Spelregels

Ooit gedaan? Gewoon beginnen met schrijven wat je nu denkt en je mee laten voeren op de golven van je gedachten en maar zien waar dat toeleidt. Neem de test en begin gewoon te schrijven...
Leon

Spelregels

Bericht door Leon » 17 apr 2015, 21:56

Sommigen zullen denken: De spelregels zijn dat we de spelregels verzinnen als we aan het spelen zijn.

Maar dat impliceert dat we menen dat er geen spelregels zijn die vast staan, die er al zijn en die blijven.

Als het gaat om gelovig of ongelovig zijn, gaat het er om of je denkt dat er spelregels zijn of niet.

Misschien dat een ongelovige nog wel vasthoudt aan regels uit de cultuur, maar dan vooral de seculiere cultuur. Hoewel voor de hand ligt om heel pragmatisch welke regel dan ook aan te passen als deze praktisch gezien niet voldoet.

Ik wil niet kijken of dat laatste inderdaad het slimste is, ad hoc regels verzinnen. Mij lijkt dan bijvoorbeeld moeilijk om de lange termijnvisie te bewaren.

Ik wil kijken of er spelregels zijn die altijd gelden en welke dat dan zijn.
Hoe lastig het misschien ook is, een regel is dat elke handeling consequenties heeft. Misschien is de wens van vrijheid wel dat we straffeloos dingen kunnen doen, maar dat is in mijn ogen een zeer beperkte visie.

Als er dus voor iedere handeling consequenties zijn kunnen we de logica daarvan onderzoeken.

- Wie goed doet goed ontmoet

Hoe waar dat ook lijkt, er is volgens mij niet echt een noodzakelijk verband tussen goed doen en daarvoor beloond worden. Dankbaarheid kan niet afgedwongen worden en er is geen mechanisme dat voorspoed brengt of tegenspoed weghoudt puur omdat we dat willen. En dan willen we misschien wel goed doen, maar is het nog niet automatisch zo dat het ook werkelijk in alle opzichten goed is wat we doen. Het zijn slechts onze opvattingen die in wat op ons pad komt iets positiefs of iets negatiefs zien, waarbij het logisch is dat als we vooral kijken naar positieve zaken, we ook het leven in alle facetten positief opvatten.

Na vele ervaringen met goede bedoelingen en slechte neigingen, heb ik het idee dat er een symmetrie is, die inhoudt dat iets slechts kan bestaan met het tegendeel. Dat wil zeggen dat alleen voorspoed en geen tegenspoed misschien toevallig iemand overkomt, maar dat de wereld als geheel niet alleen voorspoed kan kennen of tegenspoed.

Als je als het ware asymmetrisch bezig bent, dus het geluk heel erg aan jouw kant probeert te krijgen, ben je in mijn ogen asociaal bezig. Dan forceer je een wereld van extremen, en een dergelijke wereld zit vol spanningen en problemen. Vanuit de symmetrie gedacht is het beter om jouw deel goed en slecht te hebben om een soort evenwichtig geheel te krijgen.

Nu geldt misschien dat er sommigen asymmetrisch bezig moeten zijn, opdat anderen symmetrisch bezig kunnen zijn. Dat daar als het ware ook een logica in zit. In dat geval hoeven we dus niet te hopen op een evenwichtige wereld zonder spanningen en extremen.

De spelregels van de wereld zijn dan dat rekening houden met spelregels als resultaat heeft dat er ook geen rekening gehouden wordt met spelregels.

Blin
Posts in topic: 211

Bericht door Blin » 18 apr 2015, 00:48

Ik ben even van mijn apropos.

Er heeft iemand aan mijn spelregels zitten draaien. Als ik mijn witje zoek ziet die op een ander bureaublad en als ik daarheen ga,kan ik niet meer bij deze. Iemand zit de spelregels onder mijn neus te veranderen,

....Gij Blinnie moogt geen witjes meer anders ga ik je offeren op het blok, mensenkind.....

hoor ik net nog vanachter een boom. Nou dan maar niet, Eikel, dat doe ik voortaan wel zonder en o ja, als je mijn spelregels voor het ganzenbord vindt, houdt ze dan maar. Je moet op je linkerwang gaan liggen en ze opeten.

Kijk, dat is dan weer mijn wrake.

Veel plezier met je onderzoek.

Blin

Bericht door Blin » 18 apr 2015, 00:59

In het weggaan zag ik nog wat woorden en ben er toch nog even bij stil blijven staan maar van je redenatie van die tegenovergesteld klopt geen zak.

Ik ben bezig met mijn spreekbeurt over de Mus. Mussen zijn hele leuke dieren maar er is verder niet veel over te vertellen, ik heb de stof eerst een beetje opgedeeld om meer dynamiek in het geheel te krijgen.

Het ene deel van de mus noemde ik ANIMUS (geinig hè),
noodgedwongen moest het andere deel ook een naam hebben, anders moet je steeds zeggen, het andere deel , en dat vind ik weer zo onpersoonlijk. Mussen zijn toch al zo grauw van zichzelf.

Het andere deel van de mus, heb ik nu ANIMA genoemd, ik had eerst ANIMAL maar mal is slecht en een animal is een dier, dat vind ik weer te onpersoonlijk voor een toch al zo grauwe mus. En zo is het dan ANIMA geworden maar meestal verkort ik dat tot ANIMAATJE, dat klinkt wat vriendelijker en is niet meteen zo beladen.

Blin

Bericht door Blin » 18 apr 2015, 01:14

Het is nog een hele klus ze in zo'n klein musje te proppen maar het gaat me vast wel lukken want ik wil graag een goed cijfer halen, het moet minstens een 7 zijn anders ga ik überhaupt zakken.

Nu dacht ik erover om ANIMUS ANIMAATJE zelf te laten bouwen, ik heb al een piepklein doosje lego neergezet, en misschien iets met een lange neus voor het liegen, dat leek me wel leuk daarom heb ik een stokje in het doosje legootje gelegd. Het is nu maar even afwachten of ANIMUS een beetje begrijpt wat de bedoeling is van het geheel.

Zo gaat hopelijk ANIMUS zich een beetje binden aan zijn ANIMAATJE maar het is natuurlijk niet de bedoeling dat ANIMAATJE onder blijft liggen. Dat was wel makkelijk bij het bouwen maar het is geen blijvende toestand want Blin hier is toevallig wel de schepper van het hele gedoe(tje), dus wat denk je dat Blin gedaan heeft? Juist Blin heeft een kogel(tje) in de mus gestopt zodat het een soort van duikelaar wordt die alle kanten opgaat, en verder zal het kogeltje wel voor een hoop ellende zorgen, misschien zal het in en uit elkaar spatten en een hoop rotte kruislichten produceren, het zal wel vuurwerk worden maar het mus blijft wel grauw want rommelen met de natuur daar houden we hier niet van. Geen kunstmatige ingrepen, geen inspuitingen met collageen of sillikronen. Niet het snavel leuk opspuiten en versieren met snavelllak. Het moet gewoon een grijze mus blijven, anders krijg ik nooit een 8.

Blin

Bericht door Blin » 18 apr 2015, 01:19

Wat denk je, Driehonden, ik heb ook nog aan een slangetje gedacht maar daar ben ik nog niet helemaal uit.

Je weet maar nooit wat ANIMUS en ANIMAATJE allemaal gaan uitspoken met zo'n slangetje.

Ik kan er ook een heel klein rood dopje bij doen voor de gezelligheid. Wat denk je?

Blin

Bericht door Blin » 18 apr 2015, 02:16

Sorry Drie Honden dat ik je even uit de droom moet helpen. Het moet allemaal weer een beetje anders. Hoe ik daarbij kom? Nou , ik dacht ineens aan die rare jongens nog ver voor de romeinen. Als die een verbond sloten dan haakte ze de zaak in 2en. Duif, hup de hakbijl erin,in het midden, eerlijk delen. Die gingen niet pieren met het zijtje van een mus,

Had je maar niet zo stom moeten kijken Drie honden, je wist het toch allemaal al zo goed.

Blin

Bericht door Blin » 18 apr 2015, 02:26

Sorry Drie Honden dat ik je even uit de droom moet helpen. Het moet allemaal weer een beetje anders. Hoe ik daarbij kom? Nou , ik dacht ineens aan die rare jongens nog ver voor de romeinen. Als die een verbond sloten dan haakte ze de zaak in 2en. Duif, hup de hakbijl erin,in het midden, eerlijk delen. Die gingen niet pieren met het zijtje van een mus,

Had je maar niet zo stom moeten kijken Drie honden, je wist het toch allemaal al zo goed. Heb je soms een gevoelsprobleem?

Ik begrijp het wel hoor, Drie honden, ik schijn vandaag ook ineens zo reuze empatisch en gevoelig naar andermans hoofd (ze moesten eens weten!!)Er was nog een vette ruzie in de familie over een lullige gouden ketting, ik heb vreselijke stampij gemaakt hoe ze het in haar bolle hoofd haalde zo'n stampij te maken over zo'm lullig kettinkje en toen volgde de bakken stront. Ik had er niets mee te maken maar ging wel lekker olie op het vuur gooien. Nee, als er hier iemand niet empatisch is, ben ik het wel. Ik ben echt nog veel autistischer dan een autist. Hoog tijd voor een moppie over dokter Bernard. Zo kan ie wel weer, Nee, ok, kom maar op, ik lust je rauw.

Blin

Bericht door Blin » 18 apr 2015, 02:30

Had je maar niet zo stom moeten kijken Drie honden, je wist het toch allemaal al zo goed. Heb je soms een gevoelsprobleem?

Ik begrijp het wel hoor, Drie honden, ik schijn vandaag ook ineens zo reuze empatisch en gevoelig naar andermans hoofd (ze moesten eens weten!!)Er was nog een vette ruzie in de familie over een lullige gouden ketting, ik heb vreselijke stampij gemaakt hoe ze het in haar bolle hoofd haalde zo'n stampij te maken over zo'm lullig kettinkje en toen volgde de bakken stront. Ik had er niets mee te maken maar ging wel lekker olie op het vuur gooien. Nee, als er hier iemand niet empatisch is, ben ik het wel. Ik ben echt nog veel autistischer dan een autist. Hoog tijd voor een moppie over dokter Bernard. Zo kan ie wel weer, Nee, ok, kom maar op, ik lust je rauw.

Doodziek word ik ook van die interland errors. Rustig Blin, het is juist de bedoeling dat je boos wordt, tuin er maar niet in.

Die betweterige nanny was aangeklaagd door de nederlandse pedagogen, kinderen op een strafstoeltje op de trap zetten dat mag niet. Hoor je, dat mag niet.

Blin

Bericht door Blin » 18 apr 2015, 02:45

Wat nu eigenlijk het ergste is, dat ik het wel lekker vond zo'n zij te zijn . Ergens aan te bungelen,niet van dat vaste, gewoon lekker een verkleinwoord wezen. Op te krassen wanneer het niet meer bevalt, akelige verantwoordelijkheden, reglementen en statuten.

Dat vrijblijvende beviel me wel. Jij gaat lekker je gang en ik zie wel of ik erachter aan hobbel of niet. Nog een geluk dat ik er allemaal niet meer over ga en dat vind ik nou net weer niet onderdanig maar meer bovendanig of nee, danig. Het brengt mijn danig in de war (is orde) shit! Dit is juist helemaal niet goed, het is kut. Yoni met peren.

Ik heb helemaal mijn gaatje niet afgedekt je kan me toch zeker niet zien zitten, het gaatje van de apple dab he, we houden het wel netjes. Nee, ik geloof het niet ,kan je dat echt zien? :naughty:

<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/0-czNkyPQDA" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Blin

Bericht door Blin » 18 apr 2015, 02:52

Nou vooruit ik neem de halve mus
maar dan wel op 1 voorwaarde.

Blin

Bericht door Blin » 18 apr 2015, 02:55

Mij doemt nu wel een vraag op. Wie krijgt de rode dop. Toerbeurten?

Blin

Bericht door Blin » 18 apr 2015, 02:55

Jij bent echt niet uit mijn tent te lokken.

Blin

Bericht door Blin » 18 apr 2015, 03:06

Ga maar even iets voor jezelf doen.

Ik had hier nageven spannende hermetische literatuur, een incabrok, en ik zit hier wel lekker. Of klinkt dat misschien een beetje zijig.?

Leon

Bericht door Leon » 18 apr 2015, 09:09

Nou posten doe je met spelregelmaat...van de inhoud kan ik weinig zeggen, ik mis het hoogbegaafde kader.

Intelligente mensen kunnen van hun leven een puinhoop maken, ze zien de zin er toch wel van in. Ik wou dat ik hetzelfde kon zeggen.

Blin

Bericht door Blin » 18 apr 2015, 11:15

Intelligente mensen, DrieHonden, die hebben een probleem, het probleem van de brug. Jaren werken om van het probleem af te komen, zijn ze er vanaf staan ze op de brug, weten ze niets meer te zeggen.

Ik had ooit een aspirant verloofde, die probeerde me in zijn armen te drijven, maar hij wist zelf niet meer waar die dingen zaten. Ik maakte me echt zorgen of hij zijn armen ooit nog vinden kon. En toen had hij ze eindelijk gevonden, ik ging erin, en wat denk je? Er was geen fluit aan.

Het probleem van de brug.

Leon

Bericht door Leon » 18 apr 2015, 11:18

Is de conclusie dat bruggen zinloos zijn?

Blin

Bericht door Blin » 18 apr 2015, 12:47

We gooien er even een hele flinke inca drol doorheen, Wimmiedepimmie.

Hij kwam in de jumbo en in de auto met Corneille, zal je net zien, altijd weer het verkeerde moment. Ik gooi de klep dicht van mijn godinnetje, lach (het begint de mensen om mij heen op te vallen dat ik steeds binnenpretjes heb, tot de kaasboer aan toe) en denk, help ik weer, zit ik met een puber opgescheept die zijn blaadjes wil laten zien.
Net met wimmiepimmie begreep ik dat ik het hier ook wel schrijven kon omdat het een logisch gevolg is van.

Toen Kruz ooit met die zwoele tango kwam, schrok ik me echt wezenloos. Het was mijn vader. en Kruz heeft iets van hem in zijn manier van doen, die man uit Gent ook trouwens, een soort alarmbellen gaan dan af.

Ik was gek op mijn vader en hij op mij. Ik heb wel foto's dat we samen dansen, meerdere op meerdere geelheid, ik zou niet weten waar maar ze zitten in mijn hoofd. O ja in kerkenbosch in zeist enbruiloft van een broer van hem, ..mer

Het is een soort van geil maar geen oppervlakkig soort incest , niet uit te leggen maar ik begrijp natuurlijk donders goed wat er aan de hand is. Het is de laatste tijd ook vele malen heftiger geworden, sterker dan het ooit wass toen hij leefde, logisch achteraf.

En toen begreep ik het. Al die gevoelens van sterke liefde , geilheid , lol, een soort onderhuidse grapjes, dingen zien dat komt allemaal door jou. Ik bedoel door jou heen. Wat logisch is alweer, ik kon Abraham een hand geven, die foto is trouwens geslonken tot een lullig pasfotootje maar dat geeft niet. Door jou , in jou, zei de evangelist in mij, zie en voel ik het. Jij bent mijn allesie.wimmedepimmie.

Nou kom maar op met die plaatjes. ik heb toch wel wat over mijn liaan hangen anders schrikt die arme jane zich wezenloos en bij vrouwen moet alles heel omslachtig anders begrijpen ze het niet.

Blin

Bericht door Blin » 18 apr 2015, 12:49

dit is de vader

<iframe width="420" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/v8nSaydD3s8" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Blin

Bericht door Blin » 18 apr 2015, 12:52

dit is zijn zoon

<iframe width="420" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/HYYQ56oZSDM" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Blin

Bericht door Blin » 18 apr 2015, 12:56

Ik ga er verder niet aan trekken, want ze passen prima op elkaar, het is een ander gezichtspunt.

En alles geinvolueerd begrijp ik nu alles en dat wil ik graag zo houden

Ik heb me wel vreselijk lang afgevraagd hoe dat nou bij jou zou zitten tot ik begreep van die zonen en dochters. maar daarmee was nog niet alles opgelost. ik zou niet weten wat het voor jou is, een abstract kristal? ik kan me er allemaal niets bij voorstellen en dat is prima zo.

Blin

Bericht door Blin » 18 apr 2015, 13:02

Nu je het zegt, ik weet het geloof ik wel.

Alles en niets, liefde en schoonheid.

Dat moment van schoonheid, die bliksemschicht is niet meer weg te denken.

Bij mij staat de liefde voorop en dan de schoonheid
en bij jou is dat waarschijnlijk andersom
en toch is liefde schoonheid en schoonheid liefde
ik vind het mooi.

Blin

Bericht door Blin » 18 apr 2015, 13:09

Mijn eerste bliksemschicht was liefde en later kwam de schicht van schoonheid.

Bij jou kwam de bliksemschicht van schoonheid eerst en toen via lillithe (leah) de liefde van eva (rebecca met twee zonen)

duidelijk zo zit het.

om het even leuk uit te rekken zonder dat het al te warrig wordt. Jij wist bij mijn eerste bliksemschicht lang geleden meteen wat er aan de hand was.
Ik niet dat heeft nog wel heel, heel erg lang geduurd. Vrouwen zijn gewoon lekker dommer. :p

Blin

Bericht door Blin » 18 apr 2015, 13:10

wimmiedepimmie.

nou hoe zit het met dieplaatjes

ik heb niet eeuwig de tijd!

Blin

Bericht door Blin » 18 apr 2015, 13:11

ik ga je hangen

voor mij zijn er geen geheimen meer

Leon

Bericht door Leon » 18 apr 2015, 13:28

geknipt
Laatst gewijzigd door Leon op 25 apr 2015, 11:54, 1 keer totaal gewijzigd.

Leon

Bericht door Leon » 18 apr 2015, 14:08

geknipt
Laatst gewijzigd door Leon op 25 apr 2015, 11:21, 1 keer totaal gewijzigd.

Blin

Bericht door Blin » 18 apr 2015, 14:37

ik ga even mijn witje posten en je dan lezen, waarschijnlijk hebben we iets uit te ruilen. Gelijk oversteken

Ik zit nog even te luisteren over het leven van chopin, het homeland polen gdansk en ze t je even in een witje naast haart. Ze zegt dat chopin zijn homeland verliet om de dream of freedom ( dat is nog niet vertaald) waar te maken. In zijn homeland (schoonheid) was dat een hoop.(die andere kant ook te zien, liefde). Ze zegt dat was chopins grootste wens omdat hij dat nooit ervaren had in zijn eigen land. De zonen komen naar beneden om te vertellen van de schoonheid en om de liefde te ervaren. Bij mij is het andersom. De liefde stroomt hier over en ik had een tekort aan schoonheid.
Zo vormen wij een schakel in de cirkel van punten.

Alle hulde aan ott !!!

<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/GfqqjlIqpt8" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

prachtig hoe de schoonheid groots en meeslepend voorbij zeult en dan die lichtheid van otje.

Ik herinner me ook wat Jezz zei over Mahai en dat timmerark het door had en zei dat hij verliefd op maai was. Jij was iets trager, maar toen begreep je het ook.je kon er niet oveoruit, later kom je nog maar een keertje je liefde voor mihai betuigen en omdat twee keer hier ook mooi op zijn plaats was. Jee had al veel eerder verteld dat ze het 1 keer met mihai gedaan had en dat hij haar soms verfjes leverden, ik had dat zowaar begrepen.

Het boven en beneden is er nu wel een beetje uit, het gaat om de uitruil van schatten van punten in de cirkel. en wij staan als gewezen twin towers naast elkaar daar waar schoonheid liefde is. we zijn 1 schakel.

Blin

Bericht door Blin » 18 apr 2015, 14:40

"Hallo,

toen de bliksem bij mij wilde inslaan teleporteerde ik die weg met een omhooggaande spiraal en liet de drie honden los. De bliksem wilde mij een lichte helling geven, achteraf denk ik dat dat misschien een vriendelijker lot was geweest.

Ben ik nog te volgen?

Toen ik jaren later boos werd gaf ik iemand de verticale bliksem, en deze overleed enige tijd daarna. Iets waarover ik me nog steeds schuldig voel, al wist ik eigenlijk niet wat ik deed. Ik heb nog wel wat gebliksemd, cirkeltjes en boogjes, experimenten met de terugslag als het ware, maar nu ben ik gestopt.

Krankzinnig allemaal hè.

Een oude vriend van mij deed kleurtjes, volgens mij heb ik blauw van hem gekregen, maar ik moet toch ook rood zijn, anders had ik geen oranje kind kunnen krijgen met mijn gele vrouw, dat groene kind is wel logisch.

Kan het nog gekker?

De terugslag zal ook wel bij kleurtjes plaatsvinden, ben benieuwd hoe dat gaat.

Je ziet ik ben net zo gek als jij.

En voor diegenen die meelezen en denken wat is dat nou weer? Dat is de waan van magie, een alternatieve beleving wat mij betreft..."

Ontegenzeggelijk een gevalletje van SCHOONHEID

Leon

Bericht door Leon » 18 apr 2015, 14:45

Play in the dark...ik doe gewoon mijn ogen dicht. Dan kan je ook pianospelen hoor, misschien niet zo virtuoos, met van die snelle huppels als bij Liszt, maar toch.

Ach ja en LIEFDE, dat is iets van BINNEN.

Blin

Bericht door Blin » 18 apr 2015, 14:46

Prachtige video, volkomen duidelijk

laat die plaatjes van tarzan en jane maar zitten, die halen het hier niet bij.

Die verontschuldiging was geraffineerd, ik vind je nu al aardig.

Blin

Bericht door Blin » 18 apr 2015, 14:52

Met het herlezen is de kracht er toch weer een beetje af, ieder het zijne

het ga je goed..

Leon

Bericht door Leon » 18 apr 2015, 14:58

Ik was maar wat gaan pianospelen, dat maakt toch weer ongelijkheid ben ik bang, en de terugslagen wil ik op niemand verhalen. Het best is toch nog steeds apart blijven. Tot het einde, of langer...

Blin

Bericht door Blin » 18 apr 2015, 15:02

Mag ik deze van jou

<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/8eo1xMC7VbU" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

dan mag jij Ottje houden, die was volgens mij toch al van jou gekregen. En dan mag je die tee tango's ook, daar was ik al helemaal op uitgekeken maar ik kon er met terugwerkende kracht misschien een beeld mee overbrengen.

Godsamme die van jou zijn allemaalmooi, mij zie je vandaag niet meer.

Blin

Bericht door Blin » 18 apr 2015, 15:10

Myriakat zei ooit dat Satijn wel een vriendinnetje wilde om samen naar de regendruppels in de plas te kijken, hoe ze vielen…

Nou, dat wil ik wel, geheel vrijblijvend uiteraard.

Blin

Bericht door Blin » 18 apr 2015, 15:17

en eindelijk kende Eva Adam nu ook een beetje. Wat heet een een beetje, ik denk zelf helemaal, op wat futiliteiten na. Arrogant natuurlijk.

Ik heet wiesepies maar noem me gerust mevrouw de Winter.

<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/4cOr7JmcOas" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

als daar maar geen kindjes van komen.

en ze kwebbelde maar door….

Leon

Bericht door Leon » 18 apr 2015, 15:18

geknipt
Laatst gewijzigd door Leon op 25 apr 2015, 11:21, 1 keer totaal gewijzigd.

Leon

Bericht door Leon » 18 apr 2015, 15:20

geknipt
Laatst gewijzigd door Leon op 25 apr 2015, 11:22, 1 keer totaal gewijzigd.

Blin

Bericht door Blin » 18 apr 2015, 15:24

Zo is het maar net.

Nu ben je ook nog romantikus en die had ik al onder de futiliteiten geschoven.

Of je nu een schouw hebt waar twee everzwijnen in kunnen of een kleine vurige houtkachel, het blijft een pot nat.

Het moet niet gekker worden, ik kan nu al vertalen wat die mannen zingen. Liefde maakt doof.

Ik begreep het niet van dat 1 worden, het voelde gewoon niet zo. Nu wel, makkie. Het is een kwestie van terugschakelen op de hoofdpunten.

Leon

Bericht door Leon » 18 apr 2015, 15:31

geknipt
Laatst gewijzigd door Leon op 25 apr 2015, 11:22, 2 keer totaal gewijzigd.

Leon

Bericht door Leon » 18 apr 2015, 16:12

Tot mijn spijt lijken bepaalde bestanden het niet te doen, en ik kan de goede originelen niet terugvinden. Ach karma..

Blin

Bericht door Blin » 18 apr 2015, 16:24

Ja shit, dat dacht ik wel want hoeveel is ook yopi die zolekker met myriakt overweg kon in het damesachtige circuit vanpsychiatrie en brands met boeken en dat boek van cioran en nog twee moeilijk filosofen. Tot yopi roet in eten gooide. Voor mij was Yopi ook dat duo in al die goddelijke gesprekken die theo en thea die me meteen van de site aflikkerde, Nou we het er toch over hebben, Woensdag middag van 2 tot 3 zou ik graag vrij hebben, dan heb ik yoga.

Blin

Bericht door Blin » 18 apr 2015, 16:36

Weet je wie ik jammer vind die er niet vaak meer is. Die gast met diens die steeds in gesprek is met een comtesse, gaaf is die.

Maar ik kwam hier omdat mij wat anders te binnen schoot nav je meest pakkende video.

Die schicht met jou was heftig, misschien wel de heftigste maar er waren heel veel meer heftige schichten maar bij mij, hoe kan het anders waren ze uitgespreid. In het begin spaarde ik ook de data die ik dan telkens weer vergat.

Dat ik dood ging in neutraliteit en veel tijdens het lopen waar ik de plekken nog precies van weet. Hier aan de overkant aan het begin van het fietspad. Pats, ik zou alles van de wetenschap weten en ik kreeg het angstige gevoel dat ik het de wetenschap moest vertellen en ik wist niet wat. Dan weer maanden later een reuze pats, donder en bliksem. Liep in onder elektriciteiten draden en besefte ik ineens dat ik steeds rondjes draaide tot een bepaald punt en dan weer terug. Allemaal schichten die niets met mensen hadden te maken. alleen maar schichten zoals de jouwe maar ik kreeg er steeds 1 door de tijd verdeeld, logisch toch. Ik begreep donders goed waar dat vandaan kwam maar nooit wat het betekenden. Het was absoluut

En weer later in de tijd , nee toch niet ze liepen door elkaar , waren het de dingen, je kent ze mijn wasmachine, verwarming, maar ook hele heftige dat je onschuldig op de fiets zat en er ineens zo ongeveer vanaf donderde door een schicht die me liet zien dat zelfs de keitjes waar ik over reed er mee te maken hadden, dat ook zij het waren. Ohf in de badkamer met de vierkante tegeltjes Wafff.

Blin

Bericht door Blin » 18 apr 2015, 16:40

Er was ook niet éen dood maar meerdere, altijd neutraal.

En dan die krankzinnige ontmoetingen met mensen waar geen zak van klopte. Pang door een woordje of blik wist je dat zij wisten en zij het wisten van mij. en dat het daarna ongemakkelijk werd, althans voor mij.

Ik had jouw video verspreid over jaren (luria) een voor een/

Blin

Bericht door Blin » 18 apr 2015, 16:43

sodeknetters, mooi dit.

Leon

Bericht door Leon » 18 apr 2015, 16:46

de terugslag en toch genade geeft een bijzonder combinatie vind je niet?

ik hoop dat je mij voortaan ziet als een kunstenmaker (would be) die zijn dagbaan maar niet opgezegd heeft.

Blin

Bericht door Blin » 18 apr 2015, 16:46

Afbeelding

Blin

Bericht door Blin » 18 apr 2015, 16:48

hoe ik jou zie gaat je geen flikker aan!

Leon

Bericht door Leon » 18 apr 2015, 16:49

geknipt
Laatst gewijzigd door Leon op 25 apr 2015, 11:22, 2 keer totaal gewijzigd.

Leon

Bericht door Leon » 18 apr 2015, 16:50

Blin schreef:hoe ik jou zie gaat je geen flikker aan!
Shit! Ik ben van opvatting dat dit mij wel aangaat.

Blin

Bericht door Blin » 18 apr 2015, 16:51

Hoho,niet zoveel kapsones, het kan heel goed zijn dat ik de zaak voor je verzameld heb en je in 1 keer whammmm..

Die de luria was tenslotte ook een eikel, iedereen zie alles veel te plat.

Gesloten