Soms, en het gebeurt zeker ieder keer als ik mijn computer opnieuw start, raak ik het overzicht kwijt.
In beeld verschijnt dan "geen nieuwe berichten" terwijl ik voor de hertstart nog wist waarop te reageren.
Ik heb het gevoel dat ik de enige niet ben.
Dus mocht je een reaktie willen, dan is dit je topic.
Paul? Stickie please!
kwijtgeraakte berichten
kwijtgeraakte berichten
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Begrijpen en verstaan is hetzelfde als meten zonder gissen.
Begrijpen en verstaan is hetzelfde als meten zonder gissen.
Zodra je ook maar even iets echt doet op de site en je verlaat de seesie, ben je het overizcht van laatste berichten kwijt, heel vervelend. Ik heb al eerder gepleit voor een overzicht van actuele berichten, de laatste drie dagen of zo, dat moet kunnen want freethinker.nl heeft het ook en dat is dezelfde engine.
Maar goed het overzicht nieuwe berichten is er ook nog niet zo lang, vroeger had je helemaal niets daarvan. Ook niet eigen berichten waar ik daarna nognaar uitwijk, of onbeantwoorde berichten...
Maar goed het overzicht nieuwe berichten is er ook nog niet zo lang, vroeger had je helemaal niets daarvan. Ook niet eigen berichten waar ik daarna nognaar uitwijk, of onbeantwoorde berichten...