Spelregels

Ooit gedaan? Gewoon beginnen met schrijven wat je nu denkt en je mee laten voeren op de golven van je gedachten en maar zien waar dat toeleidt. Neem de test en begin gewoon te schrijven...
Blin
Posts in topic: 211

Bericht door Blin » 18 apr 2015, 16:53

Shit! Ik ben van opvatting dat dit mij wel aangaat.
maar jij bent toch geen flikker.

het is het taalgebruik van mijn vader in zijn vrije tijd, afreageren noemen ze dat.

Blin

Bericht door Blin » 18 apr 2015, 16:55

Bij mij afbeeldingen, wat krijgen we nou.

Van de week plaatste ik nog een afgekapt maisveld, wel even opletten graag.

Leon

Bericht door Leon » 18 apr 2015, 16:55

Ik heb zo mijn gelijke gehad in mijn jeugd, maar val toch meer op de drie dingen.

Blin

Bericht door Blin » 18 apr 2015, 16:58

[img][img]http://imagizer.imageshack.us/v2/1280x1 ... 3H15yu.jpg[/img][/img]

het is misschien meer mijn wereld, tussen het laminaat en de drempel.

die andere vind ik mooier , deze ook :greins:

Blin

Bericht door Blin » 18 apr 2015, 16:58

en het is natuurlijk wel mijn eigen foto...

Leon

Bericht door Leon » 18 apr 2015, 16:59

ik hoor het...

Leon

Bericht door Leon » 18 apr 2015, 16:59

nu ga ik eten maken

Blin

Bericht door Blin » 18 apr 2015, 17:00

ik zie dat ik het even verkeerd begrepen had.

soms komen die mannen me even goed van pas, even met de beentjes op de vloer, ik bedoel dat het dan net echt lijkt

yopi
Posts in topic: 3
Contacteer:

Bericht door yopi » 18 apr 2015, 17:14

Blin schreef:sodeknetters, mooi dit.
Wat is mooi?
Ik heb iets gemist geloof ik.
Maar ja. Ik ben dan ook op vakantie.

Opa, Pappa en het kind - een zoontje - zijn aan de voetbal.

Roerend.

Pappa kan er wel wat van en etaleert dat.

Daar is oom, of zoiets.

Ik geef maar een life-verslag wat er hier allemaal aan de hand is op Heideheuvel van Landall.

Wel jammer dat dat eekhoorntje weggejaagd zijn door die mensen.

Een duidelijke verstoring van de natuur.

Daarom is het goed dat al die mensen op internet zitten.
Je moet je voorstellen dat ze allemaal de 'natuur' in zouden gaan.
Dat kan die natuur echt niet hebben.

Gelukkig zijn hier ook nog dingen als midget-golf, dieren- en pretparken.
Dat zijn dingen die de mensen prettig manipuleren en hun vrijheid in stand houden.
Dat kost wel een paar centen, maar dan heb je ook wat.
De eekhoorntjes zijn er blij mee en de middenstand ook.

............

Godverdomme .. Nou wordt mijn gedachtegang onderbroken door dat verhaal van dat bootje op de middellandse zee: Dat die moslim-vluchtelingen die christenen over boord hebben gegooid.

...........

Ik heb toch vakantie?

Gister had ik nog zo'n opperbeste stemming met onze avontuurlijke tocht naar de Heideheuvel. Omdat we niet onmiddellijk naar huisje 167 konden heb ik toen een halve liter bier geconsumeerd: Ik was gelukkig.

Nou, vandaag dat met dat eekhoorntje dat door mijn vrouw gespot was, was dat het enigste wat ik prettig vond.

Die levenslustige mensen zijn de pest volgens mij.

Maar volgens mij denk ik daar morgen weer anders over.
"Eruditie is alleen weggelegd voor loosers".
(Umberto Eco: Het Nul-Nummer)

Blin

Bericht door Blin » 18 apr 2015, 17:19

Bij mij stond blijkbaar als iets klaar.

Ik overweeg het serieus, stellig zelfs.

Waarom zouden al die knalmomenten van hier niet hebben kunnen leiden tot een groot schoon liefdevol geschenk. We hadden het over een cirkel, dacht ik. Mijn gevoel voor abstractie is nou ook weer niet zo ver onderontwikkeld dat ik niet in zou kunnen zien dat dit de schone waarheid is.

Hoezo terugslag? Je bent toch niet in de Luria. Waarom hier toch nog in het hoog laag blijven denken.

Kan ook zijn dat je daar onder dat tuintje op je buik mij in de maling zit te nemen, ook prima.

Wie is hier tenslotte de lul.

mijn gevoel zal er hopelijk wel weer s]achteraan hobbelen.

Blin

Bericht door Blin » 18 apr 2015, 17:23

ja ok, dat is het verlangen, het lurken.

klopt

Blin

Bericht door Blin » 18 apr 2015, 17:26

het beeld erbij kon inderdaad niet mooier

ik vroeg me al af waarom hij zo nadrukkelijk naar voren kwam.

en dat het zo grijzig grijzig was, ik had niet aan de automatisch e knop gezeten.

Vroeger, toen ik nog klein was, ging ik jou steeds bedanken.

En ja natuurlijk is het zo dat ik die foto van die mannen nu anders zie

wat nog niet wil zeggen dat die andere versie ook wel eens leuk is, meneer de Winter.

Blin

Bericht door Blin » 18 apr 2015, 17:28

ik vind die persoonswisseling van jou bv behoorlijk indrukwekkend maar ik had hem pas door toen ik mijn woorden had opgeschreven, dus hij telt niet, althans niet voor jou.

En is dit soms iets nieuws, nou neu

Blin

Bericht door Blin » 18 apr 2015, 17:31

Het is ook niet nieuws.
hij heeft dit altijd gedaan zolang eigenlijk als ik jou ken.

Zit ik op jou, laat hij jou jezelf wegdrukken voor hem.

tegen de tijd dat ik denk, zo ik spoor weer, verandert hij van spoor en dat terwijl er helemaal geen spoor is.

Blin

Bericht door Blin » 18 apr 2015, 17:38

kijk, ik heb net even een nieuwe selfie gemaakt op die ouwe zat mijn haar goed.

[img][img]http://imagizer.imageshack.us/v2/1280x1 ... Qdtx2R.jpg[/img][/img]

Blin

Bericht door Blin » 18 apr 2015, 17:42

Heeft hij toch nog zijn zin gekregen met Co, ik zal er gister misschien niet aan toe geweest zij n toen dacht ik luister vaders, ik ga niet na al die suggestieve Co Westerikken deze plaatsen.

Dat was egoïstisch en egocentrisch, dag mag niet,

Ik vind hem mooi, Yopi. en ik had hem zo voorgekauwd al klaarliggen. Ik hoop dat het mevrouw de winter ook een beetje kan bekoren.

Blin

Bericht door Blin » 18 apr 2015, 17:47

Het zit echt in alles,elk onderdeeltje mens. ik zag het nooit zo uitgesproken als nu.

Leon

Bericht door Leon » 18 apr 2015, 17:57

geknipt
Laatst gewijzigd door Leon op 25 apr 2015, 11:23, 1 keer totaal gewijzigd.

Leon

Bericht door Leon » 18 apr 2015, 17:59

geknipt
Laatst gewijzigd door Leon op 25 apr 2015, 11:23, 1 keer totaal gewijzigd.

yopi
Posts in topic: 3
Contacteer:

Bericht door yopi » 18 apr 2015, 18:01

Ab Ovo.
Vanaf het begin.

Voordat het ingewikkeld wordt is het makkelijkste om naar het begin te gaan.

Zeg maar beter: Een eitje is een eitje.

Laatst zag ik met een fietstocht tot mijn verbazing nu al een eendje met vijf kleintjes. Het was een witte moeder, maar niet zo wit als een Ariër.
(Let op: Dit is de werkelijkheid en niet de fantasie)

Twee waren er van die volbloed geeltjes, zoals de Donald Duck eendjes uit de stal van Walt Disney.

De drie anderen waren ook wel schattig: Bruin-Zwart met een borstje: geel. Schattig zolang ze jong zijn. Maar oh oh oh, als ze wat groter worden. Dan is het toch het beste dat ze opgevroten worden door de kat van onze buren. Dat is zo'n jager, die er voor zorgt dat de evolutie zijn goede gang gaat.

De instincten ontgaat dat soort types als van IS.
........

Gelukkig zijn die bezig om de zelfmoord-aanslagen te overtreffen door iedereen tot vijand te maken. En zo iets nieuws te brengen. Wat de media in het Westen wel kunnen gebruiken met al die gewenning aan geweld en zo: De collectieve zelfmoord, de omgekeerde genocide.

Dat ik dat nog mee mag maken en nog enige prikkels meemaak naast de midget-golf en de vers gebakken broodjes bij het ontbijt.

Niettemin blijf ik er bij: Mijn nalatenschap gaat naar de eekhoorntjes.
Weliswaar toevallig. Maar ik wil er van af wezen om rustig te kunnen sterven.

Elke ouwe lul wordt een boeddhist.
Ondanks dat ie elke ochtend met een erectie wakker wordt.

Eigenlijk is alleen de onrust mij bijgebleven.
Een onrust die eigenlijk een gewoonte is en die geen weg meer kan vinden.

Leuke vakantie.
"Eruditie is alleen weggelegd voor loosers".
(Umberto Eco: Het Nul-Nummer)

Leon

Bericht door Leon » 18 apr 2015, 18:06

Hallo Yopi,

al het goed is een mix tussen positief en negatief, want je moet onderscheid kunnen maken toch?

Op filosofie.be is siger er vandoor, die heeft een plaatje van een eekhoorn in de hoogste boom, hij kon de druk van kritiek niet aan. We zijn toch zo goed in psychische druk maken, ik ook trouwens, maar dat weet je wel.

Leon

Bericht door Leon » 18 apr 2015, 18:12

geknipt
Laatst gewijzigd door Leon op 25 apr 2015, 11:24, 1 keer totaal gewijzigd.

Blin

Bericht door Blin » 18 apr 2015, 18:18

het duizelt me, even schrijven
jij zei dat ik de echo was van je vrouwelijke kant, dat zie ik. je kent haar ze was jouw zwartje, lillith. en nu zie je wat., de echo van jouw shekinah. Met jou is het makkelijker want ik zie mezelf nog niet zo snel in dat water staan.

maar ook abstract lukt het me niet, ik zie jou als twee vlakjes en mezelf alsmaar 1

omwacht de jager blijft jagen blijft naar beneden schoppen en schieten maar ikblijf toch mooi niet zoeken, waarnaar? O wacht ik moet een ander beroep, ik ga ook een beetje zitten naaien en borduren. Wist ik ook alweer.

het blijft raar dat jij twee kanten hebt,,,,, of nee er is iets dat niet in de foto's zit, hebbes. je vecht niet naar beneden, je zit met je grote vriend te lullen, Yes, ik ook natuurlijk, Ik kan als vrouw maar ik kan ook als man, weet hoe dt moet maar sinds vandaag ervaren dat het in wezen hetzelfde is wat we doen.

We kletsen met onze grote vriend.

Blin

Bericht door Blin » 18 apr 2015, 18:20

en ondertussen kijken we wat daar de echo van is en verbazen ons. dat de dingen vallen zoals ze vallen
.

Van die eekhoorn begrijp ik werkelijk geen fluit.

Blin

Bericht door Blin » 18 apr 2015, 18:31

juist

Je klets wat met je grote vriend en als echo gebeuren er wonderbaarlijke dingen, cadeautjes om waar te nemen, maar het blijft een fooi.

Ik liep op de hei te glunderen wat eruit voortkwam was in feite een fooi. dat was ook een goeie van jezz in parijs, niet meer dan een vermoeden voor mij.

Het zijn niet de eekhoorntjes waarvoor je het doet maar het is dat wat je ziet als echo van. dat de woorden geschreven worden, het verhaal vertelt. En als echo zien we wie er profijt van heeft , zij die in de boom klimmen en hoe weet ik dat? uit ervaring.

Jij bent de echo van mijn grote vriend , dichterbij dan de eekhoorntjes die misschien echo's van echo;s zijne dit wordt toestand ik houd het erbij.

Was het nieuw, nee natuurlijk.

Wat is er dan vandaag zo bijzonder? Het heldere ervaren.

Blin

Bericht door Blin » 18 apr 2015, 18:41

nee plastisch kan het ook wel

ik klets zoals gewoonlijk met mijn grote vriend, jij bent daar de echo van, het cadeautje, ik klooi wat met papier en strik omdat dat prettig is maar als jij er niet bent is geen cadeautje ook heel prima. Nee toch maar seks . Nee toch maar vlakjes want ik begin nu ineens te denken dat ik weleens de godganse dag met mijn grote vroend seks zou kunnen hebben. Juist, dat is ook zo, als ik aan het eerder gevoel van mijn vader denk, Wij trekken hand in zijn warme hand door bananenland/ En wat er voor de rest gebeurt zie ik wel. ik laat me graag verrassen. maar alleen met mijn hand in zijn warme hand, wat wil een mens nog meer.
Na mij de zondvloed, laat de eekhoorntjes maar klimmen. Het was loeimooi maar ik ga nu wandelen in zijn hand. O mijn god, ik lijk coby wel.

Klaar, voor mij geen koffiedik meer.

Blin

Bericht door Blin » 18 apr 2015, 18:48

En wat ik onder de roeier deed of dat ik een sollicitatie formulier op stuur, ik kan me er werkelijk niet meer over opwinden, zelfs niet over het geeikel van jou over eekhoorntjes, ze doen maar/ Gelukkig is het meeste bijzonder grappig en bijzonder aangenaam

Goedenavond

Blin

Bericht door Blin » 18 apr 2015, 19:18

Tadaaaaa!!!!

Er is helemaal geen grote vriend!

ik ben het zelf

knap lastig als dat nu net het issue van je leven is.

Ik zit gewoon de godgabnze dag wat in mezelf te lullen en dat is bijzonder plezant, plezanter dan dat kan ik niet bedenken. Ik ben nl 1

Maar als ik moet optreden, echt geen idee wie me stuurt, verder dan wie kom ik niet. Dan zijn er twee mogelijkheden het is in het land van de enen de muliversa, punten in een cirkel, die ik ook ben En waar ik een woest aantrekkelijke buurman heb
of ik moet optreden in het land van twee, een beetje trieste aangelegenheid met ook veel klein geluk, het land van de verscheidenheid, maar al te vaak zwart wit.Ze zijn ook gewoon punten maar ze zien het niet, net als ik het niet zag, de punten zijn gevuld, zoals ik mijn kennis altijd wilde stapelen.

Wie doet mijn boekingen, ik ben een makkelijk mens ik vind het al snel leuk.

Het is niet zozeer wat er is want er is niks, maar het is het gevoel dat ik heb ebn de ervaring hoe dat zo tot stand kwam. Ik ben niks meer dan een gedachte, wind in een membraan dat voelt, denken is de echo van voelen, ik kijk

ik kijk hoe mijn woest aantrekkelijk nevenuniversum, windje in membraan me vernaggelde en de wind me liet waaien waar ik me voel. het is geen vernaggelen, eigenlijk net zo goed verlachelen. Het is goed zo als het is, het is. meer is er niet maar het voelt meer dan prima.

Blin

Bericht door Blin » 18 apr 2015, 20:00

en dat dan je ogen dichtvallen wegens helemaal kapot en je na een tijdje wakker wordt van het geluid van tanks die voorbijtrekken in de lucht.

zo vaak al gebeurd

het zijn ideeën

Blin

Bericht door Blin » 18 apr 2015, 22:38

Dat van die tanks in de lucht dat heeft me nogal beziggehouden vanavond. Alles is verwarrend omdat je ook in het verhaal zit, er deel vanuit maakt, dat gaat altijd over iets werkelijks of onwerkelijks, er is geen grijs gebied, het loopt de er
klaar die werelden maar met die tanks is duidelijk heel anders.

Ik denk dat het voor het eerst was toen met denis en jij, vreemde tijd wel zo vreselijk weird dat het mooi is. Er liep toen echt zo vreselijk veel door elkaar, in ieder geval hoorde ik tioen jullie steeds door de lucht komen. Echt hard traag tank geluiden, ze zijn ook duidelijk bij lice ott die vind ik ook mooi die piepen mijne niet, alleen dof zwaar tank. Ik hoorde jullie toen letterlijk steeds overkomen, en f=gaf daar uitleg aan od liever gezegd ik niet en het klopte ook precies met de dingen die gebeurde. maar het brengt je van de kaart , je hoort zoiets heftigs, je weet zeker dat het voor jou is want hij zit in je verhaal, maar alleen in de mijne. Toch horen andere die geluiden ook, ik vraag ernaar , ze horen wel iets vaags maar ze horen niet het hard zware voorbijgaan wat ik hoor,
Altijd als er iets heftigs gebeurd, dan dood moe , en dan een altijd weer een tijdje later de terugslag, ja
ouw woord maar zo is het, de terugslag van dat geluid de terugslag van wat> van het gevoel dat ik had.

Het trekt ook , ik hang altijd onmiddellijk naar buiten of ga naar buiten, een beetje of je zwaaien kan omdat ze in het beeld het verhaal passen van wat ik denk dat het is. Toch die twee sporen. Je kan gedachten krijgen wat je wilt maar dit zo ervaren is , ja wat is het eigenlijk ik weet het niet, geen gevoel, niet iets van uitersten, schoonheid in zekere zin maar dekt beslist de lading niet, Het is mysterie, daar houd ik het maar op. en ik zal wel gevoelig zijn voor het verhaal waar ik dan echt ook altijd net een flinke brok van had gehad, Jouw woord terugslag dekt de ladimng.

Blin

Bericht door Blin » 18 apr 2015, 22:39

Dat van die tanks in de lucht dat heeft me nogal beziggehouden vanavond. Alles is verwarrend omdat je ook in het verhaal zit, er deel vanuit maakt, dat gaat altijd over iets werkelijks of onwerkelijks, er is geen grijs gebied, het loopt de er
klaar die werelden maar met die tanks is duidelijk heel anders.

Ik denk dat het voor het eerst was toen met denis en jij, vreemde tijd wel zo vreselijk weird dat het mooi is. Er liep toen echt zo vreselijk veel door elkaar, in ieder geval hoorde ik tioen jullie steeds door de lucht komen. Echt hard traag tank geluiden, ze zijn ook duidelijk bij lice ott die vind ik ook mooi die piepen mijne niet, alleen dof zwaar tank. Ik hoorde jullie toen letterlijk steeds overkomen, en f=gaf daar uitleg aan od liever gezegd ik niet en het klopte ook precies met de dingen die gebeurde. maar het brengt je van de kaart , je hoort zoiets heftigs, je weet zeker dat het voor jou is want hij zit in je verhaal, maar alleen in de mijne. Toch horen andere die geluiden ook, ik vraag ernaar , ze horen wel iets vaags maar ze horen niet het hard zware voorbijgaan wat ik hoor,
Altijd als er iets heftigs gebeurd, dan dood moe , en dan een altijd weer een tijdje later de terugslag, ja
ouw woord maar zo is het, de terugslag van dat geluid de terugslag van wat> van het gevoel dat ik had.

Het trekt ook , ik hang altijd onmiddellijk naar buiten of ga naar buiten, een beetje of je zwaaien kan omdat ze in het beeld het verhaal passen van wat ik denk dat het is. Toch die twee sporen. Je kan gedachten krijgen wat je wilt maar dit zo ervaren is , ja wat is het eigenlijk ik weet het niet, geen gevoel, niet iets van uitersten, schoonheid in zekere zin maar dekt beslist de lading niet, Het is mysterie, daar houd ik het maar op. en ik zal wel gevoelig zijn voor het verhaal waar ik dan echt ook altijd net een flinke brok van had gehad, Jouw woord terugslag dekt de ladimng.

Blin

Bericht door Blin » 18 apr 2015, 22:47

eerst interland error
tweede keer komt ie door.

De oplossing op een presenteerblaadje. waarbij error geen euro is, er wordt geschoven in mijn verhaal wat in al die kabbalah verhaal tegelijkertijd het gevoel is. \\Ja het rommelt , ik ben iets aan het verschuiven, er wordt een prop doorgeslikt een schoksgewijze stap en dan later de neerslag,

hoewel ik steeds het gevoel heb dat het niet opschiet als ik weer eens aan het krassen sla, schiet het misschien niet op qua verhaallijn , dt gaat zoals het gaat maar ik raak waarschijnlijk een stukje meer open en dan de neerslag met dat gedonder van tanks in de lucht is dan de neerslag daarvan. \

Toch is het vreemde dat ik het niet zelf herken bv in die ootje video, dat zware schuiven maar anderen herkennen dat, jij ook denk ik want in een woelige periode kwam huub mous een keer met van die grote koude stille verlaten gebouwen, dat waren jullie bedacht ik mij erbij wat natuurlijk echt helemaal niet waar is maar misschien in de ogen van hen die kortzichtig zijn. Weg met de woorden, het is een bizar mysterie en ja ook wonderschoon alhoewel ik er geen zak van begrijp

Blin

Bericht door Blin » 18 apr 2015, 22:59

Om het maar even plastisch te houden is het dan dar er in jullie iets gebeurt wat zijn weerslag heeft op mij en ik daarna dan weer een rest van hoor. Een, een en een kleintje. Dat is het proces. Ja het is die spiraal waar zag ikmdie,bij marleen . Het speelt zich dan af tussen de twee lijnen. in het plaatje was dan steeds een deel weg van driekwart naar beneden.
Jij ziet waarschijnlijk aan mijn verhaal dat dat wat jij uitspookt zijn beslag heeft op mij enden zo;n weerslag erachter aan. Ik zag ook vaak een ketting bij plaatjes bij avatars, kettingen met om de paar cm weer een doodlopend slangetje. Dat is het ook, ikmdacht het slurje te zijn, het moet niet veel gekker worden maar ik denk meer dat dat het restant ism de hyoptheekschuld.
Een wisselwerking tussen het mannelijke en het vrouwelijke met een restsliert voor de eekhoorntjes, vreten uit de pot.
Ja satijnenmans dat is lang niet gek bedacht van wie en wies.

Blin

Bericht door Blin » 18 apr 2015, 23:01

en vice versie natuurlijk ook er wordt duidelijk iets geschoven en uitgewisseld , het sleutel woord is energie maar in verschillende vormen.

Blin

Bericht door Blin » 18 apr 2015, 23:04

het membraan is twee laagjes op elkaar. met meen wisselwerking de restanten, eigenlijk geen mooi woord, poep is toch mooie de wereld waarin alles vast zit de realiteit, Het beeld wordt me te duidelijk te plastisch, weg ermee,

ik kijk wel want de moeite waard is het!het is het enige.

Blin

Bericht door Blin » 18 apr 2015, 23:10

alle ikken en personen moeten wel even het verhaal uit, er is iets dat kijkt.

wie kijkt naar zich zelf de navelstaarder de nous van aristoteles. de rest is een stap te ver, de god van spinoza.
Van het vel gezien zien ishij zich 9linke soep0 bewust van het vel. Alhet niets is verboden vanuit ond bezien. zelf even de haakjes invullen.

Ik denk niet dat deze enerverend genoeg was voor een rondje met de lucjt naam vergeten

Blin

Bericht door Blin » 18 apr 2015, 23:16

jij kent me ook niet zozeer door adie verhalen van mij maar door wat ik nu vertel, dat zal je misschien herkennen, ja dat herken h=je zeker maar je ziet dat ik in jou door jou iets bewust ben en dat vindt jij mooi.

We kijken naar de druppels die vallen in de plas en cirkels vormen steeds weer.

Blin

Bericht door Blin » 18 apr 2015, 23:21

ik heb nog even met mijn hoofd buiten gehangen om af te koele en te luisteren. Niks gehoord maar de lucht staat echt vol sterren en ik heb gezwaaid.

Blin

Bericht door Blin » 19 apr 2015, 00:11

Ik zit even bij jij jon de christelijk gladde amerikaan op school,Converteren kan imkers niet meer daar begin ik wel vaker last van de krijge ik krabbel net wat wij sjaal zonder ook maar het flauwste idee te hebben wat en het nalezen heb ikmgeen zin in. Even maar weer het gladde ijs op. er si zoveel wat van geen kanten klopt kan dat getover en bliksemschichten van jouw .

Soms zoals nu ineens hoor ik buiten klein gerommel voor mij, zeg maar, maar het slaat nooit echt op de informatie echt. Dan knippert mijn telefoon ineens:c zoeken terwijl ik niet het gevoel heb dat het om het zoeken gaat. De computer doet uiteraard al jaren vreemd, mijn beeld verschuift nf]v steeds en als hij dan wegschuift schuift hij naar een kant die vast zit ok wacht even , hij schuift terug en ik kan weer, Hetn heeft iets intiems ik zou het niet willen missen maar er klopt heel veel niet in de wereld waarvan 'wij' denke dat het de materiële wereld is. Zo had ik bij alja de boel ondergekalkt en toen sprong haar tekst steeds naar een ander, allemaal kleine dingetje sommig lossen zich op op een lemmon logica manier. Zo denk ik ook niet dat je je huis verkocht hebt, je kan iets, iets uit die cvideo. ik sta hier op twee benen en zie dingen de ene en de andere kant. twee kanten die in detail verschillen. Twee werelden maar werelden zitten in je hoofd. Je lan in een film zitten maar tegelijkertijd zie je nog die ander film ook die grotendeels hetzelfde is maar op details schijnbaar niet.

Teleportatie komt in me op dat wat helemaal in het begin gebeurde, niet teleportsite maar het idee ervan, De boekeb bij jonh, ik heb het gevoel dat een handvol mensen heel oba dichtplamuurd. Er zitten andere mensen achter dat is niet zo vreemd maar de lijnen voor de eekhoorns te volgen en je weet nooit wie wat is. Ikdicjt jou op dat gebied heel erg veel toe maar de kans bestaat dat ik er soms naast zit, wat een geruststelling , het zijn voor mij vage lijnen.

ik val even (om)

Blin

Bericht door Blin » 19 apr 2015, 07:33

Ik bleef hangen bij Mous en dat plaatje van Fonf Elders en Michel Foucault. Het beeld als denken dat voorbijtankt (ook een tanka) steeds weer hetzelfde laat zien. Het beeld van alle interviews tonen iets los van de informatie. De woorden (neerslag van het denken) vallen endan is er het beeld van de informatie (dat wat steeds weer hetzelfde is maar waarvan een patroon te ontdekken valt). Het plaatje los van de inhoud geeft me het beeld van de vrager en de antwoorder. Die vinger van Foucault is het beeld van de strenge god beneden. In werkelijkheid krijg je die niet te zien,(het beeld valt) en is er alleen een vrager, ikzelf. Dat hele gedoe bij mous is ook het patroon. met jouw antwoord dat soms wegvalt en soms niet. En ik die er niet inkom omdat ik het nog niet zie. . Het is geen psychologisch niet zien van mij maar daar gebeurt x in een denken, een wall richt zich op. Soms kan ik door dingen en soms ben ik geband, kom niet door de muur, zo gaat het proces over de schuine vlakjes van jouw abstracte proces. Het denken, de luchttanks, gaat niet over aardse informatie. het zijn de schuivende panelen in je bewustzijn, het is niet eens denken, niet mijn denken maar bewustwording van het patroon. De aardsen maken zich druk om hun woorden het een terugslag van 1 denken., 1 gedachtengang. De poppetjes zien dat wel of zien dat niet of maken zich druk om de aardse werking. waarbij het ego denken iets is wat op slot is. Het patroon geeft het gevoel.
Daarom wordt er zo doorgedramd met die woorden over onderwerpen waar de aardse betekenis van woorden er niet toe doen. Waarom tik ik dit? Wat zal iemand daarvan denken? Allemaal flauwekul van denken in het ei. Buiten is binnen, er is alleen een denken (het voortschuiven van het patroon in een membraan) met een bijpassende interpretatie, bewustzijn, dat een voelen als waarnemer teweeg brengen.
Ik zit nog steeds naast het plaatje van Foucault. Ik ben de vrager. Jij zit tegenover me, het onderwerp interesseert je niet , je zit alleen te wijzen met die vinger en zegt niks. In al die woorden neerslag zit ook een patroon, de bijbelverhalen maar die laat ik even rusten want dat is het kras schilderij. Het patroon lijkt heel moeilijk omdat het zo dichtbij is maar het is juist het makkelijkste, het eenvoudigste, het eenvoudigste dat er is. Energie met als fooi bewustzijn. Omgekeerd, in bijbel taal, kijkt god hoe zijn proces in het membraan verloopt.
Ik kap ermee want ik ga het nu zelf zitten bedenken en dat is het moment dat het ‘mis’ gaat. het moment dat het abstracte overgaat in het kaasschilderij, wat ook gewoon mooi is.

