Ander forum
Ander forum
Ik ben benieuwd wie eens een ander forum wil uitproberen. Verandering van spijs doet eten, en mogelijk is er dan kruisbestuiving. Je kunt er ook inspiratie opdoen en dan hier daarover discussiëren. Wat je ook wilt.
http://www.denktrein.nl
lidmaatschap niet verplicht, maar dan wel captcha codes
Een handige optie daar, als je gebruiker wordt, is om al de bijdrages te exporteren naar bestand, eventueel inclusief reacties. en bovendien heb je dan wat statistieken zoals je hier gewend bent.
Een berichtje aan de beheerder is verder genoeg om ook blogs of artikelen te kunnen schrijven, mocht je dat willen.
De site heeft ook RSS, zodat je bijvoorbeeld met Google reader de nieuwe berichten in de gaten kunt houden.
Ik hoop dat deze reclame op prijs gesteld wordt. Ik zal me niet herhalen.
http://www.denktrein.nl
lidmaatschap niet verplicht, maar dan wel captcha codes
Een handige optie daar, als je gebruiker wordt, is om al de bijdrages te exporteren naar bestand, eventueel inclusief reacties. en bovendien heb je dan wat statistieken zoals je hier gewend bent.
Een berichtje aan de beheerder is verder genoeg om ook blogs of artikelen te kunnen schrijven, mocht je dat willen.
De site heeft ook RSS, zodat je bijvoorbeeld met Google reader de nieuwe berichten in de gaten kunt houden.
Ik hoop dat deze reclame op prijs gesteld wordt. Ik zal me niet herhalen.
- Intangible Radjanamadjo
- Posts in topic: 3
- Contacteer:
Ik vind het zelf niet erg dat er af en toe een andere site wordt belicht.. ik persoonlijk ga bv hier zeker wel even een kijkje nemen, omdat ik graag goede fora in mijn standaard internet rijtje toevoeg.. itt de meeste sites kunnen die namelijk wat toevoegen aan mijn dag 
thnx dus voor je link!

thnx dus voor je link!
The quest is to be liberated from the negative, which is really our own will to nothingness. And once having said yes to the instant, the affirmation is contagious. It bursts into a chain of affirmations that knows no limit. To say yes to one instant is to say yes to all of existence.
- Contacteer:
Neus, ben jij de Machinist?
The quest is to be liberated from the negative, which is really our own will to nothingness. And once having said yes to the instant, the affirmation is contagious. It bursts into a chain of affirmations that knows no limit. To say yes to one instant is to say yes to all of existence.
- Contacteer:
Je moet doen wat je zelf wil 
Daarnaast leuk om ook wat van jou te lezen, ik zal er zeker vaker komen en wellicht ook op zijn tijd een stuk aandragen.
Je schrijft iig leuke stukken, heb er een paar gelezen. Ik moet zeggen dat ik het met je laatste alinea tot nu toe vaak eens ben

Daarnaast leuk om ook wat van jou te lezen, ik zal er zeker vaker komen en wellicht ook op zijn tijd een stuk aandragen.
Je schrijft iig leuke stukken, heb er een paar gelezen. Ik moet zeggen dat ik het met je laatste alinea tot nu toe vaak eens ben

Dank je wel. Ik ben nu een vervolg aan het schrijven. Ik ben redelijk productief, heb al drie boeken:-) Het voordeel van de site is dat als je een export doet dat je de pagina bijna ongewijzigd in boekvorm kunt uitgeven.
Denktrein is een doorstart van webfilosofen. De oude content is verwijderd. Maar dat was honderden artikelen en berichten groot.
Denktrein is een doorstart van webfilosofen. De oude content is verwijderd. Maar dat was honderden artikelen en berichten groot.