Spelregels
fred belt, vriend cactus, waar ik altijd loop aan de regge
cactus beneden ik boven aan de trap , fred aan de telefoon.
ik zeg auto bij het kerkhof
cactus weer naar boven kerkhof?
ik: station kan ook
cactus en kan je daar ook met een rollator
ik een rollator, nee kijk maar op de kaart
cactus kan niet hij zit al in de auto
ik auto bij nieuwe brug kan je meteen opsteken
fred hange
ik een rolaator\? daar zal je daar niet ver mee komen
cactus ik denk het wel dan kan je juist veel verder.
kom terug bij mijn bureau bril stuk op de grond was lievelingsbril, 1 van de 100
precies de goede voor een uitermate scherp zicht op mijn scherm
bij de rechterneus gebroken
de andere kant had ook nog maar een half pootje droevige dag.
cactus beneden ik boven aan de trap , fred aan de telefoon.
ik zeg auto bij het kerkhof
cactus weer naar boven kerkhof?
ik: station kan ook
cactus en kan je daar ook met een rollator
ik een rollator, nee kijk maar op de kaart
cactus kan niet hij zit al in de auto
ik auto bij nieuwe brug kan je meteen opsteken
fred hange
ik een rolaator\? daar zal je daar niet ver mee komen
cactus ik denk het wel dan kan je juist veel verder.
kom terug bij mijn bureau bril stuk op de grond was lievelingsbril, 1 van de 100
precies de goede voor een uitermate scherp zicht op mijn scherm
bij de rechterneus gebroken
de andere kant had ook nog maar een half pootje droevige dag.
Het schilderijtje van de olijfboom hangt nu voor zijn bureau, recht voor mijn neus zegt hij.
Dan hoor ik hem bedanken niet gewoon een keertje maar wel 20 keer. Het blijkt dat Saul hem een film is komen brengen.
Hij vertelt het me fluisterden op de gang want Saul zit op de kamer achter zijn bureau.
Normaal wordt dat niet bijzonder gewaardeerd maar nu hoor ik hem liefdevol vragen wat hij doet.
Saul zegt, ik maak even je scherm schoon want er zitten allemaal dingetjes op.
Een ritsje bedanken volgen,
ik kom hem weer tegen in de keuken deur, vertederd vertelt hij me fluisterend dat saul zijn scherm zit schoon te maken.
Tot zover de tweede lezing uit de Galaten
Moet ik nog opschieten want mij ligt een hoop strafwerk te wachten
Dan hoor ik hem bedanken niet gewoon een keertje maar wel 20 keer. Het blijkt dat Saul hem een film is komen brengen.
Hij vertelt het me fluisterden op de gang want Saul zit op de kamer achter zijn bureau.
Normaal wordt dat niet bijzonder gewaardeerd maar nu hoor ik hem liefdevol vragen wat hij doet.
Saul zegt, ik maak even je scherm schoon want er zitten allemaal dingetjes op.
Een ritsje bedanken volgen,
ik kom hem weer tegen in de keuken deur, vertederd vertelt hij me fluisterend dat saul zijn scherm zit schoon te maken.
Tot zover de tweede lezing uit de Galaten
Moet ik nog opschieten want mij ligt een hoop strafwerk te wachten
<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/IyWfofuirz8" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/4wrBHadoHmo" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
Ja, natuurlijk!Driehonden schreef:Dus TV kan je dan wel helemaal uitsluiten.
(Sexuele voorlichting: maar dan anders)
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Begrijpen en verstaan is hetzelfde als meten zonder gissen.
ik zou niet weten waarom je de tv uit zou moeten zetten er zijn hele goeie programma's /Zo mag ik graag een mooie natuurfilm kijken van de BBC met vogels en vissen. Prachtig en dan ook nog de herhaling, ik lust er wel pap van. En ik kijk ook altijd naar familiediner, das pas leuk, allemaal families die elkaar de tent uitslaan en dan gaat Bert alles weer goed maken voor zolang de uitzending duurt.memeticae schreef:Ja, natuurlijk!Driehonden schreef:Dus TV kan je dan wel helemaal uitsluiten.
Het ging wel in de kosten lopen dat gekijk van mij, en nu heeft de huisbaas de draad doorgeknipt en gelachen, ik weet echt niet wat daar nu zo vreselijk lollig aan is, hij heeft mooier beeld dan ooit tevoren.
Mits je een tv hebt, die nog ruis vertoont.
Auto-mute heet die feature, dat je in in geval van geen ontvangst een zwart beeld voorgeschoteld krijgt.
Auto-mute heet die feature, dat je in in geval van geen ontvangst een zwart beeld voorgeschoteld krijgt.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Ik heb geen tv meer. Die ik wegdeed was oud genoeg om nog ruis te tonen, had nog geen auto-mute.
Maar ik kon geen lekkere non-zender vinden, geen van de ruisen beviel me. Daarom heb ik mijn tv maar weggedaan, en doe het maar weer met mijn zes zintuigen: mijn eigen opinie vormen.
Soms kijk ik nog wel eens tv, bij kennisen enzo. En vraag naar hun opinie.
Het stelt me niet teleur dat ik het omgekeerde terughoor.
Het stelt me ook niet gelukkig.
Als je begrijpt wat ik bedoel.
Maar ik kon geen lekkere non-zender vinden, geen van de ruisen beviel me. Daarom heb ik mijn tv maar weggedaan, en doe het maar weer met mijn zes zintuigen: mijn eigen opinie vormen.
Soms kijk ik nog wel eens tv, bij kennisen enzo. En vraag naar hun opinie.
Het stelt me niet teleur dat ik het omgekeerde terughoor.
Het stelt me ook niet gelukkig.
Als je begrijpt wat ik bedoel.
Word ik me hier een beetje met een probleem opgezadeld waar ik helemaal geen problemen zie. Ik heb een prima werkende tv , hoe jet werkt met een doorgeknipte draad, vraag het me niet want ik heb er geen verstand van. Waarschijnlijk een gevalletje wireless. In het engels voelt het altijd of het probleem is opgelost, Geen stroom is waardeloos maar wireless is weer prima.
Even wat anders. soms zit ik weleens wat te mijmeren over verwachting en dan komt er een of er komt er geen, ik kan er geen peil op trekken. maar er zijn gebiede waar ik wel degelijk pijlen op kan trekken. Zo zie ik de richting hoe de appel van de tafelsprei valt. Dan ben ik even een profeet.
Maar met sommige dingen denk ik een profeet te zijn maar dan blijk ik achteraf gezien toch weer de anti profeet te zijn. Gister hoorde ik tanks in de lucht heel zwaar, ik weet het wel dat kan niet, dan droom je even maar ik heb het wel vaker gehad met dat geluid en dan kwam er vee later altijd nog een tweede colonne achteraan maar veel zachter.
Dus wat deed ik? juist , wachten en luisteren of ik zijn voetstappen hoorde zodat ik het even na kon vragen. Niks geen voetstappen, niks geen tweede keer zachter geluid, niks geen profeet.
Morgen beter
Even wat anders. soms zit ik weleens wat te mijmeren over verwachting en dan komt er een of er komt er geen, ik kan er geen peil op trekken. maar er zijn gebiede waar ik wel degelijk pijlen op kan trekken. Zo zie ik de richting hoe de appel van de tafelsprei valt. Dan ben ik even een profeet.
Maar met sommige dingen denk ik een profeet te zijn maar dan blijk ik achteraf gezien toch weer de anti profeet te zijn. Gister hoorde ik tanks in de lucht heel zwaar, ik weet het wel dat kan niet, dan droom je even maar ik heb het wel vaker gehad met dat geluid en dan kwam er vee later altijd nog een tweede colonne achteraan maar veel zachter.
Dus wat deed ik? juist , wachten en luisteren of ik zijn voetstappen hoorde zodat ik het even na kon vragen. Niks geen voetstappen, niks geen tweede keer zachter geluid, niks geen profeet.
Morgen beter
Ik vind het allemaal drie keer niks.
ik houd toch lekker van jou, enkel en alleen
Ik ga mooi geen 13 jaar van mijn leven door een afvalputje spoelen omdat dat de Here toevallig behaagt. Alleen de ballast, de rest blijft onverminderd. Het is maar dat je het weet. Ik laat niet aan mijn knoppen draaien maar ik houd van jou, godverdomme.
https://www.youtube.com/watch?v=pgQBlPgdzY0[/img]
Geen idee waar BuikA nu weer over zingt maar dit is toch echt hoe ik me voel

ik houd toch lekker van jou, enkel en alleen
Ik ga mooi geen 13 jaar van mijn leven door een afvalputje spoelen omdat dat de Here toevallig behaagt. Alleen de ballast, de rest blijft onverminderd. Het is maar dat je het weet. Ik laat niet aan mijn knoppen draaien maar ik houd van jou, godverdomme.
https://www.youtube.com/watch?v=pgQBlPgdzY0[/img]
Geen idee waar BuikA nu weer over zingt maar dit is toch echt hoe ik me voel

Als bv op OBA de kop van Semen Vredrat zie, is het alweer met me gedaan,
dan smeltik. En ja, ik ben een hete drol, maar hij heeft me zelf gelgd, klootzak. Hij liet me jouw ballen likken en nu lig ik als een hoer op de grond van een circustent die jouw bed is.
[img][img]http://imagizer.imageshack.us/v2/1280x1 ... v5irjl.jpg[/img][/URL[/img]
Ik PIK het NIET, dat je het maar weet!
dan smeltik. En ja, ik ben een hete drol, maar hij heeft me zelf gelgd, klootzak. Hij liet me jouw ballen likken en nu lig ik als een hoer op de grond van een circustent die jouw bed is.
[img][img]http://imagizer.imageshack.us/v2/1280x1 ... v5irjl.jpg[/img][/URL[/img]
Ik PIK het NIET, dat je het maar weet!
pffff, dat hebben we ook weer overleefd,
lekkere Bonobo van me
<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/AQ9zeDd0mpg" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
Let's go
ik volg wel
en heus
ik zal me hier en daar, af en toe, ook wel een beetje inhouden.
[/url]
lekkere Bonobo van me
<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/AQ9zeDd0mpg" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
Let's go
ik volg wel
en heus
ik zal me hier en daar, af en toe, ook wel een beetje inhouden.
[/url]
Ik zoek helemaal niks, niet insinueren, doe nou maar gewoon je ding.
De telefoon gaat het nummer begint met 05, ik denk dat is clementine, die van de adagio's en het winkelen en de cello maar ook heel aardig, alleen bellen is een ramp, onder een uur gaat ze het niet halen. Daar had ik even geen zin in, dus liet hem lopen.
Saul neemr op op zijn kamer, die jongen neemt verdorie nooit op, dit gaat me dan toch een uur kosten
Ik hoor hem zeggen, dan moet u de eigenaar van het huis hebben, hij heeft een beetje een apart taalgebruik, dat schijnt erbij te horen zeg maar, ik was op de gang en hij ging de trap af. Ik zeg hoho, ik ben ook de eigenaar van het huis. Ja zegt hij maar jij gaat mooi niet over de kachel.
Nieuwsgierig luister ik boven aan de trap want bij het woord kachel gaan mijn bellen al snel rinkelen, nou ja dat heb je wel ondervonden zo langzamerhand.
Het is het Stokertje, de nazorg van het kachelwezen, hoe het nu precies gegaan was met de kachel. ik hoor hem hert verhaal vertellen.
Tja er is toen iemand van het stoffertje geweest die heeft hier allemaal zitten kijken hoe het moest met het afbreken van de schouw en hij zou 's middags een offerte sturen, krijg ik 's middags een mail, dat ze daar echt niet aan kunnen beginnen al dat gebrek, zoek zelf maar wat en kom later maar eens terug om ons te plezieren met de aankoop van een kacheltje bij ons. (zij zijn dat bedrijf waar ik als een blok viel voor dat gietijzeren houtkacheltje met dat pannetje erop met knakworstjes maar waar ik verder moest richting de bunkers.
En toen zijn er nog klusjesmannen geweest maar al wat er kwam, geen offerte.
En toen hebben we maar een officiële aannemer in de hand genomen, hier vlakbij in de marslanden, de heer Eikelenboom of zoiets. Want wat je ver haalt hoeft niet altijd lekker te zijn (russisch spreekwoord). In ieder geval is dat toen allemaal keurig geregeld, eikelenboom was trouwens niet zozeer een heer maar gewoon een aardige gast en de jongens die kwamen bikken ook. Reken maar dat ze het goed bij me hadden, althans dat zeiden ze, ik bleef maar slepen met soep en gevulde koeken. Alles afgedekt en al dat stof.
Maar goed, buiten is het lekker weer maar ons bunkertje brandt alweer lekker.
En een beetje nazorg is ook nooit weg , als Stokertje zijnde.
https://www.stokertje.nl
De telefoon gaat het nummer begint met 05, ik denk dat is clementine, die van de adagio's en het winkelen en de cello maar ook heel aardig, alleen bellen is een ramp, onder een uur gaat ze het niet halen. Daar had ik even geen zin in, dus liet hem lopen.
