Supermaan 5 - 5 - 2012

Ooit gedaan? Gewoon beginnen met schrijven wat je nu denkt en je mee laten voeren op de golven van je gedachten en maar zien waar dat toeleidt. Neem de test en begin gewoon te schrijven...
Gesloten
Intangible Radjanamadjo
Posts in topic: 2
Contacteer:

Supermaan 5 - 5 - 2012

Bericht door Intangible Radjanamadjo » 07 mei 2012, 14:47

Zo hej!!

Eergisteren was de supermaan en hoewel ik em niet heb gezien, heb ik em zeker gevoeld hahaha

De tering man.. ging echt diep Ik was in Zwolle bij het bevrijdingsfestival en het was echt supervet. Ik was redelijk brak toen we er heen reden en na het eerste optreden dacht ik dat het slecht zou gaan. Maar even gelopen en toen ging het wel weer. Optreden gezien van Stephany June en een heel gaaf intiem concert bij Liloe. Beetje gedronken en ik werd al aardig tipsy (heerlijk woord ). Toen een paar hijsjes van een hasjjoint en ik was off into space lol

Ik had voor het eerst oordopjes bij me en met de high gaf dat een heel aangenaam en vervreemdend effect. Op een gegeven moment zei ik wat tegen een vriendin en toen ik het zei dacht ik dat het misschien verkeerd kon overkomen. Maar ze reageerde eigenlijk heel anders dan verwacht en toen besefte ik me dat mensen altijd alleen maar bezig zijn met hun eigen gedachten en dat de ander nooit kan worden beïnvloedt, omdat de ander ook alleen maar bezig is met zijn of haar eigen gedachten.

Dus toen liet ik mijn gedachten los en merkte ik dat de anderen opeens niet meer los stonden van mij. Ik maakte in plaats daarvan opeens deel uit van hun wereld. De wereld omgekeerd dus. En toen besefte ik mij, dat dit is wat loslaten betekent. Niet meer bezig zijn met je eigen gedachten, maar gewoon ervaren wat de anderen ervaren en ondertussen gewoon je eigen ding kunnen blijven doen. Volkomen vrij en volkomen los van elke gedachte. En volledig gegrond in de wereld. Heel apart en bijzonder om te ervaren dat de Ander niets anders is dan de wereld (om ons heen). We hebben een relatie met de anderen door de Ander. Daar heeft Emmanuel Levinas ook al over geschreven.

Het bijzondere is dat ik op facebook ook wat contacten heb die een film hebben gemaakt, genaamd The Collective Evolution. Een aantal mensen plaatsen onafhankelijk van elkaar eigenlijk precies hetzelfde als wat ik hier boven heb beschreven. Alsof de maan hier wat mee te maken heeft, verhult achter de wolken
The quest is to be liberated from the negative, which is really our own will to nothingness. And once having said yes to the instant, the affirmation is contagious. It bursts into a chain of affirmations that knows no limit. To say yes to one instant is to say yes to all of existence.

Civilis
Posts in topic: 1
Contacteer:

Bericht door Civilis » 11 mei 2012, 19:44

Klinkt een beetje als wat Terry Pratchett beschrijft in Unseen Academicals. Hij heeft het er over dat een menigte mensen een soort bewust wezen is dat mensen mee kan trekken zodat ze allemaal hetzelfde euforische gevoel ervaren.
'Power to the one who doesn't want it!' Clawfinger

Intangible Radjanamadjo
Posts in topic: 2
Contacteer:

Bericht door Intangible Radjanamadjo » 13 mei 2012, 00:06

Civilis schreef:Klinkt een beetje als wat Terry Pratchett beschrijft in Unseen Academicals. Hij heeft het er over dat een menigte mensen een soort bewust wezen is dat mensen mee kan trekken zodat ze allemaal hetzelfde euforische gevoel ervaren.
Dat zou cool zijn, als iedereen dat ervaren heeft :)

De sfeer was sowieso goed, veel vriendelijke mensen.. waar het dan precies vandaan komt.. maakt het echt wat uit op zo'n moment? :)
The quest is to be liberated from the negative, which is really our own will to nothingness. And once having said yes to the instant, the affirmation is contagious. It bursts into a chain of affirmations that knows no limit. To say yes to one instant is to say yes to all of existence.

Gesloten