bericht door Hermelientje » 04 dec 2018, 06:27

Hermelientje paste toen in niemands wereld, begon liefde te verliezen aan schuld en haat en zag haar wereld veranderen in een doolhof. Begon toen sprookjes te zien. Boze stiefmoeders en zo. Levende lijken. Memet heeft Hermelientje gered. Als memet Hermelientje helemaal had afgewezen - wat de burgerlijke regels van het goed kerkfatsoen bepalen- en niet een plekje had gegeven in zijn buurt, was Hermelientje allang dood geweest.

# is geen enkel risico op!!!! Ik ben heel, maar verhaal wentelwieken. Is gezonde dissociatie, geen ongezonde.

We are Alive Alice.

Iedere Vrouw is Trots op zo’n Man en houdt van Hem :smt055 Ik houd van iedere vrouw en man die van hem houdt.

Maarrrrrr geeeeen blackendekkers. The Guy is bloody creepy. Aint no bloody creeps no gonna be on bloody marys wedding. Straight back to hell, you Blackadder.

Hermelientje

Bericht door Hermelientje » 04 dec 2018, 06:46

In het hol van de leeuw (niet de koningsleeuw maar die briesende verslindende)!heeft memet stiekem de kindertjes van het licht in de kraagjes gevat en veilig onder zijn vleugeltjes geborgen.

Hermelientje

Bericht door Hermelientje » 04 dec 2018, 06:49

Wat ben jij lelijk Liesbet. A kaniving bitch. Nog nooit zo’n lelijk wijf gezien. Kun je nog zo zoetgevooisd praten en zoveel pastel smuk op je ijdele rotkop smeren, en je pasteljurkjes dragen, je bent lelijk als de nacht. Een lijk is daar knap bij. Een necrofiel hoeft geen dooie kip te kopen, hij gaat gewoon met jou naar bed, komt ie ook aan zijn trekken. A caniving bitch and thief.

Leon
Posts in topic: 46

Bericht door Leon » 04 dec 2018, 10:59

Hermelientje schreef:
03 dec 2018, 21:23
neus schreef:
03 dec 2018, 21:21
Hermelientje schreef:
03 dec 2018, 21:20
De wet van de communicerende vaten.
Proost!
:smt058
en wederzijds, je had het even moeilijk vanochtend?

Fijn dat je weer de rust gevonden hebt (hoop ik).

Hermelientje

Bericht door Hermelientje » 04 dec 2018, 11:01

neus schreef:
04 dec 2018, 10:59
Hermelientje schreef:
neus schreef:
03 dec 2018, 21:21

Proost!

Ja. Slaaptekort. ;) Angst. Maar me gerealiseerd dat dat helemaal niet nodig is.

Leon

Bericht door Leon » 04 dec 2018, 11:08

Hermelientje schreef:
04 dec 2018, 11:01
neus schreef:
Hermelientje schreef:

eigenlijk ook lekker die angst? existentiële bevrediging?

weet iig dat je de gebruikersnaam ook aan mag passen zonder nieuwe account te hoeven maken.

Hermelientje

Bericht door Hermelientje » 04 dec 2018, 11:14

neus schreef:
04 dec 2018, 11:08
Hermelientje schreef:
04 dec 2018, 11:01
neus schreef:

eigenlijk ook lekker die angst? existentiële bevrediging?

weet iig dat je de gebruikersnaam ook aan mag passen zonder nieuwe account te hoeven maken.
Dankje, maar niet nodig. En er wordt niks verwijderd. Alleen de uitspatting was even Stoffelll, de illusie dat ik iemand redden moet of kan en dat alleen ik dat zou kunnen. Hoogmoedwaan. Alsof hij niet allang gered en goddelijk is. Ik heb vannacht een slaappil genomen maar die was te vroeg uitgewerkt. Ik vergat wat er dan gebeurt, dan ben ik slaapdronken en trap makkelijker in een illusie. Dit is in geen jaren meer gebeurd. Komt ook door de wereldgebeurtenissen, maar dat begrijpt geen hond. (Spanning in met name Israel = wakker liggen, en dan kijk ik niet eens nieuws of zo, ik voel het )

Hoe dan ook, ik weet nu wel dat ik echt nu rust moet nemen en offline blijven. Ik ga een gat in de middag slapen en laat minimaal tot morgen de computer uit. Maar dan weet je dat het echt goed gaat. Ik hoef gelukkig nergens heen altijd. Dat scheelt.