Saul neemr op op zijn kamer, die jongen neemt verdorie nooit op, dit gaat me dan toch een uur kosten
Ik hoor hem zeggen, dan moet u de eigenaar van het huis hebben, hij heeft een beetje een apart taalgebruik, dat schijnt erbij te horen zeg maar, ik was op de gang en hij ging de trap af. Ik zeg hoho, ik ben ook de eigenaar van het huis. Ja zegt hij maar jij gaat mooi niet over de kachel.
Nieuwsgierig luister ik boven aan de trap want bij het woord kachel gaan mijn bellen al snel rinkelen, nou ja dat heb je wel ondervonden zo langzamerhand.
Het is het Stokertje, de nazorg van het kachelwezen, hoe het nu precies gegaan was met de kachel. ik hoor hem hert verhaal vertellen.
Tja er is toen iemand van het stoffertje geweest die heeft hier allemaal zitten kijken hoe het moest met het afbreken van de schouw en hij zou 's middags een offerte sturen, krijg ik 's middags een mail, dat ze daar echt niet aan kunnen beginnen al dat gebrek, zoek zelf maar wat en kom later maar eens terug om ons te plezieren met de aankoop van een kacheltje bij ons. (zij zijn dat bedrijf waar ik als een blok viel voor dat gietijzeren houtkacheltje met dat pannetje erop met knakworstjes maar waar ik verder moest richting de bunkers.
En toen zijn er nog klusjesmannen geweest maar al wat er kwam, geen offerte.
En toen hebben we maar een officiële aannemer in de hand genomen, hier vlakbij in de marslanden, de heer Eikelenboom of zoiets. Want wat je ver haalt hoeft niet altijd lekker te zijn (russisch spreekwoord). In ieder geval is dat toen allemaal keurig geregeld, eikelenboom was trouwens niet zozeer een heer maar gewoon een aardige gast en de jongens die kwamen bikken ook. Reken maar dat ze het goed bij me hadden, althans dat zeiden ze, ik bleef maar slepen met soep en gevulde koeken. Alles afgedekt en al dat stof.
Maar goed, buiten is het lekker weer maar ons bunkertje brandt alweer lekker.
En een beetje nazorg is ook nooit weg , als Stokertje zijnde.
https://www.stokertje.nl
meneer cactus komt me een leuk cadeautje brengen
http://www.volkskrant.nl/buitenland/spa ... ~a3968103/
De gedode docent kwam af op het geschreeuw en werd in zijn buik geschoten. Hij was nog maar net een maand op de school werkzaam als vervanger.
http://www.volkskrant.nl/buitenland/spa ... ~a3968103/
De gedode docent kwam af op het geschreeuw en werd in zijn buik geschoten. Hij was nog maar net een maand op de school werkzaam als vervanger.
en toen stond ik mijn was uit mijn godje te halen en bedacht me dat shekinaatjes echt multitaskers zijn want dat gaat dan ook weer gewoon door en toen de was eruit was dacht ik mooi toch dat ik nu als god noooit meer een rood shirt tussen het wasgoed laat zitten en het dus nooit meer allemaal paarsig wordt. en ik vroeg me af hoe dat zat, of zo'n god van nu af aan altijd de waarheid spreken zal. Beetje saai maar ik leg me er bij neer.
en toen dacht ik aan satijn die wilde een vriendin die samen met hem naar de druppels keek die in de plas zouden vallen en toen dacht ik, ik hoop dat hem het ooit nog overkomen is want ik vond het best weleen aardige gast.
en toen dacht ik aan satijn die wilde een vriendin die samen met hem naar de druppels keek die in de plas zouden vallen en toen dacht ik, ik hoop dat hem het ooit nog overkomen is want ik vond het best weleen aardige gast.
en natuurlijk dat dat gegoochel van je leuk is daar aan die knoppen, toe maar zei van der wall, trek maar hard aan haar tepels.
en net had ik verdorie nog iets anders, het brengt me van mijn apropos, mocht ik die hebben,
o ja en dat dat gegoochel van die lijnen leuk is omdat iedereen nu eenmaal te zien krijgt wat hij te zien krijgt en ik dat werkelijk bloedmooi vind, over uitzicht niks te klagen
en net had ik verdorie nog iets anders, het brengt me van mijn apropos, mocht ik die hebben,
o ja en dat dat gegoochel van die lijnen leuk is omdat iedereen nu eenmaal te zien krijgt wat hij te zien krijgt en ik dat werkelijk bloedmooi vind, over uitzicht niks te klagen
Gelukkig heb ik dat allemaal ook niet gelezen.Ik heb het wel een beetje gehad
Ik heb tenslotte vakantie.
Ik krijg vanavond iets lekkers te eten.
Ff terug in het huisje van Landall en met mijn wifi hier:
* Een bloedblaar op mijn duim toen ik de deur dicht deed naar het terras.
* Een snee in mijn duim met het aardappel schilmesje wat ontbrak in de inventaris van de keuken.
* een maaltijd die we niet konden eten omdat de wieltjes van de blikopener niet op elkaar aansloten.
* De tragiek van het toerisme.
Neem dat nou allemaal maar es serieus.
De Drie Honden oriënteren zich op hun Neus.
Ik post het toch maar al vind ik het onheus.
"Eruditie is alleen weggelegd voor loosers".
(Umberto Eco: Het Nul-Nummer)
(Umberto Eco: Het Nul-Nummer)
er staat nog 1 foto op het blauwe bod, het scherm massage/maasach
benden zag ik ineens wat er nu verdorie weer moest gebeuren. . kom ik boven
de nieuwe foto, zet ik links op het bureaublad en hij schiet naar rechts. Ben ik nieuwsgierig wat het scherm doet , ik neem hem mee op links en hij blijft staan, gewoon een weetje.
O mooi is dat hier word ik ook verder naar rechts gedrukt ,
ik heb nog maar minder dan eenderde ruimte om te tikken
keurig opgemeten met een boekenlegger.
foto komt er aan eerst nog ven image checken!
beeld zakt een schokje meestal trekt het beeld naar links en gaat op slot.
benden zag ik ineens wat er nu verdorie weer moest gebeuren. . kom ik boven
de nieuwe foto, zet ik links op het bureaublad en hij schiet naar rechts. Ben ik nieuwsgierig wat het scherm doet , ik neem hem mee op links en hij blijft staan, gewoon een weetje.
O mooi is dat hier word ik ook verder naar rechts gedrukt ,
ik heb nog maar minder dan eenderde ruimte om te tikken
keurig opgemeten met een boekenlegger.
foto komt er aan eerst nog ven image checken!
beeld zakt een schokje meestal trekt het beeld naar links en gaat op slot.
[img][img]http://imagizer.imageshack.us/v2/1280x1 ... 1Q7sSc.jpg[/img][/img]
o zo? ja, begrepen.
beeld schokt naar links pietsie maar
o zo? ja, begrepen.
beeld schokt naar links pietsie maar
in mijn fooien tijd stuurde ik jou drie keer iets
1 keer naar Denis
en 1 keer naar kruz.
het was een lege rode hoedendoos met een rode strik, daartussen de strik stak een ierse fluit en nog wat ..iets boliviaans ook denk ik, zelfde afmeting als de fluit.
Kruz is mijn vader en ik zijn dochter. Hij heeft een plaatsje in ons huis, hoewel ik doorgaans niet zo van foto 's houdt.
ik zit vast.
jij had je huis te koop en ik ook
weg ermee, huizen zijn wallen.
we vliegen weg we passen helemaal niet in een huis .
1 keer naar Denis
en 1 keer naar kruz.
het was een lege rode hoedendoos met een rode strik, daartussen de strik stak een ierse fluit en nog wat ..iets boliviaans ook denk ik, zelfde afmeting als de fluit.
Kruz is mijn vader en ik zijn dochter. Hij heeft een plaatsje in ons huis, hoewel ik doorgaans niet zo van foto 's houdt.
ik zit vast.
jij had je huis te koop en ik ook
weg ermee, huizen zijn wallen.
we vliegen weg we passen helemaal niet in een huis .
verdomd ik zit er ook , maar niet te lang hoor, ik wil liever vliegen.
ik begrijp nu ook al die verhalen van mij aan jou, Jij denkt anders, meer in ansichtkaarten, meer die indrukwekkende video. Bij jou zat het opgeslote of in ieder geval jij liet jouw bom in mij vallen die uit elkaar spatte en zo zag je alles vallen in van die verbanden van mij. Jij redde mij en ik grondde jouw maar dat is wel plastisch .
We weten gewoon wat er gebeurde ook weer in de luria hoechei
Het kan weg , alles ballast.
