je zelf zijn

Ooit gedaan? Gewoon beginnen met schrijven wat je nu denkt en je mee laten voeren op de golven van je gedachten en maar zien waar dat toeleidt. Neem de test en begin gewoon te schrijven...
Gesloten
Sardonic
Posts in topic: 1
Contacteer:

je zelf zijn

Bericht door Sardonic » 25 sep 2011, 03:43

ben weer met de intuitieve ontwikkeling cursus begonnen, ik doe deel 1 nog een keer over, was aan deel 2 begonnen maar merkte dat ik achterliep, wat een verademing om te mogen kiezne wat je wil en niet wat je van je zelf moet, ik voel me een stuk zekerder, kan vergelijken en weet al een beetje wat er komen gaat

heb een artikel gelezen over de ontwikkelingen die er nu gaande zijn, de mens (en de aarde) gaan een frequentie hoger, naar de 4e dimensie, wat dat inhoudt is voor velen van ons een verassing aangezien we daar nog nooit geweest zijn, althans, niet in deze staat, een belangrijk onderdeel is de verschuiving van "ik denk dus ik besta" naar "ik denk, dus ik ben niet", interesse? dan stuur ik het je toe

verder kom ik hier niet meer zo vaak, speel een game (grepolis) en ben veel aan 't blowen geweest, had nog wat uit te werken daarmee, 10 jaar geleden gestopt en vorig jaar weer begonnen, ben er bijna klaar mee ;)

hoe ist met jullie ontwikkeling?

Verwijderde gebruiker

Bericht door Verwijderde gebruiker » 28 sep 2011, 21:15

Sardonic schreef:hoe ist met jullie ontwikkeling?
Nog lekker aan het werk. Beetje verhuisd. Kinderen worden groter en alles gaat zo z'n gangetje. Ik ben eigenlijk wel tevreden over mijn ontwikkeling.

Civilis
Contacteer:

Bericht door Civilis » 29 sep 2011, 14:38

Mijn ontwikkeling heeft me met een grote boog teruggebracht naar waar ik al was, met wat nieuwe nutteloze inzichten..

Op welke wereld zit in Grepolis? Ik op Mu
'Power to the one who doesn't want it!' Clawfinger

Intangible Radjanamadjo
Contacteer:

Bericht door Intangible Radjanamadjo » 29 sep 2011, 15:18

Ik heb me een tijd lang heel erg bezig gehouden met waar jij nu over schrijft. Zelf niet meer zo met dit soort zaken bezig, maar zo af en toe lee ik er nog eens over.

Ik vind van je stukje dit
"ik denk dus ik besta" naar "ik denk, dus ik ben niet"
het meest interessant. Sluit heel aardig aan bij wat ik de laatste tijd lees en waar ik me mee bezig hou.

Hier vooral oude dingen die terugkomen en om aandacht vragen, maar merk wel dat ik er nu echt voor wil en durf te gaan. Gemerkt dat ik bij heel veel dingen dacht dat ik wist hoe het werkt, terwijl dat toch heel anders blijkt te zitten. Al met al dus van alles dat een herbeoordeling krijgt en hierdoor krijg ik er allerhande nieuwe inzichten bij.
The quest is to be liberated from the negative, which is really our own will to nothingness. And once having said yes to the instant, the affirmation is contagious. It bursts into a chain of affirmations that knows no limit. To say yes to one instant is to say yes to all of existence.

Gesloten