Nog steeds geen mail van yourhosting trouwens. Raar hoor. Een gek bedrijf.

Hermelientje

Bericht door Hermelientje » 04 dec 2018, 14:59

Ik ben lekker uitgeslapen nu en ga lekker eten. Met een bak koffie.

Leon

Bericht door Leon » 04 dec 2018, 15:43

Hermelientje schreef:
04 dec 2018, 14:59
Fijn, geniet van het milde weer verder.

Hermelientje

Bericht door Hermelientje » 04 dec 2018, 15:44

leon schreef:
04 dec 2018, 15:43
Hermelientje schreef:
04 dec 2018, 14:59
Fijn, geniet van het milde weer verder.
Dank. Ga ik doen. Jij ook he. ;) Ennuh...de verhuiscode heb ik doorgestuurd. ;) Hij is net aangekomen en gelijk doorgestuurd. Dankjewel voor je hulp Leon.

Hermelientje

Bericht door Hermelientje » 04 dec 2018, 17:17

memeticae schreef:
03 dec 2018, 22:07

Malle Babbe en Bloody Mary tegen elkaar uitspelen is niet juist. Dat ben ik met je eens. Als ik zoiets hoor door de spreekbuis denk ik, ja doei, zó zie ik er niet uit! Ik ben bloody mary niet en ik ben ook malle babbe niet. Bloody Mary doorziet het en staat haar mannetje. De waarheid stenigt niet, de waarheid bevrijdt en heelt de waan. De waarheid is alleen een stuk ingewikkelder dan het lijkt in de stoffelijke ogen van de dommen, ofschoon de waarheid toch ook simpel is. Maar dan moeten ze zelf ook diepzielduiken. Waarheid zonder tact

Men joeg de vlam ook in mij.

Wie zou er nou getrouwd willen zijn met wantrouwen. Mozes zegt: scheiden mag. Jezus zegt: neen, ook dan niet. Wat Hij bedoelde was volgens mij dat de Ware Liefde Vergeeft. Oók dan Dus als vrouw blijven maar vergeven. Oók dát :!: Dat kan niet afhankelijk zijn van de lachspiegel.
Laatst gewijzigd door Hermelientje op 04 dec 2018, 17:39, 1 keer totaal gewijzigd.

Hermelientje

Bericht door Hermelientje » 04 dec 2018, 17:32

Adam wil geen bloody Mary en Eva wil geen sisseltong. Voor je het weet pleurt die hele schepping gewoon weer in elkaar. :roll: LOL

Eva wil wel een heeeeeeeeele grote familie. Allemaal broeders en zusters.

Hermelientje

Bericht door Hermelientje » 04 dec 2018, 17:59

Ik ben knettergek, maar ik zou Adam vergeven. Ook 70 maal 7 maal. Zo'n groot hart man en zo'n empathisch ventje. Zo'n intelligentie, eruditie, maar vooral zo'n zuivere Lieverd. Daar vind je er maar 1 van. Wie is er dan blind?

De zondaar is vergeven. De nadrager zet zichzelf klem. Vergeef opdat u vergeven wordt. Waar er twee kijven hebben er twee schuld.
Laatst gewijzigd door Hermelientje op 04 dec 2018, 18:19, 1 keer totaal gewijzigd.

Hermelientje

Bericht door Hermelientje » 04 dec 2018, 18:15

Dit is echt wel een hele rare wereld. Een grote bek, klein hartje. Klopt dat nou eigenlijk wel? Kweet niet of een moordkuil zoveel groter is dan het hartje van de grote bek. :roll:

Hermelientje

Bericht door Hermelientje » 04 dec 2018, 18:21

Panther gaf Stoffel de kracht de rug te rechten. Stoffel stuurde Panther naar huis.

Laat ons wachten tot de bel gaat. Dan gaat de school uit. En dan met zijn allen naar huis.

:smt055

Leon

Bericht door Leon » 04 dec 2018, 18:28

Hermelientje schreef:
04 dec 2018, 18:21
Panther gaf Stoffel de kracht de rug te rechten. Stoffel stuurde Panther naar huis.

Laat ons wachten tot de bel gaat. Dan gaat de school uit. En dan met zijn allen naar huis.

Thuis komen...dat kan je oefenen dat gevoel...

Hermelientje

Bericht door Hermelientje » 04 dec 2018, 18:40

leon schreef:
04 dec 2018, 18:28
Hermelientje schreef:

Door er gewoon te zijn. Waar je al bent. Denk ik.

Leon

Bericht door Leon » 04 dec 2018, 18:44

Hermelientje schreef:
04 dec 2018, 18:40
leon schreef:
04 dec 2018, 18:28
Hermelientje schreef:

Door er gewoon te zijn. Waar je al bent. Denk ik.
Zo voel ik dat ook, is vaak niet makkelijk voor mij.

memeticae

Bericht door memeticae » 04 dec 2018, 19:21

Het woord is dan ook thuiskomen, niet: "thuis komen".

#moderatormodereertzichzelfniet?

:whistle:

Leon

Bericht door Leon » 04 dec 2018, 19:48

memeticae schreef:
04 dec 2018, 19:21
Het woord is dan ook thuiskomen, niet: "thuis komen".

#moderatormodereertzichzelfniet?

:whistle:
Je hebt gelijk, spatieziekte.

Hermelientje

Bericht door Hermelientje » 04 dec 2018, 19:53

Of een freudiaanse verspreking.

Bloody Mary, shut uuuupppp. :greins:

Leon

Bericht door Leon » 04 dec 2018, 19:58

Thuis komen is een daad, thuiskomen is een gegeven.

Het zou geen daad hoeven te zijn.

memeticae

Bericht door memeticae » 04 dec 2018, 20:40

"Spatie ziekte", zeer homoio-pathisch verantwoord alle-maal. (Bij twijfel zet je een streepje, altijd goed, aldus het "Groene Boekje")

Spatie-ziekte==begrip? Ja : Nee

(BRRRRRRR) :-(

:greins: <- @leon? Nu ik je toch even aan de lijn heb ... Ik heb het jaren geleden Paul al eens gevraagd, hij wist niet hoe, maar is het mogelijk om :greins: in :grijns: te veranderen?

"Neemt het met een korrel zout" = :greins:
"Zie de humor (alsjeblieft?!)" = :grijns:

Het werkwoord is immers ook grijnzen en niet greinzen
Greinzen ken ik alleen van greinen afwegen.

(Hij is aan het greinzen, even wachten op het antwoord wat je gewicht waard is.)

Enkel de Beheerder :greinst:

(Maar goed ... Paul kennende heeft hij dat expres gedaan en gewoon tegen mij gelogen, ter educatie van mijzelf.)

Jij bent Paul niet, toch?

A: Proef ik een bereidheid?
XOF
B: Verlang ik het onmogelijke?

A XOF B
0   0  0
1  1  0
0  1  0
1  0  1
#kijkmeesterdefunctieheeftgeenvariabelenodig!

memeticae

Bericht door memeticae » 04 dec 2018, 20:42

1+1=2 is geen daad, eerder een veronderstelling die daad worden kan.

Daar is mijn huis, ik ga er na toe, om thuis te komen.
Ik ben thuisgekomen.

#dontmemethemeester

memeticae

Bericht door memeticae » 04 dec 2018, 20:49

(Want als je schrijft: "Ik ben thuis gekomen", krijg je automatisch de vraag: "masturbeert U veel?")
Ik repetoire dan altijd maar: "Wat is veel? Wat is vaak? En sinds wanneer staat zelfbevrediging gelijk aan masturberen?

Ik meende altijd dat dat juist het tegengestelde inhield: op een ander pleeg je zelfbevrediging.

Hoe dan ook, ik kom graag thuis.
Het is een verslaving.

Hermelientje

Bericht door Hermelientje » 04 dec 2018, 20:50

Ik vind bloody mary ook een gave naam. Dat lied vond ik altijd leuk LOL . En nog steeds. Vooral die droge koppen van die kerels.

Jongens, ik heb zo'n zin in lol maken. Is veel te lang geleden.

#jammerdatikzoweinigtechnischkennisheb
#werktvpnbetermetduckduckgoofbeterzonder?

memeticae

Bericht door memeticae » 04 dec 2018, 20:55

Mijn idee.

Plaats reactie