Huishouding

Voor registratie bij het forum heb je een speciale VIP code nodig (is extra beveiliging tegen spambots). De VIP code vind je hier tezamen met de spelregels van het forum.
Gebruikersavatar
arkhétupos
Posts in topic: 1
Berichten: 6673
Lid geworden op: 31 mar 2019, 21:35
Contacteer:

Huishouding

Bericht door arkhétupos » 24 nov 2019, 22:48

Hallo, ik ben Chris (memeticae en arkhétupos verenigd onder 1 "noemer") en ik heb het volgende op te merken:

Leon (Onze Beheerder) heeft geen zin meer dit forum te bemensen.
(Mede door alle praxische zaken die erbij horen, als je het mij vraagt, tegenwoordig lijkt het wel een baan: alle ongewenste automatische entiteiten afwijzen)

Ik heb een donatie gedaan en heb met Leon afgesproken dat de boel -min-of-meer- gemodereerd, tenminste tot 1 maart 2020 in de lucht zal blijven.
(Ik ben misschien al wel "eigenaar", maar de echte moderatie vindt door Leon plaats.)

Ik heb het forum ook nog niet in "eigendom", want dat zou mij een rechtspersoon maken.
memeticae schreef:Of mij?
Precies!

De wet kent wel twee persoonlijkheden gedeeld door hetzelfde lichaam (als in: identiteitsfraude) maar nog niet twee persoonlijkheden in hetzelfde lichaam (Dat wordt uitbesteed aan de psychiatrie van het DSM)
memeticae schreef:Alsof het de normaalste zaak van de wereld is.
::

Met betrekking tot dit forum, zat ik te denken de boel in een stichting onder te werpen, maar vanavond schoot mij een nog veel oudere vereniging in het hoofd: "De maatschappij tot nut van het algemeen."

https://www.nutalgemeen.nl/contact/contactgegevens

Ik denk: Dát is de plek waar wij thuishoren.

Want, behalve wat geschiedenis, lees ik weinig over de bedoeling van die maatschappij.

Ledenbijeenkomsten dan en dan, maar verder?
Gebeurt er nog wat mee?

Kijk! Een thuishaven!

viewtopic.php?t=1684#p30479
alain schreef:dan zou ik willen zeggen dat het verwerpelijk is om meerdere waarheden toe te laten in onze gedachte, want het zou de betekenis van de waarheid schaden. op de vraag of je mensen mag wijzen op het feit dat ze in een leugen leven? ik denk dat we uiteindelijk verplicht zijn om de mensen de waarheid te laten zien. alleen de wijze waarop dient per individu verschillend te zijn, en ook de snelheid waarmee je de mensen bedient van de waarheid moet zeer nauwkeurig afgestem[d] worden. ik heb wel een vraag voor diegene die zegt dat er meerdere waarheden zijn. wat als de waarheid vrij is voor ieders eigen interpretatie wat is de waarheid dan nog waard?
@Leon jij hebt toch de hele database van Paul gekregen? Waarom kan ik er dan niet in vinden wat ik zoek?


::

Ik het het NUT een email gestuurd.

Elke lezer dezes is natuurlijk vrij het NUT van kritiek te voorzien. Ik vermoed dat elke vorm van kritiek welkom is.

::

Wie weet?
Met een beetje geluk komen we door de ballotage.
secretariaat@nutalgemeen.nl schreef: Is filosoferen van algemeen nut?

Hallo.

Ik ben (bijna) eigenaar van een internetdomein: filosofieforum.nl.

Hier wordt gesproken, soms, over zaken die het daglicht -in sommige opzichten- niet verdragen kunnen.

Mag en kan ik onder Uw hoed vallen, of dien ik zelf een stichting te stichten?


Bij voorbaat alvast veel dank voor uw nuttige antwoord":

Chris.
::

Gelieve reacties op dit onderwerp elders te behandelen.

Dit wordt een poging tot verhalend verhalen.
certo emotionibus cognoscere semper cedit aliquid scio nihil scire ideo me
The King and the Priest are unity: "One keeps them poor, one keeps them dumb"
Begrijpen en verstaan is hetzelfde als meten zonder gissen.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten