Ecco homo

Ooit gedaan? Gewoon beginnen met schrijven wat je nu denkt en je mee laten voeren op de golven van je gedachten en maar zien waar dat toeleidt. Neem de test en begin gewoon te schrijven...
Gesloten
Eva Lilith
Posts in topic: 2
Contacteer:

Bericht door Eva Lilith » 03 okt 2008, 19:53

Ja, dat is ook zo.

Het is eigenlijk hetzelfde als dat men neushoorns afslacht omdat de fijngemalen hoorn potentieverhogend zou werken.
Alleen grijpt dit ons meer aan, omdat het mensen betreft.
"De afdrukken van de vinger Gods zijn niet altijd identiek." (Stanislaw Jerzy Lec)

Intangible Radjanamadjo
Posts in topic: 1
Contacteer:

Bericht door Intangible Radjanamadjo » 03 okt 2008, 21:01

Bizar zeg

maar wat te denken van deze zin:
Daarop gaf president Jakaya Kikwete opdracht alle albino's in het land te registreren omwille van hun veiligheid.
Doet me denken aan de WOII en wat er hier in NL zo ontzettend goed (fout) is gegaan.. :-(
The quest is to be liberated from the negative, which is really our own will to nothingness. And once having said yes to the instant, the affirmation is contagious. It bursts into a chain of affirmations that knows no limit. To say yes to one instant is to say yes to all of existence.

yopi
Contacteer:

Bericht door yopi » 03 okt 2008, 22:43

Ik ben vroeger es in Malawi geweest voor een paar maanden op uitnodiging van de zus van mijn vrouw die daar werkte ..
Toen heb ik verscheidene albinonegers gezien. Mensen (inheemse) waren bang voor hun. Ze zagen er ook eng uit: Brandwonden van de zon en natuurlijk vreemd gedrag omdat ze buiten de samenleving stonden net als mensen met vreemde tropische ziektes .. (en invaliden)
Daarom raakt dit bericht me (een beetje .. onder al die andere berichten).
Overigens vertelde Andrea, de huisboy (die in zijn dorp een goede positie had omdat ie een inkomen van de blankies had), mij dat er in Afrika geen negers wonen:
"Negers wonen in Amerika", vertelde hij me.
Nou ja ...
Toch iets om trots op te wezen zeg maar ...

Eddy
Contacteer:

Bericht door Eddy » 04 okt 2008, 00:54

Volgens mij heb ik hier eens een documentaire over gezien...

In India heb ik ook een Albino gezien. Ik had al in maanden geen blanken gezien, en toen reed ik een keer door een stadje en zag ik ineens een wit-gezicht... Bleek het een Albino te zijn.
Hier echter geen problemen op het eerste gezicht. Liep gewoon in een doti, net als andere Indiërs, over straat en deed z'n ding, ook net als andere Indiërs...
"Is man one of God's blunders? Or is God one of man's blunders?"

Jeroen
Contacteer:

Bericht door Jeroen » 07 okt 2008, 10:56

Afslachten die hap. Zelfde met gehandicapten. Kost allemaal veel te veel geld.
Alles is waar -- Omnisofie
Eerst geloven, dan pas zien -- Jim
Now, the only thing there ever is -- Eckhart Tolle
Lijden is maar een concept, laat het los en zie wat het werkelijke is -- IK

Eva Lilith
Posts in topic: 2
Contacteer:

Bericht door Eva Lilith » 07 okt 2008, 13:03

Goed zo Jeroen!
"De afdrukken van de vinger Gods zijn niet altijd identiek." (Stanislaw Jerzy Lec)

Gesloten