De topnarcist
De topnarcist
Omdat ik hier nog mag schrijven, heb ik me blijkbaar aan regels gehouden.
Geen waarschuwingen gekregen en ook geen abdicatie.
Nu oppassen niet de fout van Sokrates te maken: de Grote Leider te gaan mokken. Want dan is het gebeurd met me. Ohh, het is een tantaluskwelling een zwaard van damocles, je eigen sysifusoordeel.
Uch! How! Manitou. Hij grootste geestwezen. In gespleten-tongen-taal.
Qahotsko begrip gewoon begrijpen: Alles Manitou, alles dat laat aanwijzen en niet benoemen.
Maar natuurlijk, Qahotsko alleen Indianenfilosoof.
Qahotsko haat spiegelbeeld: toont geen gespleten tong.
::
Wat een topnarcist!
Geen waarschuwingen gekregen en ook geen abdicatie.
Nu oppassen niet de fout van Sokrates te maken: de Grote Leider te gaan mokken. Want dan is het gebeurd met me. Ohh, het is een tantaluskwelling een zwaard van damocles, je eigen sysifusoordeel.
Uch! How! Manitou. Hij grootste geestwezen. In gespleten-tongen-taal.
Qahotsko begrip gewoon begrijpen: Alles Manitou, alles dat laat aanwijzen en niet benoemen.
Maar natuurlijk, Qahotsko alleen Indianenfilosoof.
Qahotsko haat spiegelbeeld: toont geen gespleten tong.
::
Wat een topnarcist!
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Begrijpen en verstaan is hetzelfde als meten zonder gissen.
Ja? 't Is maar hoe je jezelf noemt toch.Driehonden schreef:plaatje is geheimzinnig...
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Als je een beetje gek kijkt, staat er "Los", waren we daar niet eens mee begonnen? Heeeeel lang geleden, met loslaten?
Hm, heb je Jung weer.

Hm, heb je Jung weer.

Integendeel. We zitten er midden in.
En dat heeft ome Feynman voor ons uitgevonden:
Hij noemde de punten in zijn diagrammen

vertices. (Wellicht ten overvloede, punten zijn waar lijnen elkaar ontmoeten.)
Nou heb ik dat woord eens opgezocht.
Vertice en vortex stammen van dezelfde stam, willen zoveel als draaikolk betekenen.
Als ik oneindig veel energie aan een toppunt kan geven, houdt het toppunt nooit op. Als ik oneindig veel energie, maar slechts gekwantificeerd, met stootjes, aan het toppunt kan geven, valt het tussen de quanta door terug. (Of blijft stilstaan/hangen, maar dat is weer een kwestie van relativiteit.)
Door de schier oneindige stroom van kwatta, krijgt het hoogtepunt telkens een nieuwe schop: hoger, hoger, hoger, nog hoger. Je geestesoog staat je misschien wel toe daar een draaikolk in te zien. Op z'n minst een lineaire wolk van onzekerheid, van tijd en plaats, van hoogtepunt. Waar ligt het volgende?
(Had Huygens toch gelijk, met zijn "stootjens van ligt". Kwantummechanicus avant la lettre, wel grappig dat hij al zijn bewijzen telkens met QED ondertekende, Quantum Electro Dynamics.)
Nou ja, dat weten we allemaal al. Dus waarom wordt het zo verstopt achter ingewikkelde wiskunde en dure colleges?
Lees Govert Schilling maar eens in het laatste nummer van de nieuwe wetenschapper. Wat een lul.
En zie je?
Dat als je er gewoon over nadenkt, paranoia zo gek nog niet is. Iedereen heeft het.
Door wie worden we dan ziek genoemd?
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH.

De microfoon valt ... Chaos ... ruis.
Mooi hoor, ik kan er alles in horen.
En dat heeft ome Feynman voor ons uitgevonden:
Hij noemde de punten in zijn diagrammen

vertices. (Wellicht ten overvloede, punten zijn waar lijnen elkaar ontmoeten.)
Nou heb ik dat woord eens opgezocht.
Vertice en vortex stammen van dezelfde stam, willen zoveel als draaikolk betekenen.
Als ik oneindig veel energie aan een toppunt kan geven, houdt het toppunt nooit op. Als ik oneindig veel energie, maar slechts gekwantificeerd, met stootjes, aan het toppunt kan geven, valt het tussen de quanta door terug. (Of blijft stilstaan/hangen, maar dat is weer een kwestie van relativiteit.)
Door de schier oneindige stroom van kwatta, krijgt het hoogtepunt telkens een nieuwe schop: hoger, hoger, hoger, nog hoger. Je geestesoog staat je misschien wel toe daar een draaikolk in te zien. Op z'n minst een lineaire wolk van onzekerheid, van tijd en plaats, van hoogtepunt. Waar ligt het volgende?
(Had Huygens toch gelijk, met zijn "stootjens van ligt". Kwantummechanicus avant la lettre, wel grappig dat hij al zijn bewijzen telkens met QED ondertekende, Quantum Electro Dynamics.)
Nou ja, dat weten we allemaal al. Dus waarom wordt het zo verstopt achter ingewikkelde wiskunde en dure colleges?
Lees Govert Schilling maar eens in het laatste nummer van de nieuwe wetenschapper. Wat een lul.
En zie je?
Dat als je er gewoon over nadenkt, paranoia zo gek nog niet is. Iedereen heeft het.
Door wie worden we dan ziek genoemd?
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH.

De microfoon valt ... Chaos ... ruis.
Mooi hoor, ik kan er alles in horen.
Laatst gewijzigd door memeticae op 09 apr 2015, 23:37, 2 keer totaal gewijzigd.
Het is overigens kinderlijk eenvoudig in bovenstaande figuur de tijd om te draaien: Een proton noem je gewoon een neutron, een elektron een positron het anti-neutrino noem je neutrino en het W- boson noem je W+, daar: Symmetrie.
Oh yeah! Paaartaaayyy
Het feestje werd echter bruusk onderbroken.
We hebben geen formule die met zekerheid zegt tot welk neutrino het anti-neutrino behoort! Alarm, bellen!
Ja, want het aantal neutrino's van de Zon afkomstig klopt niet.
"Ok, hoe lossen we dat op?"
- "Neutrino's hebben massa, daarom ondergaan ze onderweg een gedaanteverandering."
Ja maar ... dat kan toch niet?
"Jawel, de fout in onze metingen staat dat toe"
Hé meneer Higgs. hoe maakt U het? Goed? Dat dacht ik al.
Goed beschouwd heeft Higgs de Aether opnieuw uitgevonden. Lul.
(Of is ze nooit weggeweest?)
Ik weet het niet. Ik ben alleen tot de conclusie gekomen dat religie en wetenschap elkaar nauw aan het hart liggen.
Ik heb er geen zin meer in.
Blijkbaar niet genoeg uithoudingsvermogen in mijn denkkamer, om alsmaar rondjes te rennen.
Ik ben moe, ik ga slapen.
Oh yeah! Paaartaaayyy

Het feestje werd echter bruusk onderbroken.
We hebben geen formule die met zekerheid zegt tot welk neutrino het anti-neutrino behoort! Alarm, bellen!
Ja, want het aantal neutrino's van de Zon afkomstig klopt niet.
"Ok, hoe lossen we dat op?"
- "Neutrino's hebben massa, daarom ondergaan ze onderweg een gedaanteverandering."
Ja maar ... dat kan toch niet?
"Jawel, de fout in onze metingen staat dat toe"
Hé meneer Higgs. hoe maakt U het? Goed? Dat dacht ik al.
Goed beschouwd heeft Higgs de Aether opnieuw uitgevonden. Lul.
(Of is ze nooit weggeweest?)
Ik weet het niet. Ik ben alleen tot de conclusie gekomen dat religie en wetenschap elkaar nauw aan het hart liggen.
Ik heb er geen zin meer in.
Blijkbaar niet genoeg uithoudingsvermogen in mijn denkkamer, om alsmaar rondjes te rennen.
Ik ben moe, ik ga slapen.
Volgens Qahotsko niet, blijkbaar. Maar wat weet hij, hij slaapt.Driehonden schreef:Een bepaalde afkeer van jezelf is dus toch ook weer nodig.
Topnarcist! Vertrouwde zijn eigen spiegelbeeld niet. Zag het voor wat het was, een spiegeling van de natuur. En had het lief door het te haten.
Ik hoop dat ooit te kunnen evenaren.
Als Qahotsko naar mezelf te kunnen kijken en geen gespleten tong te zien.
Ondanks mijn niet-Indianenhuid.
Straks heeft een foton ook nog massa, al was het alleen maar vanwege de gedefinieerde lichtsnelheid.
SSSSShhhh!!! Slapen! Nu! Jij!
SSSSShhhh!!! Slapen! Nu! Jij!
Als je er niet weet mee om te gaan.Leon schreef:Het is warm bij het vuur en in het vuur staren is rustgevend. Maar vuur blijft gevaarlijk.
Levensgevaarlijk zelfs!
Je hebt nog gelijk ook, laten de vuurstokers zich maar branden. Het blijft expertenwerk. Achter dat warmer-/kouderknopje op je muur zit een hoop ... eeehhhh ... genie.

Amorfati, geinige strip.
Als je mee wilt doen, zul je eerst moeten leren hoe zij vuur maken, alvorens je kunt zeggen dat dat toch veel slimmer kan.
(Of je er gewoon niks van aantrekken en je eigen fikkie stoken, dat is immers nog nooit uit de hand gelopen, toch?)
Hoi Leon,Leon schreef:Hallo Memeticae,
bij hogere intelligentie denk ik vaak dat het begrip alleen maar sneller gaat, maar niet noodzakelijk beter begrip is dan ik met mijn intelligentie heb.
ik kan het (misschien voor de verandering eens) niet meer dan het volledig met je eens zijn.
Er zit immers verschil tussen iets begrijpen en iets inzien.
Als je begrijpt wat ik bedoel.
Voorlopig nog niks, daar moet ik even over nadenken.Leon schreef:wat me brengt op de theorie van de meest extreme botsing, wat stel jij je daar natuurkundig bij voor?
nog in het verlengde van de Big Bang met splitsing van materie in de tijd en anti-materie in de anti-tijd (van einde naar begin) zodat ergens voorzien is een ontmoeting tussen materie en anti-materie waar tijd en anti-tijd botsen.
Ik denk dat de botsing niet helemaal volkomen zal zijn, omdat anti-materie in deze tijd voorkomt.
Ik denk dat de botsing niet helemaal volkomen zal zijn, omdat anti-materie in deze tijd voorkomt.
Ja, maar ik zie bigbang niet als soort van extreme ontploffing, daarom heb ik wat moeite met extreme botsing. Dat zou dan het omgekeerde moeten zijn.
Zal wel komen omdat ik van mening ben dat tijd altijd al bestaan heeft, en niet opeens bij de bigbang begon. Ja, voor ons misschien leek t0 op nul te beginnen, maar ik kan (of wil) dat niet bevatten. Het geeft van die rare constructies: anti-tijd, negatieve temperatuur, en zo. Die zijn niet uit te leggen aan een normaal weldenkend mens.
Zal wel komen omdat ik van mening ben dat tijd altijd al bestaan heeft, en niet opeens bij de bigbang begon. Ja, voor ons misschien leek t0 op nul te beginnen, maar ik kan (of wil) dat niet bevatten. Het geeft van die rare constructies: anti-tijd, negatieve temperatuur, en zo. Die zijn niet uit te leggen aan een normaal weldenkend mens.
Waarom geloof jij in de big bang?
Als een soort van existentialistisch zelf-idee?
En alle andere ideeën die ermee samenhangen dan?
Humbug zeg ik, onbewijsbaar: doctrine.
Je wordt in je fantasie gefrustreerd, over wat er allemaal wel niet mogelijk zou kunnen zijn.
Erger nog, tegenwoordig wordt de fantasie voor je gemaakt: op de televisie, Disney, Pixar, Game of Thrones noem maar op.
Geen wonder dat je je soms ongelukkig voelt in je keuzes.
Het escapisme laat je niet ontsnappen van de werkelijkheid.
(Ik trap er ook wel eens in hoor, dus je staat niet alleen)
[oude man]
Waar is de tijd gebleven toen mensen nog voor zichzelf dachten, in plaats van alles maar te accepteren.
[/oude man]
[jongeling]
Doe je ogen een open ouwe! We vechten ervoor!
[/jongeling]
{zen meester}
We are blinded by generation
{zen meester}
Ja nou ja, zie je?
Dat is weer te pedant, te hautain, te weetikveel.
Gelukkig stoor ik me daar niet aan.
Als een soort van existentialistisch zelf-idee?
En alle andere ideeën die ermee samenhangen dan?
Humbug zeg ik, onbewijsbaar: doctrine.
Je wordt in je fantasie gefrustreerd, over wat er allemaal wel niet mogelijk zou kunnen zijn.
Erger nog, tegenwoordig wordt de fantasie voor je gemaakt: op de televisie, Disney, Pixar, Game of Thrones noem maar op.
Geen wonder dat je je soms ongelukkig voelt in je keuzes.
Het escapisme laat je niet ontsnappen van de werkelijkheid.
(Ik trap er ook wel eens in hoor, dus je staat niet alleen)
[oude man]
Waar is de tijd gebleven toen mensen nog voor zichzelf dachten, in plaats van alles maar te accepteren.
[/oude man]
[jongeling]
Doe je ogen een open ouwe! We vechten ervoor!
[/jongeling]
{zen meester}
We are blinded by generation
{zen meester}
Ja nou ja, zie je?
Dat is weer te pedant, te hautain, te weetikveel.
Gelukkig stoor ik me daar niet aan.
Ja. En?
Dat de wereld niet werkt zoals je of we denken dat ze wel of niet werkt, geeft nog geen reden om te veronderstellen dat ze anders werkt.
Of je nu snel van begrip bent of niet.
Bovendien, wij zetten de wereld in het werk.
Alsof ze mee wil doen.
Dat de wereld niet werkt zoals je of we denken dat ze wel of niet werkt, geeft nog geen reden om te veronderstellen dat ze anders werkt.
Of je nu snel van begrip bent of niet.
Bovendien, wij zetten de wereld in het werk.
Alsof ze mee wil doen.
waar is wat werkt, maar het resultaat blijft altijd achter
als we dat nu gewoon dat als wet aannemen zijn we van dat gezeur om verkalringen te vinden om toe te passen af
vandaag ook weer een mooi staaltje meegemaakt:
1 versie van code maken om terug te kunnen draaien als er iets mis is
2 extra effort geven aan testen
3 probleemoplossend vermogen vergroten als blijkt dat er wat mis is
controlefreaks, ongelofelijk...
volgens mij is alleen 3 dat wat werkt, maar dat lijkt irrationeel, fouten toelaten om het vermogen om ze op te lossen te vergroten.
ik heb dat eens aan het management uitgelegd, maar viel niet in de prijzen, later hoorde ik het de manager nog wel herhalen, dus het zaadje is er.
het idee dat in de prijzen viel was agile-werken, waar het toch ook om een soort behendigheid gaat, maar goed zodanig vormgegeven dat die zijn doel wel voorbij moet schieten.
als we dat nu gewoon dat als wet aannemen zijn we van dat gezeur om verkalringen te vinden om toe te passen af
vandaag ook weer een mooi staaltje meegemaakt:
1 versie van code maken om terug te kunnen draaien als er iets mis is
2 extra effort geven aan testen
3 probleemoplossend vermogen vergroten als blijkt dat er wat mis is
controlefreaks, ongelofelijk...
volgens mij is alleen 3 dat wat werkt, maar dat lijkt irrationeel, fouten toelaten om het vermogen om ze op te lossen te vergroten.
ik heb dat eens aan het management uitgelegd, maar viel niet in de prijzen, later hoorde ik het de manager nog wel herhalen, dus het zaadje is er.
het idee dat in de prijzen viel was agile-werken, waar het toch ook om een soort behendigheid gaat, maar goed zodanig vormgegeven dat die zijn doel wel voorbij moet schieten.
Je zou (weer) eens met Theo moeten praten.
Al was het maar om frustraties uit te wisselen.
Geluchte frustraties, hebben geen vat meer.
Al was het maar om frustraties uit te wisselen.
Geluchte frustraties, hebben geen vat meer.
Krijg ik mijn 7 vogeltjes er al een beetje in?
De wereld werkt zoals (minimaal) 7 anderen om je heen hem ook zien.
Als er niemand meer, is implodeer je.
Maar zelfs die mevrouw in Rotterdam, van wie na ettelijke weken pas bekend werd dat ze overleden was.
De stank werd ondragelijk (nou vraag ik je, hoe stinkt het dan in Rotterdam)
Is gelukkig doodgegaan.
De wereld werkt zoals (minimaal) 7 anderen om je heen hem ook zien.
Als er niemand meer, is implodeer je.
Maar zelfs die mevrouw in Rotterdam, van wie na ettelijke weken pas bekend werd dat ze overleden was.
De stank werd ondragelijk (nou vraag ik je, hoe stinkt het dan in Rotterdam)
Is gelukkig doodgegaan.
Theo is bij het management van BT eens binnen komen lopen met een taart met een kaarsje erop.
Alsjeblieft, zei hij. Het eerste jaar van geld weggooien.
(Ik weet de details niet meer, maar daar kwam het op neer. Iets met een bekende oplossing voor een probleem, die maar niet doorkwam)
Heb ik het al eens niet over de lagen van beslissing gehad?
Peter-Principle, Wet van Parkinson?
Ga nu eens in je eigen hoofd na, hoe en of dat werkt.
Verluisterend, niet?
Wat kies je, het spel meespelen, of je eigen identiteit.
Wat verenig je?
Je kunt ook het spel meespelen zonder gedachte, zonder zelf.
Ik heb het spel vaarwel gezegd.
En dat had een rare consequentie.
In tegenstelling tot wat je zou denken, kan ik met een dag per week werken mij in mijn levensonderhoud voorzien.
Ze noemen me genius, en expert.
Raar he?
Ik heb aan 1100 euro per maand genoeg, meer dan genoeg. Minder dan het minimumloon.
Dan heb ik gegeten, getankt, wegenbelasting betaald, en de hypotheek. De nutsbedrijven en ik houd zelfs nog iets over om aan een ander te geven die mijn huis schoonmaakt (helaas komt ze niet zo vaak opdagen)
Nu mijn pensioen nog.
Alsof ik er van uit kan gaan dat ik oud word.
Mijn genie stelt me in staat daar ook een mouw aan te passen.
Alsjeblieft, zei hij. Het eerste jaar van geld weggooien.
(Ik weet de details niet meer, maar daar kwam het op neer. Iets met een bekende oplossing voor een probleem, die maar niet doorkwam)
Heb ik het al eens niet over de lagen van beslissing gehad?
Peter-Principle, Wet van Parkinson?
Ga nu eens in je eigen hoofd na, hoe en of dat werkt.
Verluisterend, niet?
Wat kies je, het spel meespelen, of je eigen identiteit.
Wat verenig je?
Je kunt ook het spel meespelen zonder gedachte, zonder zelf.
Ik heb het spel vaarwel gezegd.
En dat had een rare consequentie.
In tegenstelling tot wat je zou denken, kan ik met een dag per week werken mij in mijn levensonderhoud voorzien.
Ze noemen me genius, en expert.
Raar he?
Ik heb aan 1100 euro per maand genoeg, meer dan genoeg. Minder dan het minimumloon.
Dan heb ik gegeten, getankt, wegenbelasting betaald, en de hypotheek. De nutsbedrijven en ik houd zelfs nog iets over om aan een ander te geven die mijn huis schoonmaakt (helaas komt ze niet zo vaak opdagen)
Nu mijn pensioen nog.
Alsof ik er van uit kan gaan dat ik oud word.
Mijn genie stelt me in staat daar ook een mouw aan te passen.
hallo memeticae,
als je daar ook nog van roken kan...een hele prestatie.
met een paar kinderen zijn de kosten wat hoger, hoewel ze al die fase van zelfstandigheid bereiken.
mijn vrouw kan 1100 euro per maand bijdragen aan de kas en die werkt 60-80 uur per week als zzp-er...ze twijfelt well eens als ze ziet hoe weinig anderen daar soms voor hoeven doen. maar gelukkig is ze wel.
met een paar kinderen zijn de kosten wat hoger, hoewel ze al die fase van zelfstandigheid bereiken.
mijn vrouw kan 1100 euro per maand bijdragen aan de kas en die werkt 60-80 uur per week als zzp-er...ze twijfelt well eens als ze ziet hoe weinig anderen daar soms voor hoeven doen. maar gelukkig is ze wel.
Dat valt wel mee.Leon schreef:hallo memeticae,
Ik heb geen kinderen, maar betaal toch voor die van jou.
Ik ben zelden ziek, en betaal voor andermans ziekte.
Dat doe ik graag en met liefde.
Maar er is iets raars aan de hand, mijn liefde komt niet terug.
Tegenwoordig schijnt een ziektekostenverzekering geen nutsvoorziening meer te zijn. De overheid biedt er tenminste geen een meer aan, maar stelt ze wel verplicht.
Bij een auto- of WA-verzekering kan ik me dat nog enigszins voorstellen.
(Jij veroorzaken, jij betalen)
(Bij de NS, nu geprivatiseerd, betaal je dus met je ritprijs hun verzekering, mocht er iets gebeuren. Hoezo, "openbaar" vervoer?)
(Hoeveel ongelukken zouden er op de weg nog gebeuren, als niemand verzekerd was, als iedereen bij wet zijn toegebrachte schade moest betalen? Of zou dan het verkeer tot stilstand komen, omdat niemand meer durfde te rijden)
Maar om nou te zeggen dat als je ziek wordt het je eigen schuld is?
Dat gaat me wat kort door de bocht.
Bij- en verziendheid, wordt tegenwoordig al niet meer als ziekte gezien (de ziekenfondsbril is weg) sterker nog, je kan je er niet eens tegen/voor of van verzekeren, bij- of verziend te worden. Laat staan het van je inkomstenbelasting af te trekken. Wel voor/tegen/van verlies van je prothese.
Die je dan eerst zelf moet betalen.
Absurd.
Ik heb mijn prothese nodig, anders kan ik niet functioneren en kost dan de maatschappij alleen nog maar meer geld. (zonder bril of contactlenzen kan ik niet zelfredzaam zijn, -6 dioptrie door myopie, erfelijke zonde dan maar? Toch zie ik door een mikroscoop meer dan menigeen, ik ben begiftigd met een zeer hoog oplossend vermogen, ik zie nog steeds blokjes in een iphone "retina", van dichtbij zonder mikroscoop, arendsogen, maar dan met genetisch andere optiek.)
Maar het kan gekker.
Ik ben verplicht verzekerd bij een ziektekostenverzekeraar.
Ik ga er niet van uit ziek te worden, en als ik het al word gaat het sloten met geld kosten. Daarom heb ik het hoogst mogelijke eigen risico genomen.
En wordt ervoor beloond.
Ik betaal 780 euro per jaar aan verplichte verzekering en krijg 40 euro per maand toeslag. Toeslag he, van de regering, omdat ik niet zoveel "verdien".
Leg me dan eens uit, hoe het ziekenfonds verdwenen is en waar het geld nu naar toe gaat? Of gaat die toeslag niet linea recta in de zakken van de verzekeraars?
(Als de overheid nu die verzekeraar was ... had je een middel tot inflatiecorrectie)
Dat is waarschijnlijk de erfenis van 40 jaar graaien.
Ze liegen als de pest. (Pest liegt niet)'private zonden produceren publieke baten'
Elektra, gas, water en riool zijn nutsvoorzieningen. Daar zouden we allemaal voor moeten betalen, met een apriori-algoritme geregeld verbruik per persoon. Dan hoeven namelijk de producenten hun energieverbruik niet aan jou door te berekenen, je hebt al betaald.
Op de manier zoals het nu lijkt te gaan betaal je dubbel.
Maar ja, ik weet niet welke zitting van onze regering de aardgasbaten aan Rusland heeft verkwanseld (dat is de reden dat er niet gestopt wordt met zuigen van gas in Groningen, contract is contract) maar stomme idioten waren ze wel, oogkleppen op én een bord voor hun kop.
Dat schijnt democratie te zijn.
Ammehoela!
Waarom ik dit allemaal schrijf weet ik eigenlijk ook niet.
Op de een of ander manier leent dit forum, misschien ook wel door de mensen die het bevolken, zich ertoe.
Het voelt in ieder geval wel lekker. Alsof ik minimaal een luisterend oor heb.
(sjit, toch een faceboek)
Overigens loop ik thuis bijna altijd zonder bril of lenzen rond en weet me prima te redden.
Alleen het werk dat ik kan, komt niet naar me toe, dat moet ik zelf opzoeken.
Het is voor mij verboden te rijden zonder bril, en bij het OV kan ik de bordjes niet lezen, laat staan dat ik 20 euro op hun rekening ga storten.
Mooi land, dat Nederland.
Boos kunnen worden omdát het functioneert.
Op de een of andere manier is niemand het er ooit mee eens.
Eigenlijk ben ik stiekem wel trots op Nederland, maar dan niet zoals die dikke troela het bedoelde.