Alles over Niets (meerdere schrijvers; redactie Paul Smit)

Hier is alles terug te vinden over bijzondere personen, zoals Neale Donald Walsch
Gesloten
Gebruikersavatar
Paul
Posts in topic: 1
Berichten: 1617
Lid geworden op: 12 sep 2003, 20:40
Contacteer:

Alles over Niets (meerdere schrijvers; redactie Paul Smit)

Bericht door Paul » 05 aug 2017, 13:02

Alles over Niets is een film met bijbehorend boek.

In de film maak je op speelse wijze kennis met non-dualiteit.

In het boek geven meerdere personen (veelal spiritueel leraren) hun uitleg over non-dualiteit. Door de verschillende persoonlijke manieren van uitleg en nuanceverschillen leer je op een heldere wijze een beeld te krijgen van wat er bedoeld wordt met non-dualiteit en hoe dat kan worden toegepast in je leven. Natuurlijk spreekt de ene schrijver je net iets meer aan dan de andere, wat dat betreft zou je kunnen zeggen, is er voor ieder wat wils.

Persoonlijk vond ik het een leuk boekje om te lezen (en een leuke film om te kijken). Een enkeling vond ik wat minder prettig schrijven, maar dat heb je als er meerdere schrijvers zijn. Het totaalbeeld vind ik helder. Dit is zeker een aanrader voor wie kennis wil maken met non-dualiteit (het principe dat alles wat is bestaat uit één bewustzijn en het 'ik' (ervaren van jezelf als losstaand individu) en alles om je heen een illusie zijn).
Consider it done, and it happens. 8-)

Neem ook eens een kijkje in mijn webwinkel www.soundsforsure.nl voor tweedehands vinyl LP's.

Gebruikersavatar
memeticae
Posts in topic: 1
Berichten: 6523
Lid geworden op: 07 jun 2014, 02:30
Contacteer:

Bericht door memeticae » 10 mar 2018, 03:58

Paul schreef:
05 aug 2017, 13:02
Door de verschillende persoonlijke manieren van uitleg en nuanceverschillen leer je op een heldere wijze een beeld te krijgen van wat er bedoeld wordt met non-dualiteit en hoe dat kan worden toegepast in je leven.
HM

Dat geloof ik niet. (Dat van die eerlijkheid)

Als je dat wil duidelijk maken geloof ik meer in Dimitri Verhulst.

Want dan woon ik in 't Retegem ... en niet in Bussum.
Dimitri Van Renterghem Greunsjotters Vossem
(Echtwaarnieuws!)

https://nl.wikipedia.org/wiki/De_helaasheid_der_dingen
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Begrijpen en verstaan is hetzelfde als meten zonder gissen.

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten