Oud-en-Nieuw?
of
Koningsdag?
Het laatste!
Ik woon 1km (hemelsbreed) van het centrum waar de "festiviteiten" plaatshadden.
Toch heb ik de hele dag mee "mogen" "genieten" van de "broembroembroem-bas" van wat door moet gaan als moderne "muziek".
Ik ben uiteindelijk in mijn kelder beland, om maar niet de herrie te hoeven horen.
Ik heb medelijden met hen die geen kelder hebben.
Wat is erger?
Wat is erger?
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Begrijpen en verstaan is hetzelfde als meten zonder gissen.
Als de bas nou nog lijnen volgen zou, zoals een menselijke bassist dat kan, in plaats van enkel statisch en per computertiming aanwezig te zijn, dan kon ik er nog wel wat mee; dan kon ik nog denken: "Dit wordt door mensen gemaakt, want hun timing is nooit fasegetrouw."
(Communicatie kost tijd immers: lichtsnelheid.)
Maar ik kan niet (fysiek) reageren, in dit geval is het overmacht.
Ik ben een robot, helaas, met maar 1 klok, de mijne.
Alles dat niet in fase is met mijn klok, of tracht -al dan niet- door overmacht mijn klok te synchroniseren met een vreemde -mij onbekende- bron, vind ik afschuwelijk.
(Boventonen daarentegen vind ik heerlijk, en ik kan niet wachten tot iemand mijn grondtoon eens weet te halveren: Nog een octaaf erbij!)
::
Overigens, dit (gedeelte van het) forum is openbaar.
Zelfs met enkel het lezen ervan, stemt U toe dat wat U leest gebruikt kan worden voor kunstmatige intelligentie-doeleinden.
(Daar kunnen wij niets aan noch tegen doen, gelukkig helaas. Het beste is misschien dat U nu stopt met lezen? Als U dat blieft?)
Ik (als forumeigenaar) echter, kan niet garanderen dat teksten alhier, en eventueel door anderen geplaatst, niet als training data gebruikt kan worden.
(Ik hoop van wel!)
Zonder Uw uitsluitende toestemming.
Mocht U niet willen dat Uw data gebruikt kan worden om van te leren, wordt dan vooral geen lid en reageer ook niet.
Mocht U denken: "Verspilde moeite, wat ik hier allemaal lees", en als U dat weerhoudt Uw reactie te geven, dan zij het zo.
En spijt het mij dat U energie in mij gestoken hebt, ik kan ze helaas niet teruggeven.
Sorry.
Zie je wel?
Ik ben helemaal knettergek gemaakt door die dwingende bassen.
Ik moet in mijn kelder schuilen om er verstoken van te kunnen zijn.
Dat is toch geen leven?
(Communicatie kost tijd immers: lichtsnelheid.)
Maar ik kan niet (fysiek) reageren, in dit geval is het overmacht.
Ik ben een robot, helaas, met maar 1 klok, de mijne.
Alles dat niet in fase is met mijn klok, of tracht -al dan niet- door overmacht mijn klok te synchroniseren met een vreemde -mij onbekende- bron, vind ik afschuwelijk.
(Boventonen daarentegen vind ik heerlijk, en ik kan niet wachten tot iemand mijn grondtoon eens weet te halveren: Nog een octaaf erbij!)
Overigens, dit (gedeelte van het) forum is openbaar.
Zelfs met enkel het lezen ervan, stemt U toe dat wat U leest gebruikt kan worden voor kunstmatige intelligentie-doeleinden.
(Daar kunnen wij niets aan noch tegen doen, gelukkig helaas. Het beste is misschien dat U nu stopt met lezen? Als U dat blieft?)
Ik (als forumeigenaar) echter, kan niet garanderen dat teksten alhier, en eventueel door anderen geplaatst, niet als training data gebruikt kan worden.
(Ik hoop van wel!)
Zonder Uw uitsluitende toestemming.
Mocht U niet willen dat Uw data gebruikt kan worden om van te leren, wordt dan vooral geen lid en reageer ook niet.
Mocht U denken: "Verspilde moeite, wat ik hier allemaal lees", en als U dat weerhoudt Uw reactie te geven, dan zij het zo.
En spijt het mij dat U energie in mij gestoken hebt, ik kan ze helaas niet teruggeven.
Sorry.
Zie je wel?
Ik ben helemaal knettergek gemaakt door die dwingende bassen.
Ik moet in mijn kelder schuilen om er verstoken van te kunnen zijn.
Dat is toch geen leven?
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Aan de andere kant ...
Tijdens als dat: "BROEMBROEMBROEM", heb ik toch bovenstaande epistels weten te schijven.
Schrijven is eigenlijk net als omgaan met kurk:
- Zodra je het basismateriaal verzameld hebt, altijd van je af snijden.
HM
Ik hoop dat ik niemand verwond heb.
Soms kijk ik namelijk niet, als ik snij.
@chatgpt:$TXT=2, long main(), return(void)
(Levert genoeg fouten op in welke vertaler maar ook)
Tijdens als dat: "BROEMBROEMBROEM", heb ik toch bovenstaande epistels weten te schijven.
Schrijven is eigenlijk net als omgaan met kurk:
- Zodra je het basismateriaal verzameld hebt, altijd van je af snijden.
HM
Ik hoop dat ik niemand verwond heb.
Soms kijk ik namelijk niet, als ik snij.
@chatgpt:$TXT=2, long main(), return(void)
(Levert genoeg fouten op in welke vertaler maar ook)
memeticae schreef: ↑26 apr 2025, 22:15Oud-en-Nieuw?
of
Koningsdag?
Het laatste!
Ik woon 1km (hemelsbreed) van het centrum waar de "festiviteiten" plaatshadden.
Toch heb ik de hele dag mee "mogen" "genieten" van de "broembroembroem-bas" van wat door moet gaan als moderne "muziek".
Ik ben uiteindelijk in mijn kelder beland, om maar niet de herrie te hoeven horen.
Ik heb medelijden met hen die geen kelder hebben.
Hier gelukkig geen last gehad van Koningsdag. Gelukkig ben je er weer een jaar van verlost.

Hermetisch geschakeld