Klaar
Ik denk dat het gevoel van niet bevestigd/erkend worden voor altijd bij me blijft, zoals het nu is. We hebben allemaal de wonden van onze jeugd. Maar door dit... ja, wat is het... gevoel(?) kom ik tot niets meer. Het is een te grote barrière.
Eigenlijk hoop ik dat het geen depressie is.
De reden dat ik dit schrijf is dat ik het ergens kwijt moet. Dus vergeet alles zo snel mogelijk en schrijf "rot voor je zeg" o.i.d.
als u zo vriendelijk wilt zijn.
Eigenlijk hoop ik dat het geen depressie is.
De reden dat ik dit schrijf is dat ik het ergens kwijt moet. Dus vergeet alles zo snel mogelijk en schrijf "rot voor je zeg" o.i.d.

Leer mediteren. Leer inzien dat alles voorbij gaat, maar dat achter dat alles een voor de mens onvatbaar mysterie schuil gaat. Maar dat het wonderlijk en mooi is dat we deze tijdelijke levensreis mogen beleven.Leonardo schreef:Het is niet zozeer dat ik me niet goed voel, maar dat ik mijn antwoorden binnen heb. Alles wat ik nog kan bestuderen is overvloedig. Of kunnen jullie mij een goede filosoof aanraden?
Als je niet mag handelen, hoe los je je pijn op?
Het probleem is dat mijn nood niet op deze wereld past.
Misschien is de pijn het gevecht tegen dat van wat ik denk dat het de pijn is.
Misschien is de pijn zo sterk dat ik hem niet kan voelen. Maar de pijn die in je brein zit moet toch wel in je brein passen?
Het probleem is dat mijn nood niet op deze wereld past.
Misschien is de pijn het gevecht tegen dat van wat ik denk dat het de pijn is.
Misschien is de pijn zo sterk dat ik hem niet kan voelen. Maar de pijn die in je brein zit moet toch wel in je brein passen?
Als ik niet zoek, dan 'ben' ik, met alle gevoelens van dien. Gevoelens van kwelling zetten je aan tot actie. Maar ik mag niet handelen. U kunt wel zeggen: “Dan handel je toch gewoon wél?”, als u dat zou willen. Mijn handelen wordt gestopt voor het begint, omdat ik weet dat het gestopt wordt, zodat het geen zin heeft het te beginnen. Sterker nog: ik mag alleen burgerlijke en stereotype dingen doen. Iets anders snapt de gemiddelde mens (IQ:100) toch niet.