het leven is een trein

Ooit gedaan? Gewoon beginnen met schrijven wat je nu denkt en je mee laten voeren op de golven van je gedachten en maar zien waar dat toeleidt. Neem de test en begin gewoon te schrijven...
Gesloten
jim
Posts in topic: 1
Berichten: 72
Lid geworden op: 21 dec 2007, 21:56
Contacteer:

het leven is een trein

Bericht door jim » 08 jun 2008, 21:40

hoi terug van weg geweest geheel in anonimiteit kom ik m'n verhaal doen,, ff lekker alles van me afschrijven,, er zijn de laatste tijd veel dingen gebeurd waar ik me ben gaan afvragen waarom hoe zit dit hoe zit dat, niet meer bij de dag stil staan maar bij de toekomst,, inovativiteit ontdekken,, zelfontplooiing,, njah laten we maar bij het begin beginnen,,
werk speelt bij iedereen een belangrijke rol in het leven of de belangrijkste,, maar ben er door eigen ervaring achter gekomen dat het dus niet het belangrijkste is,, ouders leren de kinderen altijd dat is de sleutel van de toekomst zonder baan kom je nergens,, njah de meeste ouders dan hoor,, overal wordt er gesuggereerd dat de wereld stopt zodra je je baan verliest of stopt,, dat doet het niet,, soms door een stapje terug te nemen maak je een nieuwe rstart waardoor dus uiteindelijk een stapje verder komt,, mjah zo komen de dingen en zo gaan de dingen,, het leven een grote trein,, met tussen stopppen,, de keuze van de sporen voor de bestemming met hoge snelheid door het leven,, zo ook een vriend,, R.I.P. waardoor ik me ook weer af begin te vragen wat de gedachte gang is van zulke mensen,, is dat gewoon het egoistme van de mens,, die mensen daarnaar drijft,, ik zal het waarschijnlijk nooit begrijpen,, njah een stapje terug doen doormiddel van stoppen met m'n baan heeft me een andere baan opgeleverd met een opleiding.
dit was voorlopig m'n gedachte wel ff
binnen kort meer

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten