Buitenaards leven

Hier is alles terug te vinden over bijzondere personen, zoals Neale Donald Walsch
Gesloten
FrankiCWG
Posts in topic: 1
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 aug 2017, 09:10
Contacteer:

Buitenaards leven

Bericht door FrankiCWG » 19 aug 2017, 17:44

Volgens cwg bestaat buitenaards leven en zou het zich al onder ons bevinden. In mijn periode als student heb ik heel kort techniek en maatschappij gestudeerd waarin vertelt word hoe uitvindingen tot stand zijn gekomen. Zelf geloof ik en kan dat natuurlijk niet aantonen dat er uitvindingen zijn die zijn ingegeven door leven dat van buiten de aarde komt. Met name om het evenwicht in macht en kracht in de wereld te behouden zou dit mogelijk de oorzaak ervan kunnen zijn dat buitenaardse hulp word geboden om het evenwicht niet naar een kant door te laten slaan.

Gebruikersavatar
Paul
Posts in topic: 1
Berichten: 1617
Lid geworden op: 12 sep 2003, 20:40
Contacteer:

Bericht door Paul » 19 aug 2017, 23:53

Dat er buitenaards leven bestaat ben ik van overtuigd. Gezien de grootte van het universum is de kans klein dat er niet ergens anders ook leven is. Het zou me ook niet verbazen als we geobserveerd worden en het zich in compleet andere vorm dan wij kennen al onder ons bevindt.

Ik heb er nooit bij stil gestaan dat uitvindingen ingegeven zouden kunnen zijn door buitenaards leven, maar überhaupt kun je je afvragen waar ideeën bijvoorbeeld ook voor uitvindingen vandaan komen. Kunnen onze hersenen iets compleet nieuws verzinnen of pikken we op een of andere manier een bestaand idee op? Interessante dingen om over na te denken.

Als alles 'zijn' is en onderdeel uitmaakt van één allesomvattend bewustzijn en alleen NU bestaat, dan is alles er eigenlijk sowieso al.

Ik heb zelf vroeger nogal wat nummers geschreven en als iets eenmaal af was dan was het gevoel net alsof het altijd al had bestaan en ik het alleen uit het universum had opgepikt en gemanifesteerd.
Consider it done, and it happens. 8-)

Neem ook eens een kijkje in mijn webwinkel www.soundsforsure.nl voor tweedehands vinyl LP's.

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten