Ik schrijf mijn gedachten weer es op ..

Ooit gedaan? Gewoon beginnen met schrijven wat je nu denkt en je mee laten voeren op de golven van je gedachten en maar zien waar dat toeleidt. Neem de test en begin gewoon te schrijven...
Gesloten
yopi
Posts in topic: 1
Contacteer:

Ik schrijf mijn gedachten weer es op ..

Bericht door yopi » 05 okt 2015, 17:26

Ik moet nodig mijn nagels weer es knippen.

Ik denk dat het er naar uit ziet dat IS-profetie er goed uit ziet.
Als calculerende burger neem ik al vast een optie op deze mogelijke uitkomst.
Het verhaal is dat er een uiteindelijke strijd gaat plaats vinden in de buurt waar IS zich ophoudt. De vijanden verzamelen zich al in dat gebied.
Syrië.

Die vijanden raken slaags met elkaar, zodat IS kan overwinnen.
Alle tekenen wijzen er op dat het laatste oordeel inderdaad daar gaat plaatsvinden.

De turken bombarderen de koerden. Poetin bombardeert het 'vrije Syrische leger', gesteund door de VS. Enzovoort.

Koning Alexander steunt Heineken ...

... ondertussen heb ik problemen met het afkicken van mijn suikerziektemedicijnen. Spierpijn en zo.

Wel een fijn huwelijk tegenwoordig met mijn vrouw. Een maatjeshuwelijk.
We gaan binnenkort de herfst meemaken en de tentoonstellingen van Turner.

Morgen koken met cayenne-pepers. Die moet je met handschoenen aanpakken! Een chili die de geschiedenis in zou kunnen!!

....

Ondertussen zit IS wel dichtbij het oorspronkelijke paradijs tussen de Eufraat en de Tigris. Ik ben benieuwd wat de aartsengel Michael gaat doen, die de boel bewaakt.

Jammer dat dit soort dingen niet in het NOS-Journaal gecoverd worden. ..
.........

Ik zag nog wel op mijn fietstochten een verwaarloosde man met een baard die niet op een profeet leek op een gammele fiets walnoten verzamelen.
Waarschijnlijk - in mijn fantasie - met het idee, dat hij op die manier de hele wereld versloeg.

...
Nu ga ik mijn toetje als voorafje eten.

Zelfmoord lijkt me geen optie in het licht van de beperkte tijd die ons gegeven is.

Ondertussen gaan mijn gedachte uit naar de mogelijkheid om je aan het materialisme aan te passen.
Dat lijkt me heel dapper. ...

Tot slot een citaat uit een boek van Philip Kerr:
"Mocht je nog twijfels over hebben. Besprenkel ze met alcohol."
Dat is uit de tijd in Berlijn, na de tweede wereld-oorlog.
Toen de basis gelegd werd voor de koude oorlog.
"Eruditie is alleen weggelegd voor loosers".
(Umberto Eco: Het Nul-Nummer)

Blin
Posts in topic: 3

Bericht door Blin » 05 okt 2015, 21:36

Ik wist het ..ik wist het dat het stom was om te komen, om te lezen. ik wist het, stom stom stom, je reinste gnosis. De signalen waren herkenbaar, niet doen Blin, niet doen, je kunt nog makkelijk terug. De signalen roepen het uit, laat ze lekker roepen Blin, wefgwezen nu. Zeg later niet dat ik je niet heb gewaarschuwd. Het is sterker dan jij? Jaja dat zeggen ze allemaal.

Daar komen de vrouwen
met witte jassen
de dwangbuis ligt al klaar
hoho hihi haha

Wacht eens even dat ben ik niet, dat zegt Jan Arends.

Tja Blin, dat zeggen ze allemaal.

Zeker weer eens in zijn Keefman zitten snuffelen.
Gevaarlijke materie, Blin, hoe vaak moet ik je nu nog waarschuwen.

Op de ambachtsschool leren ze ook algebra maar hoe moet je algebra leren als je blind bent, daar sta je niet genoeg bij stil Weet je wat er overblijft als je blind bent. Vuiligheid. En zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd heb.

Doe je kop onder de kraan, ga buiten een ommetje voor het te laat is. Nee, te koud is ook niet goed, stomme Keefman, stomme Jan Arends. Koffie dan maar. Nee, dat kan ook niet. Tikken, gewoon blijven tikken dat lijkt me nog het beste.

Vriend. Met die omscholingscursus zit je helemaal fout vriend, je denkt, Keefman is toch gek, die kan je van alles op de mouw spellen. Wist je trouwens dat moslims moeten denken dat hun mouw vast zit aan de maan, dat las ik ja, nee niet op wiki dus het kan best waar zijn. Heb ik daar altijd keurig mijn belasting voor betaald, mijn stenen netjes naar boven gerold, krijgen we dit weer, het is toch niet te geloven. Was ik maar een man, voor mijn part een reu of een kater. Ik zit hier verdomme onschuldig te ween op een zolderkamertje maar ik zie de bui al weer hangen, mijn dwangbuis ligt al klaar, ik zie met rode lettertjes mijn naam prinstaan op een wit etiketje, ik haat etiketjes.

O wacht eens, zo kan ik er misschien nog aan ontkomen gewoon door blijven lullen tot ik erbij neerval, o nee, niet doen, tikken jij. Dat weet je best ook al zit je maar te lullen, bestaande apparaten, waar heeft die keerman het nou weer over. Die dwangbuis is tot daar aantoe maar die elektrische schokken zijn echt middeleeuws. Wie dat toch bedacht heeft anno 2015, dat moet toch veel moderner kunnen, een beetje eleganter. Een vraagteken laat ik maar achterwegen want vragen heeft geen enkele zin dat weet ik inmiddels maar al te goed. Dit gaat ook helemaal niet goed hier, ik pak een serieus onderwerp of anders ga ik maar een blokje om.

dag jopi

Blin

Bericht door Blin » 05 okt 2015, 21:37

Ik wist het ..ik wist het dat het stom was om te komen, om te lezen. ik wist het, stom stom stom, je reinste gnosis. De signalen waren herkenbaar, niet doen Blin, niet doen, je kunt nog makkelijk terug. De signalen roepen het uit, laat ze lekker roepen Blin, wefgwezen nu. Zeg later niet dat ik je niet heb gewaarschuwd. Het is sterker dan jij? Jaja dat zeggen ze allemaal.

Daar komen de vrouwen
met witte jassen
de dwangbuis ligt al klaar
hoho hihi haha

Wacht eens even dat ben ik niet, dat zegt Jan Arends.

Tja Blin, dat zeggen ze allemaal.

Zeker weer eens in zijn Keefman zitten snuffelen.
Gevaarlijke materie, Blin, hoe vaak moet ik je nu nog waarschuwen.

Op de ambachtsschool leren ze ook algebra maar hoe moet je algebra leren als je blind bent, daar sta je niet genoeg bij stil Weet je wat er overblijft als je blind bent. Vuiligheid. En zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd heb.

Doe je kop onder de kraan, ga buiten een ommetje voor het te laat is. Nee, te koud is ook niet goed, stomme Keefman, stomme Jan Arends. Koffie dan maar. Nee, dat kan ook niet. Tikken, gewoon blijven tikken dat lijkt me nog het beste.

Vriend. Met die omscholingscursus zit je helemaal fout vriend, je denkt, Keefman is toch gek, die kan je van alles op de mouw spellen. Wist je trouwens dat moslims moeten denken dat hun mouw vast zit aan de maan, dat las ik ja, nee niet op wiki dus het kan best waar zijn. Heb ik daar altijd keurig mijn belasting voor betaald, mijn stenen netjes naar boven gerold, krijgen we dit weer, het is toch niet te geloven. Was ik maar een man, voor mijn part een reu of een kater. Ik zit hier verdomme onschuldig te ween op een zolderkamertje maar ik zie de bui al weer hangen, mijn dwangbuis ligt al klaar, ik zie met rode lettertjes mijn naam prinstaan op een wit etiketje, ik haat etiketjes.

O wacht eens, zo kan ik er misschien nog aan ontkomen gewoon door blijven lullen tot ik erbij neerval, o nee, niet doen, tikken jij. Dat weet je best ook al zit je maar te lullen, bestaande apparaten, waar heeft die keerman het nou weer over. Die dwangbuis is tot daar aantoe maar die elektrische schokken zijn echt middeleeuws. Wie dat toch bedacht heeft anno 2015, dat moet toch veel moderner kunnen, een beetje eleganter. Een vraagteken laat ik maar achterwegen want vragen heeft geen enkele zin dat weet ik inmiddels maar al te goed. Dit gaat ook helemaal niet goed hier, ik pak een serieus onderwerp of anders ga ik maar een blokje om.

dag jopi

Blin

Bericht door Blin » 05 okt 2015, 21:38

Als ik het niet dacht

Internal Server Error

ik hoefde er enkel op te wachten

memeticae
Posts in topic: 1
Contacteer:

Bericht door memeticae » 06 okt 2015, 06:15

Blin schreef:Als ik het niet dacht

Internal Server Error

ik hoefde er enkel op te wachten
Oei!

Is dat er een uit de categorie: Guru Meditation?
Da's een lastige!

Afbeelding
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Begrijpen en verstaan is hetzelfde als meten zonder gissen.

Gesloten