He5 was het verbond verband
nu we het hebben gezien kunnen we vliegen
ik begrijp nu ook al die verhalen van mij aan jou, Jij denkt anders, meer in ansichtkaarten, meer die indrukwekkende video. Bij jou zat het opgeslote of in ieder geval jij liet jouw bom in mij vallen die uit elkaar spatte en zo zag je alles vallen in van die verbanden van mij. Jij redde mij en ik grondde jouw maar dat is wel plastisch .
We weten gewoon wat er gebeurde ook weer in de luria hoechei
Het kan weg , alles ballast.
He5 was het verbond verband
nu we het hebben gezien kunnen we vliegen
volgens mij wil jij boven de zee vliegen, ik heb eigenlijk alleen maar boven land gevlogen, laatst wel een prachtig berglandschap, maar ik zat met een fiets en toen ik de trap afliep was ik zwerver.
Ik had keuze uit drie trappen en koos eerst de langzame omhoog en kwam toen in dat prachtige landschap, maar nam de middelste naar beneden, fiets ook nog eens kwijt.
Tsja keuzes.
Ik had keuze uit drie trappen en koos eerst de langzame omhoog en kwam toen in dat prachtige landschap, maar nam de middelste naar beneden, fiets ook nog eens kwijt.
Tsja keuzes.
je hebt nog een afbeelding van mijn beeldscherm tegoed, maar ik beschrijf het wel
groot scherm 32 inch Samsung, met blauw scherm en linkerrij icoontjes en taakbalk met icoontjes. weerspiegeling truiig mens met buikje.
grijze achtermuur met foto 50x70 van wc's van Robbeneiland, de gevangenis van Mandela.
links:
desktopcomputer stoffige bovenkant met beeldje van monnik en ronde houten bak met mini Zen-tuin.
een washand, een paar sokken (schoon) een HD, afstandsbediening, scheerapparaat, USB sticks, brandbare CD's, de dvd Erik the Viking, batterijen, koptelefoon, TomTom raambevestiging
rechts:
houten potje, videocamera in hoesje, printer, mini schoolbord met de half uitgeveegde tekst"je bent om te zoenen", Bonusfolder van Albert Heijn met klassieke schoonheid, stapeltje paperassen.
voor:
toegangspas werk, kleingeld, toetsenbord, muis
achter:
bureaustoel, snurkbed
groot scherm 32 inch Samsung, met blauw scherm en linkerrij icoontjes en taakbalk met icoontjes. weerspiegeling truiig mens met buikje.
grijze achtermuur met foto 50x70 van wc's van Robbeneiland, de gevangenis van Mandela.
links:
desktopcomputer stoffige bovenkant met beeldje van monnik en ronde houten bak met mini Zen-tuin.
een washand, een paar sokken (schoon) een HD, afstandsbediening, scheerapparaat, USB sticks, brandbare CD's, de dvd Erik the Viking, batterijen, koptelefoon, TomTom raambevestiging
rechts:
houten potje, videocamera in hoesje, printer, mini schoolbord met de half uitgeveegde tekst"je bent om te zoenen", Bonusfolder van Albert Heijn met klassieke schoonheid, stapeltje paperassen.
voor:
toegangspas werk, kleingeld, toetsenbord, muis
achter:
bureaustoel, snurkbed
gezellig bij jou, ik vlieg wel op jouw rug, blijf jij gewoon beneden
het nieuws is niet te harden
1 april is er niets bij
oh was het maar 1 april, er gaat niets boven een beetje een norm
theo en thea gigne het ook weer samen doen (hint)
snotneus affaire
echt alles is vreselijk ik hoop niet dat het erger wordt
die bootjes ook zo erg,
bed bad en dinges, ik zeg nog vertwijfeld maar wat moet er nu in hemelsnaam gebeuren met de angst en mededogen in mijn ogen, antwoord: aardbevingsbestendig bouwen
mmmmm lijkt me wel wat.
het nieuws is niet te harden
1 april is er niets bij
oh was het maar 1 april, er gaat niets boven een beetje een norm
theo en thea gigne het ook weer samen doen (hint)
snotneus affaire
echt alles is vreselijk ik hoop niet dat het erger wordt
die bootjes ook zo erg,
bed bad en dinges, ik zeg nog vertwijfeld maar wat moet er nu in hemelsnaam gebeuren met de angst en mededogen in mijn ogen, antwoord: aardbevingsbestendig bouwen
mmmmm lijkt me wel wat.
komt saul net brengen:
<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/EVwlMVYqMu4" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
ouwetje maar mooie timing[/url]
<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/EVwlMVYqMu4" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
ouwetje maar mooie timing[/url]