Blin

Bericht door Blin » 19 apr 2015, 07:58

In het kleine zou het wel eens kunnen zijn dat jij de denkkracht ziet die voorbijschuift naar beneden vanuit een bepaald perspectief. Je ziet het voorbijschuiven hier bij mij in die abstracte woorden. het geheel een een abstractie. een ab-stractie die ook aanwezig is in het concrete, de verhalen.

:wall: gesloten en open is geen oordeel maar zien van het patroon met een ander gevoel dan erover oordelen. Het maakt psychologisch niet uit gelaten of open is de gang van het patroon.

In het concrete mijn denken de neerslag van jouw denken als vrouw in een bootje. leven is het bewustzijn van het patroon omdat je zelf ook in het patroon zit ervaar je het als heftig of als stil. maar eigenlijk is het er alleen maar in rood en blauw, de kleuren die het gevoel opwekken, het laten zien.

jouw blauwe denken mijn als neerslag wijnrode denken. daar is de lijn van de spiraal in de buis van glas, membraan, niet te zien, daar valt hij we, de val van adam. het denken dat door jou heengaat is daar niet zichtbaar maar je zag het wel. het denken valt hier bij mij aan de andere kant van de glazen buis. het zijn niet twee lijnen maar een glazen tube, ik zit ]bij tu jij bij be. het is 1 buis . Als het denken in mij zich opent of dat ik als membraan cel opensta en jij ziet het weer terugkomen, ik zie het gaan, ik kan niet anders dan dit versturen. Soms komt het aan soms niet, onpersoonlijk. het gaan is onpersoonlijk maar de interpretatie als ziende het patroon niet. ik praat in de taal waar de niet is omgekeerd.

Van verder gezien maar nog steeds concreet zitten we allemaal als punten in de tube en heeft elke punt misschien wel zijn tegenpunt aan de andere kant 'gestrengheid' van de boom. het denken dat tegen de wal stoot om het te kunnen observeren met als weerslag het gevoel. van voelen (vs) naar denken (israel) alle twee thuisland. En van denken naar voelen. en alle plaatjes (o mijn god met zijn tarzan) kunnen ook op elkaar vallen, het eenvoudigste wat er is. plaatjes uitruilen geeft mij in ieder geval wel een heel ander beeld dan ik gister kon vermoeden. Dit is de neerslag van gister, deze woorden die vallen.

Blin

Bericht door Blin » 19 apr 2015, 08:01

teruglezen kan ik niet en wil ik en gebeurt niet mijn neus staat nieuwsgierig de andere kant op in het proces. ik kan niet anders
ik
kan
niet
anders

Blin

Bericht door Blin » 19 apr 2015, 08:07

als ik denk dat ik weer eens ergens intuin is dat het openstaan van punten die tegelijkertijd openstaan. Als alles openstaat, wat niet kan, maar als...dan valt er niets te zien.
hetzelfde op alleen mijn niveau , door mij kan wel . als alles in mij open staat, zie ik ...niets.

mijn denken schakelt van niveau naar niveau.

in mijn denken zit de terugslag van jouw denken, bij mij een wall, om te kunnen zien.

dat gehnnes van mij met die liefde is niet zozeer eenwoorden maar de aantrekkingskracht..ab.. en dan weer een gaan am de informatie

Blin

Bericht door Blin » 19 apr 2015, 08:10

ik trek een irritante haar uit mijn kin en ik moet poepen. Allemaal geheel gegaan, het is het patroon, belachelijk dat ik je even meld dat ik moet poepen maar ik kan niet anders. Neuzen dicht!

Blin

Bericht door Blin » 19 apr 2015, 08:22

Ja natuurlijk heb ik als weerslg mijn handen gewassen.Weer slag zeg ik nu, geen neerslag.

wat nog even doorkwam is dat ik jou zinnen van 12 jaar geleden ken. ik zou dat van geen ander weten alleen van het algemene. Soms zie ik een woord en dan komt er een zin van toen. ik zou willen zeggen weerslag maar er komt neerslag van jouw denken toen. waarom dat beklijft?

Misschien beklijft het niet, nee het beklijft niet het is er als herhaling, er beklijft niets in mij. ik neem de herhaling waar van het denken dat door jou stroomt.

abacadabra want ik kan niet weten wat jij denkt ik doe het met wat doorkomt en daar komen de gedachten die door jou stromen daar de weerslag van in mij
...draad kwijt. toedeloe.

Blin

Bericht door Blin » 19 apr 2015, 08:27

jij staat nu, vanuit mijn standpunt achter mijn rug en ziet mij poepen, leuk denk je die ziet er lekker uit.

we waren een keer op wintersport . saul heel klein zit in het bad met een grote drol die bovendrijft op het water, ik zou het voorval allang vergeten zijn als niet mijn broertje die altijd meeging er heel soms een opmerking maakt. Saul weet van niks, en ik hoor het, nu pas dringt de betekenis daarvan tot mijn door. zonder de behoefte te voelen dat krasserig over te brengen, de eenvoud is terug, ik zie wel.

Blin

Bericht door Blin » 19 apr 2015, 08:39

huppelen daar zijn we weer. er verspringt iets onder mij , twee postjes in het ondervak, als patroon.

mijn broertje, dat tje en mijn zijn mij dichtbij niveau in de aardse versie van het verhalenpatroon
jij mijn broertje in mij denkpatronenverhaal.

minnares (geinig, ik tikte mijn) broertje zit potdicht en zegt niets
minnares (hier met opzet getikt(getikt jazeker) broertje is open en zegt ook niets.

allemaal mooi en leuk

Dat lachen steeds, die honderden binnenpretjes, soms zit ik hier echt met tranen over mijn wangen van het lachen. En het kan zomaar zijn dat ik het later weer tegenkom en er niets meer aanbindt, Het is als toen de verkeersborden in de fik gingen en ik jou dat als neersla , (jha dat kan okok) schreef.

Die onbedaarlijke binnenpretjes zijn sarah die een kind verwacht. En dan herken ik heel sterk het spotten en spelen van isaac.

Blin

Bericht door Blin » 19 apr 2015, 08:51

ik kan het ook helemaal niet meer bijbenen hier beneden. Doe de stomste dingen, ben steeds tijd wat voor een dag het is, het valt me allemaal niet meer op pas als de muur er is zie ik het.

de dingen om me heen ook daar is interactie, zoals deze tijd tegen de muur van mijn denken, wordt het stiller om me heen, er zijn geen telefoontjes die afleiden, hier thuis zijn ze ineens met andere dingen bezig en hoef ik me nergens mee te m]bemoeien, evolutie klop ook gewoon, als aanpassing aan de omgeven en de omgeving past zich zin zin mij, wat we zien als evolutie en invloeit is het proces , het opengaan, het ontsluiten en het weer sluiten. Het zit in alles. Soms val jij weg, het kan dan nu in een heftige periode wel een dagje duren, een beetje een somberder maar niks ernstig, verveling is het woord, de tekeningen van naam vergeten. om dan versterkt terug te keren. het kloppen van het hart, het leven, alles , alles in samenspraak met niets, de vrager en de antwoorden. alles een tijdig bezien, eenzijdig, met mijn denken kan je alle kanten op.

Blin

Bericht door Blin » 19 apr 2015, 08:55

ik staar een beetje loom naar het beeld dan verschuift het zodat ik de laatste twee post te zien krijg als niet de inhoud maar de informatie van de twee beelden, hier in deze werkelijkheid.

Begint de verwarming als een razende roertje te tikken in de buis dan weer langzaam drup drup

pauze (mous) en ik druk weer op de wegga knop

Leon

Bericht door Leon » 19 apr 2015, 09:53

Ik lees een soort dagboek, zo persoonlijk dat het vreemd is.

Als er iets is dat ik uit moet leggen doe ik dat graag. Dat is een sterke neiging.

Maar over verschuivingen weet ik ook niet veel qua logica. De wereld maakt plaats, zoiets, en dan heb je de keuze om die plaats in te nemen.

Je schrijft met overgave.

Gesloten