Waarom is het zo stil op dit forum?

Zit je ergens mee, ben je nieuwsgierig hoe anderen hier over denken, hoe pakken wij dit aan? Stel hier al je vragen.
Gesloten
yopi
Posts in topic: 3
Contacteer:

Waarom is het zo stil op dit forum?

Bericht door yopi » 09 mei 2013, 14:54

Zelf ben ik een week of vijf uitgeschakeld geweest door rugpijn.
En nu zou ik het wel weer prettig vinden om wat gedachten te wisselen ..
:-k

neus

Bericht door neus » 12 mei 2013, 19:52

Hallo yopi, ik zag dat jouw bericht toch nog zeven keer bekeken is maar dan zeker door lurkend. Vervelend van jouw rug. Ik denk dat fora een beetje uit zijn. Conversaties vinden meer plaats als reacties op blogs. Waarom begin je geen blog?

Intangible Radjanamadjo
Posts in topic: 1
Contacteer:

Bericht door Intangible Radjanamadjo » 27 mei 2013, 09:06

Denk dat de kern te klein is.. Zelf wat meer bezig met andere dingen zoals fotografie en misschien de filosofie op iets andere manier aan het benaderen (wat minder van uit het intellect) druk aan het herevalueren

En ook aan het bloggen geslagen, wat met fotografie maar ook wel wat schrijfsels (http://pnco.wordpress.com)
The quest is to be liberated from the negative, which is really our own will to nothingness. And once having said yes to the instant, the affirmation is contagious. It bursts into a chain of affirmations that knows no limit. To say yes to one instant is to say yes to all of existence.

Mtheman
Posts in topic: 2
Contacteer:

Bericht door Mtheman » 07 jun 2013, 22:28

Op een gegeven moment heb je een soort core community op een forum of in een spel/ guild. Deze core mensen zijn het meest actief maar er komt gewoon een omslagpunt waarbij deze actievelingen om welke reden dan ook minder actief zullen zijn. Als er dan geen voldoende aanwas is van nieuwe actievelingen die ouden verversen als het ware, komt het moment dat het dood wordt. Althans dat zijn mijn ervaringen in online communities tot nu toe. Vaak leidt ook nog eens de inactiviteit van één tot de inactiviteit van de ander. Het is moeilijk te doorbreken, ik heb het eigenlijk nog nooit echt weer zien veranderen, als ik dan bijvoorbeeld naar een jaar of zo in een oud account inlog of zo is het vaak nog net zo als de laatste keer dat ik keek.
"What is essential is invisible for the eye, it's only with the heart that you can see rightly"
Scooter - Weekend
Het belangrijkste aan leven?
Is het leven zelf.

Van discussiëren kan je leren de mening van een ander te respecteren.

yopi
Contacteer:

Bericht door yopi » 08 jun 2013, 14:44

Tsja :?

Paul
Contacteer:

Bericht door Paul » 19 mar 2014, 21:35

Ik heb het idee dat het hier weer wat is opgebloeid. Klopt dat?

Dit is natuurlijk een oud kindje van me dat ik inmiddels jaren geleden al los heb gelaten, maar dat wil niet zeggen dat ik er niks meer om geef natuurlijk. ;-)

Uiteindelijk heb ik zelfs een hostingpakket aangeschaft om dit forum open te houden. Lex, medeoprichter, ging namelijk zijn pakket opzeggen waar dit forum op draaide. Het had er zomaar niet meer kunnen zijn, maar dat leek mij nogal zonde, vandaar dat ik Lex heb gevraagd alles over te zetten naar mijn pakket. Zodoende dus is het in leven gebleven.

Hierbij ook even mijn respect naar de diehard forumleden die ook tijdens de stille(re) tijden trouw zijn gebleven aan het filosofieforum. Bedankt hiervoor!
Consider it done, and it happens. 8-)

Neem ook eens een kijkje in mijn webwinkel www.soundsforsure.nl voor tweedehands vinyl LP's.

Mtheman
Contacteer:

Bericht door Mtheman » 19 mar 2014, 23:04

Hey Paul

Er zijn inderdaad wat nieuwe leden bijgekomen de laatste tijd die ook wat actiever zijn en posten. De vraag is natuurlijk of dat temporair is of aanhoudend hoe dan ook jij natuurlijk bedankt voor het overnemen van de hosting van het forum. :klapperdeklap: :greins:
Edit:
BEDANKT
"What is essential is invisible for the eye, it's only with the heart that you can see rightly"
Scooter - Weekend
Het belangrijkste aan leven?
Is het leven zelf.

Van discussiëren kan je leren de mening van een ander te respecteren.

Paul
Contacteer:

Bericht door Paul » 20 mar 2014, 00:02

Zolang het forum er is zullen er mensen bij komen en mensen vertrekken, stille tijden zijn en wat meer levendige tijden.

Voor zover ik zie is het nog steeds een prima bruikbaar forum, dus we gaan gewoon op naar de volgende 10 jaar. :)
Laatst gewijzigd door Paul op 21 mar 2014, 14:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Consider it done, and it happens. 8-)

Neem ook eens een kijkje in mijn webwinkel www.soundsforsure.nl voor tweedehands vinyl LP's.

yopi
Contacteer:

Bericht door yopi » 21 mar 2014, 11:16

:K

Verwijderde gebruiker

Bericht door Verwijderde gebruiker » 04 apr 2014, 01:07

Ik kom af en toe (om de maand of zo) wel eens kijken op het forum, maar ik heb altijd een haat-liefdeverhouding gehad met filosofie en met de gesprekken op dit forum. De felheid van sommige gesprekken (waarvan de meeste gelukkig verloren gegaan zijn) waren intens, maar ook pijnlijk.

Belinda

Bericht door Belinda » 04 apr 2014, 05:46

:K

Belinda

Bericht door Belinda » 04 apr 2014, 09:47

Wat een vreemd plaatje, Okke
mij lijkt Okke meer de naam van een man
kan je haar geen vestje aantrekken
haar jongens hangen zo te kijk.

Gesloten