gesloten onderwerpen
gesloten onderwerpen
enige tijd geleden heb ik een aantal extensies voor de sites in werking gesteld om het leven van de forumleden te verbeteren. Daar zat ook een extensie bij om oude onderwerpen, waarvan de laatste reactie een bepaalde ouderdom had, op gesloten te zetten. Deze extensie is actief geweest op dit forum, met als gevolg veel oude onderwerpen waarop reageren niet meer mogelijk is. Stoffel had hier al commentaar over, maar helaas is er geen methode om snel de acties ongedaan te maken. Mocht er nu een onderwerp zijn waarvan je vindt dat het geheropend moet worden, als je nog een reactie wilt geven, laat het dan weten met een link, dat open ik dat bericht.
Pink Panther schreef: ↑22 okt 2018, 18:15Als het maar niet weer over die Zwarte Piet is, want daar geef ik geen commentaar meer op.neus schreef: ↑22 okt 2018, 18:12enige tijd geleden heb ik een aantal extensies voor de sites in werking gesteld om het leven van de forumleden te verbeteren. Daar zat ook een extensie bij om oude onderwerpen, waarvan de laatste reactie een bepaalde ouderdom had, op gesloten te zetten. Deze extensie is actief geweest op dit forum, met als gevolg veel oude onderwerpen waarop reageren niet meer mogelijk is. Stoffel had hier al commentaar over, maar helaas is er geen methode om snel de acties ongedaan te maken. Mocht er nu een onderwerp zijn waarvan je vindt dat het geheropend moet worden, als je nog een reactie wilt geven, laat het dan weten met een link, dat open ik dat bericht.

De schoorstenen in Afrika roken wit?
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Begrijpen en verstaan is hetzelfde als meten zonder gissen.
Begrijpen en verstaan is hetzelfde als meten zonder gissen.