Delete my account

Voor registratie bij het forum heb je een speciale VIP code nodig (is extra beveiliging tegen spambots). De VIP code vind je hier tezamen met de spelregels van het forum.
Plaats reactie
Verwijderde gebruiker

Delete my account

Bericht door Verwijderde gebruiker » 25 dec 2018, 16:00

De optie om een user inclusief berichten te verwijderen is uitgezet, het geeft teveel rommel en saboteert de site.

Verwijderde gebruiker

Bericht door Verwijderde gebruiker » 25 dec 2018, 18:26

Sorry niet ‘saboteert’ maar ‘kan saboteren’, daar ben ik bang voor dat het moedwillig gebruikt gaat worden.

Gebruikersavatar
memeticae
Posts in topic: 1
Berichten: 6523
Lid geworden op: 07 jun 2014, 02:30
Contacteer:

Bericht door memeticae » 27 dec 2018, 21:03

Leon schreef:
25 dec 2018, 18:26
‘kan saboteren’
Als je aan kunt aantonen dat zowel de berichten als de gebruiker niet tot 1 natuurlijk persoon traceerbaar zijn, is daar niets mee aan de hand. Wetkundig gezien werkt de bijbel immers ook zo, daarom mag je er moedwillig op zweren niet te saboteren.
Maarrrr ... Hoe dan ook -of beter- waar je ook voor kiest: je staat onder eed.

::

Stel dat je ineens te binnen schiet ooit ergens iets gelezen te hebben, en het daarna gegarandeerd nooit meer kan terugvinden?
Wat kun je dan nog als bronvermelding gebruiken? Jezelf?
Terwijl jij weet dat het niet van je zelf afkomstig was?

Dat is sabotage! "Verdomd als het niet waar is!"

(Naast saboterend ook nog eens om gek van te kunnen worden.)

Ik begrijp je redenen.

::

Zie ook mijn andere bericht:
#less memeticae@Forum < overzicht < Algemeen < Dit forum < \"Uw account is verwijderd\".
(Hé grappig! allemaal heel symbolieke kleiner dan tekentjes. Was jij dat Leon? Of zat dat reeds in het pakket?)


(Zo tracht ik het hier,
op mijn manier,
het ook netjes te houden.)
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Begrijpen en verstaan is hetzelfde als meten zonder gissen.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten