geestewereld wilt fysiek worden?

Zit je ergens mee, ben je nieuwsgierig hoe anderen hier over denken, hoe pakken wij dit aan? Stel hier al je vragen.
Plaats reactie
jcutter
Posts in topic: 1
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 jan 2023, 18:00
Contacteer:

geestewereld wilt fysiek worden?

Bericht door jcutter » 28 jan 2023, 15:47

We hebben een ziel. We keren terug naar de geestewereld na ons dood. Maar wat voor zin heeft het, om vanuit daar weer te reincarneren? Het verschil is dat deze wereld bestaat uit massa en de geestewereld bestaat alleen uit kleuren en vormen. Als de geestewereld een projector is, is de materiele wereld de hologram dat door de projector wordt uitgezonden. Soms denk ik dat wij hier zijn om het universum bewust te maken.

Wat denk jij?
onder steekt, boven wordt door iedereen gezien

Leon
Posts in topic: 1
Berichten: 47
Lid geworden op: 25 sep 2021, 19:58
Contacteer:

Bericht door Leon » 28 jan 2023, 16:23

jcutter schreef:
28 jan 2023, 15:47
We hebben een ziel. We keren terug naar de geestewereld na ons dood. Maar wat voor zin heeft het, om vanuit daar weer te reincarneren? Het verschil is dat deze wereld bestaat uit massa en de geestewereld bestaat alleen uit kleuren en vormen. Als de geestewereld een projector is, is de materiele wereld de hologram dat door de projector wordt uitgezonden. Soms denk ik dat wij hier zijn om het universum bewust te maken.

Wat denk jij?
Interessante visie. Ik weet niet waarom we hier zijn. Ik denk om overal het nut van in te zien.

Gebruikersavatar
arkhétupos
Posts in topic: 1
Berichten: 6673
Lid geworden op: 31 mar 2019, 21:35
Contacteer:

Bericht door arkhétupos » 15 feb 2023, 22:26

jcutter schreef:
28 jan 2023, 15:47
We hebben een ziel. We keren terug naar de geestewereld na ons dood. Maar wat voor zin heeft het, om vanuit daar weer te reincarneren? Het verschil is dat deze wereld bestaat uit massa en de geestewereld bestaat alleen uit kleuren en vormen. Als de geestewereld een projector is, is de materiele wereld de hologram dat door de projector wordt uitgezonden. Soms denk ik dat wij hier zijn om het universum bewust te maken.

Wat denk jij?
We
Wij
Ik jij

Wat jij denkt kan ons vermaken
Wat wij denken weet niemand.

Jezus meende het algemeen geloof aan te kunnen passen naar zijn eigen ideeën.

Wij zijn Jezus niet.
certo emotionibus cognoscere semper cedit aliquid scio nihil scire ideo me
The King and the Priest are unity: "One keeps them poor, one keeps them dumb"
Begrijpen en verstaan is hetzelfde als meten zonder gissen.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten